Doe eens lekker rustig dan. Het is maar een afspraakje en geen wandeling naar het altaar. Hecht er niet zo veel waarde aan... meisjes hebben een hekel aan gasten die op de eerste date al helemaal zo'n instelling hebben waarbij ze er ontiegelijk veel gewicht aan hangen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Sargon het volgende:
oh god ik moet een nieuwe outfit scoren
Hahaha, hardgaan ouwe!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb een date![]()
![]()
Leuk man !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
![]()
nou eenmaal een blauwtje, hoeft niet persee nog een blauwtje te betekenen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:10 schreef Malebolgia het volgende:
blauwtje gelopen; ze wil je niet.
Je hebt het geprobeerd, maar helaas
zie haar voorlopig niet, leer een andere chick kennen en get over her.
dit wordt niets meer.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezien de dagen dat TS hier niet geweest is goed hij ligt nogsteeds in bed met haar denk ik![]()
Of hij hangt ergens aan een stevig touwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezien de dagen dat TS hier niet geweest is goed hij ligt nogsteeds in bed met haar denk ik![]()
Wow cool voor je zeg! Ik dacht dat je in kansloze positie zat, maar chapeau voor je lefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Sargon het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |