Ik denk dus dat ze vooral de mist ingingen waar het ging om het behandelen van de trainer. Zoals Danny Blind al maanden voor het seizoen wist dat hij zou worden ontslagen, dat is toch belachelijk? Hoe kan je nou zo werken? En dat is maar één voorbeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het bestuur van Ajax ging dan imo ook de mist in met het benoemen van deze trainers.
mwah, ze hebben al niet zoveel aanvallers bij PSV.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Beasley lijkt me geen gemis voor PSV of wel?
Weet ik. Ik probeer ook te beargumenteren dat Koeman wél een goede trainer isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
ErikT, puur gekeken naar resultaten heeft Koeman het helemaal niet slecht gedaan bij Ajax.
Nope. Van mij mag hij weg.quote:Beasley lijkt me geen gemis voor PSV of wel?
Je mag iemand Real toch niet ontnemen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
mwah, ze hebben al niet zoveel aanvallers bij PSV.
Ligt eraan wat je er voor kunt krijgen, zal wel niet heel veel zijn.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef rubbereend het volgende:
nou Vennegoor zijn we dus ook praktisch kwijt.
Strkas 10 miljoen in kas maar op zoek naar een verdediger en een spits........ Sankoh is dan te halen,
en smitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Krijgen jullie Lamey en Ball toe!
En Feherquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
trance, ook al in een eerder topic gevraagd: heb je ook ergens zo'n afbeelding van het Philips Stadion> Kan ik voor het PSV-topic ook een stadionoverzicht maken.
Laat maar weten, thanks...
Koné verloren van Senegal (0-1)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
Gomes de hele wedstrijd gekeept (1-1)
Ook Alex heeft zijn debuut gemaakt....
Vayrynen gescoord maar verloren (1-2)
Simons 0-0 tegen Kazachstan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |