Nou houd dat geflame met jullie nu eens op keuters?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Jimbo het volgende:
goh heb je die helemaal zelf verzonnen m_w , wat ben je tog origineel
ik zei tog al , chowi , delete alle SC eens maarja ze doet t nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nou houd dat geflame met jullie nu eens op keuters?![]()
Nu heb ik je net gezegd dat je een fout maakt met je komma's maar je bent blijkbaar te lui om te kijken hoe het wél moet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei tog al , chowi , delete alle SC eens maarja ze doet t niet
Associeer mij a.u.b niet met hem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Het is alweer lang geleden dat we iemand banden wegens een te gelijkende usernaam...
En ik moet zonder meer doen wat jij mij opdraagt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei tog al , chowi , delete alle SC eens maarja ze doet t niet
Het kan inderdaad best goed ja, technisch gezien dus hè.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:10 schreef Devlinsect het volgende:
Kunnen die oldbies niet een centraal topic krijgen? Een mooi plaatsje onderaan bij de andere centrale topics?
Dank u
damn het zijn er wel bizar irritant veelquote:
Eigenlijk mag je heul geen biertjequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:23 schreef Bierbroeder het volgende:
Biertje voor NJ!
Kan je ff afkoelen![]()
Ja, ik heb nog nooit zoveel Mr. Bills moeten plaatsen als vandaagquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn het zijn er wel bizar irritant veel
Spijtig dat ik er nog twee keer tussensta, anders was het ene mooie reeksquote:
ja jij was ook heel irritant met dat kutplaatjequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef Blame het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit zoveel Mr. Bills moeten plaatsen als vandaag![]()
Goed werk mods![]()
jij weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef most_wanted het volgende:
Grappig als één iemand (deze keer ik) een lemming maakt. Dat er zoveel volgen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja jij was ook heel irritant met dat kutplaatje![]()
Goh. Was jij daar mee begonnen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef most_wanted het volgende:
Grappig als één iemand (deze keer ik) een lemming maakt. Dat er zoveel volgen.
Met Vrouwen, wie begrijpt ze??quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goh. Was jij daar mee begonnen?
Sorryquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja jij was ook heel irritant met dat kutplaatje![]()
Ik vind je timing met terugkomen ook behoorlijk verdacht, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:31 schreef jogy het volgende:
Heilige stront op een stokje, ik ben een paar minuutjes weg en dan krijg je dit.
En dat weggaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind je timing met terugkomen ook behoorlijk verdacht, eerlijk gezegd.
Al zn kloons hebben die topics geopend!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Het grappige daaraan is dat die mensen er altijd met een ban vanaf komen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:34 schreef most_wanted het volgende:
Jammere van zo`n grapje is dat mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen.
Dan zie ik er toch maar van af om in elk topic een SHKK plaatje te posten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Het grappige daaraan is dat die mensen er altijd met een ban vanaf komen.
Verstandig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan zie ik er toch maar van af om in elk topic een SHKK plaatje te posten.
Ja ik moest eerst mijn baggerkloon uitloggenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Baggeren moet je met twee browsers doen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja ik moest eerst mijn baggerkloon uitloggen.
Zie je, het werktquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Baggeren moet je met twee browsers doen!![]()
ja en snel, kamo donder in slaap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |