mag toch hopen dat JP dit niet getikt heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:55 schreef BattleLies het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is ferdi!!!!!!!!!!!!!!
*SMAK SMAK SMAK*
FELI !!!!!!!

op internet loop je weer stoer iets anders te verkondigen tegen je vriendje hequote:Op maandag 14 augustus 2006 21:02 schreef Suikermais het volgende:
mag toch hopen dat JP dit niet getikt heeft

Ssst.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
op internet loop je weer stoer iets anders te verkondigen tegen je vriendje heje vondt het vorige keer wel lekker

quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
op internet loop je weer stoer iets anders te verkondigen tegen je vriendje heje vondt het vorige keer wel lekker

Dan doe je het precies verkeerd om, jij moet in een tank of apc gaan zitten en dan maar schieten op alles wat beweegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:10 schreef Daboy het volgende:
Wat heb ik zin in infantry only...
dan haal ik tenminste nog een redelijke score, want bak er geen fuck van met de
voertuigen

nope... gewoon als Anti tank met de Doaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan doe je het precies verkeerd om, jij moet in een tank of apc gaan zitten en dan maar schieten op alles wat beweegt![]()

NEEE!!!!!! Ik ben tegenwoordig specop, voor de expert badge, en ik moet gewoon c4 op dat ding kunnen plakkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Server moet gewoon op INF hebben we ook geen last meer van Escape met zijn Apc

quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Server moet gewoon op INF hebben we ook geen last meer van Escape met zijn Apc

'quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeli Fred!
De teamplay die zij willen is eigenlijk geen teamplay, maar gewoon allemaal dezelfde kant op rennen en dan als de squadleader van een brug af springt springen ze er allemaal achteraan en lachen ze eens flink op TS en zo heb je een leuke avond.
Het mooiste is als FF aan staat, zodat ze elkaar ook nog eens kunnen TKen

thanks man! ben net ff wezen shoppen, idd ontzettend mooi!! erg melodieus en in sommige nummers zelfs veel opera invloeden (oid) ga nu ff op mn ipod gooien en dan tukkie doen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef RudyCarell het volgende:
@ Ijsmuts, je zocht Turkse muziek? Probeer Fairuz, Libanese Volkszangeres, gisteren een docu over gezien, hartbrekend...

Als ie uit elkaar ploft kijk je toch even links hopende op een stuk of 5 killsquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Mr_Baus het volgende:
bla,bla,bla....................
En euh... Domo tours was geen puntenhoeren?sjo hee!! .. of tips als plakband op je toetsenbord.. Ik speel niet alleen voor de fun hoor, ook voor de stats.. die geven extrafun..
Vet lekker toch als je een volle blackhawk neerhaalt? Voor mij wel!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |