quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef mcyodogg het volgende:
VBL mist niet alleen puike mods, maar ook dito users.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Permbans schijnen niet te bestaan. Dat heeft de koning me laatst nog gemaild.
of was het de koningin ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
En eendje als mod, al is die er nog wel als user.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
Maar.... ik mis Suijk en Vaduz wel![]()
--Edit: Laat maar, want dan moet ik weer een nieuwe proxy gaan vindenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Nee het was de koning. Ik dacht dat X-Ray een permban had en daar had ik over gemaild, kreeg ik een mail terug dat permbans niet bestaan, nooit bestaan hebben en dat ik op moest houwe met zeuruh om dat hij mij zo'n gezeikstraal alweer zat was. Je weet wel, zo'n soort mailquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
of was het de koningin ?
Maar.... ik mis Suijk en Vaduz wel![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Dat heeft de koning me laatst nog gemaild.
Idd, dat ze mod af zijn dat kan nog met zo''n situatie. Maar een permban is echt te sneu voor woorden. Wat willen ze hier nou mee bereiken, echt ongelovelijk. Het zijn gewoon goede users, waar onze Danny zn handen voor dicht mag knijpen. Ook al heb je een arbeidsconflict.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef mcyodogg het volgende:
Terecht dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee het was de koning. Ik dacht dat X-Ray een permban had en daar had ik over gemaild, kreeg ik een mail terug dat permbans niet bestaan, nooit bestaan hebben en dat ik op moest houwe met zeuruh om dat hij mij zo'n gezeikstraal alweer zat was. Je weet wel, zo'n soort mail![]()
Deze opmerking kan niet vaak genoeg gequote wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ookquote:
Die deed het ook goed maar ik denk niet dat ie er nog zin in heeft gezien al deze ontwikkelingen. Ik ik kan me niet voorstellen dat iemand van de vastere groep users nu moderator wil worden, alleen al uit respect voor de op brute wijze aan de kant geschoven modjes.quote:
Ik heb jou nooit begrepen lieverd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:01 schreef just me het volgende:
jij begrijpt me niet!!
Ik wil golfer als USER terug !
waar ging het toch mis tussen onsquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit begrepen lieverd.
Maar zo gesteld ben ik het roerend met je eens, en ook ontroerend![]()
shit happensquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ergens rond 6 minuten voor 9 op een mistig bospaadje![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:10 schreef SCH het volgende:
Kan niet iemand zo'n avatar maken met Suijk en Vaduz - wij vergeten jullie nooit?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:17 schreef WeebI het volgende:
Waarom heeft er trouwens nog niemand zitten zeiken op het feit dat het 'steun betuigen' moet zijn, en niet 'betuig steunen'?
Volgens mij zijn hier echt geen mods nodig
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:17 schreef WeebI het volgende:
Waarom heeft er trouwens nog niemand zitten zeiken op het feit dat het 'steun betuigen' moet zijn, en niet 'betuig steunen'?
Volgens mij zijn hier echt geen mods nodig
Ok, Watskeburt??quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:26 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom zijn ze weg dan? bestaat daar een topic over ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
mke, wietf is Danny?
Je moet het ook niet allemaal willen weten. Het is het niveau van een Koreaans soap. Eens in de zoveel tijd wordt het verhaaltje weer herhaalt. De oprichter van Fok! was een beetje overwerkt en aan vakantie toe dus kreeg-ie last van opvliegers. Gevolg: hij ging het enige argument gebruiken waarmee een discussie kan winnen namelijk het machtargument. Uiteindelijk gevolg: de mods die weinig zin meer hadden om onder Stalin te werken werden "verdwenen" (geen mod meer, geband etc.). Nu is Danny op vakantie en zit VBL zonder mods.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
mke, wietf is Danny en wat was die ludieke actie?
ik draai nu werkweken van rond de 50 uur dus mis alles wat er hier gebeurt
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop ook dat de ban snel wordt opgeheven. Het zijn gewoon erg leuke users/mensen
Ik mis ze zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |