Nu zal ik me hier ook maar officieel aanmelden. Anna drinkt supergoed. De eerste dagen vond ze het moeilijk om goed te happen, maar nu gaat het al veel vaker goed. Ze is alleen wel een echt driftkikkertje. Zelfs als ze al een half uur heeft gedronken en ze laat los, wordt ze driftig als ze niet meteen weer verder kan drinken. Echt draaien met haar oogjes en schudden met haar hoofd. En vergeten d'r mond dicht te doen. Ja, dan komt er idd geen melk.
![]()
Gelukkig weet ik inmiddels hoe ik haar weer kan kalmeren.
De stuwing was echt heftig, maar nu bijna over. Het is me wel duidelijk dat zelfs 3 seconden verkeerd aanleggen niet handig is.
Ik ben trouwens wel ontzettend blij dat ik veel voorgelezen heb, in boeken, op internet en hier en daardoor niet alles doe of geloof wat er in het ziekenhuis of door de kraamhulp werd gezegd. Dat kan zo verschrikkelijk slecht zijn voor je zelfvertrouwen. En dan heb ik nog een kraamhulp die volgens eigen zeggen veel meer pro-borstvoeding is dan veel van haar collega's. Echt erg wat je allemaal te horen krijgt aan stomme adviezen. Dit is wel bevorderlijk voor m'n moederinstinct.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*