Anders ga je zeiken om een typo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
raar dat ze zelf niet eens met 8.6 gewerkt heeft
Ik heb opeens minder haast om wat pakketjes te gaan downloaden, whehehe
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Walterrrrrrrr! Heb jij al wat nieuws van die vriend van je? Als het even kan wil ik volgende week de koop rond hebben
Volgende week gaat lukken; die lul heb ik zondag gebeld en die lag doodleuk op het strand in Spanje.quote:
Tof!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgende week gaat lukken; die lul heb ik zondag gebeld en die lag doodleuk op het strand in Spanje.
Ga donderdag de PB afgeven bij hem dus volgende week is ie terug. Ik mail je dit weekend wel ff mijn mobiel nr; dat is wat makkelijker afspreken
Die heb ik dus niet in huisquote:
Ik zou niet weten hoe...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Thomzzzzz het volgende:
Maar je kunt toch ook booten etc. vanaf een externe HD (bijv. iPod in Disk Mode?)
Dan kun je toch ook een .dmg draaien vanaf je iPod?
Disk Utility (Schijfhulpprogramma), kies de hardeschijf / iPod / partitie die je wilt, tabblad "Herstellen", bij "Bron" de leopard-disk, bij "Doel" de hardeschijf waar je hem hebben wilt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Thomzzzzz het volgende:
Maar je kunt toch ook booten etc. vanaf een externe HD (bijv. iPod in Disk Mode?)
Dan kun je toch ook een .dmg draaien vanaf je iPod?
Maar je hebt zeker een shitload aan geheugenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef De_Hertog het volgende:
Op dit moment speel ik een dvd van een concert in een scherm, internet en mail ik wat, heb ik een Remote Desktop verbinding open staan naar een windows pc, fullscreen met behulp van Virtue. Verder download ShakesPeer nog het een en ander, en staat Adium om de zo veel tijd te springen omdat mensen me nodig hebben. Dit alles op een 1,5 GHz PPC machine. Verhalen als dat de PPC te traag zou zijn wil ik dan ook resoluut afwijzen. Dit even ter informatie.
RDC = Windows XP Pro / 2k3.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe zet ik eigenlijk een remote dekstop connectie op met osx?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |