Als je tijd en zin hebt kom je dan even op MSN of bel je even? Ben weer eens door mn belminuten heen..quote:
Probeer het eens lekker van je af te schrijven, joh. Is leuk hoor, echt wat je noemt een aanrader.quote:
Ik ben ook ziek. Kortsquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef T1andonly het volgende:
Nog steeds ziek, maar dit weekend rust heeft me wel goed gedaan hoop ik
jij had echt een schattig huisjequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Het gaat de goede kant op, straks maar even flink relaxen in bad en dan komt alles weer goed.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Een groot gevoel van eenzaamheid overvalt me...terwijl ik het nog wel zo gezellig had gemaakt voor mezelf met kaarsjes...wierook...thee...
Wat vast ook op de een of andere vage manier niet echt meewerkt zijn de vakantiefoto's die ik de hele dag al aan het selecteren ben... Maar muziek is vast de grootste 'boosdoener' samen met de wierook... Mis ook gewoon de (letterlijke) warmte op deze koude zomeravond....quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook kaarsjes aan, maar het geeft ook een beetje een gevoel van eenzaamheid, zeker in combinatie met de 'juiste' muziek.
Had ja, met zo een toffe palmboom. Ik mis dat huis.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had echt een schattig huisjeik wil er ook zoeen, maar dan in leiden bijv...
leuk weekend gehadvoel me best top, maar een beetje moe.. is niet echt een uitrustweekend geweest.. maar gelukkig komende vrijdag vrij en naar lowlands
En pong.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Had ja, met zo een toffe palmboom. Ik mis dat huis.
Congrats!quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke,
jammer alleen van die knie, zit ik weer thuis
Dan ben je dus ook niet nooit ziek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef Arjann87 het volgende:
Ik ben nooit ziek. En nu, al 5 dagen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Vanavond heb ik gerummicubd met mijn ouders, daar voelde ik me beter bij.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:43 schreef Roeni3 het volgende:
Vandaag krijg ik een belletje van een meisje dat ik zaterdag tijdens het uitgaan heb ontmoet. We gaan afspreken wanneer we elkaar weer gaan zien.
Een date, dus.
Maar als je straks weer iemand anders vindt, kan je de hele wereld weer aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
op het moment wil ik dood.
hoeft van mij niet echt meer, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar als je straks weer iemand anders vindt, kan je de hele wereld weer aan.
Ja. Met de dag meer en meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
Was het je grote liefde?
dat is geen enkele vent waardquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
op het moment wil ik dood.
Dan zal dat vanaf nu ook met de dag meer en meer afnemenquote:
dat klinkt depriquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Brak,
baal stevig van mezelf vooral.
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:
Vandaag precies twee jaar geleden op FOK! geregistreerd.
dat denk ik wel ja...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan zal dat vanaf nu ook met de dag meer en meer afnemen. Komt goed. Lekker uithuilen nu, hoort erbij.
ohja heb ik niet eens op geletquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dank je!
Jij over twee dagen precies een jaar.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef candygirl het volgende:
[..]
ohja heb ik niet eens op gelet
dus over twee dagen een felicitatie voor mij ?![]()
de juiste woordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef Q. het volgende:
Moe en gedemotiveerd.
Met elkaar ??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef zwartedoos het volgende:
blij met de verloving van 2 vriendinnen![]()
zie je daar misschien welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Woei...mijn dag kon al niet meer stuk omdat ik al extreem vrolijk was (zelfs in de drukke stad waar ik normaal niet echt blij van wordt) maar nu kan mijn dag helemaal niet stuk: ik ga voor het tigste jaar gratis naar Lowlands!!! Woei!!!
Ik weet niet of ik je wel ga herkennen tussen die duizenden mensenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
zie je daar misschien wel
en gratis.. hoe krijg je dat voor elkaar....
OT : moe van het werken... 3 kwartier langer gebleven.. zal de rest van de week ook wel gebeuren
nee niet met elkaar, en wat dan nog??quote:
Ik ook...al worden het er bij mij maar meer 2 dagen dan 3 maar dat kan de pret niet drukken! Ik maak me alleen nog zorgen over dat een vriendinnetje nog geen kaartje heeft...als dat maar goed gaat!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
Koud...
En ik verheug me op het weekend..3 dagen..muziek..![]()
2 dagen fun is ook fijn..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik ook...al worden het er bij mij maar meer 2 dagen dan 3 maar dat kan de pret niet drukken! Ik maak me alleen nog zorgen over dat een vriendinnetje nog geen kaartjes heeft...als dat maar goed gaat!
2 dagen is ook heel fijn inderdaad!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
2 dagen fun is ook fijn..![]()
Ik zal voor je vriendinnetje duimen..![]()
(en hopen op een beetje droog weer, anders loop ik daar 3 dagen te bibberen van de kou en nattigheid..)
Had gekund . . .quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef zwartedoos het volgende:
nee niet met elkaar, en wat dan nog??![]()
quote:
Om voetbal Urquhartquote:
Fijn zo, Bar_en_Marquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
I feel goodIt's a beautifull day
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef R_ON het volgende:
Het is uit met mijn vriendin; ik denk niet dat ze me vergeeft. Gelukkig heb ik nu een....makkelijker exemplaar.
Ik zou het zeggen, het is nooit goed om lang met zo'n gevoel rond te lopen en het komt er op een gegeven moment toch wel uit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef intoxicated het volgende:
In doubt... ga ik het zeggen / ga ik het niet zeggen...
Komt dat door je topic van gisterenquote:
Heb je 't er met een goede vriend/vriendin oid over gehad? Dus niet fotoboekgeilend Fok!, maar gewoon een kennis die je er echt een beetje doorheen kan helpen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef fraubitch het volgende:
twijfels alom. was het nou echt mijn schuld?
ja, op fok wil ik er eigenlijk ook niet echt over hebben. maar dit topic bespreekt je gevoel en zo voel ik me op het moment.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Heb je 't er met een goede vriend/vriendin oid over gehad? Dus niet fotoboekgeilend Fok!, maar gewoon een kennis die je er echt een beetje doorheen kan helpen?
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja, op fok wil ik er eigenlijk ook niet echt over hebben.
Enthousiasteling!quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Enthousiasteling!
ot: baal een beetje dat vriendinnetje geen LL kaartje heeft en voelt een beetje als mede mijn schuld...druk bezig om dr dus alsnog aan een kaartje te helpen voor max. 150 euro....
berlijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk, terug uit Berlijn, verhuizing goed gelukt, wat mooie spulletjes nu in de woonkamer geplaatst, morgen de auto terugbrengen naar Essen en dan weer naar A'dam terug.
net een weekje terugquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef MissMSX het volgende:
Gemengd gevoel.
Het zijn roerige tijden...
quote:
nou enquote:
Kom je dat maar hier doen. kan ik je meteen daar van weerhouden en je een knuffel gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef fraubitch het volgende:
ik wil met me kop tegen een muur rammen..heel hard
mag ik meedoen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:00 schreef Christine het volgende:
Kut, klote, boos, huilerig, verdrietig, idioot, stom... zal ik nog even doorgaan?![]()
Ze moeten gewoon een beurt hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef DeeCruise het volgende:
Memento, christine, fraubitch; allemaal voelen ze zich slecht....
Volle maan ofzo?
pmsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef DeeCruise het volgende:
Memento, christine, fraubitch; allemaal voelen ze zich slecht....
Volle maan ofzo?
Maar jij voelt je wel goed?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een beurt hebben![]()
OT: Nog steeds prima![]()
Zou het helpen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een beurt hebben![]()
OT: Nog steeds prima![]()
Ow god, als je een grapje moet uitleggen is t helemaal niet leuk meerquote:
Sjacherijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow god, als je een grapje moet uitleggen is t helemaal niet leuk meer![]()
Ik ook, maar dat 'n anderhalf uur laterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had nog wel een uurtje of wat langer willen blijven liggen![]()
Zo eerst naar de kraker en daarna heb ik hetzelfde op het programma...tasje inpakken; belletje plegen en wat boodschapjes en dan kan morgenavond het feest voor mij beginnen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag nog wat voorbereidingen treffen voor de rit naar Walibi, er schijnt daar één of ander festival aan de gang te zijn![]()
is het gelukt met het kaartje voor je vriendin?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zo eerst naar de kraker en daarna heb ik hetzelfde op het programma...tasje inpakken; belletje plegen en wat boodschapjes en dan kan morgenavond het feest voor mij beginnen!
nee nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is het gelukt met het kaartje voor je vriendin?
OT: koud.. ik ben een kouwkleum...
Hé jammer...ik duim, je weet maar nooit..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
nee nog nietben nog steeds aan het zoeken voor dr... Dus als iemand nog een kaartje wil verkopen/weet....ik (en Maaike) houden zich aanbevolen.. Ik ga dus sowieso met mijn zus maar hoop echt dat zij ook meekan...
Dat zijn vast de Lowlands kriebelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
Opkomende buikpijn..of is het maagpijn? het voelt raar.. kweetniet...
pizzaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Puik, leuke film aan het kijken, pizza besteld, straks op tijd naar bed en morgen sollicitatiegesprek!
Succes man! Ik hoop dat je de rust kan vinden die je nodig hebt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben een beetje nerveus. Zometeen word ik opgehaald en dan ga ik een tijdje naar een plek waar ik hopelijk weer een beetje tot rust kan komen, eventueel met behulp van medicatie. Natuurlijk biedt de gedachte dat dat de storm in mijn hoofd zometeen tot bedaren komt hoop, maar voor een lange tijd afscheid nemen van je familie is geen pretje. Om maar te zwijgen van de ECT.
quote:
klinkt heftig Croup... het allerbeste!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben een beetje nerveus. Zometeen word ik opgehaald en dan ga ik een tijdje naar een plek waar ik hopelijk weer een beetje tot rust kan komen, eventueel met behulp van medicatie. Natuurlijk biedt de gedachte dat dat de storm in mijn hoofd zometeen tot bedaren komt hoop, maar voor een lange tijd afscheid nemen van je familie is geen pretje. Om maar te zwijgen van de ECT.
"de schaduw van de wind"nog?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sterkte Croup....
Hier gaat ik mezelf maar eens verwennen met een warm bad en een boek, even ontspannen
Nee die heb ik al uit ondertussen, echt een prachtig boekquote:
Ho, ho. Laat ik even ingrijpen, want ik merk dat dit anders uit de hand loopt. Ik moet niet écht het gekkenhuis in! Misschien eigenlijk wél, dat terzijde, maar het was bedoeld als grapje omdat dat mijn allerlaatste post was op dit forum en ik graag een verhaal de wereld in wilde helpen waarin ik op het laatst in een dwangbuis afgevoerd word.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
klinkt heftig Croup... het allerbeste!
Mafkees.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ho, ho. Laat ik even ingrijpen, want ik merk dat dit anders uit de hand loopt. Ik moet niet écht het gekkenhuis in! Misschien eigenlijk wél, dat terzijde, maar het was bedoeld als grapje omdat dat mijn allerlaatste post was op dit forum en ik graag een verhaal de wereld in wilde helpen waarin ik op het laatst in een dwangbuis afgevoerd word.
Maar zodra mensen oprecht medeleven tonen dan voel ik me daar schuldig over, dus laat ik het nou snel nog maar even rechtzetten.
Verhip!
Wonderlijk, hoe je in een klein half uurtje alweer de allergrootste problemen hebt kunnen inperken door het simpelweg afzeggen van iets. Ik zie het alweer een stuk beter zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
Kut, alles loopt in het honderd ineens.
IK moest best lachen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ho, ho. Laat ik even ingrijpen, want ik merk dat dit anders uit de hand loopt. Ik moet niet écht het gekkenhuis in! Misschien eigenlijk wél, dat terzijde, maar het was bedoeld als grapje omdat dat mijn allerlaatste post was op dit forum en ik graag een verhaal de wereld in wilde helpen waarin ik op het laatst in een dwangbuis afgevoerd word.
Maar zodra mensen oprecht medeleven tonen dan voel ik me daar schuldig over, dus laat ik het nou snel nog maar even rechtzetten.
Verhip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |