Moet jij eens op indymedia gaan kijken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef nonzz het volgende:
[..]
Ja, dit bedoel ik!
Waarom zien "linkse" mensen trouwens nergens "rechtse" complotten? Zijn er geen "rechtse" complotten? Of lopen ze gewoon niet zo te zeiken?
Feit blijft dat het regelmatig zo is dat de NOS een item maar van 1 kant belicht of op andere manier de boel wat verkleurd, dat die vent de boel allemaal zo netjes in hokjes duwt veranderd daar niks aan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahh, meneer weet rechts en links prima in een hokje te drukken.
Wat is het toch allemaal simpel![]()
Jij zou ook kunnen ophouden met janken. Gebeurt helaas ook niet. Hoe oneerlijk is de wereld dat niet alles gebeurt zoals ik het wil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ze kunnen het
a.) op een wat minder vuile toon zeggen en
b.) ook één van die rechtse critici aan het woord laten. En niet noemen dat die kritiek er is en vervolgens het hele item besteden aan de linkse maker die als enige tien minuten kan vertellen waarom hij gelijk heeft.
Werk je soms bij de NOS ofzo? Je reageert steeds zo gepikeerd als iemand kritiek heeft op de media....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jij zou ook kunnen ophouden met janken. Gebeurt helaas ook niet.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is de mening van een bevooroordeelde bekrompen rechtse persoon die álles als een links complot ziet. Beetje zoals jij bent.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
jankerige zeikerd, ik hoor het al.DIt is echt weer zo'n onzinnig iets waar rechtse users helemaal freakazoid om gaan hier op Fok. Zielig volk is het toch.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar mensen zitten zeker wel op jouw mening te wachten?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef ethiraseth het volgende:
De dingen waar rechtse jankerds zich druk om maken worden echt steeds zieliger.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mischien heeft Talpa wel een programma wat bij je niveau past.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vertel eens trouwens; is het erg kut om de hele dag in zo'n slachtofferrol te moeten leven?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:02 schreef ethiraseth het volgende:
Stelletje hypocrieten. Ga er zelf werken of hou op met zeiken zeg, kleine kutkinderen hier.
indymediaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Moet jij eens op indymedia gaan kijken...
Om maar wat dingen op te noemen:
chemtrails, 9/11, de staatsschuld (die zou niet bestaan), etc etc.
Nee hoor. Ik vind alleen dat je een gigantische huilebalk bent met een gigantische plaat voor je kop. En elke keer als jij met een onzinnig iets aan komt zetten of weer gaat janken dat de media zo links is en dat rechts zo benadeeld wordt ga ik erop zeiken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Werk je soms bij de NOS ofzo? Je reageert steeds zo gepikeerd als iemand kritiek heeft op de media....![]()
Ik ben geen [POL]-mod. En topics sluiten in andermans forumpje doe ik niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
Heel goed topic, mag de rest dan dicht, ook die in POL?
Je quotes waren reacties op respectievelijk, Tikorev, Genverbrander, Speknek, lionsguy18 en twee in het algemeen. Misschien moet je het eens met argumenten proberen i.p.v. steeds iedereen beledigen die jou mening niet deelt. Maakt denk ik iets meer indrukquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind alleen dat je een gigantische huilebalk bent met een gigantische plaat voor je kop.
Topics raken vanzelf vol. Past ook beter in de nieuwe userpolici denk ik...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen [POL]-mod. En topics sluiten in andermans forumpje doe ik niet.
Wij noemen enkel troll Polak bij Novaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Feit blijft dat het regelmatig zo is dat de NOS een item maar van 1 kant belicht of op andere manier de boel wat verkleurd.
Nou ja zeg. Ze kunnen ook zijn moeder aan het woord laten of de cateraar van de film. Ze kunnen zoveel. Maar dit was een gesprek met de maker. Dat ie zo links is, is jouw ding, net als dat van de vuile toon.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ze kunnen het
a.) op een wat minder vuile toon zeggen en
b.) ook één van die rechtse critici aan het woord laten. En niet noemen dat die kritiek er is en vervolgens het hele item besteden aan de linkse maker die als enige tien minuten kan vertellen waarom hij gelijk heeft.
Oftewel, je bent net zo dwaas als degene die je als dwaas typeert.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind alleen dat je een gigantische huilebalk bent met een gigantische plaat voor je kop. En elke keer als jij met een onzinnig iets aan komt zetten of weer gaat janken dat de media zo links is en dat rechts zo benadeeld wordt ga ik erop zeiken.![]()
Is dat wel zo? Laatst over Cuba was er een heel stuk over de dissidenten vrouwen die elke week protesteren. Of moet je daar dan een pro castro stuk bij doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Feit blijft dat het regelmatig zo is dat de NOS een item maar van 1 kant belicht of op andere manier de boel wat verkleurd,
Links Nederland is uiteraard niet automatisch pro-Castro. Althans, dat mag ik toch echt hopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Laatst over Cuba was er een heel stuk over de dissidenten vrouwen die elke week protesteren. Of moet je daar dan een pro castro stuk bij doen?
Dus?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Links Nederland is uiteraard niet automatisch pro-Castro. Althans, dat mag ik toch echt hopen.
Heeft ook het links getinte NOS-journaal geen baat bij opheerlijking van Castro.quote:
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
Heerlijk links omroepdagje weer gehad vandaag. Wouter Bos over de intercom tot slot om ons allen te bedanken.
Jemig gast, laat je nakijken ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heeft ook het links getinte NOS-journaal geen baat bij opheerlijking van Castro.
WTF, door welke rechtse NOS bal nu dan weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:34 schreef Nolius het volgende:
De NOS is echt te rechts. Er was vandaag gewoon keiveel aandacht voor Weisglas, zonder hem kritische vragen te stellen![]()
![]()
Ik heb een hekel aan complottheoriën of alles wat er op lijkt. Dit is geen complot, slechts een simpele observatie. En ik ben niet de enige die dat doet, maar je kan het blijven ontkennen. Voor jezelf nadenken vind je erg lastig of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jemig gast, laat je nakijken ofzo
Dat complot-denken van je is niet gezond meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |