Ik heb een externe schijf van 250gb en daar heb ik 3 parities op gemaakt 1 voor films en series enzo 1 voor Leopard en 1 voor de Leopard dvd. Ik heb die .dmg van leopard op de 3e paritie "restored" met disk utility en toen herkende os x hem dus als de leopard install dvd! toen heb ik de mac restart met de alt knop ingehouden en toen kwamen er 3 dingen Osx Windows en de derde was die leopard dvd en toen heb ik leopard geinstalleerd op de 2e partitie en nu werkt alles goed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geil Tonks...vanaf de iPod geinstalleerd?? Ik ga me er morgen denk 's aan wagen!
Klik eens op "Venster" in de menubalk van Safari, en kijk eens water achter "Selecteer volgend tabblad" staatquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah oke, probeer ik later wel ff. Je hoort wel of het lukt
Want ik had ook al alle toetsencombi's geprobeerd![]()
misschien ligt de oorzaak dan idd bij ff opnieuw safari starten..
Je kunt ook positief beginnenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En? Whine? Moo? Dode pixel? Wobbelende pootjes?
stil, nog geen dode pixel gespot en het wiebelt nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En? Whine? Moo? Dode pixel? Wobbelende pootjes?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
stil, nog geen dode pixel gespot en het wiebelt niet
Dan mail ik even een screenshot van je oude signaturequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:32 schreef oor het volgende:
reacties uitlokken.... even een melding maken.
Zo zo, WMM, doe je goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
Het werkt meteen lekker, nu ben ik eerst updates aan het installeren
Morgen Mighty mouse wireless halen
en dan? wat is je probleem jongen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan mail ik even een screenshot van je oude signature
De wie? Hoe lang gaan die batterijen mee btw? Kan ik rustig de trein van Maastricht tot aan Groningen en weer terug nemen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:34 schreef Geqxon het volgende:
Er zitten trouwens standaard Energizer-batterijen bij. Dat is wel weer tof om de hoge prijs te compenseren
ok, dat gaat iig goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef Geqxon het volgende:
Mijn Apple wireless keyboard is na iets minder dan een maand op 4 van de 5 blokjes qua energiegebruik, als de WMM dat ook doet (en dat zal vast) zou dat wel mooi zijn!
Zelf type ik er elke dag ongeveer een uurtje op.
ik heb het ding gewoon opgestart, ik zie wel wanneer ie leeg is. Ik zal straks eens de gebruikershandleiding lezen, over oa dat kalibrerenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
En Pheno, vergeet je Macbook batterij bij het eerste gebruik niet te kalibereren! Dat is namelijk het beste voor je batterij, en daarna moet je het om de twee weken herhalen
Hang hem alsjeblieft accuut aan het stroom en lees direct je manual door! Dat calibreren is giga belangrijk als je die 3-4 uur wilt halen, ik heb dat niet gedaan en kijk eens hoeveel ik nu maar haal!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb het ding gewoon opgestart, ik zie wel wanneer ie leeg is. Ik zal straks eens de gebruikershandleiding lezen, over oa dat kalibreren
op mijn iBook heb ik niet gekalibreerd en die gaat tussen de 5 a 6 uur mee, dus zo nodig is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hang hem alsjeblieft accuut aan het stroom en lees direct je manual door! Dat calibreren is giga belangrijk als je die 3-4 uur wilt halen, ik heb dat niet gedaan en kijk eens hoeveel ik nu maar haal!
De iBook is de Macbook niet, en ik spreek uit persoonlijke ervaringquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
op mijn iBook heb ik niet gekalibreerd en die gaat tussen de 5 a 6 uur mee, dus zo nodig is het nou ook weer niet.
nee maar daar gaan wel het zelfde type batterij in.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De iBook is de Macbook niet, en ik spreek uit persoonlijke ervaring
Dan heb je de handleiding niet gelezen volgens mij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hang hem alsjeblieft accuut aan het stroom en lees direct je manual door! Dat calibreren is giga belangrijk als je die 3-4 uur wilt halen, ik heb dat niet gedaan en kijk eens hoeveel ik nu maar haal!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dan heb je de handleiding niet gelezen volgens mij.
Calibreren kan ten allen tijden en ik meen zelfs dat het advies is om hem de eerste keer leeg te laten gaan tot hij vanzelf uitspringt.
quote:How do I make my Macbook battery last longer
Remember to calibrate your battery when you first use it.
Ja logisch. Dat hij niet gecalibreert uit de fabriek komt snapt mijn demente oma ook nog. Je kunt hem echter elke zoveel maanden calibreren.quote:
Zoals ik net al zei hangt hij dus al 1 a 2 dagen lang op 44%, en denkt de mafketel dat hij op accu werkt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Hoeveel procent is je accu nu dan nog Geqxon?
Appletje+}quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klik eens op "Venster" in de menubalk van Safari, en kijk eens water achter "Selecteer volgend tabblad" staat![]()
Calibreren als in helemaal leeg maken en helemaal opladen? Dat doe ik inderdaad wel eens, minimaal elke 2 maanden ofzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef XL het volgende:
[..]
Ja logisch. Dat hij niet gecalibreert uit de fabriek komt snapt mijn demente oma ook nog. Je kunt hem echter elke zoveel maanden calibreren.
Op de rechterkant van mijn keyboard vind ik het wel handig zitten: Appeltje + Shift + ]quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Appletje+}
beetje irritante combi dat
kun je dat aanpassen ergens![]()
mwah ik niet...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op de rechterkant van mijn keyboard vind ik het wel handig zitten: Appeltje + Shift + ]
Duim op Appeltje, pink op Shift, middel en wijsvinger op [ en ].
Trackpad?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mwah ik niet...
ik houd liever mijn rechterhand op mijn trackpad en dan alle combi's onder mijn linkerhand...
Maar is het aan te passen of niet? Ik kon het ff niet vinden...
Er staat een WMM op de planningquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Trackpad?
Ik heb dus geen flauw idee. Misschien 1 of ander hotkey programma, ik zal eens even googlen.
Doe maar heel snel, zoals jij je handen legt, dat is héél slecht voor je. Zelf heb ik altijd een muis 10 centimeter naast mijn Macbook zitten, of dus een externe monitor + wireless keyboard + mx1000.quote:
Nee dat topic is er niet, puur omdat er relatief weinig mac gebruikers zijn. Vragen kun je vaak gewoon hier stellen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:31 schreef Thomzzzzz het volgende:
Is er een Macbook Pro topic
en wat is het callibreren van een batterij... waarom en wat doet het, en wat als je het niet doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |