quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef R_ON het volgende:
Het is uit met mijn vriendin; ik denk niet dat ze me vergeeft. Gelukkig heb ik nu een....makkelijker exemplaar.
Ik zou het zeggen, het is nooit goed om lang met zo'n gevoel rond te lopen en het komt er op een gegeven moment toch wel uit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef intoxicated het volgende:
In doubt... ga ik het zeggen / ga ik het niet zeggen...
Komt dat door je topic van gisteren ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Brak. .
Heb je 't er met een goede vriend/vriendin oid over gehad? Dus niet fotoboekgeilend Fok!, maar gewoon een kennis die je er echt een beetje doorheen kan helpen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef fraubitch het volgende:
twijfels alom. was het nou echt mijn schuld?
ja, op fok wil ik er eigenlijk ook niet echt over hebben. maar dit topic bespreekt je gevoel en zo voel ik me op het moment.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Heb je 't er met een goede vriend/vriendin oid over gehad? Dus niet fotoboekgeilend Fok!, maar gewoon een kennis die je er echt een beetje doorheen kan helpen?
Moet je ook niet doen Het was meer een tip dan een vraagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja, op fok wil ik er eigenlijk ook niet echt over hebben.
Enthousiasteling!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef nixxx het volgende:
werken is leuk!
zag hierboven ook al iemand die ik niet verwachtte .. hoop dat het je lukt voor je vriendinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Enthousiasteling!
ot: baal een beetje dat vriendinnetje geen LL kaartje heeft en voelt een beetje als mede mijn schuld...druk bezig om dr dus alsnog aan een kaartje te helpen voor max. 150 euro....
berlijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk, terug uit Berlijn, verhuizing goed gelukt, wat mooie spulletjes nu in de woonkamer geplaatst, morgen de auto terugbrengen naar Essen en dan weer naar A'dam terug.
net een weekje terugquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef MissMSX het volgende:
Gemengd gevoel.
Het zijn roerige tijden...
Heb je mij net gezien ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef Christine het volgende:
.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef Christine het volgende:
.
nou enquote:
Kom je dat maar hier doen. kan ik je meteen daar van weerhouden en je een knuffel gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef fraubitch het volgende:
ik wil met me kop tegen een muur rammen..heel hard
mag ik meedoen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:00 schreef Christine het volgende:
Kut, klote, boos, huilerig, verdrietig, idioot, stom... zal ik nog even doorgaan?
Ze moeten gewoon een beurt hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef DeeCruise het volgende:
Memento, christine, fraubitch; allemaal voelen ze zich slecht....
Volle maan ofzo?
pmsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef DeeCruise het volgende:
Memento, christine, fraubitch; allemaal voelen ze zich slecht....
Volle maan ofzo?
Maar jij voelt je wel goed?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een beurt hebben
OT: Nog steeds prima
Zou het helpen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een beurt hebben
OT: Nog steeds prima
Dat staat er tochquote:
Ow god, als je een grapje moet uitleggen is t helemaal niet leuk meerquote:
Sjacherijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow god, als je een grapje moet uitleggen is t helemaal niet leuk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |