Def Rhymz met Doekoe? Dat was me een pauper nummer en Rhymz serieus nemen doet ook niemandquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:35 schreef Homdeck het volgende:
Welk nummer was de eerste hiphop-act van Nederlandse makelij dat een nummer 1 hit werd? Graag ook de artiest. (Al werd hij door zijn concullega's niet echt serieus genomen)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen houdt van Doekoeeee, iedereen houdt van geeeeeld! Hahaha
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Def Rhymz met Doekoe? Dat was me een pauper nummer en Rhymz serieus nemen doet ook niemand
Brainpower was te laat en Osdorp Posse heeft wel top 10 hits gescored maar nooit een nummer 1 hit (helaas).quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Iets van Brainpower dan?
Okej!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Brainpower was te laat en Osdorp Posse heeft wel top 10 hits gescored maar nooit een nummer 1 hit (helaas).
DAMNquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:57 schreef dndiek het volgende:
La Trappe?
dndiek +1quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:57 schreef dndiek het volgende:
La Trappe?
ha ha ha..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:02 schreef dndiek het volgende:
3 usernummers welke namen horen erbij?
862
7889
118729
Poeh!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:02 schreef dndiek het volgende:
3 usernummers welke namen horen erbij?
862
7889
118729
tong80?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:07 schreef dndiek het volgende:
Nee, iemand die veel post en hier ook nog af en toe langs komt
existenz +1quote:
Jajong +1quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:17 schreef Jajong het volgende:
Oh, NAC NEC Ajax
De rest zijn inderdaad hele nieuwe fusieclubs. En Groningen en Willem II (Sparta ook geloof ik) zijn nooit gefuseerd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:27 schreef Jajong het volgende:
Twente en Den Bosch werden ook pas in de jaren 60 ofzo opgericht.
Groningen wel, in 1970 dacht ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef existenz het volgende:
[..]
De rest zijn inderdaad hele nieuwe fusieclubs. En Groningen en Willem II (Sparta ook geloof ik) zijn nooit gefuseerd.
Nee Groningen ontstond gewoon uit GVAV, een naamswijzing in 1971 volgens wikiquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef existenz het volgende:
[..]
De rest zijn inderdaad hele nieuwe fusieclubs. En Groningen en Willem II (Sparta ook geloof ik) zijn nooit gefuseerd.
Ohquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee Groningen ontstond gewoon uit GVAV, een naamswijzing in 1971 volgens wiki
En dus geen fusie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee Groningen ontstond gewoon uit GVAV, een naamswijzing in 1971 volgens wiki
Ja, hoe heet die Roemeen en Babel is goed. + De vermoedelijk vervanger van Maduroquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef dndiek het volgende:
Die roemeen en de laatste nee Babel?
Ha Irakeezquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:34 schreef Irakeez het volgende:
Ojee.. ben 1 week weggeweest en iedereen heeft 100 punten erbijgaat hard hier..
Niet iedereen hoor... Er is ook een belangrijke verschuiving richting onderste regionen geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:34 schreef Irakeez het volgende:
Ojee.. ben 1 week weggeweest en iedereen heeft 100 punten erbijgaat hard hier..
Oh, is dat vanavond? Thanksquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:27 schreef Jajong het volgende:
Yay,
Wat is de vermoedelijke opstelling van Ajax vanavond tegen PSV?
Ik hou 1 bron aan, de Telegraaf.
Ogararu, ja. En Roger is niet goed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef dndiek het volgende:
Ogarura
tjah ik zie dat stanley echt heeeel veel punten bij heeft gekregen en jij ook daff, eerst was het steeds een strijd om de 2e, 3e plek, nu is er een te groot gat ertussenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor... Er is ook een belangrijke verschuiving richting onderste regionen geweest.
Goedemorgen overigens.
Grygera, die is van Ajax maar die bedoel ik niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of Griegera ofzoiets? Of is die niet van Ajax?
Homdeck +1quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:42 schreef Homdeck het volgende:
Schilder?
Dat is wel het meest succesvolle nummer ooit in de top40 volgens hun rekenmethode, maar het is niet het nummer dat ik zoek.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:49 schreef Neleos het volgende:
Trio Hellenique - La Dance De Zorba?
Andre Hazes valt dus af.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Homdeck het volgende:
veel langer geleden. back to 1970
haar band en haar nummer graagquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:53 schreef wendytje het volgende:
corry konings?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:54 schreef wendytje het volgende:
huilen is voor jou te laat met rekels
nee, eerderquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:59 schreef Neleos het volgende:
Beekse Bergen in 1971?
Fuck dat moet ik weten. Dat is net 5km hier vandaanquote:
1964?quote:
Tilburg zuid.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef wendytje het volgende:
allemaal later
@existenz
waar ben je dan?
bingo!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef existenz het volgende:
1968
Lokatienet:quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef wendytje het volgende:
[..]
nee, geen 5 km er vandaan
wel in NL idd
iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus niet Beekse Bergen?
wyccie +1quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:04 schreef wyccie het volgende:
Burger's Bush, Arnhem in 19668 dus?
toen nog "burgers dierenpark"quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:04 schreef wyccie het volgende:
Burger's Bush, Arnhem in 19668 dus?
Als MaJo ofzo online komt, moet je het ff aan haar zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:06 schreef DeSiever het volgende:
Ik moet me helaas om persoonlijke redenen afmelden voor de 'AKQ-meet'. Kan ik dat hier kwijt?
achteruitkijkspiegelquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:07 schreef wyccie het volgende:
Welk auto-onderdeel werd in 1971 verplicht in Nederland?
Ok, wil jij het anders doorgeven?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als MaJo ofzo online komt, moet je het ff aan haar zeggenDan kan zij het veranderen!
Ik heb het gelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ok, wil jij het anders doorgeven?
Komt goed!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ok, wil jij het anders doorgeven?
Ok. Je vindt het vast niet jammer., maar ok, het isn ieder geval duidelik zo.quote:
Dat is veel te snelquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Gordel
Is mijn antwoord niet completer? Gordels achterin werden pas verplicht toen ik jong was...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is veel te snel![]()
Yurithemaster +1
jeej mn 2de puntjequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is veel te snel![]()
Yurithemaster +1
Stanley is voor een week gebanned en waar asmo is weet niemandquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:14 schreef DeSiever het volgende:
Ik wil me graag meten met de besten, maar Asmodian en Stanley_Climbfall zijn nooit meer online??
Stanley heeft een ban en Asmodian een sociaal leven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:14 schreef DeSiever het volgende:
Ik wil me graag meten met de besten, maar Asmodian en Stanley_Climbfall zijn nooit meer online??
Done. Tevens DeSiever verwijderd uit de lijst voor de meet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef MaJo het volgende:
Homdeck jij hebt de punten geteld? Zou je dan puntentelling tot 164 neer kunnen zetten, dan weet ik bij het volgend topic dat ze geteld zijn
Is ook zo. Sorry.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef MaJo het volgende:
Verder zijn daf, homdeck, soempie en ik toch wel gewoon online?
Belastingontduiking ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor welke misdaad is Al Capone in 1931 tot 11 jaar cel veroordeeld
dndiek +1quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:27 schreef dndiek het volgende:
Kim Holland?
quote:Omdat ook Kamiel Maase (negende), Sander Schutgens (19de) en Hugo van den Broek (22ste) het prima deden, werd Nederland derde in het landenklassement op de marathon. De bijbehorende bronzen medaille was er overigens geen van de EK, maar één van de Europa Cup omdat de EK geen officieel landenklassement kent.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Brons marathon ploeg, misschien goud bram som
Geen dus. Uitslag is nog niet officieelquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De vraag was niet hoeveel EK-medailles, maar hoeveel medailles op het EK.
Die medaille winnen ze technisch gezien ook niet op het EK hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De vraag was niet hoeveel EK-medailles, maar hoeveel medailles op het EK.
Brons voor de marathonploeg is ook op het EK behaald hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Geen dus. Uitslag is nog niet officieel
Lees dat stukje van mij eens?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
TheSilentEnigma +1
Het correcte antwoord op dit moment
Nee, want goud is nog niet zeker.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:34 schreef Homdeck het volgende:
ik was eerder
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:36 schreef dndiek het volgende:
Ik vraag op medailles gewonnen op een een EK en niet naar EK medailles
Ga effe iemand anders afzeikenquote:
Jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:38 schreef MaJo het volgende:
Zullen we gewoon verder gaan met een nieuwe vraag?
Dan is niks zeker. Kijk naar de Tour...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjonge, wat een gezeur. Het is toch nog niet zeker of Som die medaille heeft gewonnen?
Bobby van Kuifje?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goed, nu maar geen sportvragen meer dan.
Hoe heet dit hondje en waar kennen we hem van?
[afbeelding]
Matige vraag weer? Jij hebt vandaag nog een vraag gesteld waar je De Telegraaf als bron voor gebruikte.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:36 schreef Jajong het volgende:
En sowieso is het zielig om Homdeck dat punt niet te geven, maargoed. Matige vraag weer.
Odie is van Garfield. Wel Suske en Wiske inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Odie ofzo?? van Suske en Wiske
Hij wint hem misschien wel misschien nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef Jajong het volgende:
Die medaille is 'onder voorbehoud' door Som gewonnen, dat is niet hetzelfde als 'misschien'.
Nope.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef existenz het volgende:
Idefix van Asterix & Obelix
Die heb ik nooit gelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Odie is van Garfield. Wel Suske en Wiske inderdaad.
Waarom heb je dat niet als antwoord gegeven dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef Jajong het volgende:
Die medaille is 'onder voorbehoud' door Som gewonnen, dat is niet hetzelfde als 'misschien'.
Omdat ík in ieder geval niet zo triest zou zijn om "Bram Som" fout te rekenenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet als antwoord gegeven dan?
omdat het een antwoord van niks is. volgens jouw redenatie heeft ie hem niet gewonnen dus hoeft ie ook niet genoemd te worden. ook niet met misschien dusquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet als antwoord gegeven dan?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
omdat het een antwoord van niks is. volgens jouw redenatie heeft ie hem niet gewonnen dus hoeft ie ook niet genoemd te worden. ook niet met misschien dus
Ten eerste antwoordde jij dat 'ie die medaille gewonnen had, wat dus niet het geval is. Volgens mijn redenatie heeft 'ie 'm misschien gewonnen. Dit hangt natuurlijk van de jury-uitslag af.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:45 schreef Homdeck het volgende:
omdat het een antwoord van niks is. volgens jouw redenatie heeft ie hem niet gewonnen dus hoeft ie ook niet genoemd te worden. ook niet met misschien dus
Same herequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef Neleos het volgende:
2 kan je er krijgen van mij.
Som heeft de medaille gewonnen op dit moment, totdat er anders besloten wordt door een jury.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ten eerste antwoordde jij dat 'ie die medaille gewonnen had, wat dus niet het geval is. Volgens mijn redenatie heeft 'ie 'm misschien gewonnen. Dit hangt natuurlijk van de jury-uitslag af.
Dan heeft die Let, of elke andere deelnemer hem dus ook misschien gewonnen? Lul niet, woman.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ten eerste antwoordde jij dat 'ie die medaille gewonnen had, wat dus niet het geval is. Volgens mijn redenatie heeft 'ie 'm misschien gewonnen. Dit hangt natuurlijk van de jury-uitslag af.
en zolang dat niet bekend is heeft hij dus geen medaille gewonnen, dus hoeft hij niet vermeld te wordenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook wel 99% zeker dat wij dezelfde weten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereEn wacht daar even mee voordat iemand anders ermee vandoor gaat
Nee, want die is 4e. De enige die hem nog zou kunnen pakken is de Brit die 2e is geeindigd. Over dom lullen gesproken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:48 schreef Jajong het volgende:
Dan heeft die Let, of elke andere deelnemer hem dus ook misschien gewonnen? Lul niet, woman.
als we gaan mierenneuken doe ik ook meequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:49 schreef MaJo het volgende:
Jezus we zijn inmiddels twee vragen verder, zullen we eens ophouden met dat gezeur?
quote:Update 16.49 uur
De jury heeft het protest van de Letten verworpen. Som reageerde eerder al laconiek op het protest: "Ach, dat is de 800 meter. Dat is altijd duwen en trekken. Ik moest een stap buiten de baan doen, maar ik ben niet bang voor een diskwalificatie."
Jij wist niet eens wie Falco wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:49 schreef Jajong het volgende:
In 1 post hé, dus ik ga em stelen.
Nee hoor, want ze zouden de race misschien over kunnen laten lopen. Als als als als.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, want die is 4e. De enige die hem nog zou kunnen pakken is de Brit die 2e is geeindigd. Over dom lullen gesproken.
Je zit heel goed, maar ik vind het antwoord te incompleet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jeanny
Amadeus
En iets met Kommisar ofzo toch?
Nou en!quote:
Het is goed met jou.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze zouden de race misschien over kunnen laten lopen. Als als als als.
Uitgeluld dus.quote:
Wat wil je dan dat ik zeg? Weet jij wel zeker dat jouw vader de 2e van links is, en dat niet de hele band 'The Black Pearls' 20 jaar geleden over jouw moeder heen is gegaan?quote:
Nu ben je helemaal uitgeluld, want nu ga je persoonlijk worden. Jammer hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ik zeg? Weet jij wel zeker dat jouw vader de 2e van links is, en dat niet de hele band 'The Black Pearls' 20 jaar geleden over jouw moeder heen is gegaan?
Get a life.
Nee, wat gaat ook over een recente vraag waar het antwoord ook niet 100% zeker van is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nu ben je helemaal uitgeluld, want nu ga je persoonlijk worden. Jammer hoor.
Ik sluit me hier bij aan. Ik erger me er kapot aan als mensen gaan lopen zeiken over punten. Vraagsteller beslist, punt uit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht ik ga ter afleiding eens even op fok kijken maar met zo'n sfeer heb ik er geen zin in. Ik kom later wel weer eens langs![]()
Wat ben jij kleinzielig, ga er geen aandacht meer aan verspillen ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, wat gaat ook over een recente vraag waar het antwoord ook niet 100% zeker van is.
ik kan niet tegen onrecht, sorry.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. Ik erger me er kapot aan als mensen gaan lopen zeiken over punten. Vraagsteller beslist, punt uit.
Dit heeft niet zoveel met onrecht te maken, op het moment van de vraag was het niet zeker of hij die medaille zou winnen. Had de vraagsteller besloten dat jouw antwoord beter was, prima, had ik er niets over gezegd, Maar dat er daarna maar over doorgezaagd wordt, dat vind ik triest. Het gaat over een punt in een spelletjesforum waar je geen ene kloot mee kan (met dat punt dan).quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:02 schreef Homdeck het volgende:
ik kan niet tegen onrecht, sorry.
Nee, die nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef Neleos het volgende:
Nits - In The Dutch Mountains?
dus had zijn naam helemaal niet genoemd hoeven worden. maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. En dat het maar om een punt gaat in een spelletjesforum is natuurlijk juist, maar om dat als argument te gebruiken vind ik een zwaktebod.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel met onrecht te maken, op het moment van de vraag was het niet zeker of hij die medaille zou winnen. Had de vraagsteller besloten dat jouw antwoord beter was, prima, had ik er niets over gezegd, Maar dat er daarna maar over doorgezaagd wordt, dat vind ik triest. Het gaat over een punt in een spelletjesforum waar je geen ene kloot mee kan (met dat punt dan).
Nee ook niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:16 schreef Neleos het volgende:
Culture Club - Karma Kameleon?
Ik heb hetzelfde, misschien kom ik er nog op.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken hem![]()
Maar ik heb geen idee wat de titel is
Ik heb de clip een tijdje geleden ergens langs zien komen. Viel me op door de uitstraling, dat middeleeuwse.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Neleos het volgende:
Ik heb hetzelfde, misschien kom ik er nog op.
Jeruzalem reken ik goed, het vliegveld ligt overigens dichter bij Tel Avivquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:40 schreef Jajong het volgende:
Kopenhagen![]()
Tokio![]()
Chicago![]()
Buenos Aires![]()
Jeruzalem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |