vaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Het duurde net 53 seconde voordat Safari was geopend, het icoon sprong 18 keer
Continue spinning ball, geen enkele applicatie draait meer lekker, Quicktime duurt zeker 2 minuten voordat ik een film gestart krijg... en dat terwijl naast de basisset alleen Quicksilver draait
Wat heb je voor 66 euro ? Zeker geen 2 x 512 of wel ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je ook weer een punt. En als ik eerlijk moet zijn kan ik die 66 euro wel missen. Ik ben gewoon giga krenterig
Het ondersteund bijvoorbeeld geen custom smilies, subnamen, webcams, nudges, games e.d. , maar natuurlijk wel chatten en file-transfers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:50 schreef r4uz het volgende:
Even vraagjes over AdiumX.
Is dit al universal binary? En in hoeverre ondersteunt dit progje de functies van MSN?
Appeltje + R(efresh).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef r4uz het volgende:
En nog een vraagje over Safari... Wat is de shortcut voor refreshen? Je hoort het wel, ik ben nieuw in OSX.![]()
UCHE UCHE UCHE UCHE BETA UCHE UCHE UCHE UCHEquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor mij allemaal geen probleem, op custom smilies na dan.
PIEP PIEP PIEP DIE WERKEN NOG NIET GOED PIEP PIEPquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
UCHE UCHE UCHE UCHE BETA UCHE UCHE UCHE UCHE
Dat weet ik hoor, ik zeg alleen maar dat ik het jammer vindquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
UCHE UCHE UCHE UCHE BETA UCHE UCHE UCHE UCHE
Ik zeg alleen maar tegen deze nieuwe user wat ik minder vind aan Adium, en wat ik tof vind. Moet ik dat dan op het Adium forum posten? Ik denk dat hij / zij het liever hier wilt lezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Commentaar is meer dan welkom, maar wel via de gebruikelijke kanalen. Het is niet de bedoeling dat ze hier besproken worden, maar m.n. via de Adium site als er beta's zijn.
Ik bedoel: voor de beta's.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar tegen deze nieuwe user wat ik minder vind aan Adium, en wat ik tof vind. Moet ik dat dan op het Adium forum posten? Ik denk dat hij / zij het liever hier wilt lezen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 | Type: OS DVDs: 1xDVD5 Date: 08/2006 --------------- ::Information:: --------------- WWDC Preview? This is a copy of the preview install demonstrated on the 7th of Aug (couple of days ago) at Worldwide Developers Conference. Final is due in spring 2007, apparently but so far it looks pretty good. http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_OS_X_v10.5 http://en.wikipedia.org/wiki/Worldwide_Developers_Conference --- Tap into the advanced authoring toolset of DVD Studio Pro to create everything from DVD dailies to highly interactive commercial titles ? now in both SD and HD. Sophisticated design tools, templates, and transitions offer unparalleled creative freedom. What do you do when you reach enlightenment? Keep going. Mac OS X Tiger was ahead of its time in 2005. But that didnít stop Apple engineers from moving forward. Get a glimpse of the not-so-distant future. Introducing Mac OS X Leopard. Now Built In Mac OS X Leopard offers some new standard features you may have seen before. Boot Camp More and more people are buying and loving Macs. To make this choice simply irresistible, Boot Camp lets you install and run the Windows XP operating system on your Mac. Front Row Enjoy your music, photos, and videos from across the room or across the house with the Apple Remote and the Front Row media experience. Photo Booth Say cheese. Photo Booth is the easy way to take fun self portraits. Just choose an effect, pick a backdrop, and mug for the camera. From there, you can share via friendly integration with iChat and iPhoto. ----------- ::Website:: ----------- http://www.apple.com/macosx/leopard/ ---------- ::How to:: ---------- 1. Unrar 2. Mount or burn 3. Install and use. --------- ::Group:: --------- If you need us, then find us. |
Welke?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Af en toe een of ander maintenance dingetje draaien kan ook geen kwaad.
Hier ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmprf de batterij van mijn iBook wordt met de dag slechter...
Ik heb er nu btw ook weer 2 GB extra bij op m'n HDDquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:50 schreef Rock-shocker het volgende:
Voor 10.4 OnyX, voor 10.3 Cocktail. Ik weet niet of OnyX al Universal is, maar dat moet je maar even kijken op de Apple site.
Klopt..staat hier al op DVD.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Het ziet er naar uit dat Leopard preview officieel gelekt is.
Bij mij moet ie nog 12 uurquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Klopt..staat hier al op DVD.![]()
Nog niet geinstalleerd btw...
Dan wacht ik eerst jouw ervaringen wel afquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij mij moet ie nog 12 uur. torrents
.
IK backup sowieso eerst mijn hele schijfquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan wacht ik eerst jouw ervaringen wel af![]()
Je kan dat dus gewoon instaleren , en dan heb je een Leopard Beta ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:05 schreef tonks het volgende:
[..]
IK backup sowieso eerst mijn hele schijf
Ik denk het wel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:11 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je kan dat dus gewoon instaleren , en dan heb je een Leopard Beta ?
De standaard disk utility kan dat al hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk het wel!
Weet iemand trouwens goede backup software? Ik wil gewoon 1 image van mijn hele HD maken.
FF iets meer uitleggen, ik wil dus dat ik een schijf kan selecteren en een doel kan selecteren dus bijvoorbeeld mijn HD heet iMac en mijn externe heet Extern dus dan wil ik invoeren of aanklikken dat ik iMac wil opslaan op Extern en dat ik met hetzelfde programma alles ook weer kan terug zetten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk het wel!
Weet iemand trouwens goede backup software? Ik wil gewoon 1 image van mijn hele HD maken.
Lees de post boven je eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef tonks het volgende:
[..]
FF iets meer uitleggen, ik wil dus dat ik een schijf kan selecteren en een doel kan selecteren dus bijvoorbeeld mijn HD heet iMac en mijn externe heet Extern dus dan wil ik invoeren of aanklikken dat ik iMac wil opslaan op Extern en dat ik met hetzelfde programma alles ook weer kan terug zetten.
Misschien kan OS X dit zelf ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |