Ik denk dus dat ze vooral de mist ingingen waar het ging om het behandelen van de trainer. Zoals Danny Blind al maanden voor het seizoen wist dat hij zou worden ontslagen, dat is toch belachelijk? Hoe kan je nou zo werken? En dat is maar één voorbeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het bestuur van Ajax ging dan imo ook de mist in met het benoemen van deze trainers.
mwah, ze hebben al niet zoveel aanvallers bij PSV.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Beasley lijkt me geen gemis voor PSV of wel?
Weet ik. Ik probeer ook te beargumenteren dat Koeman wél een goede trainer isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
ErikT, puur gekeken naar resultaten heeft Koeman het helemaal niet slecht gedaan bij Ajax.
Nope. Van mij mag hij weg.quote:Beasley lijkt me geen gemis voor PSV of wel?
Je mag iemand Real toch niet ontnemen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
mwah, ze hebben al niet zoveel aanvallers bij PSV.
Ligt eraan wat je er voor kunt krijgen, zal wel niet heel veel zijn.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef rubbereend het volgende:
nou Vennegoor zijn we dus ook praktisch kwijt.
Strkas 10 miljoen in kas maar op zoek naar een verdediger en een spits........ Sankoh is dan te halen,
en smitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Krijgen jullie Lamey en Ball toe!
En Feherquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
trance, ook al in een eerder topic gevraagd: heb je ook ergens zo'n afbeelding van het Philips Stadion> Kan ik voor het PSV-topic ook een stadionoverzicht maken.
Laat maar weten, thanks...
Koné verloren van Senegal (0-1)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
Gomes de hele wedstrijd gekeept (1-1)
Ook Alex heeft zijn debuut gemaakt....
Vayrynen gescoord maar verloren (1-2)
Simons 0-0 tegen Kazachstan
wat een schrijntje...quote:'Ook Feyenoord akkoord met Liverpool over Kuijt'
Een persoonlijk akkoord was er al weken, maar nu zijn ook Feyenoord en Liverpool het eens geworden over een transfer van Dirk Kuijt. De Rotterdamse club neemt uiteindelijk genoegen met het recordbedrag van achttien miljoen gulden, melden zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf in hun edities van donderdag.
Eerder eiste Feyenoord twintig miljoen voor de aanvoerder en dat bemoeilijkte de onderhandelingen met Liverpool. Zelf was Kuijt het al lang en breed eens over een contract voor vier seizoenen.
'Ik had al verwacht dat er deze week wat stond te gebeuren', vertelde Kuijt aan De Telegraaf. 'Ik heb altijd op het standpunt gestaan dat een transfer voor beide partijen profijtelijk moest zijn. Daarom wilde ik alleen in goed overleg vertrekken bij Feyenoord zonder een transfer te forceren.'
Een vertrek van Kuijt hing al maanden in de lucht. De 26-jarige aanvaller wil in de Champions League spelen en Feyenoord liep plaatsing voor het belangrijkste Europese toernooi afgelopen seizoen opnieuw mis.
Toch duurde het lang voordat het afscheid definitief werd. Kuijt werd met veel clubs in verband gebracht, maar Feyenoord mocht naar eigen zeggen geen concrete aanbiedingen begroeten. Liverpool werd van begin af aan genoemd, de afgelopen dagen zou ook Newcastle United zijn vizier op de spits hebben gericht.
hoop het wel voor zequote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me euro te zijn niet?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:40 schreef Neoktheone het volgende:
Ieder jaar eenvoudig kampioen worden, wordt een beetje saai hoor![]()
![]()
Het zou wel iets voor Feyenoord zijn om zo'n fout te maken. Zoveel ervaring hebben ze niet met grote transfers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me euro te zijn niet?
Tsja, ik zie het niet zo zitten als Simons of Cocu een linie moet zakken. Het zijn toch allebei geen pure verdedigers en een middenveld met die twee is juist ijzersterk en eigenlijk een van onze wapens geweest de afgelopen jaren. Als je daar aan gaat kloten gaat de balans misschien zoek. Zeker als je met Aisatti gaat spelen is het verstandig om twee verdedigende middenvelders te hebben..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:14 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een speculaties op het netwerk en in de media zo vlak voor de start van de competitie![]()
- Kromkamp is in Nederland voor besprekingen (wrs PSV, 1,5 mln pond, The Sun)
- Mendez is medisch gekeurd (De Telegraaf)
Als het waar is, zal Ooijer wel vertrekken en Cocu/Simons een linie zakken. Ik vond Simons niet goed spelen achterin, terwijl hij op het middenveld van grote waarde is. En Cocu is ook de jongste niet meer. waarom nou niet proberen een Sankoh te halen...![]()
Ja Lamey mag wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja, ik zie het niet zo zitten als Simons of Cocu een linie moet zakken. Het zijn toch allebei geen pure verdedigers en een middenveld met die twee is juist ijzersterk en eigenlijk een van onze wapens geweest de afgelopen jaren. Als je daar aan gaat kloten gaat de balans misschien zoek. Zeker als je met Aisatti gaat spelen is het verstandig om twee verdedigende middenvelders te hebben..
Ik hoop maar gewoon dat Lamey en Reiziger ineens vertrekken en daar Kromkamp voor terug komt. Of dat er ineens een potje met 1,5 miljoen pond is gevonden in de bestuurskamer ofzo. Maar laat Ooijder alsjeblieft blijven...
quote:PSV HAALT MENDEZ
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, donderdag
PSV presenteert op korte termijn Edison Mendez (27) als versterking. De Ecuadoriaanse middenvelder is voor de tweede maal in Nederland voor afrondende gesprekken met PSV en alles wijst erop dat beide partijen er ditmaal wel uitkomen. De international van Quito werd gisteren al medisch gekeurd in het Sint-Anna-ziekenhuis in Geldrop.
Twee weken geleden verklaarde Mendez al dat hij naar PSV zou verkassen. Omdat de Eindhovense club toen even geen budget beschikbaar had, kwam het er niet van, maar trainer Ronald Koeman bleef hopen op de dynamische middenvelder. Omdat Quito nu ook een verhuur bespreekbaar vindt, hoeven de financiën geen belemmering meer te zijn.
Met het halen van Mendez speelt PSV al in op het afscheid van Cocu na dit seizoen. De Ecuadoriaan wordt gezien als zijn opvolger.
De komst van Mendez is een teken dat ook de transfer van André Ooijer naar Blackburn Rovers eraan zit te komen. Binnen PSV is ervoor gekozen om het transfergeld dat binnenkomt voor hem te gebruiken voor een middenvelder, die de nog altijd openstaande vacature van Mark van Bommel in moet vullen.
De rol van Ooijer moet achterin dan worden overgenomen door Timmy Simons en/of Phillip Cocu. Koeman wil op die plek een Nederlandstalige speler, die positioneel sterk is en de kunst van het inschuiven verstaat. Behalve Ooijer dreigt ook Jan Vennegoor of Hesselink de club nog te verlaten. De belangstelling van Bolton Wanderers voor hem is concreet.
Als het 18 mlj gulden is heeft PSV meer betaald voor Konequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind het best veel geld hoor...
Toch vreemd hoor. Mendez moet de vervanger van Cocu worden, maar wie wordt dan de vervanger van Ooijer? Als ze nu een fatsoenlijke centrale verdediger hadden gehaald, dan hadden ze niet hoeven schuiven.quote:
Communicatieproblemen? De overgrote meerderheid spreekt of verstaat Spaansquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Pritt het volgende:
PSV wordt een vreemdelingenlegioen, dat voorspelt niet veel goeds vlak voor de start van de competitie.
Veel communicatie problemen etc.
En wie dat niet doet gaat het maar leren godverdomme!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Communicatieproblemen? De overgrote meerderheid spreekt of verstaat Spaans
Brazilie spreken ze Portugees he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Communicatieproblemen? De overgrote meerderheid spreekt of verstaat Spaans
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Brazilie spreken ze Portugees he.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe verdediger. Akex heet 'ie?
[afbeelding]
Naar het blundertopicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe verdediger. Akex heet 'ie?
[afbeelding]
misschien weet PSV meer dan jou en gaat Ooijer helemaal niet meer wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Toch vreemd hoor. Mendez moet de vervanger van Cocu worden, maar wie wordt dan de vervanger van Ooijer? Als ze nu een fatsoenlijke centrale verdediger hadden gehaald, dan hadden ze niet hoeven schuiven.
Tja ik ken onze voorzitter ondertussen wel...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien weet PSV meer dan jou en gaat Ooijer helemaal niet meer weg
bronnetje zou leuk zijnquote:
Bron?quote:
The Sun, 1.5 miljoen pondquote:
Linkje?quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:
Beasley gaat misschien terug naar de VS, dat is ook wel een goede zaak natuurlijk.
Als als als en als ......quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:16 schreef Leso_Varen het volgende:
Als Kromkamp komtAls VoH/Ooijer gaat
Als Sankoh als vervanger van Ooijer komt
Als we nog een aardig goede spits halen
Dan wordt het een mooi seizoen.
Je bedoelt toch niet dat mannetje van NAC?! Weergaloze voetballer, maar schopt nu alweer stennis. Die hoeft van mij niet te komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef cultheld het volgende:
Beasley verdient een behoorlijk salaris; In zijn plaats kun je dan Elia of Leonardo halen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:26 schreef twi het volgende:
Maar je weet toch dat Ronald Koeman prima met zulke egootjes om kan gaan?
quote:Zaakwaarnemer Kromkamp ontkent onderhandelingen
BRON: FCUpdate.nl
De zaakwaarnemer van Kromkamp ontkent het bericht dat de rechtsback in Nederland zou zijn om te onderhandelen over een transfer. "Jan is gewoon in Engeland, hoor", reageert Arnold Oosterveer namens Soccer Vision, het bedrijf dat de belangen van de verdediger behartigt, op de geruchten. "De berichten dat hij in gesprek zou zijn met Nederlandse clubs, zijn niet waar. We hebben van Liverpool nog niet te horen gekregen dat Kromkamp weg mag, dus een vertrek is voorlopig niet aan de orde. Hij is tenslotte ook pas kort in Liverpool. Ik zeg niet dat ik een transfer uitsluit, je weet immers nooit wat er in de komende twee weken kan gebeuren, maar voorlopig blijft hij bij Liverpool", zegt Oosterveer.
quote:'PSV huurt Mendez met optie tot koop'
BRON: De Telegraaf
De Telegraaf meldt dat Edison Mendez gisteren naar Ecuador is teruggekeerd om zijn werkvergunning te regelen. PSV huurt hem een jaar van Quito en heeft een eenzijdige optie tot koop bedongen voor nog eens drie seizoenen. Om de transfer rond te laten komen moet hij wel door de medische keuring komen. Die resultaten moeten nog komen.
quote:Slechte financiele situatie beperkt transfermogelijkheden
BRON: De Telegraaf
PSV kan om de selectie te versterken alleen spelers huren vanwege de financiele situatie. "Dat is ons inderdaad rauw op het dak gevallen. Vooral ook omdat ons intern eerst een ander beeld was voorgespiegeld" aldus Stan Valckx in De Telegraaf. "Maar de financiële situatie blijkt slechter dan gedacht. We hebben nu de boodschap gekregen dat er niks mogelijk is. Om toch iets te doen, zul je dus heel creatief moeten zijn." Dat is ook een probleem voor een overstap van Kromkamp, Liverpool wil hem alleen verkopen.
Zo, das weer een hoop nieuws op de vroege ochtend. Engelse kranten blijken wederom niet betrouwbaar en PSV kan Kromkamp helemaal niet betalen (quote:Rondkomen overgang Mendez wordt in Ecuador nog ontkend
Zowel de club van Mendez als de zaakwaarnemer van de middenvelder ontkennen nog dat er al sprake is van een transfer. Volgens de zaakwaarnemer zou de verhuur voor een jaar vandaag hopelijk rond moeten komen. Hij ontkent dat de medische keuring problemen oplevert. Volgens hem gaat het alleen om financiele zaken en voorwaarden voor de verhuur. Een vertegenwoordiger van de club liet ook weten dat de partijen er nog niet uit zijn financieel gezien De bereidheid om te verhuren lijkt er wel te zijn, al sprak de vertegenwoordiger over een periode van zes maanden.
quote:Bolton meldt zich voor Vennegoor
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, vrijdag
Bolton Wanderers heeft zich bij PSV gemeld voor Jan Vennegoor of Hesselink. De Engelse club wil de spits als nieuwe aanvalsleider hebben.
PSV-aanwinst Edison Mendez is gisteren teruggekeerd naar Ecuador om zijn werkvergunning te regelen. PSV huurt hem een jaar van Quito en heeft een eenzijdige optie tot koop bedongen voor nog eens drie seizoenen. De besprekingen met de club en Mendez zijn afgerond, het wachten is alleen nog op de laatste uitslagen van de medische keuring. Begin volgende week wordt Mendez weer in Eindhoven verwacht.
De huurconstructie is in het leven geroepen, omdat PSV momenteel te kampen heeft met een lege portemonnee. Een tegenvaller voor technisch manager Stan Valckx en trainer Ronald Koeman. „Dat is ons inderdaad rauw op het dak gevallen. Vooral ook omdat ons intern eerst een ander beeld was voorgespiegeld”, brengt Valckx fijntjes in herinnering.
PSV-voorzitter Rob Westerhof riep eind vorig seizoen bij herhaling dat er tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou zijn voor versterkingen. Valckx: „Maar de financiële situatie blijkt slechter dan gedacht. We hebben nu de boodschap gekregen dat er niks mogelijk is. Om toch iets te doen, zul je dus heel creatief moeten zijn.”
Iets wat PSV ook probeert te doen met Jan Kromkamp. PSV wil zich nog altijd versterken met de rechtsback, die mag vertrekken bij Liverpool, maar de Eindhovenaren hebben alleen de financiële ruimte om hem te huren. Vooralsnog willen de ’Reds’ Kromkamp uitsluitend verkopen.
Fijn dat Westerhof zich zo goed aan zijn woord houd ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een soap met die MendesTwee weken geleden aankondigen dat alles rond is en dan nu ineens niet meer
Maar wel relaxed, al die transferperikelen nu net in de laatste twee weken voor de deadline! Het hele artikel uit de Telegraaf trouwens:
[..]
Ik zou serieus Harry van Ajax overwegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Fijn dat Westerhof zich zo goed aan zijn woord houd ook![]()
Maar mocht VoH inderdaad vertrekken, wie zien jullie dan als haalbare vervanger voor hem, want dan hebben we wel weer wat geld, maar ik ben niet heel erg thuis op het transfergebied, dus ik weet niet wat voor een soort spits er haalbaar is. Jullie?
Heeft meer te maken met het financiële beleid van Van Raaijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Van de status van koopclub naar de status van huurclub
Hoe is dit toch mogelijk? Spelen elk jaar CL en ze komen soms nog wel voorbij de 1e ronde.
Dit is dus wat er gebeurd als je geen eigen jeugd opleid en al je spelers koopt......
Aissati, Afellay, Beerensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je geen eigen jeugd opleid en al je spelers koopt......
quote:PSV huurt Edison Mendez voor een jaar
18 augustus 2006 13:00
PSV MEDIA - PSV huurt de Ecuadoriaan Edison Vicente Mendez (27) voor één seizoen van LDU Quito. De 27-jarige middenvelder is volgens Ronald Koeman een versterking op het middenveld. Hij zei dat vrijdag in het wekelijkse persgesprek.
'Schakelende middenvelder'
"Hij heeft zijn keuring gehad en is nu terug naar Ecuador om alle papieren in orde te maken. Normaal gesproken zal hij begin volgende week terug zijn en het weekeinde daarop al speelgerechtigd zijn. Mendez is een schakelende middenvelder die ook aan de zijkant kan spelen, hangend. Het is de bedoeling dat hij een stuk gaat invullen dat wij missen op het middenveld. Ik mis daar nu een bepaalde schakel, zijn kwaliteiten geven aan dat hij dat kan invullen. We huren hem een jaar", aldus hoofdcoach Koeman, die Mendes ook omschrijft als speler met aanvallende impulsen.
LDU Quito
Mendez (geboren in Ibarra, 16 maart 1979) is een ervaren middenvelder. Hij speelde tot nu toe 68 interlands voor Ecuador, waarin hij tien doelpunten maakte. Zowel op het WK van 2002 als 2006 was hij erbij. Hij begon zijn loopbaan in 1995 bij de club Deportivo Quito, waar hij zeven seizoenen speelde. Zijn volgende werkgever was El Nacional, waarna hij zijn carrière voorzette in Mexico. Sinds 2005 speelde Mendes voor LDU Quito.
Geruststellende berichtenquote:Met nog één training voor de boeg en een fitte selectie loopt PSV warm voor de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. In zijn wekelijkse persgesprek gaf hoofdcoach Ronald Koeman aan dat André Ooijer gewoon zal spelen.
Fitte selectie
"We hebben 26 fitte spelers", zei Koeman ten overstaande van de schrijvende pers. Zaterdagmiddag (15.00 uur) is nog een training, daarna maakt hij bekend met welke groep PSV op zondag zal aantreden tegen N.E.C. in het Philips Stadion. "Ik heb keus genoeg. Afellay en Beasley zijn er ook weer bij, zij zijn een week vol in training geweest en zijn fit genoeg voor zondag. Ooijer speelt ook, daar ga ik wel vanuit. Dat betekent dat Simons weer op het middenveld terecht komt." Op de geruchten rondom Ooijer en ook Jan Vennegoor of Hesselink ging Koeman niet direct in. Wel liet hij weten dat PSV is voorbereid mocht het tot een vertrek komen. "Het enige wat we moeten doen is misschien de elftalfoto in februari maken, in plaats van in de zomer. Dan weet je zeker hoe je selectie eruit ziet."
N.E.C.
Koeman gaat er niet vanuit dat PSV zondag 'even makkelijk' gaat winnen. "We moeten goed starten, we beginnen thuis. Hun selectie is niet dermate groot, zij missen wat spelers. Maar vorig seizoen zag je dat ze het de topclubs toch aardig moeilijk hebben gemaakt."
Je ziet nu wat er gebeurt als je een geweldig gave vent als voorzitter heeft die al die tijd dacht dat de bomen tot de hemel zouden reiken. Westerhof is alleen maar bezig geweest met saneren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit is dus wat er gebeurdt als je geen eigen jeugd opleidt en al je spelers koopt......
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Je ziet nu wat er gebeurt als je een geweldig gave vent als voorzitter heeft hebt die al die tijd dacht dat de bomen tot de hemel zouden reiken. Westerhof is alleen maar bezig geweest met saneren.
Ach, we moeten niet zo klagen met z'n allen over die deadline. Spelers uit Scandinavie vertrekken midden in 't seizoen, zonder vakantie te hebben. Hetzelfde geldt voor veel andere competities die niet helemaal synchroom lopen met die van Europa. Bovendien beginnen de twee grote zuidelijke competities ook pas in september.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:30 schreef ErikT het volgende:
Kan die transferdeadline niet 3 weken eerder?
Gaan er straks weer spelers weg na 2 competitiewedstrijden, net als vorig jaar. Dat is toch debiel.
quote:
Lekker nuttige TVP danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef ganzenherder het volgende:
Er zit geen optie tot koop bij heb ik begrepen? Was wel zo handig geweest als ie echt zo goed is als ze beweren.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef ganzenherder het volgende:
Er zit geen optie tot koop bij heb ik begrepen? Was wel zo handig geweest als ie echt zo goed is als ze beweren.
Hoe meer posts, hoe beter. eindelijk van die klote-TT afquote:
Ben het met je eens.. maar goed we zullen zien...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:18 schreef Neoktheone het volgende:
Ehm... jippie
Ik hoop dat hij het goed doet bij PSV, maar ik zit niet echt te wachten op een middenvelder. Vennegoor, Ooijer en evt. Kromkamp vind ik iets belangrijker... Cocu of Simons zal nu wel een linie dalen om de vertrekkende Oijer te vervangen
Zie liever Reiziger vertrekken om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben het met je eens.. maar goed we zullen zien...
had ik al gezegd dat ik Lamey graag zie vertrekken? kan die niet gewoon weg ? (gaan vissen naar haaien en dan 9 maanden verdwenen zijn ofzoiets)
Gaan ze samenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zie liever Reiziger vertrekken om heel eerlijk te zijn![]()
Vind je?? In Europa schiet hij echt zwaar te kort (tegen Ajax ook) Ik vind hem echt te ligt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef mcyodogg het volgende:
Lamey kan het niveau prima aan in de eredivisie, tis alleen dat we in de problemen komen als er een linksbuiten staat die wel een actie in huis heeft.
licht bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je?? In Europa schiet hij echt zwaar te kort (tegen Ajax ook) Ik vind hem echt te ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |