ziet er goed uit Maxquote:
Ik steun ze met alle middelen die ik heb, behalve mijn avatarquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:51 schreef MaxPower het volgende:
Gaat er nog iemand die avatar gebruiken, of is het uit het oog uit het hart met onze modjes?
die aanvraag word gewoon alleen om je clubkeuze al niet gehonoreerdquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
Suijk en -Vaduz- terug en SCH en Golfer een permban. Ik stem voor.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
Eindelijk zonder Gordon 2.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
Oei en dat heb ik niet eens meegekregen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef dndiek het volgende:
Het was al voor het weekend gebeurd hoor
zou me ook nog iets voor kunnen stellen dat ze er zo de buik vol van hebben dat ze voorlopig helemaal niet aan terugkomen denken !quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat ze als user nog terugkeren en dat ze dat nog willen want behalve goede mods waren het ook puike users.
Laten we het hopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:47 schreef dndiek het volgende:
Zo ver zal het denk ik niet komen, Bjoro
'voorlopig' stond er toch bij ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:47 schreef dndiek het volgende:
Zo ver zal het denk ik niet komen, Bjoro
Ach ja Danny is voorlopig nog op vakantiequote:
Denk het wel - anders geen nieuwe mods.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Na zijn vakantie wil Vaduz wel graag weer terug. Moet wel lukken, lijkt me.
dat hoorde ik ook al inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het wel - anders geen nieuwe mods.
Worden ze niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef dndiek het volgende:
Zijn ze alweer unbanned?
whaha zie jou en JoJomen hetzelfde stadion op de achtergrond hebbenquote:
Volgens FA heeft hij zich 'lekker' uitgeleefd tijdens de staking. (zie MED)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef ErikT het volgende:
Ja, die waren dus relaxed. En moeten dus terug, zo niet als mod, dan als user.
Wat is er eigenlijk met Golfer gebeurd? Dat verhaal ken ik helemaal niet.
Lijkt wel of ik een leven heb, geen idee wat er allemaal gebeurd is hier
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef appelsientje het volgende:
Volgens FA heeft hij zich 'lekker' uitgeleefd tijdens de staking. (zie MED)
Aha. Als ik het goed begrijp was Golfer het gezeik vroeger ook zat (en was hij daarom gestopt met moderator zijn), dus dit zal wel opgekropte frustratie geweest zijnquote:golfer had het veel te leuk in de diverse rel-topics vannacht (om het in zijn eigen woorden te zeggen), met als hoogtepunt een paar vervelende afzeikposts. Dus mag hij een week genieten van het mooie weer.
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:42 schreef Cart_man het volgende:
Golfer moet gewoon optyfen. Waardeloze poster.
Ik denk: ik check het ffquote:
Als Danny z'n gezonde verstand gebruikt straks kunnen ze gewoon weer posten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:59 schreef Beschouw het volgende:
Is er over de ban Suijk en Vaduz nog nieuws? Blijft dat duren of zit er een terugkeer in de pen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |