abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:21:36 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41164151
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef NieTTus het volgende:
Stapje verder, joehoe!
Vandaag ongesteld geworden (hopelijk de laatste keer voor de komende maanden, we blijven positief ) dus woensdag beginnen met de menopur. 6 september eerste follikelmeting! Heb nu pas écht het gevoel dat er schot in de zaak komt
Ow NieTTus was spannend allemaal zeg. Het is dus helemaal goed gegaan met prikken?

@Lois/E.T.: mijn NOD in de openingspost staat nog op 12 juli, maar dat is inmiddels al 14 september 2006 geworden. ik heb wel 4 rondes met Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. Als ik de 14e weer ongi word, ga ik met ronde 5 met Clomid beginnen. is het allemaal nog wel duidelijk

[ Bericht 13% gewijzigd door Diaan73 op 25-08-2006 14:28:49 ]
Make love, not war ☮
pi_41164320
Tot nu toe gaat het nog prima. Ene dag een goed plekje, andere dag een minder goed plekje (auw!)

Van de week ook al aanvaring met de kat, ik heb eindelijk een manier gevonden om lekker in mijn bed te kunnen blijven met prikken (ik prik 's morgens vroeg ) dus ik zet de spuit, kat springt ineens uit het niets op bed, en geeft me heel lief een kopje
Tegen de spuit, spuit er in zijn geheel in, en ook alle vloeistof er in 1 keer in. Heb geloof ik nog nooit zo gevloekt in mijn leven

Het deed niet eens zeer, maar het was gewoon de schrik!

Maar verder hobbelen we aan..

Voor jou dus ook weer een spannende tijd!! Hier blijven de duimen draaien hoor!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:31:21 #53
114177 Diaan73
pi_41164476
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef NieTTus het volgende:
Tot nu toe gaat het nog prima. Ene dag een goed plekje, andere dag een minder goed plekje (auw!)

Van de week ook al aanvaring met de kat, ik heb eindelijk een manier gevonden om lekker in mijn bed te kunnen blijven met prikken (ik prik 's morgens vroeg ) dus ik zet de spuit, kat springt ineens uit het niets op bed, en geeft me heel lief een kopje
Tegen de spuit, spuit er in zijn geheel in, en ook alle vloeistof er in 1 keer in. Heb geloof ik nog nooit zo gevloekt in mijn leven

Het deed niet eens zeer, maar het was gewoon de schrik!

Maar verder hobbelen we aan..

Voor jou dus ook weer een spannende tijd!! Hier blijven de duimen draaien hoor!!
Och jeetje die kat ook, kan me voorstellen dat je daarvan schrok. Gelukkig is het wel goed gegaan.

Aanhobbelen zoals iedereen hier

Tja probeer me er niet meer zoveel mee bezig te houden, dat frustreert alleen maar. Soms ontkom je er helaas niet aan. Maar ik vind de periode rond mn NOD altijd wel erg spannend.
Make love, not war ☮
pi_41164763
Ja logisch! En je zou er dolgraag minder mee bezig willen zijn denk ik, maar met alles wat er in je lichaam gebeurd is dat verdomd moeilijk!

Ik merk wel wat "overgang" achtige verschijnselen van de Lucrin of het kan weet ik niet. Maar had het er met mijn schoonmoeder over, dat ik sinds ik spuit, 's nachts wakker word en niet meer verder kan slapen (ik slaapkampioen, serieus..) 4 uur slaap op een nacht is veel de laatste tijd.. Ook droom ik raar!

Schoonmama heeft hetzelfde en die zit in de overgang.. Toch raar dat je dat dan kunt delen op je 25e

Ooooh wat gun ik het iedereen in dit topic toch om snel te verkassen naar Z&G
pi_41165002
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef NieTTus het volgende:
Stapje verder, joehoe!
Vandaag ongesteld geworden (hopelijk de laatste keer voor de komende maanden, we blijven positief ) dus woensdag beginnen met de menopur. 6 september eerste follikelmeting! Heb nu pas écht het gevoel dat er schot in de zaak komt

mama kirsten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_41165082
pi_41169650
Ik ben terug van vakantie.
Geen eisprong gehad (ben nu op dag 28 van mijn cyclus)
Dusse ik vrees het ergste eigenlijk maar goed dinsdag naar de gyn
pi_41169846
Wat balen Chesna
Ben heel benieuwd wat je cyclus gaat doen!

Heb je wel een lekkere vakantie gehad? Wel kunnen genieten?
pi_41249458
Vakantie was heel erg leuk en intensief natuurlijk
Morgen naar de gyn (om tien over negen)
Eens kijken wat die voor actieplan heeft, ik ben benieuwd
pi_41249581
morgen is voor ons het gesprek met de ivf verpleegkundige. Komt ook snel dichterbij!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:19:24 #61
114177 Diaan73
pi_41250685
Ticootje spannend zeg!! Veel succes morgen

Chesna wat balen dat je geen eisprong hebt gehad in de vakantie. Ook nog een ongi te bekennen. Ben benieuwd wat de gyn morgen te vertellen heeft. Jij ook veel succes morgen
Make love, not war ☮
pi_41251257
Nou ik ben niet ongi geworden eigenlijk
En zie/voel geen tekenen dat ik dat wel ga worden de komende dagen.
Voel mij nu al helemaal hopeloos.

Ticootje moet jij ook zo vroeg ? Kan ik voor je gaan duimen om een bepaalde tijd, ik ben niet echt een geluksvogel maar misschien helpt het een klein beetje ?
pi_41251285
Chesna, wat baaaalen...

Niettus, dat met die kat: dat had ik ook: ging ie kopjes tegen de spuit gaan geven...soms moest ik alle dieren even opsluiten want hond lag dan met kop tegen de buik (watdoethetvrouwtjenouwatdoethetvrouwtjenou) en de kat kwam kopjes geven tegen de spuit (en dan moest ik toch weer even eerst de handen wassen terwijl het in feite een klusje van niks was...grom!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:53:43 #64
114177 Diaan73
pi_41251650
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:39 schreef chesna het volgende:
Nou ik ben niet ongi geworden eigenlijk
En zie/voel geen tekenen dat ik dat wel ga worden de komende dagen.
Voel mij nu al helemaal hopeloos.

Ticootje moet jij ook zo vroeg ? Kan ik voor je gaan duimen om een bepaalde tijd, ik ben niet echt een geluksvogel maar misschien helpt het een klein beetje ?
* bedoelt ook geen ongi... te snel getypt

Ik kan me voorstellen dat je je hopeloos voelt... het verkeren in onzekerheid is ook zo kut, excusez le mot, maar zo is het nu eenmaal.
Make love, not war ☮
pi_41252501
Ja en toch hoop ik stiekem dat ik de komende maanden geen ongi heb en dat ik nu wel een keertje mazzel heb, maar dat zal wel niet, maar toch blijven hopen
Teleurstelling komt morgen wel
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:37:53 #66
114177 Diaan73
pi_41252787
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef chesna het volgende:
Ja en toch hoop ik stiekem dat ik de komende maanden geen ongi heb en dat ik nu wel een keertje mazzel heb, maar dat zal wel niet, maar toch blijven hopen
Teleurstelling komt morgen wel
Ik hoop met je mee... positive thinking en hoop doet leven etc. etc.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 12:55:51 #67
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41253247
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:39 schreef NieTTus het volgende:
Ik merk wel wat "overgang" achtige verschijnselen van de Lucrin of het kan weet ik niet.
NieTTus, helaas zijn dat bijverschijnselen van de Lucrin. Ik had ook zo'n last van slaapproblemen, zweetaanvallen, hoofdpijn etc. toen ik Lucrin gebruikte. Typische overgangsverschijnselen dus
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41263408
Ik heb een domme vraag

Hoe gaat de gyn morgen testen of ik geen eisprong had en hoever ik nu in mijn cyclus ben?

Hoe kan zij zien dat ik niet of wel zwanger ben, want als ze niet weten hoever ik in mijn cylcus ben is een zwangersschapstest toch ook niet representatief ?
pi_41263670
Mijn gyn voelt het chesna. Zij zegt dat zij altijd kan zeggen hoe ver je in jouw cyclus zit.
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 18:54:31 #70
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41264430
chesna met een inwendige echo kan gekeken worden naar de dikte van het baarmoederslijm en naar evt. grootte van het follikel (eiblaasje). Hieraan kan de gyn ook zien hoe ver je in je cyclus zit. Nog heel even geduld dus, morgen weet je meer
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41264546
Ja maar ik ben nu aan het stuiteren, sorry
pi_41265248
ja chesna, vervelend he dat wachten end e onzekerheden..maaarrrrrr: morgen heb je duidelijkheid en het is nu al avond!! (lekker bijtijds naar bed, dan is het des te eerder ochtend )
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_41266219
morgen half 11, duimen dus!!
pi_41286011
Ik ben terug

Dosis verhoogd naar 2 clomid en als dat niet werkt dan nog een keer een verhoging naar 3 stuks
Eerst weer duphastron voor 10 dagen
Ik kan weer vooruit de komende maand
pi_41286019
Hoe is het gegaan Ticootje ???
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:18:44 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41286118
Hopelijk gaat de clomid dan nu iets doen chesna!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:19:23 #77
114177 Diaan73
pi_41287903
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:14 schreef chesna het volgende:
Ik ben terug

Dosis verhoogd naar 2 clomid en als dat niet werkt dan nog een keer een verhoging naar 3 stuks
Eerst weer duphastron voor 10 dagen
Ik kan weer vooruit de komende maand
De ene Clomid-tablet had dus niet gewerkt? dat is wel balen, maar fijn dat je nu weer weet waar je aan toe bent....
Make love, not war ☮
pi_41290502
Ja ach zal vast wel niet
Deze deed helemaal niets.
Eerst maar eens tien dagen om weer een bloeding te krijgen. Zal wel weer wat worden hahahaha
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:57:09 #79
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41290828
Hoop dat het beter gaat lukken met de hogere dosis Chesna!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41292325
Ticootje,hoe was het?

Groetjes,Minoes
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:43:54 #81
114177 Diaan73
pi_41292403
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Hoop dat het beter gaat lukken met de hogere dosis Chesna!
Hoop ik ook voor Chesna. Wordt weer een spannende periode.

grrr ik had een heel verhaal getypt en zie dat het niet (goed) gepost is.... damn.

Ja Ticootje laat eens van je horen!
Make love, not war ☮
pi_41294149
sorry meiden... ik was pas om 1 uur weer thuis (kind halen van school en even recept afgeven) daarna even gegeten en mn man naar zn werk gebracht, en ook het huishouden stond niet stil, maar nu zit ik eindelijk even.

Vanmorgen dus het laatste gesprek gehad en mn mannetje heeft zn spul afgegeven. Alles ziet er erg goed uit, baarmoeder is goed, mooie eierstokken. Daar maakte ik me ook geen zorgen om hoor!

Volgende cyclus mogen we meteen beginnen, ik schrok alleen wel een beetje van hoeveel ik moet spuiten!!!! En dat terwijl ik superbang ben voor naalden, dat wordt wat! Bij het uitleggen liet ze een ampul zien en alleen van het zien werd ik al misselijk.

Ik moet nu de eerste dag van de menstruatie bellen en meteen beginnen met decapeptyl, op dag 3 krijg ik een echo en ga ik beginnen met menopur 's morgens en 's avonds. Op dag 8 dan weer een echo, tot zo ver weet ik.

Ik heb ook een recept voor pregnyl, maar op mn schema staat daar niets over, is dat voor na de punctie???

Spannend he?? Ik maak me alleen heel erg druk om de punctie!! Ik heb er zelf al nachtmerries over gehad.....

edit : de verpleegkundige noemde ook nog even de prijs van de hormonen, en schrok me de *&@#! !! Kom ik bij de apotheek blijkt het minder dan de helft te zijn dan wat de verpleegkundige zei. IK :
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:44:59 #83
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41294365
Ticootje het begint nu echt spannend te worden voor jullie. Hoeveel eenheden Menopur moet je spuiten dan? Als je zowel in de ochtend als avond spuit zal dat inderdaad wel veel zijn. De Pregnyl is om je eisprong op te wekken. Op het moment dat je follikels mooi groot zijn, ga je op het teken van het ziekenhuis de Pregnyl prikken. Dit hoor je dus nog wanneer het zover is.

En tja, de punctie..... het is voor iedereen anders en mij persoonlijk is het erg tegengevallen. Dat kwam omdat ik toen ook overstimulatie had waardoor het herstel wat langzaam ging. Het komt vast goed hoor. Wel heb ik gemerkt dat het erg belangrijk is goed op je ademhaling te letten. Op een gegeven moment werd ik door de verpleegkundige zo gecoached met mijn ademhaling dat ik in een soort trance/roes terecht kwam gedurende het laatste endje van de punctie. Hou je doel voor ogen, dan kom je er wel!
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:46:46 #84
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41294407
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:38 schreef Ticootje het volgende:
edit : de verpleegkundige noemde ook nog even de prijs van de hormonen, en schrok me de *&@#! !! Kom ik bij de apotheek blijkt het minder dan de helft te zijn dan wat de verpleegkundige zei. IK :
Het kan zijn dat de verpleegkundige de all-inclusive prijs noemde (dus inclusief het gedeelte dat wordt vergoed door de verzekering). Al met al zijn die hormonen schrikbarend duur en spuit je voor kapitalen in je lijf
pi_41294657
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Het kan zijn dat de verpleegkundige de all-inclusive prijs noemde (dus inclusief het gedeelte dat wordt vergoed door de verzekering). Al met al zijn die hormonen schrikbarend duur en spuit je voor kapitalen in je lijf
Incl wat de vezekering vergoed komt het op 795 ofzo, ik moet 499 betalen. ABSURT bedrag! Maar de verpleegkundigde zei 1100!!! Toen schrok ik wel even!
pi_41294768
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ticootje het begint nu echt spannend te worden voor jullie. Hoeveel eenheden Menopur moet je spuiten dan? Als je zowel in de ochtend als avond spuit zal dat inderdaad wel veel zijn.
ik moet 's morgens 2 ampullen spuiten en 's avonds 1 ampul menopur en elke dag 1 mapul decapeptyl.
Ik vind het wel erg veel hoor!!!
pi_41298971
Chesna, jeetje, dus nu een hogere dosis! Maargoed, je bent weer een stapje verder! Positief blijven (lukt dat een beetje? Kan me zoo voorstellen dat dat moeilijk is, maar je bent wel wéér een stapje verder... zo zie ik het altijd maar...)
Succes!!!

Ticoootjeeee jeetje nee het is niet weinig, maar ik kan nu echt uit ervaring spreken, zodra de eerste en tweede gezet zijn, ben je over je grens. Als je maar het goede plekje op je buik aanprikt, dat is echt heel belangrijk! Want onderin mijn buik is écht niet fijn, maar links of rechts, in de rol (ja die heb ik, geen idee of jij hem hebt, hihi) naast je navel voel je er echt weinig van... (ik dan, nogmaals kan alleen over eigen ervaring spreken..)

Het is gewoon een mega drempel, maar hou je alstjeblieft je doel voor ogen!! Het komt goed, en het is zo ongelofelijk balen dat het bij ons op "die" manier moet, maar het kán! Maakt het niet makkelijker, maar ik hoop zo dat ik je een hart onder de riem kan steken. Want ik dacht ook zo (nou was ik niet zo bang, maar het is gewoon onnatuurlijk!) en nu ik bezig ben, kan je vertellen het went echt.

Desondanks lekker denken, doen en voelen wat jíj wilt.. Dat is het allerbelangrijkste..!

De pregnyl is inderdaad zoals Slaapmeisje zegt
Soms moet je een lichtere versie vanaf de punctie nog tot na de terugplaatsing prikken, zodat het embryootje goed kan innestelen (voor je baarmoeder slijm!)

Ik had even stress. moest vorige week woensdag ongi worden, en vrijdag beetje bloed.. Dus gebeld en mocht morgen gaan starten.. Vrijdagmiddag ALLES weg geen krampje meer en vooral geen bloed meer..en ik ben nooit meer dan 2 dagen overtijd geweest ) Hele weekend niet meer gehad... Ik had echt even de balen erin.. Dacht alles kan mis gaan, maar nu al?

Uiteindelijk maandagmiddag ongi geworden, en na te bellen met de poli kreeg ik te horen dat ik sowieso woensdag (morgen dus) mag starten met de stimulatie!

Dus morgen gaan we de volgende stap zetten, de menopur spuiten (ben toch zo benieuwd naar de bijwerkingen arme man )

6 september eerste follikelmeting, en als alles zo doorgaat, 11 september al de punctie, dat is over minder dan 2 weken het gaat nu ineens zooo snel!!

Nou weer heeeeeeel blablaverhaal van mij, maar heb net retezwaar examen van mijn werk gehad, en ik ben glansrijk geslaagd dus beetje hyper nu!! hihi
pi_41299106
punctie is kort en hevig volgens de verpleegkundige...
pi_41299551
Ik zie op zich best op tegen de punctie, maar ik heb de mazzel dat ik in mijn omgeving een aantal vrouwen ken die ivf hebben ondergaan, waaronder de punctie. Bij hun is het allemaal meegevallen.. Het was niet fijn en best een beetje pijnlijk, maar ze hadden allemaal zoiets van dat zou ik zo weer doen!!

Moeilijk om je voor te stellen hoe het bij jou zal gaan, maar ik probeer het nu een beetje te laten gaan. Het kan meevallen of het wordt heel heftig, maar dat weet ik op dat moment pas....

Maar is logisch hoor, al die gevoelens en onzekerheden.. Jeetje heb me de afgelopen 2 weken nog nooit zo gevoeld.. Maar ik blijf hopen dat het het allemaal waard is, en als je dan een slaapmeisje ziet .... er is hoe dan ook hoop!!!!!

Succes meis, duim voor je mee! (en hoop natuurlijk dat alles meevalt...)
pi_41300406
Ticootje en NieTTus,voor jullie van mij ,een dikke en heel veel sterkte en succes met de naalden en de prikken.Het gaat voor jullie nu echt beginnen
Over de punctie kan ik(gelukkig)niet meepraten,maar van ET en Slaapmeisje begreep ik,dat t echt niet fijn was en dat je het echt niet zo nog een keer doet!Hopenlijk valt het voor jullie mee.

Groetjes,Minoes
pi_41303071
We gaan ervoor Minoes!! En jij hoort natuurlijk in die zin van mij over Slaapmeisje erbij!! Geweldig!!

En Slaapmeisje, had jij ook snel dat die verschijnselen van de Lucrin ophielden? Ik moet zeggen dat het nu een week alweer wat rustiger is, en ik heb nu 1 pot leeg (ben nu dus precies 2 weken aan het prikken...)
Ben echt benieuwd hoe ik op de menopur ga reageren... snel meer info daarover, whahaha!
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:30:35 #92
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41303320
NieTTus ik kreeg die bijverschijnselen van de Lucrin al na een paar dagen. Wel fijn dat je lichaam eraan schijnt te wennen omdat je nu minder kwaaltjes hebt. Van de Puregon/Menopur werd ik trouwens heel erg opstandig en kribbig, maar dat zegt natuurlijk niets over hoe jij er straks op reageert. Vaak had ik het zelf niet eens door totdat Slaapvriendje me erop wees dat ik me weer gedroeg als een opstandige tiener
pi_41303609
Zo gedraag ik me nu al vaak

Hoe moet dat dan straks!!

Ja het lijkt wel alsof mijn lichaam eraan went, want ik slaap weer prima. Maargoed, was dus ook overtijd en daar ben ik ook altijd van van de leg
(ben het weinig maar werkt wel door altijd)

Nou ja, morgen weer weer even aanklooien met de nieuwe spuiten, ben heel benieuwd! Vanavond maar lekker vroeg naar bed... Zo'n examen hakt erin
  Jubileum moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:39:10 #94
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41303683
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow NieTTus was spannend allemaal zeg. Het is dus helemaal goed gegaan met prikken?

@Lois/E.T.: mijn NOD in de openingspost staat nog op 12 juli, maar dat is inmiddels al 14 september 2006 geworden. ik heb wel 4 rondes met Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. Als ik de 14e weer ongi word, ga ik met ronde 5 met Clomid beginnen. is het allemaal nog wel duidelijk
Weet je wat volgens mij gewoon makkelijker is? Als jullie de Openingspost quoten en daar gewoon je verandering in zetten. Zo kan er steeds een bijgewerkt lijstje in de openingspost worden gezet als er een nieuw topic wordt geopend en hoeven jullie niet steeds op de modjes te wachten.
Ben ik wel duidelijk eigenlijk?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:03:23 #95
114177 Diaan73
pi_41317387
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef Lois het volgende:

[..]

Weet je wat volgens mij gewoon makkelijker is? Als jullie de Openingspost quoten en daar gewoon je verandering in zetten. Zo kan er steeds een bijgewerkt lijstje in de openingspost worden gezet als er een nieuw topic wordt geopend en hoeven jullie niet steeds op de modjes te wachten.
Ben ik wel duidelijk eigenlijk?
Jahoor helemaal duidelijk! Lijkt me een goed plan!

NieTTus wat een gedoe maar fijn dat het weer goedgekomen is. Twee spannende weken voor de boeg!
Make love, not war ☮
pi_41354124
Inmiddels moet ik weer duphastron gebruiken maar dat heb ik even uitgesteld want ik ben door mijn rug gegaan. Zitten liggen staan alles doet auw
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:11:57 #97
114177 Diaan73
pi_41354189
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef chesna het volgende:
Inmiddels moet ik weer duphastron gebruiken maar dat heb ik even uitgesteld want ik ben door mijn rug gegaan. Zitten liggen staan alles doet auw
Awww ach gossie Chesna.. wat een pech. Dikke knuffel en beterschap
Make love, not war ☮
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:20:38 #98
114177 Diaan73
pi_41354382
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:43 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier weer verder......

Het vorige topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#20)

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73: PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. NOD 14-09 ik heb 4 rondes Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. Als ik de 14e weer ongi word, ga ik ronde 5 met Clomid beginnen.

Marie79: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus: eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging, 21 juli uitslagen bloed & extra test zwemmers manlief, prikinstructie, planning.. vanaf half september beginnen!

Annemiek78: 15-08, Terugplaatsing cryo-embryo.

Mariposa: bloeddrukpatiënt met nierinsufficiëntie, in maart en april een poging gedaan, maar 'gezonde' medicijnen werken niet, nu wachtend op PreConceptioneel Advies.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weet even niet of bovenstaande nog voor iedereen nog helemaal up-to-date is, maar anders hoor ik het wel, misschien kan Louis of E.T. dit dan eventueel aanpassen.
Aangepaste OP! Ik zie dat ie nog behoorlijk verouderd is, misschien kan/wil iedereen zijn huidige stand van zaken opnieuw vermelden. Hoeft niet natuurlijk..

[ Bericht 2% gewijzigd door Diaan73 op 31-08-2006 11:06:04 ]
Make love, not war ☮
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:45:18 #99
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41354933
Bij deze: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:06:23 #100
114177 Diaan73
pi_41355448
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:45 schreef Marie79 het volgende:
Bij deze: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!
Aangepast!
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')