abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40820789
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 04:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vraag me af of er nog een aankoop komt
zo vlak voor de deadline verwacht ik weinig. Alleen als Ooijer vertrekt (wat waarschijnlijk wel gebeurt, maar gisteren op SS leek hij al wat milder), dan zal er wel een nieuw iemand op de kop getikt worden. Zo vlak voor de deadline zal dat overigens weinig goeds opleveren...
We sure are cute for two ugly people.
pi_40821942
Geile TT
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:06:51 #28
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40822327
Jalalalalalala PSV. Gewoon weer kampioen dit seizoen
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40822922
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 07:39 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

zo vlak voor de deadline verwacht ik weinig. Alleen als Ooijer vertrekt (wat waarschijnlijk wel gebeurt, maar gisteren op SS leek hij al wat milder), dan zal er wel een nieuw iemand op de kop getikt worden. Zo vlak voor de deadline zal dat overigens weinig goeds opleveren...
Dat zal waarschijnlijk idd wel een of ander kneusje worden ja... Modale eredivisie verdediger.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_40823328
Krijgen we zeker weer zo'n geweldig iemand als Ball.

En aan Koeman kan ik ook nog niet wennen.

Ik heb zo mijn twijfels over komend seizoen........ hopen maar dat die voor niks zijn.
Keep the faith!!
pi_40824056
PSV
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40824725
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef lookinforyou het volgende:
Krijgen we zeker weer zo'n geweldig iemand als Ball.

En aan Koeman kan ik ook nog niet wennen.

Ik heb zo mijn twijfels over komend seizoen........ hopen maar dat die voor niks zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat als Ooijer vertrekt we misschien Addo maar eens een serieuze kans moeten geven...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_40824918
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=12263

Check Sturings nieuwe kapsel op 1:00
Heeft Edje door de regen gelopen of slaatie een nieuwe weg in bij PSV .
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:12:36 #34
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40825286
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Heeft Edje door de regen gelopen of slaatie een nieuwe weg in bij PSV .
Naar links dan in ieder geval

Hulde aan de TS trouwens
pi_40825345
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat als Ooijer vertrekt we misschien Addo maar eens een serieuze kans moeten geven...
`
Ik denk het niet.
lollig
pi_40825429
Mooie TT
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40825939
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:14 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

`
Ik denk het niet.
Verre van ideaal, maar denk jij dat ze in die korte tijd nog met iets beters op de proppen kunnen komen? Voor een fooi? Of denk je dat Blackburn alsnog miljoenen voor Ooijer neer gaat leggen?
pi_40826144
Ooijer is nog niet weg en de onenigheid tussen hem en PSV is grotendeels voorbij. Hij wil weg, maar laat het van de clubs afhangen. Als we hem gewoon een fatsoenlijk contract voorschotelen zou alles misschien wel weer goedkomen...
pi_40826240
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verre van ideaal, maar denk jij dat ze in die korte tijd nog met iets beters op de proppen kunnen komen? Voor een fooi? Of denk je dat Blackburn alsnog miljoenen voor Ooijer neer gaat leggen?
Ik denk dat ze in ieder geval wel iets beters dan Addo kunnen kopen. PSV weet nu al 2 weken ofzo dat Ooijer weg wil.
lollig
pi_40826288
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef Neoktheone het volgende:
Ooijer is nog niet weg en de onenigheid tussen hem en PSV is grotendeels voorbij. Hij wil weg, maar laat het van de clubs afhangen. Als we hem gewoon een fatsoenlijk contract voorschotelen zou alles misschien wel weer goedkomen...
Tsjah als Blackburn de transfersom niet op tafel wil leggen dan blijft Ooijer gewoon bij PSV.
lollig
pi_40826359
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Tsjah als Blackburn de transfersom niet op tafel wil leggen dan blijft Ooijer gewoon bij PSV.
Onzin, als een speler écht weg wil dan gaat hij weg. De vraag is hoever Ooijer wil gaan daarin.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:53:04 #42
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_40826397
Om nu zo veel problemen te veroorzaken om weg te kunnen naar een middenmotor als Blackburn is ook weer wat overdreven.
pi_40826431
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Onzin, als een speler écht weg wil dan gaat hij weg. De vraag is hoever Ooijer wil gaan daarin.
Ooijer gaat niet rechtzaken aanspannen en zich ziek melden. Dus als Blackburn en PSV er niet uitkomen blijft Ooijer gewoon bij PSV.
lollig
pi_40827022
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ooijer gaat niet rechtzaken aanspannen en zich ziek melden. Dus als Blackburn en PSV er niet uitkomen blijft Ooijer gewoon bij PSV.
Vreemd ik zou toch zweren dat hij zich ziek had gemeld laatst...

Overigens komen PSV en Blackburn er wel uit vermoed ik. Zal we een som van 1,5-2 miljoen uit rollen. Veel te weinig om een vervanger voor te kopen, dan zeg ik: houd dat geld dan nog maar even in de knip en los het op met de huidige selectie.
pi_40827060
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef thewishmaster het volgende:
Om nu zo veel problemen te veroorzaken om weg te kunnen naar een middenmotor als Blackburn is ook weer wat overdreven.
Het is zijn laatste kans op een buitenlands avontuur, ik begrijp Ooijer heel goed. Het is waarschijnlijk ook lekker verdienen in de nadagen van je carriere.
pi_40827518
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vreemd ik zou toch zweren dat hij zich ziek had gemeld laatst...

Overigens komen PSV en Blackburn er wel uit vermoed ik. Zal we een som van 1,5-2 miljoen uit rollen. Veel te weinig om een vervanger voor te kopen, dan zeg ik: houd dat geld dan nog maar even in de knip en los het op met de huidige selectie.
Hij was gewoon ziek. Hij meldde zich niet ziek om een transfer naar Blackburn veilig te stellen.
lollig
pi_40827541
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is zijn laatste kans op een buitenlands avontuur, ik begrijp Ooijer heel goed. Het is waarschijnlijk ook lekker verdienen in de nadagen van je carriere.
Hij is al financieel onafhankelijk.
lollig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:39:47 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40827904
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik wil graag zonder hartproblemen het einde van het seizoen halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40828277
Addo is een goeie
pi_40828466
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij was gewoon ziek. Hij meldde zich niet ziek om een transfer naar Blackburn veilig te stellen.
Hij had zich ziekgemeld vanwege een onenigheid met PSV (over een nieuw contract geloof ik), maar dat is sinds vrijdag alweer opgelost. Door zijn ziekmelding mocht hij zondag niet meedoen, maar hij traint wel weer mee. Hij gaf aan dat hij wel weg wil, maar dat hij het laat afhangen van de clubs... De kans is dus gewoon aanwezig dat hij blijft. Als we hem dan gewoon een vernieuwd en goed contract aanbieden, dan hoor je hem ook vast niet klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')