quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:10 schreef SCH het volgende:
Kan niet iemand zo'n avatar maken met Suijk en Vaduz - wij vergeten jullie nooit?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:17 schreef WeebI het volgende:
Waarom heeft er trouwens nog niemand zitten zeiken op het feit dat het 'steun betuigen' moet zijn, en niet 'betuig steunen'?
Volgens mij zijn hier echt geen mods nodig
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:17 schreef WeebI het volgende:
Waarom heeft er trouwens nog niemand zitten zeiken op het feit dat het 'steun betuigen' moet zijn, en niet 'betuig steunen'?
Volgens mij zijn hier echt geen mods nodig
Ok, Watskeburt??quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:26 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom zijn ze weg dan? bestaat daar een topic over ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
mke, wietf is Danny?
Je moet het ook niet allemaal willen weten. Het is het niveau van een Koreaans soap. Eens in de zoveel tijd wordt het verhaaltje weer herhaalt. De oprichter van Fok! was een beetje overwerkt en aan vakantie toe dus kreeg-ie last van opvliegers. Gevolg: hij ging het enige argument gebruiken waarmee een discussie kan winnen namelijk het machtargument. Uiteindelijk gevolg: de mods die weinig zin meer hadden om onder Stalin te werken werden "verdwenen" (geen mod meer, geband etc.). Nu is Danny op vakantie en zit VBL zonder mods.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
mke, wietf is Danny en wat was die ludieke actie?
ik draai nu werkweken van rond de 50 uur dus mis alles wat er hier gebeurt
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop ook dat de ban snel wordt opgeheven. Het zijn gewoon erg leuke users/mensen
Ik mis ze zoquote:
ziet er goed uit Maxquote:
Ik steun ze met alle middelen die ik heb, behalve mijn avatarquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:51 schreef MaxPower het volgende:
Gaat er nog iemand die avatar gebruiken, of is het uit het oog uit het hart met onze modjes?
die aanvraag word gewoon alleen om je clubkeuze al niet gehonoreerdquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
Suijk en -Vaduz- terug en SCH en Golfer een permban. Ik stem voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |