Via jabber ja, maar dat heeft het nu ook al. Ik denk niet dat je op native ondersteuning hoeft te rekenen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Blaxje het volgende:
iChat 4.0 heeft naar verluid MSN en Yahoo ondersteuning?
Heb je binnenkort niet meer nodig johquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben nu 9.0 op mijn groene iMac aan het zetten
Was ook meer voor de gein, op mijn iBook staat lekker 10.4quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je binnenkort niet meer nodig johLeopard.dmg kan gewoon blijven staan op de HD?
Ben ik dan stom? Maar dat werkt niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:31 schreef Q. het volgende:
Appel-Shift-[ en ]
Ah oke, probeer ik later wel ff. Je hoort wel of het luktquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:35 schreef Q. het volgende:
Ff Safari opnieuw opstarten? En anders uitloggen en weer inloggen evt. Heb soms ook wel eens dat sommige sneltoetsen niet werken.
Ik ben maar tot 8.6 gegaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben nu 9.0 op mijn groene iMac aan het zetten
Nou veel werkt wel, Adium kan ik bijvoorbeeld niet installen, maar die webclip widget is echt vet je hebt bijvoorbeeld binnen een seconde een My active topics widget voor fokquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Tomasso het volgende:
Netjes tonks. Werken alle functies enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |