Ze moeten gewoon een beurt hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef DeeCruise het volgende:
Memento, christine, fraubitch; allemaal voelen ze zich slecht....
Volle maan ofzo?
pmsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef DeeCruise het volgende:
Memento, christine, fraubitch; allemaal voelen ze zich slecht....
Volle maan ofzo?
Maar jij voelt je wel goed?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een beurt hebben![]()
OT: Nog steeds prima![]()
Zou het helpen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een beurt hebben![]()
OT: Nog steeds prima![]()
Ow god, als je een grapje moet uitleggen is t helemaal niet leuk meerquote:
Sjacherijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow god, als je een grapje moet uitleggen is t helemaal niet leuk meer![]()
Ik ook, maar dat 'n anderhalf uur laterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had nog wel een uurtje of wat langer willen blijven liggen![]()
Zo eerst naar de kraker en daarna heb ik hetzelfde op het programma...tasje inpakken; belletje plegen en wat boodschapjes en dan kan morgenavond het feest voor mij beginnen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag nog wat voorbereidingen treffen voor de rit naar Walibi, er schijnt daar één of ander festival aan de gang te zijn![]()
is het gelukt met het kaartje voor je vriendin?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zo eerst naar de kraker en daarna heb ik hetzelfde op het programma...tasje inpakken; belletje plegen en wat boodschapjes en dan kan morgenavond het feest voor mij beginnen!
nee nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is het gelukt met het kaartje voor je vriendin?
OT: koud.. ik ben een kouwkleum...
Hé jammer...ik duim, je weet maar nooit..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
nee nog nietben nog steeds aan het zoeken voor dr... Dus als iemand nog een kaartje wil verkopen/weet....ik (en Maaike) houden zich aanbevolen.. Ik ga dus sowieso met mijn zus maar hoop echt dat zij ook meekan...
Dat zijn vast de Lowlands kriebelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
Opkomende buikpijn..of is het maagpijn? het voelt raar.. kweetniet...
pizzaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Puik, leuke film aan het kijken, pizza besteld, straks op tijd naar bed en morgen sollicitatiegesprek!
Succes man! Ik hoop dat je de rust kan vinden die je nodig hebt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben een beetje nerveus. Zometeen word ik opgehaald en dan ga ik een tijdje naar een plek waar ik hopelijk weer een beetje tot rust kan komen, eventueel met behulp van medicatie. Natuurlijk biedt de gedachte dat dat de storm in mijn hoofd zometeen tot bedaren komt hoop, maar voor een lange tijd afscheid nemen van je familie is geen pretje. Om maar te zwijgen van de ECT.
quote:
klinkt heftig Croup... het allerbeste!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben een beetje nerveus. Zometeen word ik opgehaald en dan ga ik een tijdje naar een plek waar ik hopelijk weer een beetje tot rust kan komen, eventueel met behulp van medicatie. Natuurlijk biedt de gedachte dat dat de storm in mijn hoofd zometeen tot bedaren komt hoop, maar voor een lange tijd afscheid nemen van je familie is geen pretje. Om maar te zwijgen van de ECT.
"de schaduw van de wind"nog?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sterkte Croup....
Hier gaat ik mezelf maar eens verwennen met een warm bad en een boek, even ontspannen
Nee die heb ik al uit ondertussen, echt een prachtig boekquote:
Ho, ho. Laat ik even ingrijpen, want ik merk dat dit anders uit de hand loopt. Ik moet niet écht het gekkenhuis in! Misschien eigenlijk wél, dat terzijde, maar het was bedoeld als grapje omdat dat mijn allerlaatste post was op dit forum en ik graag een verhaal de wereld in wilde helpen waarin ik op het laatst in een dwangbuis afgevoerd word.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
klinkt heftig Croup... het allerbeste!
Mafkees.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ho, ho. Laat ik even ingrijpen, want ik merk dat dit anders uit de hand loopt. Ik moet niet écht het gekkenhuis in! Misschien eigenlijk wél, dat terzijde, maar het was bedoeld als grapje omdat dat mijn allerlaatste post was op dit forum en ik graag een verhaal de wereld in wilde helpen waarin ik op het laatst in een dwangbuis afgevoerd word.
Maar zodra mensen oprecht medeleven tonen dan voel ik me daar schuldig over, dus laat ik het nou snel nog maar even rechtzetten.
Verhip!
Wonderlijk, hoe je in een klein half uurtje alweer de allergrootste problemen hebt kunnen inperken door het simpelweg afzeggen van iets. Ik zie het alweer een stuk beter zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
Kut, alles loopt in het honderd ineens.
IK moest best lachen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ho, ho. Laat ik even ingrijpen, want ik merk dat dit anders uit de hand loopt. Ik moet niet écht het gekkenhuis in! Misschien eigenlijk wél, dat terzijde, maar het was bedoeld als grapje omdat dat mijn allerlaatste post was op dit forum en ik graag een verhaal de wereld in wilde helpen waarin ik op het laatst in een dwangbuis afgevoerd word.
Maar zodra mensen oprecht medeleven tonen dan voel ik me daar schuldig over, dus laat ik het nou snel nog maar even rechtzetten.
Verhip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |