abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:22:13 #101
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40863023
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het bestuur van Ajax ging dan imo ook de mist in met het benoemen van deze trainers.
Ik denk dus dat ze vooral de mist ingingen waar het ging om het behandelen van de trainer. Zoals Danny Blind al maanden voor het seizoen wist dat hij zou worden ontslagen, dat is toch belachelijk? Hoe kan je nou zo werken? En dat is maar één voorbeeld.

Het feit dat de trainer van ajax, wie dat ook is, nooit veel lacht zegt wat mij betreft genoeg. Er zit daar iets niet goed.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40864992
Valckx zelf lijkt me de aangewezen man om Ooijer eventueel te vervangen .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_40872430
ErikT, puur gekeken naar resultaten heeft Koeman het helemaal niet slecht gedaan bij Ajax.

Beasley lijkt me geen gemis voor PSV of wel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40872590
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:

mwah, ze hebben al niet zoveel aanvallers bij PSV.

Ligt eraan wat je er voor kunt krijgen, zal wel niet heel veel zijn.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:59:19 #106
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40872633
Dat werd tijd dat Gomes gaat debuteren bij Brazilië. Hij had al reservekeeper moeten zijn op het WK. Maar is die wedstrijd nog ergens te zien live op tv? Ben wel benieuwd hoe hij het houdt en die wedstrijd lijkt me nog altijd 100x boeiender dan het 'bestaande uit alleen nog maar mietjes' oranje tegen een uitgedund Ierland met al zijn blessures.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:04:32 #107
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40872804
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
ErikT, puur gekeken naar resultaten heeft Koeman het helemaal niet slecht gedaan bij Ajax.
Weet ik. Ik probeer ook te beargumenteren dat Koeman wél een goede trainer is
quote:
Nope. Van mij mag hij weg.
pi_40873199
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

mwah, ze hebben al niet zoveel aanvallers bij PSV.

Ligt eraan wat je er voor kunt krijgen, zal wel niet heel veel zijn.
Je mag iemand Real toch niet ontnemen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 augustus 2006 @ 19:23:17 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40876893
nou Vennegoor zijn we dus ook praktisch kwijt.

Strkas 10 miljoen in kas maar op zoek naar een verdediger en een spits........ Sankoh is dan te halen, miljoen of 4 a 5 moeten ze toch voor om gaan. Dan heb je nog zo'n bedrag voor een spits.......... maar wie?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40876933
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef rubbereend het volgende:
nou Vennegoor zijn we dus ook praktisch kwijt.

Strkas 10 miljoen in kas maar op zoek naar een verdediger en een spits........ Sankoh is dan te halen,

zoek maar een ander.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40877042
Krijgen jullie Lamey en Ball toe!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 augustus 2006 @ 19:28:53 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40877051
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Krijgen jullie Lamey en Ball toe!
en smit
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:32:00 #113
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40877138
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en smit
En Feher
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40877402
En Koeman
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40877442
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef cultheld het volgende:
En Koeman
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 augustus 2006 @ 19:44:15 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40877511
DeLuna vindt me dik ;(
pi_40886760
En Wilson.
En Tonnie Bruins Slot.
En Huntelaar.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40886854
als we komend weekend maar winnen
pi_40887043
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

trance, ook al in een eerder topic gevraagd: heb je ook ergens zo'n afbeelding van het Philips Stadion> Kan ik voor het PSV-topic ook een stadionoverzicht maken.

Laat maar weten, thanks...

?
pi_40888787

Alsjeblieft
pi_40888882
Gomes de hele wedstrijd gekeept (1-1)
Ook Alex heeft zijn debuut gemaakt....
Vayrynen gescoord maar verloren (1-2)
Simons 0-0 tegen Kazachstan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40888919
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
Gomes de hele wedstrijd gekeept (1-1)
Ook Alex heeft zijn debuut gemaakt....
Vayrynen gescoord maar verloren (1-2)
Simons 0-0 tegen Kazachstan
Koné verloren van Senegal (0-1)
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:14:57 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40892041
Onze mannen hebben het dus, op Ooijer na, niet al te best gedaan. En Ooijer zal ook wel niet lang meer blijven...
pi_40894281
Wat een speculaties op het netwerk en in de media zo vlak voor de start van de competitie

- Kromkamp is in Nederland voor besprekingen (wrs PSV, 1,5 mln pond, The Sun)
- Mendez is medisch gekeurd (De Telegraaf)

Als het waar is, zal Ooijer wel vertrekken en Cocu/Simons een linie zakken. Ik vond Simons niet goed spelen achterin, terwijl hij op het middenveld van grote waarde is. En Cocu is ook de jongste niet meer. waarom nou niet proberen een Sankoh te halen...

Maar dankzij Kuijt zijn wij niet de enige die in problemen zitten vlak voor de competitie
We sure are cute for two ugly people.
pi_40894307
Verschil is alleen dat Feyenoord graag van Kuyt is en PSV niet van Ooyer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40894405
quote:
'Ook Feyenoord akkoord met Liverpool over Kuijt'

Een persoonlijk akkoord was er al weken, maar nu zijn ook Feyenoord en Liverpool het eens geworden over een transfer van Dirk Kuijt. De Rotterdamse club neemt uiteindelijk genoegen met het recordbedrag van achttien miljoen gulden, melden zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf in hun edities van donderdag.
Eerder eiste Feyenoord twintig miljoen voor de aanvoerder en dat bemoeilijkte de onderhandelingen met Liverpool. Zelf was Kuijt het al lang en breed eens over een contract voor vier seizoenen.

'Ik had al verwacht dat er deze week wat stond te gebeuren', vertelde Kuijt aan De Telegraaf. 'Ik heb altijd op het standpunt gestaan dat een transfer voor beide partijen profijtelijk moest zijn. Daarom wilde ik alleen in goed overleg vertrekken bij Feyenoord zonder een transfer te forceren.'

Een vertrek van Kuijt hing al maanden in de lucht. De 26-jarige aanvaller wil in de Champions League spelen en Feyenoord liep plaatsing voor het belangrijkste Europese toernooi afgelopen seizoen opnieuw mis.

Toch duurde het lang voordat het afscheid definitief werd. Kuijt werd met veel clubs in verband gebracht, maar Feyenoord mocht naar eigen zeggen geen concrete aanbiedingen begroeten. Liverpool werd van begin af aan genoemd, de afgelopen dagen zou ook Newcastle United zijn vizier op de spits hebben gericht.
wat een schrijntje...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40894431
Het lijkt me euro te zijn niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40894463
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hoop het wel voor ze
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40894572
Ieder jaar eenvoudig kampioen worden, wordt een beetje saai hoor
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:33:15 #130
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40895521
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:40 schreef Neoktheone het volgende:
Ieder jaar eenvoudig kampioen worden, wordt een beetje saai hoor
dat is ook weer zo... Misschien dat Ajax dit keer wat terug kan doen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:38:42 #131
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_40895630
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zou wel iets voor Feyenoord zijn om zo'n fout te maken. Zoveel ervaring hebben ze niet met grote transfers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:00:42 #132
79837 Lemming22
pi_40896152
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:14 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een speculaties op het netwerk en in de media zo vlak voor de start van de competitie

- Kromkamp is in Nederland voor besprekingen (wrs PSV, 1,5 mln pond, The Sun)
- Mendez is medisch gekeurd (De Telegraaf)

Als het waar is, zal Ooijer wel vertrekken en Cocu/Simons een linie zakken. Ik vond Simons niet goed spelen achterin, terwijl hij op het middenveld van grote waarde is. En Cocu is ook de jongste niet meer. waarom nou niet proberen een Sankoh te halen...
Tsja, ik zie het niet zo zitten als Simons of Cocu een linie moet zakken. Het zijn toch allebei geen pure verdedigers en een middenveld met die twee is juist ijzersterk en eigenlijk een van onze wapens geweest de afgelopen jaren. Als je daar aan gaat kloten gaat de balans misschien zoek. Zeker als je met Aisatti gaat spelen is het verstandig om twee verdedigende middenvelders te hebben..

Ik hoop maar gewoon dat Lamey en Reiziger ineens vertrekken en daar Kromkamp voor terug komt. Of dat er ineens een potje met 1,5 miljoen pond is gevonden in de bestuurskamer ofzo. Maar laat Ooijder alsjeblieft blijven...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:03:59 #133
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40896227
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:00 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Tsja, ik zie het niet zo zitten als Simons of Cocu een linie moet zakken. Het zijn toch allebei geen pure verdedigers en een middenveld met die twee is juist ijzersterk en eigenlijk een van onze wapens geweest de afgelopen jaren. Als je daar aan gaat kloten gaat de balans misschien zoek. Zeker als je met Aisatti gaat spelen is het verstandig om twee verdedigende middenvelders te hebben..

Ik hoop maar gewoon dat Lamey en Reiziger ineens vertrekken en daar Kromkamp voor terug komt. Of dat er ineens een potje met 1,5 miljoen pond is gevonden in de bestuurskamer ofzo. Maar laat Ooijder alsjeblieft blijven...
Ja Lamey mag weg
Kunnen we hem niet gewoon gratis weg doen? Dan zijn we er ook meteen vanaf.
pi_40896432
quote:
PSV HAALT MENDEZ

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, donderdag

PSV presenteert op korte termijn Edison Mendez (27) als versterking. De Ecuadoriaanse middenvelder is voor de tweede maal in Nederland voor afrondende gesprekken met PSV en alles wijst erop dat beide partijen er ditmaal wel uitkomen. De international van Quito werd gisteren al medisch gekeurd in het Sint-Anna-ziekenhuis in Geldrop.

Twee weken geleden verklaarde Mendez al dat hij naar PSV zou verkassen. Omdat de Eindhovense club toen even geen budget beschikbaar had, kwam het er niet van, maar trainer Ronald Koeman bleef hopen op de dynamische middenvelder. Omdat Quito nu ook een verhuur bespreekbaar vindt, hoeven de financiën geen belemmering meer te zijn.

Met het halen van Mendez speelt PSV al in op het afscheid van Cocu na dit seizoen. De Ecuadoriaan wordt gezien als zijn opvolger.

De komst van Mendez is een teken dat ook de transfer van André Ooijer naar Blackburn Rovers eraan zit te komen. Binnen PSV is ervoor gekozen om het transfergeld dat binnenkomt voor hem te gebruiken voor een middenvelder, die de nog altijd openstaande vacature van Mark van Bommel in moet vullen.

De rol van Ooijer moet achterin dan worden overgenomen door Timmy Simons en/of Phillip Cocu. Koeman wil op die plek een Nederlandstalige speler, die positioneel sterk is en de kunst van het inschuiven verstaat. Behalve Ooijer dreigt ook Jan Vennegoor of Hesselink de club nog te verlaten. De belangstelling van Bolton Wanderers voor hem is concreet.
pi_40896748
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

wat een schrijntje...
Ik vind het best veel geld hoor...
Wat een vrouw!
spits!
pi_40897386
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik vind het best veel geld hoor...
Als het 18 mlj gulden is heeft PSV meer betaald voor Kone .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:53:16 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40897485
Indien Kromkamp komt en VoH richting Bolton vertrekt lijkt het me dat we toch echt 4-4-2 gaan spelen met Arouna en Jefferson in de spits en Aissati erachter op de 10 positie.

Met 2 opkomende backs als Kromkamp en Salcido schiet het mijn inziens ook niet op om 4-3-3 te gaan spelen, dan kun je de aanvallende capaciteiten van je 2 backs niet optimaal benutten...
pi_40898962
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Toch vreemd hoor. Mendez moet de vervanger van Cocu worden, maar wie wordt dan de vervanger van Ooijer? Als ze nu een fatsoenlijke centrale verdediger hadden gehaald, dan hadden ze niet hoeven schuiven.
pi_40900812
PSV wordt een vreemdelingenlegioen, dat voorspelt niet veel goeds vlak voor de start van de competitie.
Veel communicatie problemen etc.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_40900883
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Pritt het volgende:
PSV wordt een vreemdelingenlegioen, dat voorspelt niet veel goeds vlak voor de start van de competitie.
Veel communicatie problemen etc.
Communicatieproblemen? De overgrote meerderheid spreekt of verstaat Spaans
pi_40901023
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

En wie dat niet doet gaat het maar leren godverdomme!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_40901091
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:34 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Brazilie spreken ze Portugees he.

Kromkamp zou een goede aankoop zijn . Kan die ook weer die Heitinga uit het NL-elftal verdrijven. Mendez gaat er ook wel komen .

Ik neem aan dat als VoH vertrekt een vervanger komt, want dan hebben ze toch geen echte centrumspits meer? Koné is nou niet echt wat je noemt een afmaker en Farfan is een zwerfer .

2 topclubs op zoeken naar een goede spits .
pi_40901408
Een jaar of 2 geleden had PSV een overwegend Nederlandstalige elftal op het veld staan, nu is dat toch grotendeels veranderd...
Jammer op zich
pi_40902351
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Brazilie spreken ze Portugees he.
Echt waar?!

Maar vind het ook jammer dat het een vreemdelingenlegioen aan het worden is. Een middenvelder erbij was wat mij betreft niet nodig. Geef de jeugd een kans... Ik denk ook dat Koné en Farfan het prima kunnen doen in de spits met Aissati erachter. Als we geen spelers hebben voor 4-3-3, dan moeten we ook niet aan dat systeem vasthouden. Over naar de 4-4-2 met een ruit.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:33:04 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40902671
Gefeliciteerd met jullie nieuwe verdediger. Akex heet 'ie?

pi_40902817
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef twi het volgende:

[afbeelding]

Ff gekloond, zodat we altijd een rots van een verdediger houden...
pi_40902890
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef twi het volgende:

[afbeelding]
Naar het blundertopic
pi_40903002
als ooijer weggaat, is zomer van twente niet wat?
pi_40903144
Nee
pi_40904186
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Toch vreemd hoor. Mendez moet de vervanger van Cocu worden, maar wie wordt dan de vervanger van Ooijer? Als ze nu een fatsoenlijke centrale verdediger hadden gehaald, dan hadden ze niet hoeven schuiven.
misschien weet PSV meer dan jou en gaat Ooijer helemaal niet meer weg
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:07:23 #151
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40905018
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:

[..]

misschien weet PSV meer dan jou en gaat Ooijer helemaal niet meer weg
Tja ik ken onze voorzitter ondertussen wel...
pi_40910010
terug van een lang weekend, heeft psv verloren
enfin, VOH wellicht naar bolton, leuk cluppie voor 'em
pi_40910186
Kromkamp komt naar PSV
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:26:11 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40910221
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:24 schreef cultheld het volgende:
Kromkamp komt naar PSV
bronnetje zou leuk zijn
pi_40910227
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:24 schreef cultheld het volgende:
Kromkamp komt naar PSV
Bron?
pi_40910250
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

bronnetje zou leuk zijn
The Sun, 1.5 miljoen pond .
pi_40910263
Afwachten dus nog
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:31:28 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40910325
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

The Sun, 1.5 miljoen pond .
Linkje?

Die berichten op het PSV NETwerk (the Sun) dat hij misschien komt heb ik ook gezien maar nog niks definitiefs.....jij wel?
pi_40910353
Nee niet definitief, het is ook meer wishful thinking, sorry .
pi_40911510
Als Kromkamp komt Als VoH/Ooijer gaat Als Sankoh als vervanger van Ooijer komt Als we nog een aardig goede spits halen Dan wordt het een mooi seizoen.
pi_40911662
Beasley gaat misschien terug naar de VS, dat is ook wel een goede zaak natuurlijk .
pi_40911927
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:
Beasley gaat misschien terug naar de VS, dat is ook wel een goede zaak natuurlijk .

ach, je kunt hem er best bijhebben vind ik.
kromkamp zou wel zijn
pi_40911986
Beasley verdient een behoorlijk salaris; In zijn plaats kun je dan Elia of Leonardo halen .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:49:19 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40912638
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:16 schreef Leso_Varen het volgende:
Als Kromkamp komt Als VoH/Ooijer gaat Als Sankoh als vervanger van Ooijer komt Als we nog een aardig goede spits halen Dan wordt het een mooi seizoen.
Als als als en als ......
we moeten maar afwachten, maar het kan idd nog mooi worden!
pi_40912934
Ik hoop dat Ooijer en Vennegoor blijven dan word het een erg leuk jaar voor PSV.
lollig
pi_40928137
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef cultheld het volgende:
Beasley verdient een behoorlijk salaris; In zijn plaats kun je dan Elia of Leonardo halen .
Je bedoelt toch niet dat mannetje van NAC?! Weergaloze voetballer, maar schopt nu alweer stennis. Die hoeft van mij niet te komen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:26:24 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40928162
Maar je weet toch dat Ronald Koeman prima met zulke egootjes om kan gaan?
pi_40928179
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:26 schreef twi het volgende:
Maar je weet toch dat Ronald Koeman prima met zulke egootjes om kan gaan?

Dat is nog een reden ja
pi_40928334
Even wat berichtjes van het PSV netwerk:
quote:
Zaakwaarnemer Kromkamp ontkent onderhandelingen

BRON: FCUpdate.nl

De zaakwaarnemer van Kromkamp ontkent het bericht dat de rechtsback in Nederland zou zijn om te onderhandelen over een transfer. "Jan is gewoon in Engeland, hoor", reageert Arnold Oosterveer namens Soccer Vision, het bedrijf dat de belangen van de verdediger behartigt, op de geruchten. "De berichten dat hij in gesprek zou zijn met Nederlandse clubs, zijn niet waar. We hebben van Liverpool nog niet te horen gekregen dat Kromkamp weg mag, dus een vertrek is voorlopig niet aan de orde. Hij is tenslotte ook pas kort in Liverpool. Ik zeg niet dat ik een transfer uitsluit, je weet immers nooit wat er in de komende twee weken kan gebeuren, maar voorlopig blijft hij bij Liverpool", zegt Oosterveer.
quote:
'PSV huurt Mendez met optie tot koop'

BRON: De Telegraaf

De Telegraaf meldt dat Edison Mendez gisteren naar Ecuador is teruggekeerd om zijn werkvergunning te regelen. PSV huurt hem een jaar van Quito en heeft een eenzijdige optie tot koop bedongen voor nog eens drie seizoenen. Om de transfer rond te laten komen moet hij wel door de medische keuring komen. Die resultaten moeten nog komen.
quote:
Slechte financiele situatie beperkt transfermogelijkheden

BRON: De Telegraaf

PSV kan om de selectie te versterken alleen spelers huren vanwege de financiele situatie. "Dat is ons inderdaad rauw op het dak gevallen. Vooral ook omdat ons intern eerst een ander beeld was voorgespiegeld" aldus Stan Valckx in De Telegraaf. "Maar de financiële situatie blijkt slechter dan gedacht. We hebben nu de boodschap gekregen dat er niks mogelijk is. Om toch iets te doen, zul je dus heel creatief moeten zijn." Dat is ook een probleem voor een overstap van Kromkamp, Liverpool wil hem alleen verkopen.
quote:
Rondkomen overgang Mendez wordt in Ecuador nog ontkend

Zowel de club van Mendez als de zaakwaarnemer van de middenvelder ontkennen nog dat er al sprake is van een transfer. Volgens de zaakwaarnemer zou de verhuur voor een jaar vandaag hopelijk rond moeten komen. Hij ontkent dat de medische keuring problemen oplevert. Volgens hem gaat het alleen om financiele zaken en voorwaarden voor de verhuur. Een vertegenwoordiger van de club liet ook weten dat de partijen er nog niet uit zijn financieel gezien De bereidheid om te verhuren lijkt er wel te zijn, al sprak de vertegenwoordiger over een periode van zes maanden.
Zo, das weer een hoop nieuws op de vroege ochtend. Engelse kranten blijken wederom niet betrouwbaar en PSV kan Kromkamp helemaal niet betalen ( ). En dat gedoe rond Mendez moet ook maar eens een keer afgelopen zijn
pi_40929815
Wat een soap met die Mendes Twee weken geleden aankondigen dat alles rond is en dan nu ineens niet meer

Maar wel relaxed, al die transferperikelen nu net in de laatste twee weken voor de deadline! Het hele artikel uit de Telegraaf trouwens:
quote:
Bolton meldt zich voor Vennegoor

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, vrijdag
Bolton Wanderers heeft zich bij PSV gemeld voor Jan Vennegoor of Hesselink. De Engelse club wil de spits als nieuwe aanvalsleider hebben.

PSV-aanwinst Edison Mendez is gisteren teruggekeerd naar Ecuador om zijn werkvergunning te regelen. PSV huurt hem een jaar van Quito en heeft een eenzijdige optie tot koop bedongen voor nog eens drie seizoenen. De besprekingen met de club en Mendez zijn afgerond, het wachten is alleen nog op de laatste uitslagen van de medische keuring. Begin volgende week wordt Mendez weer in Eindhoven verwacht.

De huurconstructie is in het leven geroepen, omdat PSV momenteel te kampen heeft met een lege portemonnee. Een tegenvaller voor technisch manager Stan Valckx en trainer Ronald Koeman. „Dat is ons inderdaad rauw op het dak gevallen. Vooral ook omdat ons intern eerst een ander beeld was voorgespiegeld”, brengt Valckx fijntjes in herinnering.

PSV-voorzitter Rob Westerhof riep eind vorig seizoen bij herhaling dat er tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou zijn voor versterkingen. Valckx: „Maar de financiële situatie blijkt slechter dan gedacht. We hebben nu de boodschap gekregen dat er niks mogelijk is. Om toch iets te doen, zul je dus heel creatief moeten zijn.”

Iets wat PSV ook probeert te doen met Jan Kromkamp. PSV wil zich nog altijd versterken met de rechtsback, die mag vertrekken bij Liverpool, maar de Eindhovenaren hebben alleen de financiële ruimte om hem te huren. Vooralsnog willen de ’Reds’ Kromkamp uitsluitend verkopen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:57:41 #171
79837 Lemming22
pi_40930842
Volgens mij heeft Vennegoor al lang aangegeven dat hij niet naar Bolton wil. Dus zit de Telegraaf weer eens te stoken.
pi_40930892
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een soap met die Mendes Twee weken geleden aankondigen dat alles rond is en dan nu ineens niet meer

Maar wel relaxed, al die transferperikelen nu net in de laatste twee weken voor de deadline! Het hele artikel uit de Telegraaf trouwens:
[..]
Fijn dat Westerhof zich zo goed aan zijn woord houd ook

Maar mocht VoH inderdaad vertrekken, wie zien jullie dan als haalbare vervanger voor hem, want dan hebben we wel weer wat geld, maar ik ben niet heel erg thuis op het transfergebied, dus ik weet niet wat voor een soort spits er haalbaar is. Jullie?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:01:22 #173
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40930929
Van de status van koopclub naar de status van huurclub

Hoe is dit toch mogelijk? Spelen elk jaar CL en ze komen soms nog wel voorbij de 1e ronde.

Dit is dus wat er gebeurd als je geen eigen jeugd opleid en al je spelers koopt......
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:02:05 #174
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40930952
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Fijn dat Westerhof zich zo goed aan zijn woord houd ook

Maar mocht VoH inderdaad vertrekken, wie zien jullie dan als haalbare vervanger voor hem, want dan hebben we wel weer wat geld, maar ik ben niet heel erg thuis op het transfergebied, dus ik weet niet wat voor een soort spits er haalbaar is. Jullie?
Ik zou serieus Harry van Ajax overwegen
pi_40931058
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Van de status van koopclub naar de status van huurclub

Hoe is dit toch mogelijk? Spelen elk jaar CL en ze komen soms nog wel voorbij de 1e ronde.

Dit is dus wat er gebeurd als je geen eigen jeugd opleid en al je spelers koopt......
Heeft meer te maken met het financiële beleid van Van Raaij
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:16:16 #176
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40931298
quote:
Aissati, Afellay, Beerens

En het beste product uit de PSV opleiding staat nu te vlammen bij jullie
pi_40936189
quote:
PSV huurt Edison Mendez voor een jaar

18 augustus 2006 13:00

PSV MEDIA - PSV huurt de Ecuadoriaan Edison Vicente Mendez (27) voor één seizoen van LDU Quito. De 27-jarige middenvelder is volgens Ronald Koeman een versterking op het middenveld. Hij zei dat vrijdag in het wekelijkse persgesprek.

'Schakelende middenvelder'
"Hij heeft zijn keuring gehad en is nu terug naar Ecuador om alle papieren in orde te maken. Normaal gesproken zal hij begin volgende week terug zijn en het weekeinde daarop al speelgerechtigd zijn. Mendez is een schakelende middenvelder die ook aan de zijkant kan spelen, hangend. Het is de bedoeling dat hij een stuk gaat invullen dat wij missen op het middenveld. Ik mis daar nu een bepaalde schakel, zijn kwaliteiten geven aan dat hij dat kan invullen. We huren hem een jaar", aldus hoofdcoach Koeman, die Mendes ook omschrijft als speler met aanvallende impulsen.

LDU Quito
Mendez (geboren in Ibarra, 16 maart 1979) is een ervaren middenvelder. Hij speelde tot nu toe 68 interlands voor Ecuador, waarin hij tien doelpunten maakte. Zowel op het WK van 2002 als 2006 was hij erbij. Hij begon zijn loopbaan in 1995 bij de club Deportivo Quito, waar hij zeven seizoenen speelde. Zijn volgende werkgever was El Nacional, waarna hij zijn carrière voorzette in Mexico. Sinds 2005 speelde Mendes voor LDU Quito.

www.psv.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door En1gma op 18-08-2006 14:21:19 ]
pi_40936697
Ehm... jippie

Ik hoop dat hij het goed doet bij PSV, maar ik zit niet echt te wachten op een middenvelder. Vennegoor, Ooijer en evt. Kromkamp vind ik iets belangrijker... Cocu of Simons zal nu wel een linie dalen om de vertrekkende Oijer te vervangen
pi_40937778
Van www.psv.nl:
quote:
Met nog één training voor de boeg en een fitte selectie loopt PSV warm voor de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. In zijn wekelijkse persgesprek gaf hoofdcoach Ronald Koeman aan dat André Ooijer gewoon zal spelen.

Fitte selectie
"We hebben 26 fitte spelers", zei Koeman ten overstaande van de schrijvende pers. Zaterdagmiddag (15.00 uur) is nog een training, daarna maakt hij bekend met welke groep PSV op zondag zal aantreden tegen N.E.C. in het Philips Stadion. "Ik heb keus genoeg. Afellay en Beasley zijn er ook weer bij, zij zijn een week vol in training geweest en zijn fit genoeg voor zondag. Ooijer speelt ook, daar ga ik wel vanuit. Dat betekent dat Simons weer op het middenveld terecht komt." Op de geruchten rondom Ooijer en ook Jan Vennegoor of Hesselink ging Koeman niet direct in. Wel liet hij weten dat PSV is voorbereid mocht het tot een vertrek komen. "Het enige wat we moeten doen is misschien de elftalfoto in februari maken, in plaats van in de zomer. Dan weet je zeker hoe je selectie eruit ziet."

N.E.C.
Koeman gaat er niet vanuit dat PSV zondag 'even makkelijk' gaat winnen. "We moeten goed starten, we beginnen thuis. Hun selectie is niet dermate groot, zij missen wat spelers. Maar vorig seizoen zag je dat ze het de topclubs toch aardig moeilijk hebben gemaakt."
Geruststellende berichten (voor even dan...)
pi_40937888
quote:

Dit is dus wat er gebeurdt als je geen eigen jeugd opleidt en al je spelers koopt......
Je ziet nu wat er gebeurt als je een geweldig gave vent als voorzitter heeft die al die tijd dacht dat de bomen tot de hemel zouden reiken. Westerhof is alleen maar bezig geweest met saneren.
Wat een vrouw!
spits!
pi_40938039
van Raay had met zijn financien al rekening gehouden dat de BENE-competitie er zou zijn in 2006.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:30:03 #182
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40938770
Kan die transferdeadline niet 3 weken eerder?
Gaan er straks weer spelers weg na 2 competitiewedstrijden, net als vorig jaar. Dat is toch debiel.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:35:51 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40938978
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Je ziet nu wat er gebeurt als je een geweldig gave vent als voorzitter heeft hebt die al die tijd dacht dat de bomen tot de hemel zouden reiken. Westerhof is alleen maar bezig geweest met saneren.
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:30 schreef ErikT het volgende:
Kan die transferdeadline niet 3 weken eerder?
Gaan er straks weer spelers weg na 2 competitiewedstrijden, net als vorig jaar. Dat is toch debiel.
Ach, we moeten niet zo klagen met z'n allen over die deadline. Spelers uit Scandinavie vertrekken midden in 't seizoen, zonder vakantie te hebben. Hetzelfde geldt voor veel andere competities die niet helemaal synchroom lopen met die van Europa. Bovendien beginnen de twee grote zuidelijke competities ook pas in september.

Inclusief natuurlijk de Champions League (voorronde daargelaten).
pi_40938992
PSV TVP
Patat Friet
pi_40939037
Er zit geen optie tot koop bij heb ik begrepen? Was wel zo handig geweest als ie echt zo goed is als ze beweren.
Patat Friet
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:41:25 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40939096
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef ganzenherder het volgende:
PSV TVP
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef ganzenherder het volgende:
Er zit geen optie tot koop bij heb ik begrepen? Was wel zo handig geweest als ie echt zo goed is als ze beweren.
Lekker nuttige TVP dan
pi_40939140
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef ganzenherder het volgende:
Dat is inderdaad heel onverstandig. als het nou heel goed uitpakt is hij misschien volgend jaar alweer naar een andere club. Met een optie kun je hem vrij goedkoop overnemen of gratis weer dumpen...

Maar misschien is het bericht niet volledig...
pi_40939153
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

[..]

Lekker nuttige TVP dan
Hoe meer posts, hoe beter. eindelijk van die klote-TT af
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:44:58 #189
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40939168
Ik zal jullie ook ff helpen om dit topic vol te krijgen met die klote-titel idd
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:45:12 #190
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40939173
Kromkamp komt dus niet meer?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:46:06 #191
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40939204
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:18 schreef Neoktheone het volgende:
Ehm... jippie

Ik hoop dat hij het goed doet bij PSV, maar ik zit niet echt te wachten op een middenvelder. Vennegoor, Ooijer en evt. Kromkamp vind ik iets belangrijker... Cocu of Simons zal nu wel een linie dalen om de vertrekkende Oijer te vervangen
Ben het met je eens.. maar goed we zullen zien...
had ik al gezegd dat ik Lamey graag zie vertrekken? kan die niet gewoon weg ? (gaan vissen naar haaien en dan 9 maanden verdwenen zijn ofzoiets)
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:46:50 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40939220
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:46 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ben het met je eens.. maar goed we zullen zien...
had ik al gezegd dat ik Lamey graag zie vertrekken? kan die niet gewoon weg ? (gaan vissen naar haaien en dan 9 maanden verdwenen zijn ofzoiets)
Zie liever Reiziger vertrekken om heel eerlijk te zijn
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:47:35 #193
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40939242
Wat zou Cocu's favoriete muziek zijn?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:48:01 #194
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40939253
Houdt Aisatti van boerenkool met worst?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:48:10 #195
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40939258
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zie liever Reiziger vertrekken om heel eerlijk te zijn
Gaan ze samen

pi_40939366
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:48 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Gaan ze samen

Dan hebben we nog maar weinig over rechts achterin
pi_40939440
Lamey kan het niveau prima aan in de eredivisie, tis alleen dat we in de problemen komen als er een linksbuiten staat die wel een actie in huis heeft.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:01:03 #198
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40939630
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef mcyodogg het volgende:
Lamey kan het niveau prima aan in de eredivisie, tis alleen dat we in de problemen komen als er een linksbuiten staat die wel een actie in huis heeft.
Vind je?? In Europa schiet hij echt zwaar te kort (tegen Ajax ook) Ik vind hem echt te ligt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:01:49 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40939652
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Vind je?? In Europa schiet hij echt zwaar te kort (tegen Ajax ook) Ik vind hem echt te ligt.
licht bedoel je denk ik
Ik vind Lamey goed genoeg als stand in.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:02:15 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40939663
Wie gaan we trouwens halen indien Jan vertrekt????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')