Misschien staat er dan alsnog een foto van Jobs in zijn ondergoed in een hidden directoryquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:31 schreef nietzman het volgende:
Die WWDC zal al die top secret dingen die echt tof zijn toch wel missen..
Ik vraag me ook af of het onderhuids al een 'echte' Leopard is, of gewoon Tiger met Bèta's van Time Machine, Dashcode enzo. Als ik zo eens naar dat screenshot van Time Machine kijk, bijvoorbeeld, verwacht ik dat dat niet de final is. Er staat gewoon 'Time' in het scherm, ipv Time Machine.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:31 schreef nietzman het volgende:
Die WWDC zal al die top secret dingen die echt tof zijn toch wel missen..
Waar heb je het vandaan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Klopt..staat hier al op DVD.![]()
Nog niet geinstalleerd btw...
Okee, fixed. Door hard te drukken en flink te scrollen. Erg veel stof ofzo waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Mighty Mouse scrollt alleen nog naar boven en opzij (links en rechts). Naar onder niet meer.
Geniaal plan! Ik heb toch nog 20 Gb vrij op de iPod.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:26 schreef tonks het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik van die wwdc release kan verwachten ik hoorde wel dat er wat foutjes inzitten enzo dat is ook te verwachten. Hoorde wel al dat Dashcode erin zit en de nieuwe safari en iChat enzo. Misschien installeer ik hem wel op mijn zusjes iPod.
Intel macs kunnen toch booten van USB?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geniaal plan! Ik heb toch nog 20 Gb vrij op de iPod.
Maar kan dit niet alleen als er firewire op de iPod zit...?
Gewoon even een glas water overheen gooien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okee, fixed. Door hard te drukken en flink te scrollen. Erg veel stof ofzo waarschijnlijk.
Dat vind ik zo vervelend. Want aan de ene kant wil ik wel die muis, maar aan de andere kant zijn er mij teveel problemen met die scoll"knop". Een vriend van me heeft hetzelfde probleem.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Mighty Mouse scrollt alleen nog naar boven en opzij (links en rechts). Naar onder niet meer.
Apple heeft gezegd nog minstens totdat de Apple Care op de laatste PPC machines afloopt nog PPC te ondersteunen, dus dat is nog minstens drie jaar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef Anthraxx het volgende:
Thnx. Even op mijn Mac Mini proberen. Of is dit niet meer geldig voor een PPC?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Dementor het volgende:
Gisteren is er een interview gehouden met Steve Jobs over Leopard.
Wel interessant om even te beluisteren.
http://rapidshare.de/file(...)6_interview.zip.html
Anyone?quote:Op zondag 13 augustus 2006 04:08 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Is er nou eigenlijk echt reden om straks over te stappen van Tiger naar Leopard?
Heb het gevonden!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef tonks het volgende:
[..]
FF iets meer uitleggen, ik wil dus dat ik een schijf kan selecteren en een doel kan selecteren dus bijvoorbeeld mijn HD heet iMac en mijn externe heet Extern dus dan wil ik invoeren of aanklikken dat ik iMac wil opslaan op Extern en dat ik met hetzelfde programma alles ook weer kan terug zetten.
Misschien kan OS X dit zelf ook?
Ik had vanmiddag uitgelegd hoe het via de disk-utility konquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb het gevonden!
Het heet superduper en het is tof!
http://www.shirt-pocket.com/SuperDuper/SuperDuperDescription.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |