Geluid harder zetten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:53 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn f5 toets, wat doet ie?!
Nopequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:09 schreef Lassekjus het volgende:
Voor de leopard beta mensen onder ons..
Doen die ichat functies het ook?
Met die bewegende achtergrond enzo?
Ja, maar dat was niet wat ik direct verwacht hadquote:
Waarschijnlijk heb je Firefox gedownload en meteen gestart. De icoontjes op je bureaublad zijn waarschijnlijk van deze download. De ene is het bestand, de andere het zogeheten disk image, wat je krijgt als je dit bestand opent. Je hebt waarschijnlijk het bestand gedownload, open gemaakt, en van daaruit Firefox opgestart. Oplossing:quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet wat ik direct verwacht had![]()
Ik had zo'n mooi leeg bureaublad, en nu staat er weer een of ander "ik verrek het om hier weg te gaan, al sleep je me, kopieer je me, doe je wat dan ook met me" -firefoxicoontje. Twee zelfs...
Ooit komt het goed.
Het is gelukt. Volgens mij was dit bij OS8.6 ook al zo, Ik kreeg na jaren in ieder geval een soort van deja vu. Mijn bureaublad is weer mooi!quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je Firefox gedownload en meteen gestart. De icoontjes op je bureaublad zijn waarschijnlijk van deze download. De ene is het bestand, de andere het zogeheten disk image, wat je krijgt als...................
Whehhehe Pheno diss wheeehehehhee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:39 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno heeft nog nooit echt met een mac gewerkt. Laat hem eerst maar eens gewoon aan dit apparaatje wennen, voordat ie gaat "toveren".
raar dat ze zelf niet eens met 8.6 gewerkt heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Whehhehe Pheno diss wheeehehehhee.
Heei, dawg, hoeveel inch is jouw PB eigenlijk? Is dat 12"? In zo'n Store ziet een 13" scherm er zwaar minuscuul uit naast een Cinema-scherm.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoi Nietzman!quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Anders ga je zeiken om een typo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
raar dat ze zelf niet eens met 8.6 gewerkt heeft
Ik heb opeens minder haast om wat pakketjes te gaan downloaden, whehehe
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Walterrrrrrrr! Heb jij al wat nieuws van die vriend van je? Als het even kan wil ik volgende week de koop rond hebben
Volgende week gaat lukken; die lul heb ik zondag gebeld en die lag doodleuk op het strand in Spanje.quote:
Tof!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgende week gaat lukken; die lul heb ik zondag gebeld en die lag doodleuk op het strand in Spanje.
Ga donderdag de PB afgeven bij hem dus volgende week is ie terug. Ik mail je dit weekend wel ff mijn mobiel nr; dat is wat makkelijker afspreken
Die heb ik dus niet in huisquote:
Ik zou niet weten hoe...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Thomzzzzz het volgende:
Maar je kunt toch ook booten etc. vanaf een externe HD (bijv. iPod in Disk Mode?)
Dan kun je toch ook een .dmg draaien vanaf je iPod?
Disk Utility (Schijfhulpprogramma), kies de hardeschijf / iPod / partitie die je wilt, tabblad "Herstellen", bij "Bron" de leopard-disk, bij "Doel" de hardeschijf waar je hem hebben wilt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Thomzzzzz het volgende:
Maar je kunt toch ook booten etc. vanaf een externe HD (bijv. iPod in Disk Mode?)
Dan kun je toch ook een .dmg draaien vanaf je iPod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |