Ik heb die stream donderdag gezien, ik heb de streaminstellingen van Quictime een beetje aangepast, en toen werkte het.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef nietzman het volgende:
De keynote staat ter download op mienie noova. Magdat?
Wat ben jij een zeurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Wat zijn er toch veel TVPs en verkapte TVPs in dit topic, bijna twee pagina's vol
Negeer hem nou maar is beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeur![]()
Jij post alleen maar Spam![]()
Hoi Tonks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Negeer hem nou maar is beter voor iedereen.
Je kunt beter het aantal posts noemen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Wat zijn er toch veel TVPs en verkapte TVPs in dit topic, bijna twee pagina's vol
Toffe mensen hebben het op 25 posts pp staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kunt beter het aantal posts noemen.
Iedereen kan zijn aantal posts per pagina hebben aangepast
Waar? Nog impressies?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Het ziet er naar uit dat Leopard preview officieel gelekt is.
Stap nou eens van imageshack af.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Hier bijvoorbeeld Dashcode van Leopard op Tiger
Ik link het alleen van een ander forum!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Stap nou eens van imageshack af.
Ik wist niet dat er ook kikkers in zatenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Hier bijvoorbeeld Dashcode van Leopard op Tiger
Is dat Leopard? Je link gaat over Tiger OSx86. Dashcode heb ik op dit moment al van een nieuwsgroep afgeplukt en het draait. MSN maar als je het wilt hebben...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik link het alleen van een ander forum!
http://forum.insanelymac.com/index.php?showtopic=2430 meer info!
vaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Het duurde net 53 seconde voordat Safari was geopend, het icoon sprong 18 keer
Continue spinning ball, geen enkele applicatie draait meer lekker, Quicktime duurt zeker 2 minuten voordat ik een film gestart krijg... en dat terwijl naast de basisset alleen Quicksilver draait
Wat heb je voor 66 euro ? Zeker geen 2 x 512 of wel ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je ook weer een punt. En als ik eerlijk moet zijn kan ik die 66 euro wel missen. Ik ben gewoon giga krenterig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |