quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef popolon het volgende:
Ben jij al Argentijn?
Die heb je niet als je in Nederland geen belasting betaaldquote:Op zondag 13 augustus 2006 07:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stemmen, hebben van de Nederlandse nationaliteit, toegang tot Nederland, toegang tot de sociale zekerheid
Het vermogen te argumenteren mis je inderdaad. Is niet erg, je ouders houden toch wel van jequote:Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef maartena het volgende:
DAM houdt ervan om zijn eigen oude topics weer omhoog te halen.... En dan ook nog eens een onzintopic zoals deze.
Waarom in godsnaam, mijn nationaliteit is van mij, niet van de overheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt dat allemaal wel met de Nederlandse nationaliteit en het gaat er juist om dat je moet betalen als je buiten de EU gaat wonen en werken
Heb jou anders nergens inhoudelijk zien reageren. Jij bent degene die niet verder komt dan domme oneliners.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het vermogen te argumenteren mis je inderdaad. Is niet erg, je ouders houden toch wel van je
We hadden het niet over rijbewijzen.,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je rijbewijs is ook niet van jou
Waar staat dat dat moet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt dat allemaal wel met de Nederlandse nationaliteit en het gaat er juist om dat je moet betalen als je buiten de EU gaat wonen en werken
Toch maar eens een keer je paspoort bekijken dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hadden het niet over rijbewijzen.,
Vind jij het een goed idee dus? En bovendien eerlijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar staat dat dat moet?
Dan betaal ik graag alles terug.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch maar eens een keer je paspoort bekijken dan.
LOLquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij weet er niks van want je nationaliteit is gewoon van de staat en die mag de eisen stellen
Als je in NL geen inkomen hebt hoef je in NL geen belasting te betalen. Je mag dat ook doen in het land waar je het verdient. Als je in NL een inkomen hebt maar in een EU land woont, mag je ook je inkomsten belasting in dat land betalen. Het gaat daarbij om je primaire woonplaats en hoe lang je waar aanwezig bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus belasting betalen hoef je ook niet?
Op grond waarvan?quote:Het is gewoon simpel, als jij buiten de EU gaat wonen kan de staat van je eisen dat je als je de Nederlandse nationaliteit wil behouden je daarvoor moet betalen
Het gaat niet om de EUquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je in NL geen inkomen hebt hoef je in NL geen belasting te betalen. Je mag dat ook doen in het land waar je het verdient. Als je in NL een inkomen hebt maar in een EU land woont, mag je ook je inkomsten belasting in dat land betalen. Het gaat daarbij om je primaire woonplaats en hoe lang je waar aanwezig bent.
Maak het mij en jezelf makkelijk en lees de OPquote:
Ook daar staat alleen dat je het wilt doen, maar geen grond waarop, ik mis nog steeds de onderbouwing.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maak het mij en jezelf makkelijk en lees de OP
Dat je triest en dom was, hoef je niet keer op keer te bevestigen hoor, dat weten we intussenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat niet om de EU
Maar dat je als je een beetje niveau had al kunnen lezen in de OP
Probeer het eens voor de verandering met argumenten. Of vind je het leuk keer op keer uitgeluld te worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat je triest en dom was, hoef je niet keer op keer te bevestigen hoor, dat weten we intussen
Nee, dat kan niet. Dat zou namelijk betekenen dat je statenloos kunt worden als je niet kunt of wilt betalen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus belasting betalen hoef je ook niet?
Het is gewoon simpel, als jij buiten de EU gaat wonen kan de staat van je eisen dat je als je de Nederlandse nationaliteit wil behouden je daarvoor moet betalen
Je behoudt je nationaliteit maar hebt nergens recht opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dat zou namelijk betekenen dat je statenloos kunt worden als je niet kunt of wilt betalen.
Dat is idd een heel goede vertaling van wat ik je wil zeggen, maar geef nu eens antwoordquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens voor de verandering met argumenten. Of vind je het leuk keer op keer uitgeluld te worden?
We hadden het over emigratie tax... is in het buitenland maarbinnen de EU gaan wonen geen emigratie meer....?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ik mis nog steeds de onderbouwing waar je de rechtvaardiging vandaan haalt deze mensen te belasten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarop?
Meer dan een mening geef je weer eens niet, maar onderbouw hem nu eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gaat er inderdaad om als je buiten de EU gaat wonen en gaat werken. Voor de rechten die je hebt moet je dan betalen. Lijkt me niet meer dan terecht.
welke rechten heb je het over ? het recht om familie in NL te bezoeken ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gaat er inderdaad om als je buiten de EU gaat wonen en gaat werken. Voor de rechten die je hebt moet je dan betalen. Lijkt me niet meer dan terecht.
Daarin staat nog steeds niet onderbouwt waarom dat zou moeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarvoor moet je de OP lezen
De rechten die je nu hebt en niet voor hoeft te betalenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Daarin staat nog steeds niet onderbouwt waarom dat zou moeten.
En moeten re-migrerende Marokkanen die de Nederlandse nationaliteit hebben, maar weer willen gaan wonen in hun geboorteland ook betalen?
En wat krijgen we precies terug voor het betaalde bedrag wat we nu niet hebben?
Ja, of ze moeten afstand doen van de Nederlandse nationaliteit maar dat doet natuurlijk niemandquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef maartena het volgende:
Daarin staat nog steeds niet onderbouwt waarom dat zou moeten.
volgens mij hebben wij geen recht op uitkeringen in NLquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Recht op bijstand en uitkeringen in Nederland, recht om te stemmen, recht op toegang tot Nederland, recht op diplomatieke hulp
Die heb je niet als niet in NL woontquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Recht op bijstand en uitkeringen in Nederland,
Als je daar voor moet betalen, is het geen recht.quote:recht om te stemmen,
Dat hebben heel veel andere nationaliteiten ook, moeten die ook gaan betalen?quote:recht op toegang tot Nederland,
Zoals?quote:recht op diplomatieke hulp
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die heb je niet als niet in NL woont
[..]
Wel als je terugkeert
Als je daar voor moet betalen, is het geen recht.
[..]
Dan is het een recht voor diegene die bijdragen aan de Nederlandse staat
Dat hebben heel veel andere nationaliteiten ook, moeten die ook gaan betalen?
[..]
off-topic
Zoals?
is dit een pose of ben je echt zo dom?
Ik heb geen recht op bijstand en uitkeringen uit Nederland, daarvoor moet je tegenwoordig ingeschreven staan in de burgerlijke stand en dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Recht op bijstand en uitkeringen in Nederland, recht om te stemmen, recht op toegang tot Nederland, recht op diplomatieke hulp
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij geen recht op uitkeringen in NL Wel als jij terugkeert. Als jij je spaargeld parkeert in Uruguay en een huis huurt in Nederland heb jij recht op bijzondere bijstand, huursubsidie, zorgtoeslag, bijstand, gratis scholing, zorg en overheidsdiensten, kinderbijslag, aow als je boven de 65 bent, etc, etc. Zonder dat je daar ooit belasting voor betaalt hebt(ervanuitgaande dat je meteen na je scholing naar het buitenland bent gegaan, wat volgens mij zo is
recht om te stemmen mogen ze van mij per direct intrekken Eens
recht op toegang tot NL - ik neem aan dat dat een grapje is Nee, probeer het eens met alleen je Braziliaanse als je dat hebt
recht op diplomatiek hulp is meer voor toeristen die zich in de (drugs) nesten werken dan voor mensen die hier wonen Ze maken er wel beide gebruik van en ambassades zijn ook niet gratis
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op bijstand en uitkeringen uit Nederland, daarvoor moet je tegenwoordig ingeschreven staan in de burgerlijke stand en dat ben ik niet. Maar dat kunnen jij en je vrouw wel doen omdat jullie beide een Nederlandse nationaliteit hebben. Dan kon je niet als een van de 2 dat niet had
Het stemrecht is onlosmakelijk verbonden met het staatsburgerschap, en recht op toegang tot Nederland kan ik ook als Amerikaan of andere nationaliteit. Als Nederlander moet je sowieso naar je eigen land kunnen reizen zonder daar "toegangskosten" voor te betalen. En hoe wil je dat controleren als ik fijntjes in Frankfurt land en dan bij Arnhem de grens over rijdt? Volgens mij wegen de controle kosten niet op tegen het aantal Nederlanders in het buitenland dat jaarlijks een bezoek brengt aan Nederland.
Probeer eens met een schuld aan de fiscus terug te keren
Blijft over: recht op diplomatieke hulp. Er is geen enkel land ter wereld die daar geld voor vraagt, waarom zou Nederland dat wel moeten doen? Ik betaal sowieso al meer voor mijn paspoort, voor documenten, etc, om de kosten van een consulaat te dekken, en hoeveel mensen hebben daadwerkelijk diplomatieke hulp nodig?
Jij maakt/kan er wel gratis gebruik van, terwijl je er NIKS voor betaalt
Ik vind het maar een belabberde onderbouwing Diego, kom eerst eens met een fatsoenlijk betoog en fatsoenlijke feiten, want daar ontbreekt het (zoals gewoonlijk) weer aan.
Off-topic en weer een personelijke aanval. Sterk van je
Maar dan ben je gewoon een Nederlander die in Nederland woont. Verder krijg je geen AOW over de jaren dat je niet in Nederland hebt gewerkt (je krijgt alleen AOW over de jaren dat je aan het systeem hebt betaald), en de WAO kun je alleen in als je EERST een baan had waar je om welke reden dan ook niet meer voor kan werken, en daarmee heb je betaald voor uitkeringen. Bijstand is sinds 2004 ook ingrijpend veranderd, zo moet je elke baan accepteren die je aangeboden krijgt, en doe je dat niet dan vervalt je bijstand uitkering. Erg lang zul je dus niet in de bijstand zitten als je terugkeert naar Nederland. En nee, niet iedereen die terugkeert is een bijstandsmoeder die op het sociale systeem gaat zitten teren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als je terugkeert
Ik had het niet over WAO, maar jij kan zoals gewoonlijk alleen personelijke aanvallen. Zal wel aan je gebrek aan normen en waarden liggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar dan ben je gewoon een Nederlander die in Nederland woont. Verder krijg je geen AOW over de jaren dat je niet in Nederland hebt gewerkt (je krijgt alleen AOW over de jaren dat je aan het systeem hebt betaald), en de WAO kun je alleen in als je EERST een baan had waar je om welke reden dan ook niet meer voor kan werken, en daarmee heb je betaald voor uitkeringen. Bijstand is sinds 2004 ook ingrijpend veranderd, zo moet je elke baan accepteren die je aangeboden krijgt, en doe je dat niet dan vervalt je bijstand uitkering. Erg lang zul je dus niet in de bijstand zitten als je terugkeert naar Nederland. En nee, niet iedereen die terugkeert is een bijstandsmoeder die op het sociale systeem gaat zitten teren.
Ik heb weinig zin om mee te betalen voor iets waar ik geen enkel nut van heb. Ik zie nog steeds geen fatsoenlijke onderbouwing, alleen maar een paar zinnetjes zinloos DAM gelul.
Ik reageer niet op je zolang je de OP niet leestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Diego, verschillende mensen hebben je nu gewezen op je absoluut tekort schietende onderbouwing, ga daar nu ff aan werken ipv met domme oneliners ping pong te spelen.
Zoals ik, en vele met mij, al zei, daar staat geen fatsoenlijke onderbouwing in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik reageer niet op je zolang je de OP niet leest
Als ik mezelf wil inschrijven in de burgerlijke stand in Nederland, moet ik ook in Nederland wonen. En dan ga ik ook weer meebetalen aan het systeem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat kunnen jij en je vrouw wel doen omdat jullie beide een Nederlandse nationaliteit hebben. Dan kon je niet als een van de 2 dat niet had
Als je met een schuld aan de fiscus terug keert, ben je ook vertrokken met een schuld aan de fiscus, en dan ben je sowieso strafbaar bezig. Het is logisch dat je dan bij terugkeer je schuld aan de fiscus moet gaan afbetalen, en daar kun je wel wat voor regelen.quote:Probeer eens met een schuld aan de fiscus terug te keren
Ik ga alleen naar het consulaat voor mijn paspoort. En daarvoor betaal ik sowieso meer dan in Nederland om de kosten te dekken. Maar onderbouw eens waarom Nederlandse emigranten zouden moeten betalen voor diplomatieke hulp, en onderbouw eens hoe je dat gaat controleren? Het is voor mij om naar mijn familie te komen namelijk veel eenvoudiger om in Frankfurt te landen (en nog vaak goedkoper ook) en dan naar het oosten van het land te rijden. Bij Kleef recht omhoog de Achterhoek in, en voila ik zit in Nederland. Hoe ga je in hemelsnaam geld van mij innen?quote:Jij maakt/kan er wel gratis gebruik van, terwijl je er NIKS voor betaalt
Als jij het vragen om fatsoenlijke onderbouwing ziet als een persoonlijke aanval, dan mag duidelijk zijn wat er precies nog ontbreekt aan dit topic. Je voelt je blijkbaar aangesproken.quote:Off-topic en weer een personelijke aanval. Sterk van je
Ik vraag gewoon om fatsoenlijke onderbouwing. Dat jij dat ziet als een persoonlijke aanval, daar kan ik weinig aan doen. Tot nu toe zie ik nog steeds geen fatsoenlijke onderbouwing van je, en dat zal waarschijnlijk ook wel niet komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had het niet over WAO, maar jij kan zoals gewoonlijk alleen personelijke aanvallen. Zal wel aan je gebrek aan normen en waarden liggen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Als ik mezelf wil inschrijven in de burgerlijke stand in Nederland, moet ik ook in Nederland wonen. En dan ga ik ook weer meebetalen aan het systeem.
[..]
Niet als je niet werkt
Als je met een schuld aan de fiscus terug keert, ben je ook vertrokken met een schuld aan de fiscus, en dan ben je sowieso strafbaar bezig. Het is logisch dat je dan bij terugkeer je schuld aan de fiscus moet gaan afbetalen, en daar kun je wel wat voor regelen.
[..]
Dus kun je niet via Frankfurt naar Nederland en verder is het makkelijk te regelen dat je niks in Nederland kan zolang de schuld niet betaalt is
Ik ga alleen naar het consulaat voor mijn paspoort. En daarvoor betaal ik sowieso meer dan in Nederland om de kosten te dekken. Maar onderbouw eens waarom Nederlandse emigranten zouden moeten betalen voor diplomatieke hulp, en onderbouw eens hoe je dat gaat controleren? Het is voor mij om naar mijn familie te komen namelijk veel eenvoudiger om in Frankfurt te landen (en nog vaak goedkoper ook) en dan naar het oosten van het land te rijden. Bij Kleef recht omhoog de Achterhoek in, en voila ik zit in Nederland. Hoe ga je in hemelsnaam geld van mij innen?
[..]
Als je de EU binnenkomt, je in Nederland wil vestigen of als je een nieuw paspoort wil
Als jij het vragen om fatsoenlijke onderbouwing ziet als een persoonlijke aanval, dan mag duidelijk zijn wat er precies nog ontbreekt aan dit topic. Je voelt je blijkbaar aangesproken.
Ligt aan je gebrek van het begrijpen van het geschreven woord
Wil jij dan het fatsoen hebben om een en ander fatsoenlijk te onderbouwen in plaats van e.e.a. te roepen zonder enige feiten? In de OP staat alleen wat je WIL, maar niet waarom het zou moeten, hoe je dat denkt te bewerkstelligen, wat er precies moet veranderen, etc, etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
maar wil je dan wel het fatsoen hebben om niet meer in deze topic te reageren?
Nee, maar als je even onderzoekt hoe de uitkeringswetten in Nederland in elkaar zitten, dan kom je er al snel achter dat je als gezonde remigrant niet zomaar eeuwig van een uitkering kunt gaan zitten genieten. Je moet solliciteren, en je moet aan het werk. En jij gaat er nu van uit dat elke terugkerende Nederlander zou gaan teren op het systeem, en dat is echt niet zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als je niet werkt
Leg mij eens uit waarom ik hier niet een ticket Los Angeles - Frankfurt kan kopen, daar een auto kan gaan huren, en de Nederlandse grens over kan rijden? Wie gaat mij precies tegenhouden, de Duitse douane? Ik kom immers aan voor een bezoek aan Duitsland.quote:Dus kun je niet via Frankfurt naar Nederland en verder is het makkelijk te regelen dat je niks in Nederland kan zolang de schuld niet betaalt is
Dat is allemaal heel fijn, maar ik zie nog steeds geen goede onderbouwing waarom je zoiets wil invoeren. Bovendien hebben andere EU landen geen enkele autoriteit over de belastingsschulden die je zou hebben in een ander land, en dat is trouwens ook met opzet uit diverse EU verdragen gehouden, dus je kunt sowieso vergeten dat men je in Duitsland gaat aanhouden voor een belastingschuld in Nederland.quote:Als je de EU binnenkomt, je in Nederland wil vestigen of als je een nieuw paspoort wil
Ik denk dat het eerder ligt aan jouw gebrekkige onderbouwing. Je wil iets gaan invoeren wat geen enkel ander land kent, waar je waarschijnlijk keihard voor uitgelachen wordt als je dit presenteert in de Tweede Kamer, en je doet dit ook nog eens met ontzettend weinig onderbouwing.quote:Ligt aan je gebrek van het begrijpen van het geschreven woord
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar als je even onderzoekt hoe de uitkeringswetten in Nederland in elkaar zitten, dan kom je er al snel achter dat je als gezonde remigrant niet zomaar eeuwig van een uitkering kunt gaan zitten genieten. Je moet solliciteren, en je moet aan het werk. En jij gaat er nu van uit dat elke terugkerende Nederlander zou gaan teren op het systeem, en dat is echt niet zo.
[..]
Is wel zo
Leg mij eens uit waarom ik hier niet een ticket Los Angeles - Frankfurt kan kopen, daar een auto kan gaan huren, en de Nederlandse grens over kan rijden? Wie gaat mij precies tegenhouden, de Duitse douane? Ik kom immers aan voor een bezoek aan Duitsland.
[..]
Ja, net zoals jij tegengehouden wordt als je een schuld hebt aan de fiscus
Dat is allemaal heel fijn, maar ik zie nog steeds geen goede onderbouwing waarom je zoiets wil invoeren. Bovendien hebben andere EU landen geen enkele autoriteit over de belastingsschulden die je zou hebben in een ander land, en dat is trouwens ook met opzet uit diverse EU verdragen gehouden, dus je kunt sowieso vergeten dat men je in Duitsland gaat aanhouden voor een belastingschuld in Nederland.
[..]
Jij begrijpt niet hoe het werkt
Ik denk dat het eerder ligt aan jouw gebrekkige onderbouwing. Je wil iets gaan invoeren wat geen enkel ander land kent, waar je waarschijnlijk keihard voor uitgelachen wordt als je dit presenteert in de Tweede Kamer, en je doet dit ook nog eens met ontzettend weinig onderbouwing.
Je eigen land heeft het al
Bovendien moet je nog steeds leren hoe het quoten precies werkt op FOK!
Nee, Diego..... Je bent je eigen topic weer om zeep aan het helpen, misschien is een cursusje onderbouwen voor beginners beter voor je.
Hebben je ouders je echt niet opgevoed?
Er staan gewoon argumenten in, waar jij zoals gewoonlijk niet op reageert en mij personlijk gaat aanvallen, omdat je ouders je waarschijnlijk niet geleerd hebben hoe je moet gedragenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:14 schreef maartena het volgende:
Tja, als je met reacties als "Is wel zo", "Jij begrijpt niet hoe het werkt" en "Hebben je ouders je echt niet opgevoed" komt, dan ga ik ook niet verder op je in hoor....
Snap je dan echt niet dat je gewoon WEER je eigen topic om zeep aan het helpen bent op deze manier? Ben je dan echt niet in staat om een fatsoenlijke onderbouwing danwel argumentatie neer te zetten.
Goed, dan doen we het op jouw manier:
"Is niet zo".![]()
Wheheheh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die persoonlijk worden als ze voor de 500e keer zijn uitgeluld![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die persoonlijk worden als ze voor de 500e keer zijn uitgeluld![]()
Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is het eigenlijk stalker? Waar kom ik je de volgende keer tegen?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent weer vergeten wat argument is?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef maartena het volgende:
Ik laat je maar in de waan, en geef je gelijk zodat je het laatste woord hebt. Dit topic heb je zelf alweer om zeep geholpen, en ik hou het voor gezien.
Voor de volgende topics die je gaat openen: Eerst een cursus "Onderbouwen voor beginners" volgen.
We hadden het over emigratie tax... is in het buitenland maarbinnen de EU gaan wonen geen emigratie meer....?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb gewoon spijt dat ik ooit gereageerd heb in dit topic. Het moet dus vol, want dan verdwijnt het uit mij AT-list.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:43 schreef StefanP het volgende:
Sjezus DAM wat ben jij toch een clown. Ik snap echt niet dat iemand nog posts lang met jou in 'discussie' gaat want verder dan 'is niet zo' replies kom je toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |