Zoiets? Allemaal betrouwbare info.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef E.T. het volgende:
Nebelung, een FAQ met linkjes enzo is een goed idee!![]()
in de loop der tijd komen inderdaad heel vaak dezelfde vragen terug
Jaah, dat ken ik. Ik heb Magneet ook wel een wakker gemaakt om te vragen waar hij Merlijn gelaten had, want ik kon hem niet vinden naast me in bed. Ik was nogal slaapdronken, toen ik het hem vroeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik werd ook weleens half wakker als ik Kendahl hoorde huilen en schrok dan omdat ik dacht dat hij nog in mijn armen lag. Ik werd dan ook steeds met een wiegende houding wakker en kletsnatte spuiters... terwijl Kendahl dan gewoon in zijn wiegje lag.
Hmmm, dat komt mij bekend voor.... De borst waar niet uit gedronken of gekolfd wordt doet namelijk altijd vrolijk mee. Dat kost me bergen spuugdoekjes per dag, gelukkig hebben we een wasmachine!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:05 schreef owlet het volgende:
(..)
Vannacht was ik ook even de kluts kwijt toen Ronja een heel natte broek had, maar een droge luier![]()
Bleek dat ik terwijl ze aan de rechterborst lag, met de linkerborst haar helemaal nat had gelekt![]()
![]()
hydrofielluiers are a breastfeeding girl's best friendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:09 schreef cattie het volgende:
[..]
Hmmm, dat komt mij bekend voor.... De borst waar niet uit gedronken of gekolfd wordt doet namelijk altijd vrolijk mee. Dat kost me bergen spuugdoekjes per dag, gelukkig hebben we een wasmachine!![]()
Ikgebruikte in bed twee oogjesluiers, een onder Emma haar hoofd voor het lekken en een op mijn andere borst. Er hebben echt maanden twee luiers bij ons in bed gelegen.Nu kunnen we het wel zonder lekkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef owlet het volgende:
[..]
hydrofielluiers are a breastfeeding girl's best friend![]()
Ik denk dat het bij de meeste vrouwen verandert, bij mij nu wel iig. Ik heb hele platte vlakke en kleine tepels, nu is (zeker de linker!) groter geworden en meer naar vorenstaand. Vroeg ik me trouwens af, of er verschil kan zitten in hoe goed de ene borst het doet tov de andere.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is er ergens een lijstje met stomme dingen die je gehoord hebt? Ik wil later als ik een kindje krijg ook borstvoeding geven, maar ik durf te wedden dat ze me flesvoeding gaan aanraden vanwege mijn tepels(die zijn namelijk alleen zichtbaar als ik het koud heb, ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |