Ja, je bent je nu pas echt bewust van het aantal kansen dat het mis kan gaan die er in een normale bevruchting zitten. Wat het is echt kan op kans op kans.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef E.T. het volgende:
En ja, het waardeloze met ivf (en icsi) is dat je je steeds zo bewust van de stappen waar het mis kan gaan. Normaal zou je dat niet in de gaten hebben, als er dan geen bevruchting of goede deling is.. dan is dat maar zo.. Nu weegt dat zwaarder omdat 't steeds weer zo'n bewuste triviale stap is.
Dank u welquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:28 schreef Annemiek78 het volgende:
Leonieke, beetje laat...maar beter laat dan nooit !!!
GEFELICITEERD met juliie huwelijk!!! Geniet lekker saampjes en hopelijk snel met zijn drieetjes??
wel grappig eigenlijk ook helemaal niet... toen ik hier begon te posten, was ik één van de weinige met Clomid en waren "alle andere" bezig met IUI, IVF e.d.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:01 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik merk wel dat meer en deel van de meiden hier met clomid bezig zijn. Geen ervaringen met IVF hier? Ik begin hem nu toch wel te knijpen hoor, voor komende dinsdag. Dan gaat ons emmy terug geplaatst worden. Gaat nu toch echt wel korten!! Brr.... spannend.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:55 schreef Annemiek78 het volgende:
We hebben uiteraard nog wel even na gepraat en dergelijke, maar we zijn nu dus feitelijk weer terug bij af. Lege handen... Geen cryo's meer over. Alles weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop