Nouhouuuuu brings back the memoriesquote:
Daar begin je alweer met liegen. WAAROM lieg jij zoveelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nouhouuuuu brings back the memories
Wij hadden vroeger 2 hele leuke kalkoenen maar de buurman vond hun geluidsproductie veel te irritant. Toen heeft hij ze bij een centimeter ijs bij ons uit de tuin gepakt en in het water geflikkerd.
Toen we thuis kwamen troffen we zee al gered (maar onderkoelt) aan door de andere buren. En toen hebben ze in dekens gelegen met kachels erop, maar ze hebben het niet gered
Mijn buurman heeft kleinkinderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
kutbuurman
(ben btw blij dat onze buren geen kalkoenen of pauwen hebben)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
Grr, leuk zo'n huisgenootje dat er een tering zooi van maakt, alle schoonmaak middelen opmaakt en niet aanvult, de lege flessen laat staan en vervolgens op vakantie gaat.
GVD KUT
mijn buurman heeft een baan van 80 uur in de weekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft kleinkinderen.
het waren de trutjes van mijn vader jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar begin je alweer met liegen. WAAROM lieg jij zoveel??
Ja lekker. En M'n lief komt straks dus dat helpt ook welquote:
Ik moet nog ontbijtenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
het waren de trutjes van mijn vader jaEn ze konden heul leuk kakelen
Alleen die verrotte koppen van ze, net een combinatie van een pik en een kut binnenstebuiten trekken over de kop van een kip.
Koop je toch gewoon een nieuw huisquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed, het hele huis zit nu onder de fruitvliegen en naaktslakken omdat mevrouw vrolijk twee pannen op het aanrecht heeft laten rotten
Idd, hier hing vorig jaar een enrom wit vel met enrorm veel ducktape op het raam aan de voorkant van het huis geplakt met daarop in permanentmarker "Denk godverdomme eens aan je buren kankerlijer"quote:
Samenwonen in Tilbabwequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een nieuw huis.
Als je niks te melden hebt STERF dan gewoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een nieuw huis.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed, het hele huis zit nu onder de fruitvliegen en naaktslakken omdat mevrouw vrolijk twee pannen op het aanrecht heeft laten rotten
Hee, Utreg 4 life jeweetsquote:
En dan kunnen we een nieuwe ijsmeis kopen, weet je hoe duurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt STERF dan gewoon.
En de rest van de vaat had ze wel gedaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
Wie gaat er nou op vakantie terwijl je nog vaat hebt staan enzo![]()
20 centquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan kunnen we een nieuwe ijsmeis kopen, weet je hoe duur.
Of beide vertikken de rommel op te ruimen, en daardoor verpauperen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, samenwonen is de rommel van je partner opruimen.
Tenminste als je terug hebt van een euro.quote:
Probleemdorpen: Cornjumquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of beide vertikken de rommel op te ruimen, en daardoor verpauperen.
Heb je terug van 5 ezels?quote:
Denk aan de 40K ehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
DOEI!
Nee, maar er wel naar toe, en die staat zo hier voor de deurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat ie toch met dat ding de ring op?
ha-ha-ha.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet inruilen.
Ey, wel 40k ehquote:
Dat ben ik nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
toen zag je er nog lief uit zeg!
mits jij dat bent
Welk katjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
vind het katje ook een stuk liever moet ik zeggen
Maar ik wil voor m'n lief koken vanavond. Zoveel pannen hebben we nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef Sandraugiga het volgende:
Mijn raad aan Sjoewe... Zet die schimmel pannen gewoon in haar kamer. Jouw kadootje aan haar...
Jamaar! Dát ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
was even in je FB aan het neuzen geweest!
Een nieuwe pan is ook niet duurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:08 schreef Sandraugiga het volgende:
Ga dan nu nog even snel naar de kringloopp voor een nieuwe pan. Was die af (lang niet zoveel schimmel) en ga daarin koken.
Had die muts maar niet die schimmelpannen voor je achter moeten laten terwijl zij zou afwassen.
daarom zei ik al, vond het katje liever!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jamaar! Dát ben ik dan weer wel.
Pfff, als je mij zou storen op m'n vakantie zou ik je met die pannen gaan meppen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
JA IK GA TOCH GEEN PAN KOPEN ALS IK AL EEN PANNENSET HEB
ik ga gewoon even een boos telefoontje plegen straks...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
daarom zei ik al, vond het katje liever!![]()
![]()
Mja, hoe zou jij het vinden als je thuiskwam in een super ranzig, stinkend, door vruivliegen vergeven , huis dat je netjes hebt achtergelaten. En dan dat ze dan zelf gaat klagen eerst als ik m'n vaat ''en dagje laat staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfff, als je mij zou storen op m'n vakantie zou ik je met die pannen gaan meppen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
hey hey, niet meteen zo vandoen he!
![]()
Ja, een goede nieuwe pan kost ook 2 euro? (of minder?)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een nieuwe pan is ook niet duur.
Dan zeik ik na d'r vakantie wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, hoe zou jij het vinden als je thuiskwam in een super ranzig, stinkend, door vruivliegen vergeven , huis dat je netjes hebt achtergelaten. En dan dat ze dan zelf gaat klagen eerst als ik m'n vaat ''en dagje laat staan
Ja nou dat vind ik klote, zeker als ik al twee uur schoongemaakt hebt, met nog zo'n periode in het vooruitzciht.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:17 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja, een goede nieuwe pan kost ook 2 euro? (of minder?)
Mja alsof jij ooit een flikker uitvoert zekerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zeik ik na d'r vakantie wel.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja alsof jij ooit een flikker uitvoert zeker
quote:
Het was Hugo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
Mja of weten dat ik liever niet heb dat er op m'n kamer gepaft wordt, dan zeggen dat ik het opzich wel okay vind dat m'n kamer gebruikt wordt als ik weg ben, en dan bij terugkomst een lege asbak met 3 pakjes peuken er om heen vinden midden op tafel.
Hugo rookt geen marlboro lightquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:20 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Mooi, dan kom ik binnenkort bij je sjoppen...![]()
Tralala *kuch dom kuch*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ehm bij mij liggen er zeker 20 en wat tippies in
Amateurrokers
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik rook nu Marlboro 100s
¤1,30 per pakje op het vliegveld
Dat is nog beter dan een slof luckies voor 22 euroquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik rook nu Marlboro 100s
¤1,30 per pakje op het vliegveld
Ja ze zijn lang manquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan een slof luckies voor 22 euro
Ik hoop dat de rij lang isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga een berg boodschappen halen dan maar.
jijquote:
niet!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fok! Motorclub [SC deel 534] Triumph Daytona 675
Daar is je slowchat![]()
.
Volgens mij zijn ze gisteren naar hun hotel gereden, en vandaag vanuit dat hotel naar de ring.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:13 schreef Xtreem het volgende:
Hoe was de ring?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
jaaaaa daar ben je even stil van, of niet vriend
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:56 schreef Hugster het volgende:
ehm... tsjaaaa...![]()
En waarom zou je überhaupt zoeken op Hubert?![]()
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:22 schreef Fugie het volgende:
ik ga binnenkort in tilburg stappen denk ik
Ja, maar die is gek. Ik niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:40 schreef Fugie het volgende:
pfff kan makkelijk, vraag maar aan een zekere ook_gek
nieuwe moto hequote:Op zondag 13 augustus 2006 13:43 schreef Fugie het volgende:
jaap, wat heb je nou onder je naam staan![]()
zeg ga jij eens even een spelletje spelen ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tutututut!
* ijsmeis wijst met het vingertje en kijkt boos.
TTTTTTTTTTTTT.
Braaaaaaf, zo doe je het goed *aait*.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeg ga jij eens even een spelletje spelen ofzo
Hij bedoelt het niet zo.
Bij een drogistquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Xtreem het volgende:
Waar haal je fatsoenlijke/niettedure massageolie?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Braaaaaaf, zo doe je het goed *aait*.
Is het Puber speltopic niks voor je mop?
Euhm... Dat had ik kunnen/moeten weten he?quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euhm... Dat had ik kunnen/moeten weten he?
Nee neem maar meequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb dadelijk de Sensation CD gewoon met alles aan mekaar vast. Heb jij die al?
Waar had je het dan gedacht?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euhm... Dat had ik kunnen/moeten weten he?
die moet ik ook maar eens gaan kuch kopen kuchquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb dadelijk de Sensation CD gewoon met alles aan mekaar vast. Heb jij die al?
Ik bedoel naar huis toe, maar je bent blijkbaar nog thuis, dan doen we wel uploaden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat neem mee. Jij komt de volgende keer maar mooi deze kant op.
Oh zo. Ik ben niet thuis nee. En uiteraaaaaard neem ik die meequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bedoel naar huis toe, maar je bent blijkbaar nog thuis, dan doen we wel uploaden.
En ja ik kom snel naar jou toe ja![]()
Zo leuk vind ik hem niet eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef Youp het volgende:
[..]
die moet ik ook maar eens gaan kuch kopen kuch
Nee en geen zin om er naar te kijken ook vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh zo. Ik ben niet thuis nee. En uiteraaaaaard neem ik die mee.
Doet je FTP 't weer?
En heb je de rest van wat je moest doen wel al gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee en geen zin om er naar te kijken ook vandaag
DA/ etos site geven weinig resultaat...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar had je het dan gedacht?
Sexshop is de duur denk je en massagesalon's in de krant geven ook niet het juiste resultaat eh![]()
Ze hebben het. Ik weet het zeker. Van doveeeeee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
DA/ etos site geven weinig resultaat...
Google komt vooral met sexshops aanzetten ja....
heb m nog niet gehoordquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik hem niet eens.
Maar ik moet sowieso alles hebbeuhhhhhhh.
Dat is wel sneuquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:38 schreef Youp het volgende:
[..]
heb m nog niet gehoordik ben verdorie al 3 jaar opzoek naar de cd's van sensation 2002 zowel white als black
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze hebben het. Ik weet het zeker. Van doveeeeee.
Sensation White 2003 heb ik hier op m'n HD staanquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ja, niet meer aan te komenik heb ze wel gehad toen ooit eens
2002!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Sensation White 2003 heb ik hier op m'n HD staan
2002 ook zie ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
2002!
Ik plaats straks wel een verzoekje op zo'n site. Ik heb alleen een warning gehad enzo, misschien kan ik geen verzoekjes meer plaatsen
![]()
.
alleen hoe krijg ik hem bij jou. met m'n 20kb/s upload duurt dat eeuwen voor die mb's d'r door zijnquote:
shit, ik heb zelf 130k upquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:55 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen hoe krijg ik hem bij jou. met m'n 20kb/s upload duurt dat eeuwen voor die mb's d'r door zijn
Luie fuck dat je bentquote:
ik ben specifiek op zoek naar de CD's die gewoon in de winkel hebben gelegenquote:
als je maar kan fokkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb dan ook gewoon een pauper verbinding, 256k down, 20k up
Ik ben goed bezigquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En heb je de rest van wat je moest doen wel al gedaan?
Einde vakantiegevoel.quote:
mijn ouders doen het met een 1 mbit adsl lijntje ofzo... en ik heb een breedband kabel pijpleiding naar mijn kamer alleen liggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:00 schreef Hugster het volgende:
Ik heb hier thuis binnenkort ook kabel van 1 of 2 mbitze hebben planet 6,4 mbit stopgezet omdat we allemaal uit huis gaan met 1-2 maanden en hun alleen maar mail lezen en surfen
Da's mooi kutquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Einde vakantiegevoel.
Morgen weer aan het werk.
morgen vroeg weer werken zeker? heb je mooi nog een paar uurtjes om wat in te halenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel weekend feest enzo
amper slaap gehad
nee zeg gelukkig nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:07 schreef M5 het volgende:
[..]
morgen vroeg weer werken zeker? heb je mooi nog een paar uurtjes om wat in te halen
8 maand geleden precies. Ze heeft al 5 tandjes en kan al gaan zitten en staan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's mooi kut
Hoe is het met de kleine? jij bent een tijd geleden vader geworden?!
Maar waarom draai je nu 1080i dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef ook_gek het volgende:
uhu
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef Sjoewe het volgende:
350Watt PMPO boxen
(Pimpen met Pimpen Overtreffen)
720P trekt mijn TV nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar waarom draai je nu 1080i dan?
5 watt effectief vermogen oid?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
¤80, 2500 watt pmpo, zonder grappen
ik zeg tijd voor een nieuwe TVquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey maar je moet maar zo zien, hij is wel 30".
oeh oeh oeh mijn TV trekt geen 740P maar wel 720Pquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wel heel snel ja. Dat er nog mensen zijn zonder HD TV joh
740p is ook niet zo veelgebruikt. En een streep zuigt ook jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oeh oeh oeh mijn TV trekt geen 740P maar wel 720P
Maar dan heb ik links een streep![]()
Toch maar tijd voor een nieuwe TV en het moet een 42" worden![]()
heb hem gezien jha. Met dat chinema nog wat gebeuren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
740p is ook niet zo veelgebruikt. En een streep zuigt ook ja
Philips heeft een zeer puike 1080p lcd van 42" btw, die moet je even checken. 1920x1080 pixeltjes paneel dus eh, de meeste gaan maar tot 1366.
met full ambilightquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb hem gezien jha. Met dat chinema nog wat gebeuren.
Maar het liefst heb ik een TV zonder tuner ingebouwd maar los. Dat is makkelijker als ik hem ga ophangen.
Als alles mee zit komt hij aan een muur te hangen met daar achter een voorraad kast. 2 kleine gaten wil ik boren zo dat de kabels achter langs lopen dus door de voorraad kast. Ziet er lekker strak uit.
Maar het gat in de muur mag niet al te groot worden van mijn pa![]()
En ik heb het zelf mogen zien en in inderdaad heel erg storendquote:Bij weergave van HDTV-beelden laat deze Philips dan ook een prachtig plaatje zien. Kleuren zijn natuurlijk, het beeld is helder, en het contrast prima. Het is dan ook erg jammer dat het scherm geplaagd wordt door dezelfde slechte deïnterlacing die we ook bij de 32PF9830 tegenkwamen. Interlaced videobeelden, zoals televisie-uitzendingen, zien er helaas verre van perfect uit op dit scherm, met duidelijk zichtbare kartelranden rond bijvoorbeeld brilmonturen en diagonale lijnen. Het is te hopen dat Philips bij de volgende generatie televisies meer aandacht besteedt aan de deïnterlacing van videobeelden, want op alle andere punten scoren de schermen gewoon zeer goed.
Neu een vriend van me heeft em ook, zit geen tuner los bij hoor? Hij staat op een voet die je kan draaien met de afstandbedieningquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb hem gezien jha. Met dat chinema nog wat gebeuren.
Maar het liefst heb ik een TV zonder tuner ingebouwd maar los. Dat is makkelijker als ik hem ga ophangen.
Als alles mee zit komt hij aan een muur te hangen met daar achter een voorraad kast. 2 kleine gaten wil ik boren zo dat de kabels achter langs lopen dus door de voorraad kast. Ziet er lekker strak uit.
Maar het gat in de muur mag niet al te groot worden van mijn pa![]()
nee zit geen tuner los bij nee. Maar dat wil ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neu een vriend van me heeft em ook, zit geen tuner los bij hoor? Hij staat op een voet die je kan draaien met de afstandbediening
Een zwarte rand om het scherm, en daarom weer een blauwe lijst. Echt zo gruwelijk mooi beeldEn ingebouwd mediacenter, LAN, cardreader enzo.
Ik prikte zo mijn LaCie met USB aan de tv en kon er direct films van afspelen![]()
Ja er ligt een glaplaat op de voet ja, dit scherm is het.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee zit geen tuner los bij nee. Maar dat wil ik wel![]()
En die 40" zit rond de 3000 euro toch?
het scherm op zich is extreem mooi ja met die zwarte rand. En die draaibare voet is ook heel erg mooi. Dat is die met de glazen poot toch?
Niet dat ik die voet ga gebruiken ik wil hem ophangen
die heb ik ook gezien ja. En als je er een pioneer of andere TV naast zet zie je heel duidelijk de lelijke randen op TV helaas.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja er ligt een glaplaat op de voet ja, dit scherm is het.
[afbeelding]
Op kieskeurig staat hij tussen de ¤3300 en de 4 ruggen.
Ik heb em alleen gezien met casema digi tv erop en mijn laptop maar dat ziet er echt perfect uit hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien ja. En als je er een pioneer of andere TV naast zet zie je heel duidelijk de lelijke randen op TV helaas.
En ik vind hem net te duur. 2500 is een mooie prijs voor een TV.
Maar laat ik eerst eens kijken hoe ver ik ga komen met de inboedel voor het huis![]()
m'n zusje is nu al een groot deel aan het over verhuizen. Dus iets zegt mij dat ik snel dat huis in kan![]()
welke cd dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
Gregor Salto er nog maar een keer in.
Wel heeeel zachtjes want er ligt hier een zeker iemand op de bank te slapen
Sjoewe is flieftquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
Gregor Salto er nog maar een keer in.
Wel heeeel zachtjes want er ligt hier een zeker iemand op de bank te slapen
Ze is weer wegquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:40 schreef ijsmeis het volgende:
Spuit twaalluf.
Word je al gek van het gebonk?
Waarheen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze is weer weg
En wellus, want je doet afkortingen en je kan html'en
Whehe, Hugo, hij noemt je een bitchquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Klonk het volgende:
oe, gezellig, bitchfight
Huis natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarheen?
Jij gebruikt ook wel 'ns afkortingen en jij kan ook html'en. Nerd.
Ik wil niet naar huissssssssssssssssssss.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Huis natuurlijkiets wat jij ook snel moet doen
En nee, ik kan niet html'en, dat heb je gisteren nog gezegd![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil niet naar huissssssssssssssssssss.
Je bent gewoon te lui om te typen, dat wil niet zeggen dat je het niet kan.
't is een zeikwijf en dan maakt het niets uit of ie door moeder natuur wel of niet van een slangetje is voorzienquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, Hugo, hij noemt je een bitch.
Oei, ik zou wegrennen nu.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
't is een zeikwijf en dan maakt het niets uit of ie door moeder natuur wel of niet van een slangetje is voorzien![]()
FAK JOUUUUUquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nouuuuuuuuuuuuuu, huillieeeeeeeeee.
Als ik thuis ben zeg je toch geen fuck. HA!
voor mij hoeft niet, ik ben zo lief als een klein puppiequote:
Anne is dan ook een rasechte stoker en ruziezoekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor mij hoeft niet, ik ben zo lief als een klein puppie![]()
anne komt uit limburg en is derhalve uit principe tofquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anne is dan ook een rasechte stoker en ruziezoeker![]()
Weet je hoe ver dat isquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
anne komt uit limburg en is derhalve uit principe tof![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
anne komt uit limburg en is derhalve uit principe tof![]()
Nerd!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
Ik kan het allemaal hebben vandaagIk ben heul vrolijk
En klonk is tof [14.gif]
Mot je?quote:
Schat, het is zondagquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ich habe lange weile!
Olie nog gevonden?
Staat ook alleen maar boven iedere post......quote:
*zucht*quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef ijsmeis het volgende:
Tsssk, en daarbij, misschien was het wel koopzondagpuh!
.
Bespaar je de moeitequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet me er toch op een of andere manier uit proberen te lullen.
Hoezo is dat oh nee?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee. Volgens mij krijg ik een andere TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |