Ow NieTTus was spannend allemaal zeg. Het is dus helemaal goed gegaan met prikken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef NieTTus het volgende:
Stapje verder, joehoe!
Vandaag ongesteld geworden (hopelijk de laatste keer voor de komende maanden, we blijven positief) dus woensdag beginnen met de menopur. 6 september eerste follikelmeting! Heb nu pas écht het gevoel dat er schot in de zaak komt
![]()
Och jeetje die kat ook, kan me voorstellen dat je daarvan schrok. Gelukkig is het wel goed gegaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef NieTTus het volgende:
Tot nu toe gaat het nog prima. Ene dag een goed plekje, andere dag een minder goed plekje (auw!)
Van de week ook al aanvaring met de kat, ik heb eindelijk een manier gevonden om lekker in mijn bed te kunnen blijven met prikken (ik prik 's morgens vroeg) dus ik zet de spuit, kat springt ineens uit het niets op bed, en geeft me heel lief een kopje
![]()
Tegen de spuit, spuit er in zijn geheel in, en ook alle vloeistof er in 1 keer in. Heb geloof ik nog nooit zo gevloekt in mijn leven![]()
Het deed niet eens zeer, maar het was gewoon de schrik!
Maar verder hobbelen we aan..
Voor jou dus ook weer een spannende tijd!! Hier blijven de duimen draaien hoor!!![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef NieTTus het volgende:
Stapje verder, joehoe!
Vandaag ongesteld geworden (hopelijk de laatste keer voor de komende maanden, we blijven positief) dus woensdag beginnen met de menopur. 6 september eerste follikelmeting! Heb nu pas écht het gevoel dat er schot in de zaak komt
![]()
* bedoelt ook geen ongi... te snel getyptquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:39 schreef chesna het volgende:
Nou ik ben niet ongi geworden eigenlijk
En zie/voel geen tekenen dat ik dat wel ga worden de komende dagen.
Voel mij nu al helemaal hopeloos.
Ticootje moet jij ook zo vroeg ? Kan ik voor je gaan duimen om een bepaalde tijd, ik ben niet echt een geluksvogel maar misschien helpt het een klein beetje ?
Ik hoop met je mee...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef chesna het volgende:
Ja en toch hoop ik stiekem dat ik de komende maanden geen ongi heb en dat ik nu wel een keertje mazzel heb, maar dat zal wel niet, maar toch blijven hopen
Teleurstelling komt morgen wel
NieTTus, helaas zijn dat bijverschijnselen van de Lucrin. Ik had ook zo'n last van slaapproblemen, zweetaanvallen, hoofdpijn etc. toen ik Lucrin gebruikte. Typische overgangsverschijnselen dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:39 schreef NieTTus het volgende:
Ik merk wel wat "overgang" achtige verschijnselen van de Lucrinof het kan weet ik niet.
De ene Clomid-tablet had dus niet gewerkt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:14 schreef chesna het volgende:
Ik ben terug
Dosis verhoogd naar 2 clomid en als dat niet werkt dan nog een keer een verhoging naar 3 stuks
Eerst weer duphastron voor 10 dagen
Ik kan weer vooruit de komende maand![]()
Hoop ik ook voor Chesna. Wordt weer een spannende periode.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Hoop dat het beter gaat lukken met de hogere dosis Chesna!
Het kan zijn dat de verpleegkundige de all-inclusive prijs noemde (dus inclusief het gedeelte dat wordt vergoed door de verzekering). Al met al zijn die hormonen schrikbarend duur en spuit je voor kapitalen in je lijfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:38 schreef Ticootje het volgende:
edit : de verpleegkundige noemde ook nog even de prijs van de hormonen, en schrok me de *&@#!![]()
!! Kom ik bij de apotheek blijkt het minder dan de helft te zijn dan wat de verpleegkundige zei. IK :
![]()
![]()
Incl wat de vezekering vergoed komt het op 795 ofzo, ik moet 499 betalen. ABSURT bedrag! Maar de verpleegkundigde zei 1100!!! Toen schrok ik wel even!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de verpleegkundige de all-inclusive prijs noemde (dus inclusief het gedeelte dat wordt vergoed door de verzekering). Al met al zijn die hormonen schrikbarend duur en spuit je voor kapitalen in je lijf![]()
ik moet 's morgens 2 ampullen spuiten en 's avonds 1 ampul menopur en elke dag 1 mapul decapeptyl.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ticootje het begint nu echt spannend te worden voor jullie. Hoeveel eenheden Menopur moet je spuiten dan? Als je zowel in de ochtend als avond spuit zal dat inderdaad wel veel zijn.
Weet je wat volgens mij gewoon makkelijker is? Als jullie de Openingspost quoten en daar gewoon je verandering in zetten. Zo kan er steeds een bijgewerkt lijstje in de openingspost worden gezet als er een nieuw topic wordt geopend en hoeven jullie niet steeds op de modjes te wachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow NieTTus was spannend allemaal zeg. Het is dus helemaal goed gegaan met prikken?![]()
@Lois/E.T.: mijn NOD in de openingspost staat nog op 12 juli, maar dat is inmiddels al 14 september 2006 geworden. ik heb wel 4 rondes met Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. Als ik de 14e weer ongi word, ga ik met ronde 5 met Clomid beginnen. is het allemaal nog wel duidelijk![]()
Jahoor helemaal duidelijk! Lijkt me een goed plan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef Lois het volgende:
[..]
Weet je wat volgens mij gewoon makkelijker is? Als jullie de Openingspost quoten en daar gewoon je verandering in zetten. Zo kan er steeds een bijgewerkt lijstje in de openingspost worden gezet als er een nieuw topic wordt geopend en hoeven jullie niet steeds op de modjes te wachten.
Ben ik wel duidelijk eigenlijk?![]()
Awww ach gossie Chesna.. wat een pech. Dikke knuffel en beterschapquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef chesna het volgende:
Inmiddels moet ik weer duphastron gebruiken maar dat heb ik even uitgesteld want ik ben door mijn rug gegaan. Zitten liggen staan alles doet auw
Aangepaste OP! Ik zie dat ie nog behoorlijk verouderd is, misschien kan/wil iedereen zijn huidige stand van zaken opnieuw vermelden. Hoeft niet natuurlijk..quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:43 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier weer verder......
Het vorige topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#20)
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
Diaan73: PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. NOD 14-09 ik heb 4 rondes Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. Als ik de 14e weer ongi word, ga ik ronde 5 met Clomid beginnen.
Marie79: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!
NieTTus: eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging, 21 juli uitslagen bloed & extra test zwemmers manlief, prikinstructie, planning.. vanaf half september beginnen!
Annemiek78: 15-08, Terugplaatsing cryo-embryo.
Mariposa: bloeddrukpatiënt met nierinsufficiëntie, in maart en april een poging gedaan, maar 'gezonde' medicijnen werken niet, nu wachtend op PreConceptioneel Advies.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weet even niet of bovenstaande nog voor iedereen nog helemaal up-to-date is, maar anders hoor ik het wel, misschien kan Louis of E.T. dit dan eventueel aanpassen.
Aangepast!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:45 schreef Marie79 het volgende:
Bij deze: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |