quote:
Niet doen dus. Laten varen die meid. Je verhaal is heel duidelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef Sargon het volgende:
Ik heb namelijk ook niet echt aanwijzingen dat ze mij leuk vindt in dat opzicht. Soms denk ik dat ze wel weet dat ik haar nog steeds erg leuk vind, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn
dus ik zou mn studie en vrienden moeten vermijden, dat is geen optie. Daarom ben ik ook zo gefrustreerd, dit gaat minimaal nog maanden ziekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef Malebolgia het volgende:
als het geen optie is, wat ga je dan doen? want ik kan je uit ervaring vertellen dat dat het meest effectieve middeltje is tegen je eenzijdige verliefdheid. Zo min mogelijk zien en storten op andere vrouwen werkt echt het beste
gast hij heeft al geschoten, gemist en nee gekregenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:03 schreef arneaux het volgende:
Ik heb het niet geleven maar mijn antwoord is;
Probeer t gewoon, niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zoals wijlen Marley al zei: 'No Woman, No Cry'.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:18 schreef De_Piere het volgende:
Steeds dat gezeik met die vrouwen.
If she's not into you, you won't get into herquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
She's just not that into you.
(Oprah.)
heette hij geen Bob?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Zoals wijlen Marley al zei: 'No Woman, No Cry'.
is wijlen niet waloniaans voor tijden trug?quote:
Hij bedoelde: 'meisje, huil niet'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Zoals wijlen Marley al zei: 'No Woman, No Cry'.
dat bedoelt mrcool ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Hij bedoelde: 'meisje, huil niet'
Ja hehe, het is een meisje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef Sargon het volgende:
Zij is ook een beetje raar met dingen,
Niet meteen antwoorden! Dat moet je 1. niet willen en 2. als je het wel wilt: niet doen.quote:ze stuurt bijvoorbeeld wel smsjes naar me maar als ik terugstuur is er een radiostilte.
dat moet je ook niet doen.quote:Dat soort dingen breken me echt op
ehhh, waarom? houd het een beetje luchtig, ga bv met meer mensen uit. "Hee we gaan uit, ga je mee?" bv. Zegt ze "nee", dan zeg je: "Okee, volgende keer misschien."quote:Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn
pardon???quote:en zou ik niet alleen aan het kruis genageld worden door haar vriendinnen
WATTE???quote:maar zal de sfeer behoorlijk verpest zijn in onze vriendengroep.
dus je moet iets doen. maar doe het ff tactisch hee.quote:Als ik echter niets doe dan zal dit maar blijven etteren
uhm ja dat doen we dan ook al best vaak, ze stelt zelf ook regelmatig voor om wat met een groepje te doen en andersom ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:12 schreef ErikT het volgende:
ehhh, waarom? houd het een beetje luchtig, ga bv met meer mensen uit. "Hee we gaan uit, ga je mee?" bv. Zegt ze "nee", dan zeg je: "Okee, volgende keer misschien."
Ik quote:quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:15 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Je weet nu al dat de kans op afwijzing groot is? Met andere woorden: Jij denkt voor haar. Nooit doen! Maar ik ben bang dat dit niet wederzijds is.
Wat voor smsjes zijn dat dan? Geef eens een voorbeeld.
Opzich is dat nog best te doen uit mijn ervaring, heb zelf eerder last van de anderen die er juist grappen over maken maar voor de rest kan ik ermee levenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:37 schreef releaze het volgende:
tja.. grote kans dat de sfeer in je vriendengroep toch wel gaat veranderen,
Waarschijnlijk vanwege het vetgedrukte. Met tot morgen bedoelt ze ook echt: tot morgen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ik quote:
hoi hoe is het, was je vakantie leuk? tot morgen! xxx naam
en dan stuur ik iets heel normaals terug en dan gebeurt er niets meer
mja dan nog vind ik het raar, een ander voorbeeld was dat ze vroeg of ik iets van me wou laten horen als ik naar een bepaald feest ging, dus ik sms haar dat ik ging en dat ik wel de kaartjes wilde halen, heeft ze ook nooit wat terug gestuurd. Enb ik wilde niet als een stalker overkomen door meteen te gaan bellen...quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:08 schreef discomagic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege het vetgedrukte. Met tot morgen bedoelt ze ook echt: tot morgen!
Ja, dat is een heel normaal, vriendschappelijk smsje. Nix speciaal ofzo. Ik weet niet, heb je haar MSN? Als je al verlegen bent is dat een goed middel om leuk met haar te praten. Maar toch ben ik bang dat ze je gewoon als een vriend ziet. Ken je haar verder goed? Anders moet je je gewoon meer in haar verdiepen, figuurlijk gesproken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ik quote:
hoi hoe is het, was je vakantie leuk? tot morgen! xxx naam
en dan stuur ik iets heel normaals terug en dan gebeurt er niets meer
Als ik zo'n pisventje als jij was, die over zoiets na zou denken/zich er druk over zou maken, zou ik waarschijnlijk ook gefrustreerd raken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef Sargon het volgende:
Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn en zou ik niet alleen aan het kruis genageld worden door haar vriendinnen maar zal de sfeer behoorlijk verpest zijn in onze vriendengroep. Als ik echter niets doe dan zal dit maar blijven etteren
sorry moest even de frustratie van me afschrijven.
Oh sorry, zal ik Maikuuul vragen even een paint tekening voor je te maken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:
wat wil je eigenlijk zeggen
Wat wil jij eigenlijk zeggen met dit topic ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:
wat wil je eigenlijk zeggen
ik wil een frisse kijk op het geheel hebben en ben dankbaar voor gefundeerde meningen positief danwel negatiefquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:22 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
Wat wil jij eigenlijk zeggen met dit topic ?
2 minuten later en ze zegt letterlijk dat ze "niets te doen" heeft?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:58 schreef Sargon het volgende:
haha ben er gewoon weer ingetrapd. Ik stuur iets om te vragen of ze deze week nog iets gaat doen, krijg ik 2 minuten later antwoord dat ze niets te doen heeft, sms ik vervolgens weer iets terug over koetjes en kalfjes en dan is het weer stil![]()
Doe eens lekker rustig dan. Het is maar een afspraakje en geen wandeling naar het altaar. Hecht er niet zo veel waarde aan... meisjes hebben een hekel aan gasten die op de eerste date al helemaal zo'n instelling hebben waarbij ze er ontiegelijk veel gewicht aan hangen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Sargon het volgende:
oh god ik moet een nieuwe outfit scoren
Hahaha, hardgaan ouwe!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb een date![]()
![]()
Leuk man !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
![]()
nou eenmaal een blauwtje, hoeft niet persee nog een blauwtje te betekenen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:10 schreef Malebolgia het volgende:
blauwtje gelopen; ze wil je niet.
Je hebt het geprobeerd, maar helaas
zie haar voorlopig niet, leer een andere chick kennen en get over her.
dit wordt niets meer.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezien de dagen dat TS hier niet geweest is goed hij ligt nogsteeds in bed met haar denk ik![]()
Of hij hangt ergens aan een stevig touwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezien de dagen dat TS hier niet geweest is goed hij ligt nogsteeds in bed met haar denk ik![]()
Wow cool voor je zeg! Ik dacht dat je in kansloze positie zat, maar chapeau voor je lefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |