Druk, druk, druk. Straks ga ik toeren in Canada.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:38 schreef staticdata het volgende:
@escape, morgne komt de patch uit, is het dan niet zo dat de server pas 's nachts update? Road ik wil ook in je bad![]()
![]()
@ postman, dus hier was je van het weekend: Postman schittert op Belgische podia
nieuwe ford focus? en dat vind je niet een vergelijkbare auto?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Okee, ik ga zo naar huis en dat doe ik in een ford focus. Precies wat ik verwacht had, ben benieuwd of ik ik hem in een paar dagen tijd eens goed kan testen.
Verder ga ik vanavond fitnessen en daarna ga ik ouwehoeren op TS en BF2.
Die nieuwe? Die vind ik echt supermooi! Deze of de Peugeot 207 zou ik echt supergraag willen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Okee, ik ga zo naar huis en dat doe ik in een ford focus. Precies wat ik verwacht had, ben benieuwd of ik ik hem in een paar dagen tijd eens goed kan testen.
Verder ga ik vanavond fitnessen en daarna ga ik ouwehoeren op TS en BF2.
meldt zich om morpheus jaloers te makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die nieuwe? Die vind ik echt supermooi! Deze of de Peugeot 207 zou ik echt supergraag willen!
Damn! Deze dus:quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
meldt zich om morpheus jaloers te maken![]()
Erg netjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef staticdata het volgende:
de laatste in het zwart, met andere radio, parkeersensoren, regensensor, lichtsensor blalbalba. je zal hem de 23e wel ziendesnoods stukkie scheuren
Antecquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kijk dat is tenminste een mooie kast! ikzelf heb een hele neutrale Aopen
[afbeelding]
ik zou zeggen....knal er mee door 't bos....met 100+ over zandpaden raggen...paar keer flink remmen...kijken of 't dan nog een Focus Rally is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt waardig vervangend vervoer heb gekregen
http://www.ford.nl/ie/foc_c307/-/-/cms_focral/-/-/-/
Helaas wel een 5-deurs, maar ja, je kunt niet alles hebben.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef Suikermais het volgende:
Koop een Lian Li
kost wat ,maar dan heb je ook wat
Enlight zijn klote kasten , maar ja..jij wou dat ding
Ik geef je helemaal gelijk. Maar goed ik verwachte een 1.6 motortje met 10pk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ik zou zeggen....knal er mee door 't bos....met 100+ over zandpaden raggen...paar keer flink remmen...kijken of 't dan nog een Focus Rally is.
Er is maar één Focus rally en das deze :
[afbeelding]
Hoeveel PK heeft diequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Suikermais het volgende:
Mijn kast heeft flink wat gekost,maar ik was dat geklooi met die kutdingen ook zat. Dan maar direct in 1 keer goed en dan hoef ik ook niet meer.
[afbeelding]
Lian Li PC-V1100A
De libanese André Hazes?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef RudyCarell het volgende:
@ Ijsmuts, je zocht Turkse muziek? Probeer Fairuz, Libanese Volkszageres, gisteren een docu over gezien, hartbrekend...
kan... maar ik twijfel nog tussen Bf2 of Smacvkdown vs Rawquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond DTM3?
boeit me niks! we hebben toch een eigen forumquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
BAN!!!
MSN logs posten is verboden volgens de fok regels!![]()
dat c4 onder de hummer was samen met jouquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Suikermais het volgende:
De tijd dat we keken hoeveel man er nu precies mee kon op een BlackHawk...en hoe hoog zo'n Hummer ging als je er een lading c4 onderplakte.
De tijd van Domo Tours...........
idd vroeger was alles beter !
jajajajajajajaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Morgen speel ik weer mee. Flatout 2 Derby anyone ?
Feli Feli!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Squad play op m'n verjaardag; een groepsgesprekNaja gelukkig is er straks bier.
Morgen speel ik weer mee. Flatout 2 Derby anyone ?
ja ze hadden gewoon de punten stroom moeten veranderen in de heli ipv die hele blackhawk verkrachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er is wel teamplay, alleen zijn jullie er gewoon niet
Op Karkand rijdt escape nog steeds als vanouds met de apc rond, het verschil met vroeger is gewoon dat er nu veel meer andere mappen gespeeld worden, waarop inderdaad een andere teamplay is (vliegen)
Ik moet zeggen dat ik vaak genoeg als medic de DoMo tours bestuurde van vlag naar vlag en dat was erg leuk. Dat vind ik nog steeds de meest vervelende feature die ze eruit hebben gehaald.
Ik kan me ook nog herinneren dat ik aardig wat DoMo tours neer heb geschoten met mijn T-90
Ach ja vroeger
tochwel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Suikermais het volgende:
Voor een avondje flink keet maken op de server wil ik BF2 er best wel weer opzetten
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat c4 onder de hummer was samen met jou
wat heb ik gelachen zeg![]()
I sure do miss those days![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Suikermais het volgende:
De tijd dat we keken hoeveel man er nu precies mee kon op een BlackHawk...en hoe hoog zo'n Hummer ging als je er een lading c4 onderplakte.
De tijd van Domo Tours...........
idd vroeger was alles beter !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |