Oh ja?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef most_wanted het volgende:
Help Most_Wanted Aan een leven #2 ,Waar we de 200 halen !
Het is leuk geweest, mag dicht.
Wat hij zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef most_wanted het volgende:
Ze doen niets wat niet mag, en daarbij is het een OP met méér dan een regel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef most_wanted het volgende:
Achja, laten we die kinders maar geen valse hoop geven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze doen niets wat niet mag, en daarbij is het een OP met méér dan een regel.
wat zou het tog leuk zijn als je opeens probeert inteloggen en je bent je reageer en nieuw topic knop kwijt he ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Achja, laten we die kinders maar geen valse hoop geven.
* Het_hupt heeft betere topiques op slot zien gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze doen niets wat niet mag, en daarbij is het een OP met méér dan een regel.
Het is niet gezegd dat je ook daadwerkelijk een ban krijgt, hm? Daarbij is het de verkeerde methode. Als je iemand van Fok! wil hebben, moet hij/zij zelf tot deze conclusie komen. Anders gaat het gewoon niet werken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Achja, laten we die kinders maar geen valse hoop geven.
Jij weet er alles van.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat zou het tog leuk zijn als je opeens probeert inteloggen en je bent je reageer en nieuw topic knop kwijt he ?
wil jij hem zo graag een ban aan smeren?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat zou het tog leuk zijn als je opeens probeert inteloggen en je bent je reageer en nieuw topic knop kwijt he ?
Wat zou het toch leuk zijn als jij probeert Nederlands te schrijven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik lachte.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat zou het toch leuk zijn als jij probeert Nederlands te schrijven.
wat dat FA'tjuh zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
kan ik dr wat aan doen dat ik niet van nederlandse afkomst ben ? NEEquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je woont in Nederland, hup inburgeren jij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan ik dr wat aan doen dat ik niet van nederlandse afkomst ben ? NEE
kan ik dr wat aan doen dat nederlands niet mijn voertaal is en ik die aleen op fok typ? Nee
STFU ik vind mn nederlands goed genoeg voor iemand die geen studie nederlands gedaan heeft , ja studie uit fucking boekjes van de LOI
Niet overdrijven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef KaMo het volgende:
TTT?
ik ben in nederland op vakantie jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je woont in Nederland, hup inburgeren jij.
Woonplaats Rotterdam en na de vakantie wil je naar de kleinkunst of iets met theater.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben in nederland op vakantie ja
ik woon in spanje , lees je eerst ff in voordat je wat gaat zeggen
ja... en ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Woonplaats Rotterdam en na de vakantie wil je naar de kleinkunst of iets met theater.
Begin dan maar vast met inburgeren. Oh, in welke taal zetten ze een spatie vóór én na een komma?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja... en ?
ik kom origineel uit england , heb ik tot ik 12 was gewoont , toen tot mn 17 in spanje , nu 3 maanden in nederland , maak school af in spanje en dan ga ik in nederland verder (hoop ik)
Én zetten ze geen HOOFDLETTERS enz. enz.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met inburgeren. Oh, in welke taal zetten ze een spatie vóór én na een komma?
ohja lysdectisch ben ik ook ;') maar dat zal me mn reet niet oxerenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met inburgeren. Oh, in welke taal zetten ze een spatie vóór én na een komma?
Nou houd dat geflame met jullie nu eens op keuters?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Jimbo het volgende:
goh heb je die helemaal zelf verzonnen m_w , wat ben je tog origineel
ik zei tog al , chowi , delete alle SC eens maarja ze doet t nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nou houd dat geflame met jullie nu eens op keuters?![]()
Nu heb ik je net gezegd dat je een fout maakt met je komma's maar je bent blijkbaar te lui om te kijken hoe het wél moet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei tog al , chowi , delete alle SC eens maarja ze doet t niet
Associeer mij a.u.b niet met hem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Het is alweer lang geleden dat we iemand banden wegens een te gelijkende usernaam...
En ik moet zonder meer doen wat jij mij opdraagt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei tog al , chowi , delete alle SC eens maarja ze doet t niet
Het kan inderdaad best goed ja, technisch gezien dus hè.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:10 schreef Devlinsect het volgende:
Kunnen die oldbies niet een centraal topic krijgen? Een mooi plaatsje onderaan bij de andere centrale topics?
Dank u
damn het zijn er wel bizar irritant veelquote:
Eigenlijk mag je heul geen biertjequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:23 schreef Bierbroeder het volgende:
Biertje voor NJ!
Kan je ff afkoelen![]()
Ja, ik heb nog nooit zoveel Mr. Bills moeten plaatsen als vandaagquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn het zijn er wel bizar irritant veel
Spijtig dat ik er nog twee keer tussensta, anders was het ene mooie reeksquote:
ja jij was ook heel irritant met dat kutplaatjequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef Blame het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit zoveel Mr. Bills moeten plaatsen als vandaag![]()
Goed werk mods![]()
jij weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef most_wanted het volgende:
Grappig als één iemand (deze keer ik) een lemming maakt. Dat er zoveel volgen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja jij was ook heel irritant met dat kutplaatje![]()
Goh. Was jij daar mee begonnen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef most_wanted het volgende:
Grappig als één iemand (deze keer ik) een lemming maakt. Dat er zoveel volgen.
Met Vrouwen, wie begrijpt ze??quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goh. Was jij daar mee begonnen?
Sorryquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja jij was ook heel irritant met dat kutplaatje![]()
Ik vind je timing met terugkomen ook behoorlijk verdacht, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:31 schreef jogy het volgende:
Heilige stront op een stokje, ik ben een paar minuutjes weg en dan krijg je dit.
En dat weggaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind je timing met terugkomen ook behoorlijk verdacht, eerlijk gezegd.
Al zn kloons hebben die topics geopend!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Het grappige daaraan is dat die mensen er altijd met een ban vanaf komen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:34 schreef most_wanted het volgende:
Jammere van zo`n grapje is dat mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen.
Dan zie ik er toch maar van af om in elk topic een SHKK plaatje te posten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Het grappige daaraan is dat die mensen er altijd met een ban vanaf komen.
Verstandig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan zie ik er toch maar van af om in elk topic een SHKK plaatje te posten.
Ja ik moest eerst mijn baggerkloon uitloggenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Baggeren moet je met twee browsers doen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja ik moest eerst mijn baggerkloon uitloggen.
Zie je, het werktquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Baggeren moet je met twee browsers doen!![]()
ja en snel, kamo donder in slaap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |