ik denk dat er wel twee edjes op één stoeltje passen hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:11 schreef koningdavid het volgende:
Edje voelt zich te groot voor de bank, en terecht.
Rosenberg moet van de linkerkant of de rechterkant komen maar niet in de spits spelen als aanspeel punt. Die jongen heeft ruimte nodig om zijn acties te maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef Urquhart het volgende:
Rosenberg viel wel erg tegen hoor. Hij geeft wel leuke assists en steekballen, maar er gaat gewoon geen dreiging van hem uit. Ik snap dan ook niet waarom Charisteas zo makkelijk afgeserveerd wordt, terwijl Charisteas mij een betere vervanger van Huntelaar lijkt.
Na de wedstrijd tegen Perez:quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jr. Man, wat houdt die man ongeloofelijk domme interviews, inclusief het verkeerd uitspraken van namen. 'Oguraru'
![]()
mooie fotoquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Wilde deze foto jullie niet onthouden, ik vind hem echt prachtig.
Huntelaar&Heitinga in een totale staat van euforie en Japie die lijkt te denken: "goed zo knul, laat het ze maar zien"
![]()
Inderdaadquote:
Er zweeft een biertje boven Heitinga's hoofdquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
InderdaadStonden er nog meer op diezelfde website die ook erg mooi waren. Zag ook een Deense site met hele mooie sportfoto's maar die ben ik weer even vergeten.
-edit- hierzo
Kan de foto's helaas niet direct linken maar zitten erg mooie tussen.
Die ene is mooi, als je dat uitvak los ziet gaan na die 0-1 van Hunter hehequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
InderdaadStonden er nog meer op diezelfde website die ook erg mooi waren. Zag ook een Deense site met hele mooie sportfoto's maar die ben ik weer even vergeten.
-edit- hierzo
Kan de foto's helaas niet direct linken maar zitten erg mooie tussen.
Ja zag het ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er zweeft een biertje boven Heitinga's hoofd![]()
z'n kop erbij ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er zweeft een biertje boven Heitinga's hoofd![]()
Weten we meteen wie je bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef PLAE@ het volgende:
haha ik hang zo net met m'n ogen er nog bovenuit![]()
Haha das een maat van mequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
dat haar van die gozer 2e naar links vanaf Rosales geteld
quote:Sneijder zegt af voor Oranje
Wesley Sneijder heeft zich afgemeld bij het Nederlands elftal. Hij en zijn vrouw verwachten hun eerste kind. Bondscoach Marco van Basten heeft Theo Janssen opgeroepen als vervanger.
Samenvattingen dacht ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:53 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is dat ultrasuid? Kwam er net n potentiele huisgenoot tegen via google![]()
Tja, het is natuurlijk een dure jongen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:13 schreef Radegast het volgende:
AT5,
Geen interesse in Gravesen
Ajax heeft geen interesse in de verdedigende middenvelder Thomas Gravesen. De Deen mag vertrekken bij zijn club Real Madrid en is door zijn zaakwaarnemer bij Ajax aangeboden.
Technisch directeur Martin van Geel liet maandag aan AT5 weten dat de selectie van Ajax rond is en dat de club ruimte wil bieden aan spelers uit de jeugd.
Eerder gaf trainer Henk ten Cate nog aan op zoek te zijn naar een verdedigende middenvelder, maar deze wens wordt door de clubleiding dus niet vervuld.
OK. Maar geen 410 ultra kaos shit oid Ik streep m ff door.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:01 schreef Silenus het volgende:
Site waar je na een Ajaxwedstrijd beelden kunt bekijken. Samenvattingen dus.
had ik hem bijna goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:35 schreef Jasza het volgende:
Inter Inter Vafancullo oftewel:
Inter Inter homo's
Foto's zeggen meestal meer dan woorden. Ook als het slecht gaat trouwens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie zijn altijd wel fotogeil moet ik zeggen
Mooiquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zoveel mooie foto's al in het prille seizoen.
Hier nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: ajax.netwerk.toquote:BRON: AT5
Tegenover de Amsterdamse zender AT5 heeft Ajax ontkent enige interesse te hebben voor de Deen. Hij zou door zijn zaakwaarnemer wel bij Ajax zijn aangeboden. Technisch directeur Martin van Geel liet maandag aan AT5 weten dat de selectie van Ajax rond is en dat de club ruimte wil bieden aan spelers uit de jeugd. Daarmee gaat hij dus niet in op de wens van Ten Cate om nog een middenvelder met diepgang te halen. [reageer]
Stond er al.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:10 schreef Snake_NL het volgende:
Ajax ontkent interesse voor Gravesen
[..]
Bron: ajax.netwerk.to
Daden zeggen meer dan woorden en foto's bij elkaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Foto's zeggen meestal meer dan woorden. Ook als het slecht gaat trouwens.
Onze prijzenkast is heel indrukwekkend inderdaadquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daden zeggen maar meer dan woorden en foto's bij elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |