Dit alles ingebouwd in mijn blauwe Batman-case..quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:31 schreef ursel het volgende:
[..]
AMD Athlon 2600+
768 mb intern geheugen
Ati Radeon 9700Pro 128mb
1 x 200 GB HD SATA Western Digital
1 x 160 GB HD SATA Western Digital
1 x 200 GB HD PATA Western Digital
IIyama ProLite E435S-W
Creative Soundblaster Live 5.1
die van stefan740 stond gisteren duidelijk aan....quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd last dat mijn aimbot uit vorm is, echt heel vervelend![]()
daarom houd ik het de laatste tijd bij anna bot, werkt altijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd last dat mijn aimbot uit vorm is, echt heel vervelend![]()
hoe vetquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Dit alles ingebouwd in mijn blauwe Batman-case..
hoe vetquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:10 schreef dekkered het volgende:
vannacht nog even dit bestelt bij alternate
Product : FS-C77 Fatal1ty (478, 754, 775, 939, 940) (478, 754, 775, 939, 940)
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 49,-
Product : Zen Vision:M (30 GB) (30 GB)
Stuksprijs : EUR 289,-
Product : ZM-STG1 (CPU) (CPU)
Stuksprijs : EUR 7,-
diamond is een blaadje en gelijk praatjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een troep allemaal op jullie desktop zeg, jezus! Ruim dat is op. Ik heb 7 iconen staan waarvan er wel 4 weg kunnen ook! Bij de rest kom ik wel via start en/of windows verkenner.
Mijn Sunbeam Transformer is veel vetterquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Dit alles ingebouwd in mijn blauwe Batman-case..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
diamond is een blaadje en gelijk praatjes![]()
Thuis staan alleen de belangrijke zaken erop (BF2, TS, enz)quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een troep allemaal op jullie desktop zeg, jezus! Ruim dat is op. Ik heb 7 iconen staan waarvan er wel 4 weg kunnen ook! Bij de rest kom ik wel via start en/of windows verkenner.
ik checkte 1 minuut voor jij poste op het leaderboard wie er kansloos aant knallen is ipv centjes verdienenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
In de OP anders nog niet dus hoe weet jij dat
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
In de OP anders nog niet dus hoe weet jij dat
Mijn vrouw heeft deze case, De guardian van NZXT, met nagenoeg zelfde hardware, alleen veel minder HDD ruimtequote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mijn Sunbeam Transformer is veel vetter![]()
nee, verveel me gewoon, tis zulk kutweer en tis saai hier, ga zo wel naar huis, beetje tankhoeren bij Gamert ofzo, ff laten zien wie de man isquote:
kijk dat is tenminste een mooie kast! ikzelf heb een hele neutrale Aopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb deze
[afbeelding]
Geen raampjes, mijn hardware moet werken en niet naar buiten kijken.
G5 NEPPER! Hier werkm ik tenminste op een echtequote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb deze![]()
[afbeelding]
gekocht hier op FoK!
die Tsunami vind ik ook erg mooi![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
G5 NEPPER! Hier werkm ik tenminste op een echte
heb gisteren veel moeite gedaan om die jongen punten te bezorgen voor zijn nieuwe rang.quote:
jij laat je 66 x omver schietenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
heb gisteren veel moeite gedaan om die jongen punten te bezorgen voor zijn nieuwe rang.
ook moest hij nog 40 kills halen voor zijn exper spec-ops. heb ik hem 66 kills op sharqi bezorgd heeft ie nog de badge niets![]()
Wat voor werk doe JIJ eigenlijk .. aangezien je de hele tijd aan het posten bent en schijnbaar zelf kan bepalen wanneer je naar huis gaat?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, verveel me gewoon, tis zulk kutweer en tis saai hier, ga zo wel naar huis, beetje tankhoeren bij Gamert ofzo, ff laten zien wie de man is![]()
nee dat klopt, dat durven de mod casers niet meer na wat perikelen, wel een mooie kast hoor. maar hij is duidelijk gemaakt naar een g5...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
G5 lijkt er niet eens op![]()
[afbeelding]
nee ik heb zulke chopper kwaliteiten dat ik de mannetjes opzoek op sharqiquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij laat je 66 x omver schietendas pas echte BoF-er liefde
![]()
Mijn batman is ook gewoon gesloten hoor..quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb deze
[afbeelding]
hier hebben we het vorige week (129 topics geledenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat voor werk doe JIJ eigenlijk .. aangezien je de hele tijd aan het posten bent en schijnbaar zelf kan bepalen wanneer je naar huis gaat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SOX en (financiele) projectjes. Omdat ik wel hard werk als het nodig is, kan ik gedurende de maand redelijk mn eigen gang gaan. Dat is dus incl. spammen en eerder naar huis gaan![]()
ik ben wel met je eens idd dat deze kast op een G5 hebben ontworpen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee dat klopt, dat durven de mod casers niet meer na wat perikelen, wel een mooie kast hoor. maar hij is duidelijk gemaakt naar een g5...
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee ik heb zulke chopper kwaliteiten dat ik de mannetjes opzoek op sharqi![]()
hij werkt bij een ijsfabriekquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat voor werk doe JIJ eigenlijk .. aangezien je de hele tijd aan het posten bent en schijnbaar zelf kan bepalen wanneer je naar huis gaat?!
zo geod ben ik ook weer niet hoor. stefan had gisteren zijn aimbot aanstaan waardoor we veel dood gingen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik je handtekening ?
![]()
vlieg je trouwens met KB of joystick?
even voor diamond omdat hij niet snapt wat ik heb gekochtquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:10 schreef dekkered het volgende:
vannacht nog even dit bestelt bij alternate
Product : FS-C77 Fatal1ty (478, 754, 775, 939, 940) (478, 754, 775, 939, 940)
Stuksprijs : EUR 49,-
Product : Zen Vision:M (30 GB) (30 GB)
Stuksprijs : EUR 289,-
Product : ZM-STG1 (CPU) (CPU)
Stuksprijs : EUR 7,-
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Kutjepikandijvie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trap ik er met beide benen in! POTVER!
Altijd blijven lachen!!
eigenlijk wil ik hem zelf ook wel... kost dat...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben wel met je eens idd dat deze kast op een G5 hebben ontworpen..
Mijn hardware werkt ook wel hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb deze
[afbeelding]
Zitten wel een aantal stoere tussen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik hem zelf ook wel... kost dat...
voor mensen die nog een nieuwe kast willen, hier hebben ze er wel een paartjes
en voor een echte kermis...
[afbeelding]
ja als je infantry only uitzet wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
waarom gelijk infantry only? zitten er geen vehicles in jalalaabalad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |