Ik zou idd het liefs datzelfde gele glas willen hebben denk ik..quote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef Solingjan het volgende:
He Jamie O Dat ziet er geweldig mooi uit. Heel goed idee. Dat zal jeook wel mooi vinden.
En als het niet af is. Jammer dan.
Haastig spoed is zelden goed. En misschien doe je dan nog een idee op wat je boven maakt.
Mooi zou natuurlijk zijn zo'n zelfde glas als in die deuren.
Kijk anders eens bij een sloper.
Dat idee had ik ook ja..quote:Op maandag 20 november 2006 10:07 schreef Gurb het volgende:
Mooi resultaat zo, weet je zeker dat je er nog glas boven wil, ik zou de wand verder dicht maken, want dat glas dat leid af van je deuren, en anders heb je een mooie strakke wand met twee mooie schuifdeuren en verder geen afleidende dingen
daar ben ik van overtuigd!quote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
het word ook geen doorzichtig glas.
Sowieso wordt het geen glas maar kunststof
Maar maken jullie je vooral geen zorgen, het komt goed
ik zou niet willen ruilen..quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ja dan komt de keuken van Vodkat
Zonder keuken kan je verkering ook weinig uitrichtenquote:Op maandag 20 november 2006 19:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik zou niet willen ruilen..
Met keuken ook niet veel, dat is meer mijn taakquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Zonder keuken kan je verkering ook weinig uitrichten
Hoe bedoel je? Klussen dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met keuken ook niet veel, dat is meer mijn taak
Maar ze kan wel andere dingen waar niet persé een keuken voor nodig is![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben bang dat ik m'n deadline niet ga halen...
Ik wil een mooie brede rand om het plafond maken, in een warme kleur....
Maar die kleur die ik nu heb is veel te extreem oranje
Uw....euhm, uw...plafond....quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar wou je zoal een foto van zien??![]()
Hou jij ook zo van chaos Obli??quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef Oblivion het volgende:
En schaam je niet voor werken in rotzooi...![]()
En ik ben alleen maar een jurkie in elkaar aan het zetten....![]()
[afbeelding]
Ja, om het daarna weer keurig op orde te krijgen, maar eerst------> CHAOS!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van chaos Obli??
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:34 schreef Solingjan het volgende:
Netheid is voor de dommen
HET GENIE BEHEERST DE CHAOS![]()
Succesquote:
En genoeg antwoordenquote:
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:51 schreef Oblivion het volgende:
En hij is jarig vandaag!![]()
Gefeliciteerd!![]()
Intimi hè?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Naja gefeliciteerd Arty !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Naja gefeliciteerd Arty !![]()
![]()
Hij moet haar ook gewoon aan het werk zetten in 'iets leuks' en dan ook foto's makenquote:
Hij ziet ons helemaal niet meer staan....quote:
Wat zou jij doen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hij ziet ons helemaal niet meer staan....![]()
*pruttelt...quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Wat zou jij doen.
Hoe lang heeft ze hem niet gezien of hoelang heeft hij haar niet gezien![]()
Dat is ook stom..quote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*pruttelt...
Hij post wel in andere topics...![]()
Wat denk je zelf?!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
NOU wat vond ze ervan???
3 maanden en 24 dagen 'maar'. Viel dus nog mee.., maar tochquote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Wat zou jij doen.
Hoe lang heeft ze hem niet gezien of hoelang heeft hij haar niet gezien![]()
Oja, hiervoor word je trouwens niet bedanktquote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Pssst, A_R!
[afbeelding]
De Benno van Ikea
quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef taxibabe het volgende:
Mooi allemaal!![]()
Hey, die lamp links naast het raam heb ik ook!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
3 maanden en 24 dagen 'maar'. Viel dus nog mee.., maar toch
We proberen elkaar toch minimaal 1x per half jaar te zien....quote:Op maandag 4 december 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
Pff, 3 maanden. Probeer 16 maanden eens
Die latjes zijn eigenlijk meer oranje dan bruin... Ik vind het juist wat warmte aan de kamer gevenquote:Mooie deur, alleen die bruine latjes overal vind ik niet echt passen of zo... maar misschien ligt het er aan dat het op de foto is.
Lange afstandsrelaties zijn niet echt ideaalquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We proberen elkaar toch minimaal 1x per half jaar te zien....
[..]
Die latjes zijn eigenlijk meer oranje dan bruin... Ik vind het juist wat warmte aan de kamer geven
Maar smaken verschillen natuurlijk
Dankjewel voor de complimentenquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:58 schreef Marsepein het volgende:
Zeg A_R, mag ik je complimenten geven voor hoe het er allemaal uitziet. Die schuif/hangdeuren vind ik echt goed gelukt, en samen met dat glas in lood, dat paars en die vakjes en raampjes erboven is het echt 1 geheel.
Heel erg mooi geworden! Is het geworden zoals je het je had voorgesteld? Omdat ik weet dat je redelijk voor de vuist weg werkt kan het wel eens iets anders uitpakken.
Maar: [afbeelding]
Het is een explosiebestendige lamp van de noodverlichting van de Unox fabriek hier in Ossquote:Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef Banzaii het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit AR!!
Waar komt die mooie lamp vandaan op de kist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |