abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41136932
Eigenlijk vind ik dat men gewoon te weinig kijkt als Nos zijnde naar nieuwe en kleine politieke partijen ,het lijkt wel alleen te gaan om de grote partijen .Niet dat ik wilders meer zendtijd gun maar partijen zoals PAN daar hoor je eigenlijk weinig meer van was dacht ik met Hans Hooogerdijk .
pi_41136958
Suggereren dat je die lijst nog nooit hebt gezien en KJoops leugen het lijstje even gemaakt te hebben niet corrigeren, lijken mij toch wel gevallen van misleiding.
pi_41136969
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Of zou het de kracht van herhaling zijn?
Meer dan vijf keer heb ik hem zelf niet gepost. Dus dat lijkt me sterk.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_41137026
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:47 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Meer dan vijf keer heb ik hem zelf niet gepost. Dus dat lijkt me sterk.
Ik kom op minstens zes, maar er zijn natuurlijk ook nog wat anderen die het hebben gepost.
pi_41137121
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:46 schreef Monidique het volgende:
Suggereren dat je die lijst nog nooit hebt gezien
Als alles wat je niet zegt of doet suggereren is maak jij je daar net zo schuldig aan door niet direct een account aan te maken en de wereld op de hoogte te stellen van het grote onrecht. Ik ben wel vaker posts van mij of delen ervan tegengekomen in berichten van anderen. Heb ik totaal geen problemen mee. Vind het eigenlijk best een compliment.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:53:35 #206
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41137158
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:27 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Jezelf verkopen aan mensen die je gedachtengoed delen gaat dan blijkbaar een stuk makkelijker dan wanneer je een afwijkende mening hebt...
Ach, weer het gebruikelijke geleuter dat het de schuld van de publieke omroep is dat wilders zo weinig stemmen haalt...

Leg me eens uit, o opperkneus, hoe het komt dat de LPF wel 26 (ja, zes-en-twintig) zetels haalde, ongeveer in lijn met het aantal wat ook in de peilingen was voorspeld? Terwijl de LPF ook door alle media afgezeken was. En door de PvdA en de volkskrant in de ban was gedaan.

Zou 't heel misschien iets te maken hebben met 't feit dat Wilders gewoonweg niet kan tippen aan fortuyn? Naaaah, vast niet. Een complot is veeeeel waarschijnlijker.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_41137178
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik kom op minstens zes, maar er zijn natuurlijk ook nog wat anderen die het hebben gepost.
Ik heb natuurlijk geen invloed op wat anderen posten.
pi_41137236
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef gronk het volgende:

[..]

o opperkneus
Heel volwassen...
pi_41137238
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:52 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als alles wat je niet zegt of doet suggereren is maak jij je daar net zo schuldig aan door niet direct een account aan te maken en de wereld op de hoogte te stellen van het grote onrecht.
Een belachelijke vergelijking.
quote:
Ik ben wel vaker posts van mij of delen ervan tegengekomen in berichten van anderen. Heb ik totaal geen problemen mee. Vind het eigenlijk best een compliment.
Ongetwijfeld. Daarom zet je er waarschijnlijk ook niet bij dat jij het geschreven hebt, omdat de maker van het lijst die het lijstje zeer indrukwekkend vindt, immers niet echt overtuigend overkomt.
pi_41137310
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Daarom zet je er waarschijnlijk ook niet bij dat jij het geschreven hebt, omdat de maker van het lijst die het lijstje zeer indrukwekkend vindt, immers niet echt overtuigend overkomt.
Dat kan, ik weet niet wat hun overwegingen zijn. Ik zeg allleen dat ik er geen problemen mee heb...
pi_41137428
Tikorev, snap je ondertussen dat de NOS niet alle partijen tegelijk kan uitnodigen voor één debat?
Of ben je van mening dat gewoon alle partijen tegelijk aan één debat moeten deelnemen?
pi_41137618
Laat ze ook eens nieuwe partijen een kans geven en met debatten uitnodigen sommige hebben best wel goede punten .Maar komen door dat ze niet worden uitgenodigd niet goed uit de verf
pi_41137723
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef mlkworld het volgende:
Laat ze ook eens nieuwe partijen een kans geven en met debatten uitnodigen sommige hebben best wel goede punten .Maar komen door dat ze niet worden uitgenodigd niet goed uit de verf
Er zijn elke week uitzendingen van Nova / Den Haag Vandaag waarbij allerlei partijen aan bod komen.

Maar het ging verschillende mensen vooral over het debat aan de vooravond van de verkiezingen. Sommige menen dat daarbij alle partijen uitgenodigd moeten worden....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:20:27 #214
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41138125
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:55 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Heel volwassen...
Heb je daar een bron voor?

En even voor de duidelijkheid, anderhalve pagina terug heb ik drie postings, bijna op rij, gedaan met feiten waaruit blijkt dat wilders helemaal niet zo wordt genegeerd zoals jij hier probeert te suggereren. Maar blijjkbaar zwelg je liever in je slachtoffercomplex, want daar ben je nooit op ingegaan. Nou, het zij je gegund hoor. Maar de term 'opperkneus' lijkt me dan wel van toepassing.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_41141309
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef calvobbes het volgende:

Of ben je van mening dat gewoon alle partijen tegelijk aan één debat moeten deelnemen?
Lijkt me handig: En ik heb de oplossing al.

Iedereen in Nederland kiest op iemand.
De mensen van de club met de meeste stemmen komen bij elkaar in een kamer en gaan lullen.
En we zetten er een camera bij.
pi_41141503
Als Wilders erbij moet, dan 1NL ook
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:57:28 #217
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41141593
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Lijkt me handig: En ik heb de oplossing al.

Iedereen in Nederland kiest op iemand.
De mensen van de club met de meeste stemmen komen bij elkaar in een kamer en gaan lullen.
En we zetten er een camera bij.
Je bedoelt zoiets als 2e-kamer-televisie? Dat is er al hoor
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:58:08 #218
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41141628
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef Ludger het volgende:
Een collega van me heeft uit protest op de partij voor de dieren gestempt. Dus doe die dan ook maar.
pi_41141776
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef Ludger het volgende:
Daarnaast uiteraard ook de partij van Nawijn, de partij voor de Dieren en de Feestpartij.

Om mee te beginnen he?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41146280
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarnaast uiteraard ook de partij van Nawijn, de partij voor de Dieren en de Feestpartij.

Om mee te beginnen he?
Feestpartij is ermee opgehouden
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_41146373
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:20 schreef gronk het volgende:

[..]

En even voor de duidelijkheid, anderhalve pagina terug heb ik drie postings, bijna op rij, gedaan met feiten waaruit blijkt dat wilders helemaal niet zo wordt genegeerd zoals jij hier probeert te suggereren.
Als jij nou gewoon eens de moeite neemt een topic te lezen voordat je dingen gaat roepen had je geweten dat dit topic vooral om het NOS verkiezingsdebat gaat en niet alleen om Wilders. Volgens mij ontkent niemand dat Wilders wel eens op televisie te zien is.
quote:
Ik vind het eerlijk gezegd wel typisch NOS om bij zo'n debat 2 rechtse en wel 4 linkse politici uit te nodigen. Terwijl rechts zowel in de Tweede Kamer als in de peilingen een meerderheid heeft. Is het niet de bedoeling dat de NOS objectief hoort te zijn en dus er voor moet zorgen dat bij zo'n verkiezingsdebat de politieke verhoudingen overeenkomen met die uit de praktijk?

De NOS logica is duidelijk niet gebaseerd op links rechts verhouding in de Tweede Kamer maar op de hoeveelheid partijen waarover Links en Rechts zich hebben verspreid. Als het CDA morgen zou besluiten zich in tweeën te splitsen zouden ze volgens de logica van de NOS twee vertegenwoordigers bij de debatten mogen hebben. Terwijl ze gesplitst geen enkele zetel meer hebben dan samen.

Op de huidige manier zal bij het NOS verkiezingsdebat 66% van de lijsttrekkers, en bij evenredigheid dus ook 66% van de spreektijd en dus van 66% argumenten, links zijn. Slechts 33% van de politici, spreektijd en argumenten zal van rechts kunnen komen bij de huidige indeling.

Het is zelfs zo dat zowel Rechts als het kabinet bij het debat door net zoveel mensen worden vertegenwoordigd als de twee ex-communistische partijtjes GL en SP. PvdA en CU kunnen daar bovenop ook nog eens hun linkse verhaal houden. En dat terwijl de meerderheid van de bevolking niet door links wordt gerepresenteerd.
pi_41146445
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef calvobbes het volgende:
Tikorev, snap je ondertussen dat de NOS niet alle partijen tegelijk kan uitnodigen voor één debat?
Van de eerste pagina:
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Van mij hoeft ook niet iedereen uitgenodigd te worden.

CDA, PVDA, VVD, SP is al stukken beter
CDA, PVDA, VVD, GL is al stukken beter
CDA, PVDA, VVD, SP, GL, PvdV is al stukken beter
CDA, PVDA, VVD, CU, GL, PvdV is al stukken beter
CDA, PVDA, VVD, SP, CU, PvdV is al stukken beter
pi_41146596
Hoe kan de NOS nu gaan bepalen welke partijen links zijn, en welke partijen rechts? Die keuze is toch uitermate subjectief? De een vindt de CU links, de ander rechts. CDA idem dito. De meest eerlijke en objectieve keuze is te kijken naar de grootte en invloed van de partijen. En dat is wat de NOS kennelijk zal doen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:26:23 #224
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41146860
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:17 schreef Kozzmic het volgende:
Hoe kan de NOS nu gaan bepalen welke partijen links zijn, en welke partijen rechts? Die keuze is toch uitermate subjectief?
Ik weet niet, ze noemen zichzelf in ieder geval links.
pi_41147347
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:17 schreef Kozzmic het volgende:
Hoe kan de NOS nu gaan bepalen welke partijen links zijn, en welke partijen rechts? Die keuze is toch uitermate subjectief?
Dan laten ze de partijen zelf kiezen in welk kamp ze ingedeeld willen worden: Links, Centrum of Rechts en dan zorgen ze er vervolgens voor dat uit elke groep een evenredig aantal vertegenwoordigers, in verhouding tot de grootte van de groep, bij het debat aanwezig is.

Dat is al veel objectiever dan vier vertegenwoordigers uit het linkse/oppositie kamp en maar twee uit het rechtse/regerings kamp terwijl de politieke verhoudingen tussen de twee blokken ongeveer 50/50 is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')