Druk, druk, druk. Straks ga ik toeren in Canada.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:38 schreef staticdata het volgende:
@escape, morgne komt de patch uit, is het dan niet zo dat de server pas 's nachts update? Road ik wil ook in je bad![]()
![]()
@ postman, dus hier was je van het weekend: Postman schittert op Belgische podia
nieuwe ford focus? en dat vind je niet een vergelijkbare auto?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Okee, ik ga zo naar huis en dat doe ik in een ford focus. Precies wat ik verwacht had, ben benieuwd of ik ik hem in een paar dagen tijd eens goed kan testen.
Verder ga ik vanavond fitnessen en daarna ga ik ouwehoeren op TS en BF2.
Die nieuwe? Die vind ik echt supermooi! Deze of de Peugeot 207 zou ik echt supergraag willen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Okee, ik ga zo naar huis en dat doe ik in een ford focus. Precies wat ik verwacht had, ben benieuwd of ik ik hem in een paar dagen tijd eens goed kan testen.
Verder ga ik vanavond fitnessen en daarna ga ik ouwehoeren op TS en BF2.
meldt zich om morpheus jaloers te makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die nieuwe? Die vind ik echt supermooi! Deze of de Peugeot 207 zou ik echt supergraag willen!
Damn! Deze dus:quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
meldt zich om morpheus jaloers te maken![]()
Erg netjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef staticdata het volgende:
de laatste in het zwart, met andere radio, parkeersensoren, regensensor, lichtsensor blalbalba. je zal hem de 23e wel ziendesnoods stukkie scheuren
Antecquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kijk dat is tenminste een mooie kast! ikzelf heb een hele neutrale Aopen
[afbeelding]
ik zou zeggen....knal er mee door 't bos....met 100+ over zandpaden raggen...paar keer flink remmen...kijken of 't dan nog een Focus Rally is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt waardig vervangend vervoer heb gekregen
http://www.ford.nl/ie/foc_c307/-/-/cms_focral/-/-/-/
Helaas wel een 5-deurs, maar ja, je kunt niet alles hebben.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef Suikermais het volgende:
Koop een Lian Li
kost wat ,maar dan heb je ook wat
Enlight zijn klote kasten , maar ja..jij wou dat ding
Ik geef je helemaal gelijk. Maar goed ik verwachte een 1.6 motortje met 10pk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ik zou zeggen....knal er mee door 't bos....met 100+ over zandpaden raggen...paar keer flink remmen...kijken of 't dan nog een Focus Rally is.
Er is maar één Focus rally en das deze :
[afbeelding]
Hoeveel PK heeft diequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Suikermais het volgende:
Mijn kast heeft flink wat gekost,maar ik was dat geklooi met die kutdingen ook zat. Dan maar direct in 1 keer goed en dan hoef ik ook niet meer.
[afbeelding]
Lian Li PC-V1100A
De libanese André Hazes?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef RudyCarell het volgende:
@ Ijsmuts, je zocht Turkse muziek? Probeer Fairuz, Libanese Volkszageres, gisteren een docu over gezien, hartbrekend...
kan... maar ik twijfel nog tussen Bf2 of Smacvkdown vs Rawquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond DTM3?
boeit me niks! we hebben toch een eigen forumquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
BAN!!!
MSN logs posten is verboden volgens de fok regels!![]()
dat c4 onder de hummer was samen met jouquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Suikermais het volgende:
De tijd dat we keken hoeveel man er nu precies mee kon op een BlackHawk...en hoe hoog zo'n Hummer ging als je er een lading c4 onderplakte.
De tijd van Domo Tours...........
idd vroeger was alles beter !
jajajajajajajaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Morgen speel ik weer mee. Flatout 2 Derby anyone ?
Feli Feli!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Squad play op m'n verjaardag; een groepsgesprekNaja gelukkig is er straks bier.
Morgen speel ik weer mee. Flatout 2 Derby anyone ?
ja ze hadden gewoon de punten stroom moeten veranderen in de heli ipv die hele blackhawk verkrachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er is wel teamplay, alleen zijn jullie er gewoon niet
Op Karkand rijdt escape nog steeds als vanouds met de apc rond, het verschil met vroeger is gewoon dat er nu veel meer andere mappen gespeeld worden, waarop inderdaad een andere teamplay is (vliegen)
Ik moet zeggen dat ik vaak genoeg als medic de DoMo tours bestuurde van vlag naar vlag en dat was erg leuk. Dat vind ik nog steeds de meest vervelende feature die ze eruit hebben gehaald.
Ik kan me ook nog herinneren dat ik aardig wat DoMo tours neer heb geschoten met mijn T-90
Ach ja vroeger
tochwel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Suikermais het volgende:
Voor een avondje flink keet maken op de server wil ik BF2 er best wel weer opzetten
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat c4 onder de hummer was samen met jou
wat heb ik gelachen zeg![]()
I sure do miss those days![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Suikermais het volgende:
De tijd dat we keken hoeveel man er nu precies mee kon op een BlackHawk...en hoe hoog zo'n Hummer ging als je er een lading c4 onderplakte.
De tijd van Domo Tours...........
idd vroeger was alles beter !
mag toch hopen dat JP dit niet getikt heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:55 schreef BattleLies het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is ferdi!!!!!!!!!!!!!!
*SMAK SMAK SMAK*
FELI !!!!!!!
op internet loop je weer stoer iets anders te verkondigen tegen je vriendje hequote:Op maandag 14 augustus 2006 21:02 schreef Suikermais het volgende:
mag toch hopen dat JP dit niet getikt heeft
Ssst.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
op internet loop je weer stoer iets anders te verkondigen tegen je vriendje heje vondt het vorige keer wel lekker
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
op internet loop je weer stoer iets anders te verkondigen tegen je vriendje heje vondt het vorige keer wel lekker
Dan doe je het precies verkeerd om, jij moet in een tank of apc gaan zitten en dan maar schieten op alles wat beweegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:10 schreef Daboy het volgende:
Wat heb ik zin in infantry only...
dan haal ik tenminste nog een redelijke score, want bak er geen fuck van met de
voertuigen
nope... gewoon als Anti tank met de Doaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan doe je het precies verkeerd om, jij moet in een tank of apc gaan zitten en dan maar schieten op alles wat beweegt![]()
NEEE!!!!!! Ik ben tegenwoordig specop, voor de expert badge, en ik moet gewoon c4 op dat ding kunnen plakkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Server moet gewoon op INF hebben we ook geen last meer van Escape met zijn Apc
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Server moet gewoon op INF hebben we ook geen last meer van Escape met zijn Apc
'quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeli Fred!
De teamplay die zij willen is eigenlijk geen teamplay, maar gewoon allemaal dezelfde kant op rennen en dan als de squadleader van een brug af springt springen ze er allemaal achteraan en lachen ze eens flink op TS en zo heb je een leuke avond.
Het mooiste is als FF aan staat, zodat ze elkaar ook nog eens kunnen TKen
thanks man! ben net ff wezen shoppen, idd ontzettend mooi!! erg melodieus en in sommige nummers zelfs veel opera invloeden (oid) ga nu ff op mn ipod gooien en dan tukkie doen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef RudyCarell het volgende:
@ Ijsmuts, je zocht Turkse muziek? Probeer Fairuz, Libanese Volkszangeres, gisteren een docu over gezien, hartbrekend...
Als ie uit elkaar ploft kijk je toch even links hopende op een stuk of 5 killsquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Mr_Baus het volgende:
bla,bla,bla....................
En euh... Domo tours was geen puntenhoeren?sjo hee!! .. of tips als plakband op je toetsenbord.. Ik speel niet alleen voor de fun hoor, ook voor de stats.. die geven extrafun..
Vet lekker toch als je een volle blackhawk neerhaalt? Voor mij wel!
Gefeliciteerd manquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:26 schreef Mr_Baus het volgende:
YIPPIE @ morgen 1.4 patch... op mijn verjaardag!!!![]()
207quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die nieuwe? Die vind ik echt supermooi! Deze of de Peugeot 207 zou ik echt supergraag willen!
Ja en de Titanic komt weer bovendrijven, Kevin gaat weer bier drinken en Feyenoord wordt kampioen. Kortom, never gonna happenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
Vandaag grote 1.4 patch dag..... zullen de connection problems verleden tijd zijn......stay tuned
Haha ok allebei prachtig. Maar ik bekijk het een beetje in een normale prijsklasse en zonder leasequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd manHoe oud ben je nu ?
[..]
207Stel je dromen eens wat hoger bij:
[afbeelding]
407 CoupeNou en dat het een Peugeot is, ding is echt super mooi
en de Ford Focus die er ook zeer goed mee door kan is natuurlijk de nieuwe Ford Focus ST
[afbeelding]
225pk
[..]
Ja en de Titanic komt weer bovendrijven, Kevin gaat weer bier drinken en Feyenoord wordt kampioen. Kortom, never gonna happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
das onzin..in die klasse is benzine meer verkocht in Nederland. Of heb je het over lease inclusief brandstof?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:22 schreef staticdata het volgende:
met lease is dat ding ook niet te betalen hoor. is een benzine, plus raken ze die niet heel snel kwijt dus moet je veel bijtelling betalen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:28 schreef BattleLies het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
nieuwprijs 30k/40k vind ik toch wel de gemiddelde prijsklasse hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha ok allebei prachtig. Maar ik bekijk het een beetje in een normale prijsklasse en zonder lease
tja, had je 15 jaar terug daar een redelijke bmw voor nu heb je een middenklasser tegen de bovengrens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
nieuwprijs 30k/40k vind ik toch wel de gemiddelde prijsklasse hoorNiet dat ik t nu kan betalen maar ik hoop toch dergelijke wagens wel te kunnen rijden binnen een jaar of 10/20. Moet wel lukken met de toenemende krapte op de arbeidsmarkt
idd 40k is bijne honderduizend guldenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja, had je 15 jaar terug daar een redelijke bmw voor nu heb je een middenklasser tegen de bovengrens.
vroegah![]()
oh hehehe my mistakequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:34 schreef staticdata het volgende:
heb het over de st (mijn fout), de peugot raken ze inderdaad zo kwijt. bij ons is die St bijvoorbeeld wel mogelijk, maar is hij door leaseplan qua bijtelling duurder gemaakt. en dit is inclusief brandstofprijzen. maar dat scheelt per werkgever
Wat doet chiel dan voor werk?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef RudyCarell het volgende:
Toch weet ik niet of we vanavond direct met infantry-only moeten draaien. Denk dat het best irri kan zijn, kijk voor een war ofzo, ok... Ik zou liever gewoon een normale avond hebben met de nieuwe map in de roulatie erbij...
maar dan wel die chinese KUTmap eruitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef RudyCarell het volgende:
Toch weet ik niet of we vanavond direct met infantry-only moeten draaien. Denk dat het best irri kan zijn, kijk voor een war ofzo, ok... Ik zou liever gewoon een normale avond hebben met de nieuwe map in de roulatie erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |