Over dat 'great' moeten we nog eens praten... laterquote:
Of hij heeft die platen eerst even ergens anders voor gebruiktquote:Op woensdag 15 november 2006 21:03 schreef Marsepein het volgende:
Enig idee waarom er 'brand'plekken op het oude plafond zitten? Zouden de schrootjes al eens zijn kaalgehaald met een verfbrander, en werd meneer soms even afgeleid door telefoon of iets anders.
Overal waar een gat of spleet in de oude schoortjes zat, zit een donkere plek op het plafond.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:03 schreef Marsepein het volgende:
Enig idee waarom er 'brand'plekken op het oude plafond zitten? Zouden de schrootjes al eens zijn kaalgehaald met een verfbrander, en werd meneer soms even afgeleid door telefoon of iets anders.
Sla maar eens met een klos op een pen dan zie je dat de pen dikker is geworden en aan de uiteinde van het klosje groeven zitten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met m'n klosje hout....
Met het klosje zijn nu +/- 100 schrootjes gedaan, en ik zie geen enkel groefje zitten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:10 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Sla maar eens met een klos op een pen dan zie je dat de pen dikker is geworden en aan de uiteinde van het klosje groeven zitten.![]()
Morgen ??? NU nu nu !quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Inmiddels is het zover dat beide deuren er in hangen, er een rail is gemaakt voor de gedeeltens waar de deur in de muur schuift. En de mdf platen zitten er ook tegen aan. Hier zijn helaas niet veel foto's van![]()
Maar ik heb er wel een paar, ik zal eens kijken of ik die morgen kan uploaden
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben nu bij m'n ouders..., en als ik thuis kom ga ik een stukje tv kijken, en dan naar bed
vervelende stukken ongeduldquote:
Soepel genoegquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk idee en wat een prachtige foto's
Schuiven ze een beetje soepel?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
vervelende stukken ongeduld
Dan hadden m'n ouders beter jou dan het bouwbedrijf kunnen hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, de mijne is wel geluidloos
Potdimme!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat staat dat knus![]()
En je lijkt soms wel een beetje op Jamie Oliver![]()
Omdat ik er zware dingen aan wil kunnen hangen (schilderijen enzo)quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:27 schreef Frezer het volgende:
Maar waarom maak je eigenlijk gebruik van mdf platen ipv gips voor de muren? De rest is gestuct zo te zien, ik neem aan dat je dat hier ook mee gaat doen?
Neequote:Op zondag 19 november 2006 11:22 schreef erik-de-perik het volgende:
kan ook prima met gipsplaten...had je een hoop geld gescheeld als je gips ipv mdf had gebruikt..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
vervelende stukken ongeduld![]()
Ik kan me nog wel herinneren dat ik je reactie gelezen heb volgens mij, maar ik kan hem zo snel ook niet meer vinden...quote:Op zondag 19 november 2006 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
AR mijn reactie is verdwenen (?) : ik had geschreven dat ik stil was ! en dat het errug mooi is !
Ah, oke, en een stevige maat las ikquote:Op zondag 19 november 2006 09:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat ik er zware dingen aan wil kunnen hangen (schilderijen enzo)
Geen ideequote:Op zondag 19 november 2006 12:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, oke, en een stevige maat las ik.
Maar werkt dat goed met stucen?
Ja, het zijn eigenlijk 2 openslaande, hardhouten, buitendeurenquote:Op zondag 19 november 2006 16:34 schreef truttebosje het volgende:
wat gaaf zeg die deuren, wij wilden in ons nieuwe huisje ook kijken voor van die schuifdeuren, maar dit is idd ook een goed idee.
als ik het goed begrepen heb zijn het toch 2 gewone identieke deuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |