abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:48:59 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40736823
carry on soldiers!

mogge
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40736979
Must

be

strong

MARCH ON

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40737054
Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:02:37 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40737067
heb helemaal geen spierpijn en dat terwijl ik me gister weer uitgesloofd heb
stay frosty
pi_40737076
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb helemaal geen spierpijn en dat terwijl ik me gister weer uitgesloofd heb
Kwam vorige keer ook pas de dag daarna
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:04:46 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40737110
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kwam vorige keer ook pas de dag daarna
het is nou ook de dag erna
stay frosty
pi_40737179
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

het is nou ook de dag erna
Morgen bedoel ik drukte me wat ongelukkig uit. 2 dagen erna dus.
pi_40737344
Goede morgen

Koffie!!!!!!!

Gisteren wezen bowlen weer, en daarna X-files gekeken Ben dus geen 24/7 meer online.

Linux nog steeds niet aan het draaien gekregen maar dat komt nog wel. Een dual boot wil ik hebben. Ook windows ernaast nog. Sowieso windows nodig voor games heb ik.

Eerst maar eens wakker worden helemaal

Goed geslapen toch wel. Tot 10:30

En nu koffie!!!!!!!!

Vandaag ook proberen om mijn website online te krijgen, via een eigen domein gaat het wat anders ook. Hosting via E-dot genomen.

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40737453
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40737474
Ik schenk ook net mijn koffie in.

En geroosterd boterhammetje erbij

Linux is een mooi systeem, je kunt via WineX zelfs windows games laten draaien. Alleen werkt GTA san andreas daar niet onder en aangezien dat het enige spel is wat ik speel (nouja en Unreal tournament maar die draait wel onder linux) ben ik weer terug naar windows gegaan destijds. Bovendien werkt windows hier ook altijd vlekkeloos.
pi_40737657
Chris isaak - wicked game

Damn ik ben in een love song bui vandaag geloof ik

Mogge vamp (en nog mogge lilith ! )
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:47:05 #12
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40737882
Goeiemorgen

ben net wakker gebeld door mijn moeder, die komen vanmiddag een bakkie doen. Moet dus ff een beetje gaan opruimen enzo.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40737885
Goede morgen Vamp en Metro

Windows is niet slecht nee, maar ik wil gewoon eens een ander systeem proberen. Ik ben al vanaf het begin met windows bezig. Hier draait windows ook vaak genoeg okey. Maar toch, een ander systeem erbij nemen is ook okey

Gisteren 50,40 euro overgemaakt op mijn hosting-provider voor mijn eigen domein en website, bedrag is nog niet verwerkt zo te zien. Meteen een email geschreven of het goed gegaan is. Hopelijk wordt het bedrag snel verwerkt anders moet ik een oplossing zoeken met de provider.

Die 50,40 euro is zeker betaald door mij.

Laat het brood smaken metro

Ik ga straks 3 zacht gekookte eieren eten
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40737892
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen

ben net wakker gebeld door mijn moeder, die komen vanmiddag een bakkie doen. Moet dus ff een beetje gaan opruimen enzo.
Gewoon laten liggen die zooi

Grapje dus

Ik moet straks het bureau opruimen hier. Maar het rottige is, de rotzooi komt altijd terug

Daarom heb ik een hekel aan poetsen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:48:01 #15
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40737896
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen

Koffie!!!!!!!

Gisteren wezen bowlen weer, en daarna X-files gekeken Ben dus geen 24/7 meer online.

Linux nog steeds niet aan het draaien gekregen maar dat komt nog wel. Een dual boot wil ik hebben. Ook windows ernaast nog. Sowieso windows nodig voor games heb ik.

Eerst maar eens wakker worden helemaal

Goed geslapen toch wel. Tot 10:30

En nu koffie!!!!!!!!

Vandaag ook proberen om mijn website online te krijgen, via een eigen domein gaat het wat anders ook. Hosting via E-dot genomen.

zit ook een een grote mok koffie

wat leuk dat je zoveel plezier in het bowlen hebt DV
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:48:39 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40737909
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Maar het rottige is, de rotzooi komt altijd terug

Daarom heb ik een hekel aan poetsen
Ik ook
pi_40738113
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

zit ook een een grote mok koffie

wat leuk dat je zoveel plezier in het bowlen hebt DV
Lekkere koffie

Bowlen is inderdaad leuk, en zeker niet makkelijk in het begin. De juiste move maken om de kegels om te werpen is niet simpel. Tis een flow die je moet aanleren met de beweging.

Wil ook gaan tennissen volgend jaar en gaan zwemmen nog. En nog meer.

De hele dag achter de computer is ongezond.

Gisteren was het weer leuk in het centrum daar met bowlen. Heb alleen mijn persoonlijke record van 111 niet kunnen verbeteren. Maar dat komt nog wel.
pi_40738119
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik ook
Daar vinden ze ook nog wel wat op uit. Een huis dat nooit meer vuil wordt
pi_40738167
Zometeen ff scheren en tanden poetsen. Heb zin erin. Lekker rustig vandaag. Beetje fokken en beetje website maken.

hunter-h4.nl en hunter-h4.com zijn mijn adressen

Gisteren op de weg terug van Sittard naar Brunssum dacht ik echt dat er niets meer te jagen over was. Ineens een gevoel van leegte. Maar er is altijd wat te jagen. Al is het diep jagen in het systeem van wat dan ook.

Soms heb ik helemaal geen behoefte meer in de strijd. Dan lijkt het gevecht over te zijn. Hoewel ik gisteren weer ff een moment van een dipje kreeg.

Analyseren van getallen en boeken dan maar Gewoon alles lezen. En linux toch maar installeren nog.

Plus vliegen met gedachtes gek maken, die vliegen jagen op mij soms nog. Dan heb ik gewoon een vlieg die 2 uur bezig is met stalken
pi_40738224
Getverdemme, het regent weer hier
Kan het nou niet een keer droog blijven, wordt sago van dat klote weer. Bovendien moet ik nog dingen buiten doen (konijnenbak en kattenbak verschonen)
pi_40738235
Tijd om te scheren om fit te worden. Plus lucky strike roken en muziek erbij.

Anita Meyer - Why tell me why.

Top nummer
pi_40738256
Hier is het nog droog, maar de herfst komt er ook aan. 21 augustus is de zomer toch afgelopen of niet? Dan krijg je de vallende bladeren en nog meer

Maar goed, dat hoort bij Nederland.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:04:51 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40738289
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:02 schreef Metro2005 het volgende:
Getverdemme, het regent weer hier
Kan het nou niet een keer droog blijven, wordt sago van dat klote weer. Bovendien moet ik nog dingen buiten doen (konijnenbak en kattenbak verschonen)
hier gelukkig een zonnetje tussen de regenwolken door
pi_40738341
verschrikkelijk, in een paar seconden een megaplas in de tuin, onweer.
wat een hoosbui
pi_40738477
Volgens mij krijgen we een natte herfst en strenge winter dit jaar

Regen maakt mij niet veel uit, zolang het maar niet voor overlast zorgt door overstromingen en nog meer.
pi_40738701

Ik moet rustig gaan lezen hoe ik mijn website online krijg. Via gratis providers is het ei en koek. Nu moet ik mijn hersens gebruiken

Dus ik ben straks even uitdoktoren hoe het werkt. Goed lezen ook, maar dat eist geduld.

Hersens kraken. Ook als ik met linux ga werken. Via windows is het ook allemaal koek en ei. Je hoeft daarbij niet eens na te denken. Dat komt dus ook daardoor, al die jaren online zonder te denken en nu moet ik nadenken bij alles wat ik doe en dat is wennen gewoon.
pi_40738966
Linkin Park - Crawling

Lekker nummer om alles los te gooien in het hoofd

Ik dacht, ik zeg het even

Volgens mij ben ik vandaag niet in staat om te komen tot lancering van mijn site Ben zo ongeduldig als maar wat, het liefst breek ik door alles heen weer. Hardlopen is niet slecht nu. Bewegen. Zoals het bowlen gisteren.

Soms heb ik de neiging om te rennen

Rennen of vliegen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:44:57 #28
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40739261
Ik ga opruimen nu

tot later
pi_40739275
Ik weet niet wat het de laatste tijd met dromen is maar toen het net uitging met mijn ex had mijn pa dat precies diezelfde nacht gedroomd.

Nu had ik vanacht over een exvriendin van me gedroomd waar ik kort wat mee gehad heb. Komt ze ineens online met het voorstel weer eens wat te gaan doen (en die is echt al een half jaar ofzo niet online geweest), die had ook toevallig over mij gedroomd

Toeval bestaat niet!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:07:52 #30
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40739337
wie is nu Fok weer aan het aanvallen? Ik krijg bijna alleen maar witte pagina's.
pi_40739404
Kan ook een fout zijn in fok zelf, hoeft niet meteen een aanval te zijn.

Ik was ondertussen even weg en bezig met andere dingen en ook mijn website dus. Schijnt dat ik via hostway als eerste geregristeerd had, die heb ik dus geannuleerd.

Heb ook een my space account Ook leuk is dat, een wereldwijd netwerk waar mensen elkaar ontmoeten. Een soort fok! maar dan wereldwijd. Kreeg meteen 2 meiden die me wilden toevoegen daar.
pi_40739419
Heb me trouwens een Jupiler gepakt nu

Lekker biertje en uit het originele glas

Website ga ik straks verder mee, eerst kijken of die hostway antwoord geeft. Hostway vraagt betaling via machtiging aan, via e-dot kon ik gewoon online betalen.
pi_40739439
En tijd voor muziek nu.

Even winamp aanzwengelen
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:18:50 #34
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40739447
Hallo Allemaal,

Ik was jullie even kwijt
En toen deed fok! het niet meer en zo.
Maar we zijn er weer!
Het is hier de hele dag al eeerrug triest weer
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:21:46 #35
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40739493
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:18 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,

Ik was jullie even kwijt
En toen deed fok! het niet meer en zo.
Maar we zijn er weer!
Het is hier de hele dag al eeerrug triest weer
hier ook niet

Hier in Amsterdam echt tropische stortbuien, niet normaal.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:22:08 #36
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40739502
En proost Sight Key
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:23:36 #37
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40739524
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

hier ook niet

Hier in Amsterdam echt tropische stortbuien, niet normaal.
Ach ja, alles wat bij jullie valt valt niet hier
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:27:28 #38
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40739599
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Ach ja, alles wat bij jullie valt valt niet hier
zo bedoelde ik het niet. Woon jij niet in Den Helder? Dan komen die buien nu jullie kant op
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:28:56 #39
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40739618
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het niet. Woon jij niet in Den Helder? Dan komen die buien nu jullie kant op
wij willen geen tropische stortbuien hoor
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:33:28 #40
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40739694
Vaders en moeders en mijn broertje komen binnen, ben ff weg
pi_40739824
Ik moet constant denken aan mijn ex met iemand anders. Bweg, kan er misselijk van worden
pi_40739833
Bier slaat hard aan de laatste tijd, na 2 glazen ben ik al moe
pi_40739865
bier, hee das best een goed idee

Nee, toch maar koffie.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:51:12 #44
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40740085
zo maar ff een biertje opentrekken
stay frosty
pi_40740223
* dipje heeft *

het is wel duidelijk dat ik nog even niet met mijn ex moet spreken
Ben ik nog niet aan toe duidelijk.
pi_40740432
Biertje smaakt lekker

Maar ik krijg er een inzinking van.

Metro je moet doen waarvan je denkt dat het beste is. Biertje kan geen kwaad denk ik. Om zorgen te vergeten

Ik drink nu even om in the mood te komen, maar volgens mij werkt het averechts.
pi_40740574
Heb al koffie op nu. Misschien vanavond aan het bier.
pi_40741876
Ik ga tot 20:00 door met bier, en daarna koffie

Mijn systeem hangt zich vaak op de laatste tijd. Soms om gek van te worden. Dan moet ik 4 keer opnieuw opstarten en dan nog is het niet in orde, dan start niets meer op, zelfs afsluiten lukt niet meer. Komende week maar alles opnieuw doen, heb daar een gruwelijke hekel aan en ik vind het zonde van de tijd. Ik wil dus echt linux erbij pakken op zulke momenten. Microsoft vertrouw ik niet altijd. Soms is het gewoon niet te doen met het systeem. Dan kun je zeggen dat ik teveel geinstalleerd heb, maar een goed systeem moet bestand zijn tegen mijn installatie-zucht.

Af en toe noem ik windows echt een wan-product. Zo lastig kan dat systeem zijn. Mijn muis die niet geaccepteerd wordt vaak, omdat een andere versie van windows nodig is en zo zijn er meer zaken die niet kloppen. Mijn muis is dus een laser muis.

Hoeveel eeuwen heeft microsoft nog nodig om een goed product neer te zetten?

En vooral, wanneer vragen ze geen rooie cent meer voor windows??

Was net echt aan het vloeken en tieren hier. Kan soms echt kwaad worden als het niet goed werkt.
pi_40741973
Tja mijn windows werkt al weer 3 jaar vlekkeloos maar ik installeer ook niet veel. Dat scheelt inderdaad veel. Linux is wat dat betreft geen haar beter hoor vind ik.
pi_40741982
Rustig adem halen weer, ik kan weer op internet na lang kloten en doen, het liefst vervloek ik die hele Microsoft en die Bill gates. Dan zendt ik ze naar de hel. Was daar net mee bezig. Fuck you Bill, fuck you and go to hell.
pi_40741995
Klote zooi allemaal. Is het zo moeilijk om iets op poten te zetten dat wel in orde is? Of is dat voor de toekomst iets??? Dat het tijd nodig heeft?
pi_40742068
Mijn hond was ik even aan het knuffelen Mijn hond kan rust geven als het even stressen is

Ik hoop dat google met een besturings-systeem komt

Ik wil dus echt een goed systeem en duidelijke software die niet te wensen over laat. Een systeem waar je altijd op kunt bouwen.

Had net echt de neiging om de muis kapot te gooien en de monitor en alles dat hier staat

Dan moet ik me dus echt inhouden anders gooi ik alle apparatuur kapot.

En dat mag niet de bedoeling zijn.

Microsoft is al zolang bezig met ontwikkelen, wanneer zijn ze klaar en hebben ze eindelijk iets goeds gemaakt?
pi_40742320
De rust is weer terug

Pfffffffff 5 keer opnieuw opstarten en nog steeds hangt alles zich op. Een dll fout. En nog meer. Een vak in beeld die na 100 keer aanklikken niet weg gaat, foutscherm is dat.

MSN scherm dat in beeld verschijnt steeds. Msn die je strot wordt ingedrukt. MSN die van alle kanten probeert zijn product in je strot te duwen.

Dido heeft ook een hekel aan Bill Gates. Die man heeft misschien meer fout gedaan dan goed gedaan.

Dus af en toe wens ik hem de hel toe

Dan krijg ik een melding dat er 3 nieuwe updates zijn. Die installeer ik dus. En daarna hangt alles zich vast. Terwijl het daarvoor 2 weken goed ging

Wat zijn dat voor updates?

Sowieso die hele rompslomp van installeren. Je moet allerlei acties uitvoeren als je alles opnieuw wilt installeren. Dat kan vele malen makkelijker.

Ik zeg nu even dat Windows een wanproduct is. Gevoelsmatig en met ervaring. Ik raak soms zo gestressed van dat hele windows geneuzel dat ik echt de pc de vijver in wil gooien of tegen de muur.

Is dat normaal

Nee, dat ligt aan windows.

Na die tientallen jaren ervaring zou ik per dag 300 programma's moeten kunnen installeren zonder problemen. Tis een pentium 4 verdomme. Pentium 5 of 6 geeft toch dezelfde problemen weer. Het klopt gewoon van de meters niet.
pi_40742511
Linkin Park - Crawling

Ideaal nummer om de frustratie te uitten

En via winamp dus, niet via mediaplayer van windows.

Ga ik via de mediaplayer van windows luisteren dan moet ik 30 seconde wachten voordat een nummer gevonden wordt, daarnaast vindt hij niet alle nummers.

Winamp

Windows

Microsoft

Bill Gates

Bill Gates

Firefox

Internet explorer

Etc etc etc etc
pi_40742648
Windows media player is ook gewoon een gedrocht 1e klas. Groot, traag, lomp
Geef mij maar winamp

En internet explorer is gewoon een kutprogramma.
pi_40742785
Yep

Daarom ben ik blij dat firefox en winamp bestaat. En ook googlemail en google messenger.

Ik vind dat MSN alles echt door je strot duwt. Ze willen alles opdringen aan de "klant". Lijkt net alsof ze de klant geen andere keuze bieden dan microsoft. Hoe fout kun je zijn als bedrijf Vraag me soms af of dat wel mag via het gerecht.

Koop je een pc dan zit je vaak vanzelf al aan microsoft vast.

Monopolie positie??? Waarom leveren ze gewoon geen linux bij een pc??? Dat de hele wereld overstapt op linux. En dat alle software maatschappijen en de game industrie alles aanpast op linux ook.

Weg met die microsoft zooi. Wanproduct eerste klas.

Even biertje pakken
pi_40742895
Linux uitbreiden tot de enige echte

Microsoft failliet

Eerst maar eens zorgen dat ik zelf linux ga ervaren, ik hoor vaak goede verhalen erover. Kan niet slechter dan microsoft ook.

Heb een mooi plaatje gezien via google vaker over Bill Gates. Een Nazi verklaren ze hem vaker voor. En nog meer ook.

De microsoft Nazi

De wereld veroveren met een kut systeem.

Hopelijk lopen alle kut-bedrijven zelf tegen de lamp nog. De tijd zal het zeggen
pi_40742950
wanneer gaan die klote dipjes van me nou eens weg.

EX GA UIT MIJN KOP
Ik wil niet meer aan je denken.
pi_40742982
Je systeem is niet goed Metro

Je systeem heeft heimwee naar je vriendin.

Gisteren tijdens het bowlen was een leuke meid aan het bedienen, en vaak kan ik dan zo verliefd worden en verliefdheid hier is al een gevoel van, ik mis iets en ik voel me klote.

Het gemis kan groot zijn. Maar dan moet je even sterk zijn en gewoon doorgaan. Gisteren miste ik ook even een vrouw om me heen. Maar dat komt wel goed nog.

Ik zoek dan al snel de afleiding en ga gedachtes afschakelen als ik een vrouw in mijn hoofd heb zitten.

Een vrouw waar ik een relatie mee heb is wat anders, die mag in het hoofd zijn, die zie je toch vaak genoeg. Het liefst de hele dag.
pi_40743010
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Sight_key het volgende:
Je systeem is niet goed Metro

Je systeem heeft heimwee naar je vriendin.

Gisteren tijdens het bowlen was een leuke meid aan het bedienen, en vaak kan ik dan zo verliefd worden en verliefdheid hier is al een gevoel van, ik mis iets en ik voel me klote.
Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel
pi_40743044
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel
Heeft tijd nodig of niet soms????

Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.

Verliefdheid kent ook nadelen en liefdesverdriet al helemaal.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:35:42 #62
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743186
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
wanneer gaan die klote dipjes van me nou eens weg.

EX GA UIT MIJN KOP
Ik wil niet meer aan je denken.
liefje, hoe lang is het nou uit, pas een week toch geloof ik? Het heeft tijd nodig.

Maar ik snap dat het niet leuk is hoor
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:36:17 #63
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743206
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.

Ludduvudu is vreselijk idd
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:37:02 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743224
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Komt vanzelf weer, na een tijdje

Er lopen nog zoooo veel leuke meiden rond
pi_40743436
Inderdaad lopen veel mooie meiden rond

Ik ga film kijken nu

Zoveel vrouwelijk schoon

Ik ben weg

Net gegeten en nu comedy kijken
pi_40743442
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.
Ik ben zelf nooit echt heel snel verliefd maar als ik het ben is het wel erg heftig en dus ook heftig als het verkeerd loopt. Pas de 2e keer in mijn leven dat ik zoveel voor iemand voelde. Misschien zelfs wel de 1e keer dat het zo heftig was.

En marietje, ja tuurlijk lopen er genoeg vrouwen rond maar niemand zoals zij. Bovendien intereseren andere vrouwen me echt totaal niet momenteel.

Gisteravond naar een straatrace geweest met het nodige vrouwelijk schoon maar het deed me allemaal niks. Totaal geen emotie, geen gevoel, niks. Kon er niet om geven en moest er al helemaal niet aan denken om met een ander meisje te zoenen ofzo het ideeee.

Nja tis nu ruim een week over. Hoop dat het slijt want terwijl ik dit aan het intikken ben lopen de tranen alweer over mijn wangen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:43:54 #67
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743465
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Sight_key het volgende:
Inderdaad lopen veel mooie meiden rond

Ik ga film kijken nu

Zoveel vrouwelijk schoon

Ik ben weg

Net gegeten en nu comedy kijken
fijne avond!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:49:09 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743638
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.
Ik ben zelf nooit echt heel snel verliefd maar als ik het ben is het wel erg heftig en dus ook heftig als het verkeerd loopt. Pas de 2e keer in mijn leven dat ik zoveel voor iemand voelde. Misschien zelfs wel de 1e keer dat het zo heftig was.

En marietje, ja tuurlijk lopen er genoeg vrouwen rond maar niemand zoals zij. Bovendien intereseren andere vrouwen me echt totaal niet momenteel.

Gisteravond naar een straatrace geweest met het nodige vrouwelijk schoon maar het deed me allemaal niks. Totaal geen emotie, geen gevoel, niks. Kon er niet om geven en moest er al helemaal niet aan denken om met een ander meisje te zoenen ofzo het ideeee.

Nja tis nu ruim een week over. Hoop dat het slijt want terwijl ik dit aan het intikken ben lopen de tranen alweer over mijn wangen
*geeft tissue om tranen mee weg te vegen

Maar ik vind het heel logisch hoor, dat je andere dames niet interessant vindt nu. Eerst moet je ex uit je systeem. Maar er komt een moment dat dat wel het geval zal zijn, en dan zul je toch ontdekken dat er meer leuke vrouwen zijn, die op hun manier net zo uniek en lief zijn.

Maar geloof me, het slijt echt. Echt echt echt. Het is echt niet vreemd dat je je na een week nog zo rot voelt, wat is nou een week?

Ik vind het naar voor je dat je je zo rot en verdrietig voelt, maar toch geloof ik dat dit er allemaal bij hoort. Maar het komt weer goed hoor Metro. Ik wens je vanaf hier veel sterkte en liefs toe, ik denk dat ik wel weet hoe je je ongeveer voelt, heb ook wel eens in dat schuitje gezeten.
pi_40743844
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:49 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

*geeft tissue om tranen mee weg te vegen

Maar ik vind het heel logisch hoor, dat je andere dames niet interessant vindt nu. Eerst moet je ex uit je systeem. Maar er komt een moment dat dat wel het geval zal zijn, en dan zul je toch ontdekken dat er meer leuke vrouwen zijn, die op hun manier net zo uniek en lief zijn.

Maar geloof me, het slijt echt. Echt echt echt. Het is echt niet vreemd dat je je na een week nog zo rot voelt, wat is nou een week?

Ik vind het naar voor je dat je je zo rot en verdrietig voelt, maar toch geloof ik dat dit er allemaal bij hoort. Maar het komt weer goed hoor Metro. Ik wens je vanaf hier veel sterkte en liefs toe, ik denk dat ik wel weet hoe je je ongeveer voelt, heb ook wel eens in dat schuitje gezeten.
Lieve woorden dank je wel.
Weet ook wel dat het ooit over gaat maar weet ook van mezelf dat ik nog nooit zo heftig gereageerd heb op een verbroken relatie.

Tijd heelt alle wonden zullen we maar zeggen.
pi_40745461
Metro......
pi_40745619
Hey.......Metro.......

komt wel goed schatje
pi_40745943
dank jullie wel vamp en lilith

Lief dat jullie meeleven en dat ik mijn hart hier af en toe even kan luchten
pi_40747084
"het komt wel goed schatje"

Ik help het je hopen Metro.
maar ik ga er van uit van wel.

pósitief blijven.. en vooral de moed niet verliezen.

Proberen wij hier ook... vandaag was de crematie van Os zijn moeder...
en op dit moment wachten wij op een telefoontje van een glaszetter...

er ligt hier een raam van zo'n 2,5 bij 2 meter uit...

Zou het gaan hagelen ?
Waaien ?
regenen ?

vanacht ?

Ik hoop het niet.. want het stuk dat er nog in hangt zal als een guillotine werken als het er uit dondert...
en dat is dan dubbel glas
't dondert gewoon uit elkaar

Sure ik heb net jankend op een stoel gezeten, maar ook wij zijn net weer op gestaan..
en met een glimlach kijken we nu naar de chaos.

Vergeet niet dat chaos en verdriet ook een humor zijde heeft...
kijk eens naar jezelf.. en lách !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_40747110
het duurt alleen een beetje lang dat we terug gebeld worden...

volgens mijheb ik het verkeerde nummer opgegeven in de verwarring

nog maar ffe terug bellen dan

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_40747329
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?

Het moet echt heel erg zijn geweest.

pay back time ?
Sir Winston Churchill
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:58:41 #76
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40747539
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?

pay back time ?
Wel nee, kan het me niet voorstellen
Heb je nog terug gebeld?
Jeetje jullie treffen het wel he
pi_40747615
Jeetje Mirage, het zit jullie ook niet mee. Hoe gaat het met Oversight? Al een beetje besef van alles wat er gebeurd is?

Hoop dat het snel opgelost is met dat raam wel. sterkte ermee! En natuurlijk ook met het recente verlies.
pi_40750188
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:

pay back time ?
nou nou....... je hebt mij toch... of is dat ook deel van de payback?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40750247
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nou nou....... je hebt mij toch... of is dat ook deel van de payback?
Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.

Je weet wel.. zonder duisternis geen licht.. en andersom
Sir Winston Churchill
pi_40750526
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef Mirage het volgende:

[..]

Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.

Je weet wel.. zonder duisternis geen licht.. en andersom
Ik ben het slechte dat als goed ervaren wordt.... yeah!!!!

o nee... verkeerd gelezen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40750574
nou....... ik beet straks hongerig in een lekker sappig uitziend peertje....

En toen kwam er een worm uit. Ik voelde hem tegen mijn tong kriebelen. Ben blij dat ik niet in het beestje beet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:02:37 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40751215
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:37 schreef nokwanda het volgende:
nou....... ik beet straks hongerig in een lekker sappig uitziend peertje....

En toen kwam er een worm uit. Ik voelde hem tegen mijn tong kriebelen. Ben blij dat ik niet in het beestje beet
Bllllg gatver nok!
pi_40751911
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Bllllg gatver nok!
Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:32:38 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40752025
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensen
, dat je hem nog wegkreeg!!
pi_40752145
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:32 schreef senesta het volgende:

[..]

, dat je hem nog wegkreeg!!
had ik keus dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40752211

Ik ben een stomme emomuts
pi_40752280
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef vamperotica het volgende:

Ik ben een stomme emomuts
Ja... maar why?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40752323
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
pi_40752565
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:51:24 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40752582
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Oei, ja ken het dillemma
pi_40752641
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.
Ja.... Een paar maanden later!!
(Ik HAD de mirena.....DACHT ik!!)
pi_40753042

Weltruste!
pi_40753339
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja.... Een paar maanden later!!
(Ik HAD de mirena.....DACHT ik!!)
Ow????? Dus als het een meisje was geweest had ze Mirena geheten?

Als dat niet helpt dan zou ik het ook niet meer weten. Dan ben je wel megavruchtbaar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40758842
zondagochtend
stil hier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 10:00:24 #95
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40758867
Goedemorgen allemaal
pi_40759298
nouuuu.....allemaal......

Ik wens het wel allemaal toe hoor. maar er zijn er zo weinig op het moment

[ Bericht 31% gewijzigd door nokwanda op 13-08-2006 10:48:18 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40759327
Als je van plan bent de komende paar jaar met dezelfde partner te blijven hopsen dan laat je er gewoon bij hém een knoop in leggen

(en voor het geval dat vries je wat sperma van hem in)

Maar als je wisselende partners voorziet... dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken idd...

moeilijk moeilijk.
ik ken het dilemma
Sir Winston Churchill
pi_40759375
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:45 schreef Mirage het volgende:
Als je van plan bent de komende paar jaar met dezelfde partner te blijven hopsen dan laat je er gewoon bij hém een knoop in leggen

(en voor het geval dat vries je wat sperma van hem in)

Maar als je wisselende partners voorziet... dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken idd...

moeilijk moeilijk.
ik ken het dilemma
Gewoon allemaal preventief knopen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:21:59 #99
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40759765
Is gebruik van de pil niet voldoende dan

Mogge trouwens
pi_40759957
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:

Mogge trouwens
in 99 % van de gevallen wel.

Maar theoretisch zou je dus, met het gebruik van de pil, bij iedere 100 wippen een keer zwanger moeten raken.....succes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40759981
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:

Mogge trouwens
Niet bij iedereen.

Daarnaast is het ongezond. Het verhoogt zowel het risico op bepaalde kankers als dat het bij een groep vrouwen andere vervelende bijwerkingen heeft.
Gewichtstoename, instabiele hormonen/depressie, hoofdpijn..... noem maar op.

Plus je moet er iedere dag aan denken
Sir Winston Churchill
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:36:12 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40759998
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

in 99 % van de gevallen wel.

Maar theoretisch zou je dus, met het gebruik van de pil, bij iedere 100 wippen een keer zwanger moeten raken.....succes
Geen idee, mijn relaties gaan altijd uit voordat ik aan de 100e keer zit

De enige manier om 100% safe te zitten is gewoon nooit meer sex hebben.
En ja de pil heeft wel bijwerkingen. Maar om het nou altijd met rubber te doen
pi_40760273
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Niet bij iedereen.

Daarnaast is het ongezond. Het verhoogt zowel het risico op bepaalde kankers als dat het bij een groep vrouwen andere vervelende bijwerkingen heeft.
Gewichtstoename, instabiele hormonen/depressie, hoofdpijn..... noem maar op.

Plus je moet er iedere dag aan denken
Ik mot het niet meer. Vooral het hormonale gedoe en de daarmee samengaande depressies.
Ik wilde er om die reden al jaren geleden een knup in laten leggen maar daarmee is de gyn het niet eens. Heeft gewoon geweigerd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40760328
Mir.... hoest met je raam?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40760386

11:00 wakker geworden

Tok tok toko
pi_40760422
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:59 schreef Sight_key het volgende:

Tok tok toko
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40760464
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De toko, wat betekend dat eigenlijk

Even checken of ik wat goed in de lotto heb.

1000 euro is al voldoende om het rode saldo op de bank te zuiveren. Ik sta ongeveer 400 euro in het rood en heb nog een hele maand te gaan

Heb geen zin om te kijken naar de lotto, heb wel mooie getallen weten te vissen uit de voorgedrukte formulieren. 42, 41 en 40 als hoogste eindcijfers op een formulier van 5 rijtjes. En de euroloterij met 11 en 69 erin.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:04:20 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760487
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:03 schreef Sight_key het volgende:

[..]

De toko, wat betekend dat eigenlijk

Even checken of ik wat goed in de lotto heb.

1000 euro is al voldoende om het rode saldo op de bank te zuiveren. Ik sta ongeveer 400 euro in het rood en heb nog een hele maand te gaan
4 maanden niet roken en je bent er
pi_40760510
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

4 maanden niet roken en je bent er
Ik ben gisteren hulzen gaan kopen. Tis even wennen maar ik heb nu echt een groot pak shag en 200 filters en een mascotte apparaat om te draaien. Even uitzoeken hoe ik het beste sigaretten kan maken met hulzen.

Volgens mij scheelt het sowieso een hoop geld vergeleken met marlboro of lucky strike.

Met hulzen bespaar ik volgens mij zeker 190 euro per maand uit
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:07:19 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760541
Dat denk ik ook wel, pakje sigaretten kost toch al snel 4 euro. Volgens mij is zo'n pak shag en filters maar een 1 of 2 euro ofzo
pi_40760580
1 euro volgens mij, tussen de 1 en 2 euro denk ik, kan ook 1,50 euro per pakje zijn. 200 gram kuypers shag voor 15,95 euro. En dan draai je daarmee constante sigaretten. Alleen draai ik niet goed nu, de sigaretten mislukken vaak nog. Dan zit er bij de filter geen shag maar dat komt vanzelf goed.

Ik voel me weer goed vandaag

Geslapen en gedroomd, alleen niet weten wat ik gedroomd heb vannacht.

Even een sigaret draaien nu

Ik draai ze een voor een, straks maar eens 20 gaan voordraaien.
pi_40760606
Even sigaret draaien

Vandaag een mooie dag om te fokken
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:12:29 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760665
Ik ga vandaag lekker in de tuin aan de gang
Het is echt heerlijk weer hier, het zonnetje schijnt, konijntje hobbelt in de tuin, samara paradeert rond met haar poppenwagen, kortom het is een mooie dag
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:14:07 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760705
Ik ga zo nog even de bak van het konijn verschonen
gister was het een beetje te vochtig daarvoor (staat inde tuin )
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:15:49 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760743
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga zo nog even de bak van het konijn verschonen
gister was het een beetje te vochtig daarvoor (staat inde tuin )
Jij hebt echt een heel lief konijntje, ik zal eens kijken of ik nog een foto van ons konijn heb
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:17:46 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760793

Wat oudere foto's van Samara met konijn
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:18:42 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760811
Ze zijn niet met mijn toestel gemaakt, ik vind ze ook een beetje koud van kleur.
En overbelicht
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:20:03 #118
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760843
haha aa lief konijn
pi_40760913
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik ga vandaag lekker in de tuin aan de gang
Het is echt heerlijk weer hier, het zonnetje schijnt, konijntje hobbelt in de tuin, samara paradeert rond met haar poppenwagen, kortom het is een mooie dag
Tis inderdaad mooi nazomer weer vandaag Van de zomer heb ik dit jaar niet kunnen genieten door die hitte, dit weer bevalt stukken beter vandaag. Echt nazomer is het nog niet, nog 8 dagen echte zomer maar goed, volgens mij komt de hitte niet meer terug, maar dat weet je maar nooit hier.

Ik ben ook vaker buiten aan het rondlopen en aan het "piekeren" en ijsberen.

Sigaret buiten erbij, muziek aan en gewoon lekker buiten staan of zitten.

Prettige dag vandaag
pi_40760932
Lief konijn inderdaad
pi_40760943
Ik ga even tropical Danny downloaden met toppertje

Dat nummer draaiden ze op het bowling centre vaker, best okey dat nummer

Ben ook via newnova.org bezig weer. Af en toe wat binnen smokkelen. Met mate natuurlijk. Arme "student" als ik heeft geen geld om alles te kopen Daar moet brein maar rekening mee houden. Ik moet inspiratie opdoen voor mijn studie dus ik heb muziek nodig even.

Was brein echt een stichting brein, dan zouden ze alle breinen van de mensen helemaal zichzelf laten ontplooien en zouden ze downloaden toestaan.

Stichting brein, zo'n naam associeer ik met onbeperkte inspiratie van het brein en de geest. Zonder belemmeringen op te leggen.
pi_40760970
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
1 euro volgens mij, tussen de 1 en 2 euro denk ik, kan ook 1,50 euro per pakje zijn. 200 gram kuypers shag voor 15,95 euro. En dan draai je daarmee constante sigaretten. Alleen draai ik niet goed nu, de sigaretten mislukken vaak nog. Dan zit er bij de filter geen shag maar dat komt vanzelf goed.

Ik voel me weer goed vandaag

Geslapen en gedroomd, alleen niet weten wat ik gedroomd heb vannacht.

Even een sigaret draaien nu

Ik draai ze een voor een, straks maar eens 20 gaan voordraaien.
Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toe

Dan:
als ze te strak zijn (niet trekken), dan moet je minder shag in doen.

Als ze te los zijn moet je er wat meer in doen.

Maar het beste is nog om níet te roken.

Succes
Sir Winston Churchill
pi_40761037
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toe

Dan:
als ze te strak zijn (niet trekken), dan moet je minder shag in doen.

Als ze te los zijn moet je er wat meer in doen.

Maar het beste is nog om níet te roken.

Succes
Danke voor de tip

Ik weet nu ongeveer hoeveel shag in de schacht moet. Ik moet minder shag erin doen, precies genoeg uitkienen zodat de sigaret ook niet te strak gedraaid wordt.

Shag smaakt best lekker van kuypers. Gisteren in de winkel vroeg ik naar het beste verkochte van hulzen en toen kreeg ik dat allemaal tegen een prijs natuurlijk

De lotto nakijken heb ik helemaal geen zin in. Het geld boeit me niet maar ik heb geld nodig om door te gaan met ontwikkelen.
pi_40761061
wat een scheetjes senesta

àllebei
Sir Winston Churchill
pi_40761097
Nu downloaden via limewire. Gewoon een paar nummers en ook een paar spacy nummers nemen. Even wat nummers zoeken dus ook. Straks even wat nieuwe en oude lijsten van muziek bekijken op internet en dan gewoon binnen halen.

Morgen naar de bibliotheek even. Zoeken naar juiste muziek

Lotto lever ik gewoon in morgen zonder zelf te checken. Ik laat dat formulier gewoon door de machine gaan.
pi_40761116
Inderdaad lief kind en konijn samen op de foto

Tropical Danny is binnen, even gaan luisteren nu

Wat een muziek

Wel gezellig. En dan een strike gooien
pi_40761159
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef Mirage het volgende:
wat een scheetjes senesta

àllebei
Hoest nou met je raahaaaam?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40761178
Nu James Blunt met wiseman zoeken.

Om mijn brein op te voeren

Eerst even draaien met het mascotte apparaat

Kijken of ik een mooie kan maken
pi_40761261
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoest nou met je raahaaaam?
Juist .. mijn raam...

Scroll vooral even naar beneden als de pagina geladen is en bedenk daarbij dat deze foto vlak na het ongeval gemaakt is en er steeds meer uit begon te kinkelen... (en nu nog steeds hoor ik af en toe *ploink* )

http://members.chello.nl/rcoleman/Es/raamgroot.JPG

Er zit een groot raam en een heleboel tape tijdelijk voorgeplakt.... zonder noodweer lijkt het tot nu toe een prima noodoplossing

morgen moeten wij verder kijken.
Sir Winston Churchill
pi_40761387
ow, maar het was niet helemaal onze schuld.. het raam schijnt er ook verkeerd in gezet te zijn en véél te dun te zijn volgens meneer de taper.
Sir Winston Churchill
pi_40761398
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

Juist .. mijn raam...

Scroll vooral even naar beneden als de pagina geladen is en bedenk daarbij dat deze foto vlak na het ongeval gemaakt is en er steeds meer uit begon te kinkelen... (en nu nog steeds hoor ik af en toe *ploink* )

http://members.chello.nl/rcoleman/Es/raamgroot.JPG

Er zit een groot raam en een heleboel tape tijdelijk voorgeplakt.... zonder noodweer lijkt het tot nu toe een prima noodoplossing

morgen moeten wij verder kijken.
Wat ben ik blij dat de kindjes er nu niet zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:47:39 #132
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40761475
was er iets tegen het raam aangewaaid ofzo dat het stuk is gegaan?
pi_40761479
Interpolis erbij halen Mirage Schijnt glas-helder te zijn

Ik heb het koud en warm de hele tijd. Hemd aan hemd uit.

James Blunt - Wiseman

Lekker nummer
pi_40761498
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
was er iets tegen het raam aangewaaid ofzo dat het stuk is gegaan?
de tapemeneer maakte ook al zo'n opmerking... of er een vogel (grote meeuw) van buiten tegen aan was gevlogen of wat er gebeurd was.

Maar het "iets" kwam van binnen uit...
Sir Winston Churchill
pi_40761518
het was de strijkplank
Sir Winston Churchill
pi_40761644
moet ff m'n hersenspinsels kwijt...

De bom gaat hier zo barsten.

M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.
Eerst maar eens kijken of praten wat op kan lossen. Weggaan kan altijd nog.

Reageren hoeft niet hoor, moest gewoon ff m'n ellende kwijt.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_40761684
Gewoon doen wat het beste aanvoelt badlittlegirl. Voor jezelf kiezen ook wel. Altijd jezelf voorop stellen. En dan kunnen anderen ook zichzelf voorop stellen. In een wereld waar iedereen zichzelf voorop stelt, kun je ook makkelijk leven.

Egoisme is het niet eens. Voor eigen geluk kiezen wel. En dan kun je nog altijd aan anderen denken.

Maar eigen geluk eerst
pi_40761708
Even koffie pakken

Koffie
pi_40761745
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:

M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.

hé badlittlegirl,

wat ontzettend jammer joh !
het is inderdaad jammer als iemand je interesse niet deelt en je niet steunt.. nog minder prettig is het als iemand je niet alleen steunt maar ook "in de weg zit" en remt.

Voel je vrij hier lekker af te reageren..

ik hoop dat jullie tot een agreement kunnen komen.

Misschien kan jij accepteren dat hij de kat uit de boom wil kijken (en dus gewoon zijn eigen geloof/idee over de zaken heeft) en hij jou wil stimuleren in iets dat belangrijk voor jóu is.
Niet omdat hij zich er zelf in kan vinden, maar puuromdat hij het prettig en gezond vindt als jij jij kan zijn enjezelf o pjou manier volledig kan ontplooien.

Succes meid,
ik duim voor jou.
Sir Winston Churchill
pi_40761881
* sight_key Sluit zich ook op Mirage aan
pi_40761930
Ik ga even een kaart trekken voor badlittlegirl

Als dat lukt dus.

Even geduld a.u.b.
pi_40761969
Doe wat je wilt doen, maar doe het met passie

Deze kaart lag onderaan, is ook wel toepasselijk

Nu een eruit trekken met schuddelen Of schudden of hoe je dat noemt

Houd op met weerstand bieden,
pas dan kun je het geschenk,
dat het heden is,
volledig ontvangen

Ik vind de eerste het meest toepasselijk.
pi_40761990
Geen weerstand, gewoon lekker doen wat je wilt doen. Niet inhouden, gewoon gaan met die banaan. Alle remmen los gooien. Volledig uit je dak

Zo hoort het leven in zijn volledigheid te zijn

Alle remmen los.

Met 666 KM per uur. En Allah op de passagiersstoel, Christus op het dak en Bhoeddah op de achterbank in een diepe trance
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:20:41 #144
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40762192
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:

Ik wil daar toch wel op reageren.

Spiritualiteit is 1 vd redenen geweest dat mijn vriendin het uitgemaakt heeft. Zij had er niks mee en ik wel. Nu vind ik dat geen probleem. Kan het prima in mijn eentje en als de ander niets met spiritualiteit heeft, so be it. Maar zij vond dat de denkwijzes en levensvisies daardoor te veel uit elkaar lagen (met name mbt de dood en wat daarna komt).

Dat dat zo diep bij haar zat wist ik echt niet, zij heeft er weinig over gesproken en zij dacht ook dat mijn 'geloof' veel meer in mijn dagelijkse leven een rol speelde dan het werkelijk deed.

Ik zou in elk geval willen zeggen: praat erover als je dat nog niet gedaan hebt. Laat niet je relatie door zoiets op de klippen lopen
pi_40762235
Doe mij een toppertje

Dubbele whiskey
pi_40762253

Wanneer gaan we feesten hier???

Alle zorgen vergeten

Gaan we feesten gewoon. Weg met die zorgen in een relatie.

Zuipen we ons helemaal klem.

Het dak eraf
pi_40762289
Nieuw bakkie koffie nu Gedronken uit een grote mok uit 1996. Die mok is heilig. Al 10 jaar drink ik uit deze mok.

Even boosten van power.

Power boosting
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:26:23 #148
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40762340
mogge
stay frosty
pi_40762381
Goodmorning Barra

Alles flex en okey

Gisteren uit geweest?
pi_40762557
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef Sight_key het volgende:
Doe mij een toppertje

Dubbele whiskey
en een breezer ananas

mogguh / middag mensen hier

even wat reactie:
@vamp foon kan ook s'avonds
@ mir: strijkplanken moeten ook niet vliegen (daar heb je toch een bezem voor?) nee serieus da's minder met het raam, ik hoef het niet te zeggen, maar kijken jullie beetje uit hoop snel op een goede oplossing voor jullie !
@ badlittlegirl: zoals de anderen hier ook al zeggen, je gevoel volgen, hoe pijnlijk dat eerst kan zijn
pi_40762593
Breezer anananananas niet vergeten natuurlijk. En brand bier niet en whiskey en rum en wodka en goldstrike.

It's an alcoholic party

Alles doen wat God verboden heeft

Because this is the devil's playground

Ik neig naar Sadistische trekjes

Sluit ik God op in een SM kelder

Straffen voor alle ellende die hij veroorzaakt heeft

Korte metten maken ermee
pi_40762654
Tijd voor power boosting.

Koffie dus

Heb nog maar 2 blikken energy drank, maar morgen sla ik gewoon van de Aldi in. 120 blikken golden power.
pi_40762685
goldstrike da's echt lang gelden gaat ook niet helemaal goed dan met mij!
pi_40762839
Goldstrike is 50 Procent. Sterk spul

Ik heb dat ook al zeker 7 jaar niet meer gehad. Ooit 1 hele fles gedronken, dag erna was mijn poep aan het schuimen Niet goed voor de darmen volgens mij.

Little more information then you needed.

Toch heb ik zin om een fles Jack Daniels soldaat te maken nu

Anti-Christ is on it's way

Destruction derby. Alles kapot maken dat staat voor het slechte.
pi_40762963
Ali B - Zomervibe

Ben van alles aan het kopen via internet. Heb toch miljarden euro's. Downloaden doe ik niet
pi_40762988
Beyonce feat Jay Z - Deja vu

Zomervibe ging iets te langzaam.

Zometeen eens keiharde muziek kopen. De muziek-industrie boosten
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:56:58 #157
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40763005
Simon and garfunkel - sound of silence

Hello, darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision
That was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence

In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
Beneath the halo of a street lamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed
By the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence

And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share...
And no one dare
Disturb the sound of silence.

"Fools," said I, "you do not know
Silence like a cancer grows."
"Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell,
And echoed in the wells of silence.

And the people bowed and prayed
To the neon god they made.
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming.
And the signs said: "The words of the prophets
Are written on the subway walls
And tenement halls,
And whisper'd in the sound of silence."
pi_40763037
Simon and garfunkel is goed

Heb ook een cd daarvan, van mijn broer gekregen

Muziek

Keep the customer satisfied is ook okey van ze

Zometeen maar eens opzetten. Dat nummer gebruikt rtl altijd als wimbledon uitgezonden wordt, of gebruikte. Weet niet of ze dat nog steeds doen.
pi_40763082
Tijd voor koffie weer, ik heb een versnelling hoger te gaan. Of 6 versnellingen hoger. Boosting en sneller dan snel.

Bijna zit ik op het juiste tempo.
pi_40763192
Keep the customer satisfied staat op nu

pi_40763208
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
Simon and garfunkel - sound of silence

Hello, darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision
That was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence

In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
Beneath the halo of a street lamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed
By the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence

And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share...
And no one dare
Disturb the sound of silence.

"Fools," said I, "you do not know
Silence like a cancer grows."
"Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell,
And echoed in the wells of silence.

And the people bowed and prayed
To the neon god they made.
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming.
And the signs said: "The words of the prophets
Are written on the subway walls
And tenement halls,
And whisper'd in the sound of silence."

Zometeen ook even opzetten

Keep the customer satisfied is een veel vrolijker nummer met pit. Maar ze maken dus meer soorten muziek, vind dat knap van ze
pi_40763228
Update...
Goed gesprek gehad... gepraat en gehuilt.
Hij vind me idd af en toe vreemd. Maar hij is niet zo'n gevoelsmens als ik.
Het was net heel erg mooi.. we lagen (bloot) tegen elkaar aan. En ik vroeg hem wat hij voelde in z'n lijf.
Een "gewone" mensen reactie, ja het voelt wel warm. Maar toen ik vroeg of hij verschil voelde zoiets als een tinteling, gaf hij een veel beter antwoord. Hij voelde zijn onderbuik.
Ik voel alles met m'n onderbuik, hij zat eindelijk een beetje op mijn golflengte.
Ik kon hem eindelijk een beetje uitleggen wat ik er allemaal mee kan voelen.

Hij had ook het gevoel van stilstaan. Thuis en op het werk. We hebben afgesproken meer te gaan praten. Kijken of we de boel weer in beweging kunnen zetten.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:11:23 #163
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40763306
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef badlittlegirl het volgende:
Update...
Goed gesprek gehad... gepraat en gehuilt.
Hij vind me idd af en toe vreemd. Maar hij is niet zo'n gevoelsmens als ik.
Het was net heel erg mooi.. we lagen (bloot) tegen elkaar aan. En ik vroeg hem wat hij voelde in z'n lijf.
Een "gewone" mensen reactie, ja het voelt wel warm. Maar toen ik vroeg of hij verschil voelde zoiets als een tinteling, gaf hij een veel beter antwoord. Hij voelde zijn onderbuik.
Ik voel alles met m'n onderbuik, hij zat eindelijk een beetje op mijn golflengte.
Ik kon hem eindelijk een beetje uitleggen wat ik er allemaal mee kan voelen.

Hij had ook het gevoel van stilstaan. Thuis en op het werk. We hebben afgesproken meer te gaan praten. Kijken of we de boel weer in beweging kunnen zetten.
Goedzo
pi_40763831
Net even met de hond gelopen

Doet goed om even eruit te zijn.

Straks 4 brand bier drinken.

Doe mij een brandje en een halve liter, en doe maar een dubbele whiskey bij

Goed dat het is uitgepraat Badlittlegirl

Ik ga straks alle remmen losgooien

Straks kan ook over een paar jaar zijn, maar ik ga richting de toekomst dus echt actief bezig zijn nog. Stap voor stap Iedere dag een versnelling hoger En dan zorgen dat ik niet inzak

Keeping my head up

[ Bericht 23% gewijzigd door Sight_key op 13-08-2006 14:40:45 ]
pi_40763931
Ook even met een vrouw gepraat over poep opruimen van de hond, ik ruim dus altijd de poep op. Waar de poep ook ligt. Een tijd ruimde ik alleen de poep op bij plaatsen waar het voor overlast zorgt.
Nu ruim ik het altijd op.

Tis niet vies met een plastic zakje. En het scheelt veel stront vliegen op straat en kinderen die willen spelen trappen nergens in.
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:49:28 #166
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40764211
Konden alle vrouwen maar gewoon praten over dit soort dingen

Over een paar minuten komen mijn ouders , zusje en aanhang dus ik ga jullie even verlaten.

En geen dingen doen die ik ook niet zou doen
pi_40764354
Ik doe gewoon alles wat verboden is

Nee, ik zal me houden aan de wet

Welke wet?

Fight the law, fuck the norm!!!!

Geen wetten en regels en geen normen meer

Een vrije maatschappij

Weg met alle regels en wetten en normen.

600 Km per uur op de snelweg. Inhalen rechts en vliegen naast de A-wacs. Zonder vliegtuig Gewoon zomaar opstijgen. Afzetten van de grond en vliegen maar

Met het reactie-vermogen van een vleermuis

Met 999 KM per uur over New York vliegen, langs alle wolkenkrabbers. Binnen 1 minuut de wereld overvliegen en dan is 1 minuut nog teveel tijd.
pi_40764493
Top 500 van instrumentale muziek is binnen, niet alle 500 nummers maar een gedeelte daarvan.

Billboard top 500 Instrumental.

Allemaal betaald
pi_40767230
Tijd voor brand bier

Het bier waar Limburg trots op is.

Gebrouwen in Wijlre

Laatste flesje Jupiler is op. Dus ik ga nu aan de brand

Brand als naam voor een bier is ook top Bier smaakt ook sterker als bij andere. Stevige afdronk
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:42:55 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40769066
Zo, visite is weer weg.
Even patatjes in de pan gooien nu, wou eigenlijk macaroni eten maar het gehakt was bedorven

en daarna aan het bier Palmpje
pi_40769142
Ik heb nog 2 1/2 fles brand

Palm

Ook uit het vat erg lekker

Ik heb broodjes gehad van een speciale broodjeszaak. Erg lekker die broodjes daar.

Je krijgt daar ook brood"jes" van 2 meter lengte. 39 euro voor een broodje Maar dan is het al snel geen broodje meer
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:48:40 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40769192
een broodje van 2 meter damn

Heb al een week lang geen honger dus daaar moet ik momenteel echt niet aan denken

Wat wel errug lekker (maar ook duur is) is een pizza americana van de domino's maar ja dat is 15 euro. Dat geef ik normaal per week uit
pi_40769469
Pizza afhalen is duur. Pizza van Dr Oetker is lekker en kost maar 2 euro bij de supermarkt.

Dat broodje van 2 meter kun je wel met 10 van eten, dus de prijs per persoon valt mee. Stond zelfs bij dat je met 20 kunt eten van zo'n broodje.

Als we Chinees bestellen en we nemen hier met 4 man een Chinese rijsttafel voor 2 personen. Dan vraag ik me altijd af hoe 2 mensen dat op eten. Hoe iemand 1 Chinese rijsttafel op krijgt ook.

Mensen met grote eetlust

Volgens mij zijn er echt mensen die krijgen een complete rijsttafel op

Nu liggen er nog 2 broodjes in de ijskast van die zaak, straks nog een nemen denk ik. Met rosbief en groente en nog meer.
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:03:34 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40769549
Zo, patatjes op, frikadel op en nu palm en een waterijsje

En ja ik ken mensen die inderdaad rustig een hele portie chineens wegkanen
Die scheppen gemiddeld ook 3-4 keer op bij een normale maaltijd (en ze zijn niet eens dik )
pi_40769740
Nee, die lusten wel een flinke maaltijd

Maar die eten ook rustig en langzaam. Als je rustig doet eten krijg je vanzelf meer op.
pi_40769759
Nog 1 fles brand en dan heb ik genoeg gehad. Na het bier nog wat koffie zetten

Morgen ga ik ook biertjes kopen. Eerst bowlen morgen.
pi_40769789
Radio 538 staat op.

Disco muziek ofzo. Best lekkere muziek

Even niet zelf zoeken in mijn database van mp3.

Meteen ff limewire uitzetten

Ik ga over 3 jaar nog beter in mijn vel zitten. Er komt een tijd dan is alle ellende weg

Nu is het al beter dan ooit, maar over 3 jaar is het nog beter. En over 101010100110 jaar is het nog beter. En over 1010101010 miljard jaar is het nog beter.

Tot in de eeuwigheid der eeuwigheid

De eeuwigheid komt eraan

De eeuwigheid is er al. Maar goed, dat wil ik beter uitleggen

De doden komen ook nog terug Maar ik val in de herhaling.

666
pi_40769880
Even blaas legen

En sigaret pakken.

G-Spott mis ik dan, maar die kan ik even via limewire kopen

Vooral kopen dus. Ik ga toch niet illegaal bezig zijn

Ik ben baas over al het geld op de wereld, waarom zou ik ook maar 1 mp3 illegaal downloaden?

Meer geld dan tijd nu, maar met de eeuwigheid in zicht, compenseert zich dat wel nog

Yingyang tussen geld en tijd
pi_40770222
Het wordt tijd voor nieuwe economische modellen. Op de beurs alle cijfers via een kaarsrechte lijn omhoog.

Alles splinter-nieuw en super modern

Alles met een gigantische flow omhoog.

En Zalm moet opbokken

Die kan beter 10 Kilo Sint Jans kruid nemen en daarna verder gaan in zijn functie.

Nieuwe tijden van welvaart en techniek

0,0 procent armoede, 0,0 procent werkeloosheid en 0,0 procent ziektes.

Een republiek

Ik geef me op als President

Caesar taking back controll. Caesar searching for Cleopatra
pi_40770305
Tijd voor een sigaar
pi_40770381
Gek maar niet gek, goed maar wel okey.

En vooral luxe en rijkdom

Alles luxe. Alles vol rijkdom.

Straten van goud en kranen van platina.
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:32:15 #182
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40770410
CORONA!!!
stay frosty
pi_40770449
Laat de CORONA SMAKEN

Ik heb nog 1 brand helemaal. Om van te genieten

Straks koffie en morgen ga ik grolsch 8 pack halen.

En over een tijdje dubbele whiskey en wodka Eerst voorbereiden op sterke drank nog. Soms zeggen mensen wel eens dat ik geen whiskey nodig heb, dat ik van nature al 3 flessen whiskey gedronken heb zonder 1 slok aan te raken

En wie weet ooit een joint of wat dan ook.

Lang leve het feest

Lekker nummer op 538 nu

Heb zin in geest-verruimende middelen nu. Maar bier is goed nu. Muziek doet zijn werk ook.
Over een tijdje ook pure Kerosine als energy drank

Rammstein - Benzin

Keine Nicotin
pi_40770573
Even voelen hoeveel bier nog in mijn laatste fles zit.

Nog ongeveer 9/10 van de halve liter.

Maar morgen verse alcoholische dag.

Let's get down, let's get down....Let's get down down down.
pi_40770627
Miljarden euro's

1010101001001010101010101001101011010100101010101001010101 miljard euro

En dan gewoon lekker doen wat goed is.

ZUIPEN BLOWEN EN FEESTEN.

Apparatuur om contact te leggen en ga zo door.

De doden die tot leven komen !!!!

Night of the living deads

Monopolie geld
pi_40770796
Een overboeking van 3 miljard op alle rekeningen

Onbeperkte rijkdom

Inflatie Deflatie. Kapitalisatie met een devaluerende dollar.

10000 ferrari's, 1000 mercedessen, voor een uur salaris 1 uur is teveel. 1 cryptische letter en het geld stroomt met lichtsnelheid binnen. 10,000 letters en je zit voor altijd gebakken. 1 knip met je vingers en je bent beland op het einde van het universum. 1 trap tegen de grens en je zit in de hemel en ziet je overleden familie.

Wereldwijde rijkdom.

De monopolie bank die gelanceerd gaat worden.

Je helemaal gek pinnen

The future is insane!!!!!!!!!

No no no no, there is no limit
pi_40770906
ff pissen.
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:49:07 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40771012
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:46 schreef Sight_key het volgende:
ff pissen.
zeikerd
pi_40771013
Gekheid de gekste
pi_40771050
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

zeikerd
Moet gebeuren na het bier.

4 flessen brand en 25 CL Jupiler is even genoeg.

Zou ik nu 1 liter Jack Daniels drinken dan zou je me kunnen oprapen maar dat komt nog wel goed.

Er komt een tijd van

Van gekheid ten toppie woppie.

Top 44

Top 44 de wiet waar ik stoned van werd
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:50:46 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40771067
Zo hallo drink je ook wel eens wat anders
pi_40771076
Extreme welvaart komt nog wel.

Geen stinkende auto's meer, geen armoede. Geen bijstand.

Alles is stinkend rijk.

Vliegende auto's. Vliegende mensen. En huizen die okey zijn. Geen heroine. De heroine zit van nature in je.

Geen vlucht-pogingen meer. Drugs is van nature aanwezig.

Because we got high
pi_40771086
Zometeen koffie
pi_40771152
Ik heb zin om te trappen en te vliegen.

De vervuiling in de lucht draaien in een sigaret en de vervuiling oproken en daarna uitkotsen.

Alle lucht-vervuiling inhaleren en daarna uitkotsen op een plek waar het kan.

En niet zoals Amerikaanse wetenschappers alle zooi willen pompen onder de zeebodem.

Ik inhaleer die zooi gewoon en kots het gewoon uit straks.

Pompen in de zeebodem

Stelletje idioten. Al die mooie vissen dan???

Probleem verschuiven is dat.

Gewoon inhaleren als een waterpijp en uitkotsen. Beste middel tegen die zooi.
pi_40771229
Christina Aguilera staat op

Via 538.

538
pi_40771275
Ik heb zin om te peppen!!!!!!

Pep Pep

Pepper de Pep.

Deze wereld oppeppen
pi_40771328
Satan is on it's way

Satan is taking back controll.

This is your captain speaking

The devil's playground

Geloof maar dat de economie nog omhoog gaat.

Dit worden platina tijden

Er komt een tijd van.
pi_40771389
Ik ga nu koffie zetten.

19:00

Marcheren.

Links 2 3 4

Links Links Links

Links 2 3 4

pi_40771439
Tot zo

pi_40771460
ff koffie zetten

Tijd om bij positieven te komen.

Space-cake komt ooit nog naar voren. Een space cake van 3 bij 3 kilometer
pi_40771636
Ik moet Israël binnen vallen en Libanon.

Komt wel goed. Zonder te bewegen. Die 2 landen gaan nog hand in hand door 1 deur. Kost ff tijd maar ik ga daar nog inbreken.

De hele wereld terug krijgen. En ik ga dan op mijn stoel zitten. Op mijn troon

Koffie ga ik zetten

Aids is nog een probleem, komt wel goed.

This is your king and captain
pi_40771762
Nog 1 slok bier.
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:06:59 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40771799
Nou als dat gebeurt dan neem ik mijn petje voor je af SK dat hele midden oosten moesten ze gewoon per direct nuken. gewoon opnieuw beginnen daar. STelletje achterlijke iqlozen daar. Elkaar een beetj afschieten terwijl ze niet eens weten waarom.

IK HAAT ISRAEL... waarom dan? JA DAT WEET IK NIET DAT IS GEWOON ZO

pi_40771984
Die lui daar zijn dom, maar goed, gewoon brain-washen en klaar daar.

Allemaal formateren daar

Niet eens een atoombom, gewoon een algemene format.

Die hele bende daar formateren. Zodat ze niet eens weten wat links en rechts is.
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 19:14:44 #205
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40772065
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:06 schreef Metro2005 het volgende:
Nou als dat gebeurt dan neem ik mijn petje voor je af SK dat hele midden oosten moesten ze gewoon per direct nuken. gewoon opnieuw beginnen daar. STelletje achterlijke iqlozen daar. Elkaar een beetj afschieten terwijl ze niet eens weten waarom.

IK HAAT ISRAEL... waarom dan? JA DAT WEET IK NIET DAT IS GEWOON ZO

Die oorlog duurt onderhand al zo lang, ik denk dat er in iedere familie al een hele hoop slachtoffers zijn, op wat voor manier dan ook.
Ik denk dat vergelding ondertussen minstens net zo'n grote motivatie is als het land waar het ooit om begon
pi_40772071
Ik ga ff koffie zetten.

Morgen een nieuwe week op de beurs

Kijken of er groene cijfers komen

Consumenten die al het geld uitgeven, werkgevers die meer betalen. Lenen tegen 0 procent rente

Even koffie zetten.

538
pi_40772253
Koffie is klaar
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:33:34 #208
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40772670
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:21 schreef Sight_key het volgende:
Koffie is klaar
Ja lekker
pi_40772925
Ik drink ook een bakkie mee

Hé sight-key,
wat ben jij weer actief vandaag zeg !

Als ik dichter bij je had gewoont had ik je uitgenodigd twee keer per week samen te "jogaën" oid
Sir Winston Churchill
pi_40773043
Lijkt me leuk Mirage

Ik was even in onzin, maar daar barst het van de losers

Koffie smaakt lekker

Onzin is echt waardeloos hier. Dat forum kunnen ze beter opdoeken. Veel gebruikers slopen onzin uit de AT. Dat ga ik ook doen nog. Onzin uit de index slopen en uit de AT. Weg met die zooi. Is toch waardeloos daar.

Er komt een tijd dan heb ik 12 huizen in Nederland, dus dan kunnen we samen op de koffie gaan

Onzin is echt niet mijn forum, echt veel losers daar. Teveel losers om nu op te noemen.

Denken ze ook nog dat ze mij de les kunnen lezen

In onzin dus. Een modje als ijsmeis bijvoorbeeld en nog veel meer van die idioten. Durven ze wat over mij te zeggen Waar halen ze het lef vandaan

Fok! heeft veel idioten rondlopen hier. Daar kun je beter afstand van nemen. Die mensen zijn de aandacht niet waard.
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:45:23 #211
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40773166
Liever dat onzin blijft bestaan eigenlijk anders komen ze hierheen
pi_40773204
Ik ga onzin slopen uit mijn index even. En uit de AT.

Is toch waardeloos. Gebruikers kunnen niet eens tot 10 tellen daar voordat ze posten.
pi_40773218
Inderdaad Metro. Onzin als afvalbak is goed

Heeft de rest van fok! geen last ervan.
pi_40773234
Onzin is weg van het venster hier

Verlost
pi_40773276
Even nieuwe koffie pakken en roken buiten weer.

Sigaret proberen te draaien.

Ik laat me niet gek maken

Soms proberen users dat.
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:49:09 #216
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40773291
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:47 schreef Sight_key het volgende:
Onzin is weg van het venster hier

Verlost
Zo zie je maar, simpel probleem, simpele oplossing.
pi_40773358
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zo zie je maar, simpel probleem, simpele oplossing.
Inderdaad

Gewoon eruit slopen. Weg met die zooi.

Afvalbak is bedoeld als afvalbak.

En vooral niet reageren in een afvalbak.
pi_40773375
Ik ga even roken

Verlost

Verlost van onzin. Het meest waardeloze forum op fok.

Krijg je ijsmeis, een slet van 18 jaar die een grote mond opzet

Zulke mensen moeten ze opsluiten achter tralies.

In ieder geval niet tegen mij laten praten. Maar goed, zo gaat dat.

Ik hou niet zo van die mensen met een grote mond die niets voorstellen.

En dan maken zo iemand ook nog mod

En dan ontslaan ze mod's met kwaliteit

Waar gaat dat heen met deze wereld?
pi_40773516
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga even roken

Verlost

Verlost van onzin. Het meest waardeloze forum op fok.

Krijg je ijsmeis, een slet van 18 jaar die een grote mond opzet

Zulke mensen moeten ze opsluiten achter tralies.

In ieder geval niet tegen mij laten praten. Maar goed, zo gaat dat.

Ik hou niet zo van die mensen met een grote mond die niets voorstellen.

En dan maken zo iemand ook nog mod

En dan ontslaan ze mod's met kwaliteit

Waar gaat dat heen met deze wereld?
Waar de wereld naartoe gaat weet ik niet, maar je kan wel zelf bepalen waar jíj naartoe gaat.

Iets minder druk maken is goed voor je

"maak je niet dik,
denk aan je rikketik"

dubbel interpreteerbaar !
Sir Winston Churchill
pi_40773671
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Waar de wereld naartoe gaat weet ik niet, maar je kan wel zelf bepalen waar jíj naartoe gaat.

Iets minder druk maken is goed voor je

"maak je niet dik,
denk aan je rikketik"

dubbel interpreteerbaar !

Ik ben al rustiger.

Zometeen even thee drinken

Wordt jij ooit nog modje hier?

Een dame met klasse die erbij hoort?

Je hoort er zonder blauwe kleur al meer dan de blauwe bij. Maar gewoon een vraag.

Die blauwe kleurtjes hier slaan nergens op. De meeste van die blauwen weten niets.

En nu weer rustig

Onzin werkt opfokkend. Dus ik ga rustig doen.

Vanavond lekker slapen en morgen nog rustiger

Bowlen ook morgen.
pi_40773742
Even bril opzetten nu.

Mijn hartslag is te hoog inderdaad.

Boem boem boem boem
pi_40773824
Uilen bril is op.

Ik moet gewoon goed beseffen dat veel users, modjes, admins en forum admins en news-posters hier het verstand van een mier hebben

Besef ik dat ze zo dom zijn als het achtereind van een varken. Dan is het makkelijker fokken.

Niet allemaal natuurlijk. Maar genoeg van die modjes, admins en gebruikers die de naam varken niet waard zijn

En dan heb je altijd uitzonderingen op de regel

Maar ze moeten niet denken dat ze meer zijn.

Niemand is meer. Ik heb vaak het idee dat de crew wel vaker denkt dat ze meer zijn. Niet altijd wederom. Maar vaak wel.
pi_40773881
Power to the blacks

De mensen in het zwart weten vaak wel hoe het moet.
pi_40773897
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik ben al rustiger.

Zometeen even thee drinken
Thee jummie.
ik hou erg van Jasmijn thee.
Ruikt lekker, smaakt goed.
quote:
Wordt jij ooit nog modje hier?

dat denk ik niet.
quote:
Een dame met klasse die erbij hoort?
ssst...
quote:
Je hoort er zonder blauwe kleur al meer dan de blauwe bij. Maar gewoon een vraag.

Die blauwe kleurtjes hier slaan nergens op. De meeste van die blauwen weten niets.

En nu weer rustig

Onzin werkt opfokkend. Dus ik ga rustig doen.

Vanavond lekker slapen en morgen nog rustiger
Slapen.. daar heb ik ook zin in.
Maar eerst een film en ene wijntje zo meteen.
Hier ook even rust na alle chaos.. gewoon even lekker zitten.. hangen.. en daarna een lekkere nachtrust.
Morgen weer van alles in de planning, maar dat komt morgen wel.. en wat niet lukt.. lukt maar niet.
Pech ! Even geen voorbereidingen meer vanavond.
quote:
Bowlen ook morgen.
Bowlen is leuk !
Ik heb een periode ook regelmatig gebowld.
Sir Winston Churchill
pi_40773918
En zelfs vele zwarten weten het niet.

Vandaag in feedback was Speknek bezig.

" Ik heb weliswaar een wiskundige studie gehad"

Die user denkt ook dat ie God is. Over Universiteit en nog meer. Arrogantie hier en daar.
pi_40774064
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

Thee jummie.
ik hou erg van Jasmijn thee.
Ruikt lekker, smaakt goed.

Ik drink nog 2 koppen koffie en dan ga ik rustgevende thee zetten

Thee is echt okey voor de geest
quote:

dat denk ik niet.
Jammer

Maar goed, je bent ook veels te goed om hier mod te zijn
quote:
ssst...
Okey
quote:
Slapen.. daar heb ik ook zin in.
Maar eerst een film en ene wijntje zo meteen.
Hier ook even rust na alle chaos.. gewoon even lekker zitten.. hangen.. en daarna een lekkere nachtrust.
Morgen weer van alles in de planning, maar dat komt morgen wel.. en wat niet lukt.. lukt maar niet.
Pech ! Even geen voorbereidingen meer vanavond.
Lekker naar bed en meteen in slaap vallen Jij en oversight eerst nog een sessie doornemen waarschijnlijk

Ik hoop altijd dat ik binnen 5 minuten weg ben van planet earth.

Glaasje wijn Ik heb bier gehad. Wijn komt nog wel. En whiskey ook nog.

Wat nu niet lukt, kan altijd nog Hoeft niet allemaal in 1 keer. Een eeuwigheid te gaan
quote:
Bowlen is leuk !
Ik heb een periode ook regelmatig gebowld.
Ikke met jou willen bowlen en met oversight

Gaan we strikes gooien
pi_40774095
Even koffie pakken

Nog 1 kopje en dan thee

En dan maar weg hier.

Weg van fok!.

Wordt tijd voor een nieuw forum ernaast.

Een forum met minder arrogantie.

Gewoon 100,000 gebruikers die anders zijn dan de gemiddelde fokker

Hier lijkt iedereen vaak op elkaar. Behalve hier dus in ouwehoer. Het sfeertje op fok!

Maar hier is het alsof iedere fokker een kloon is van elkaar.

Ik heb weliswaar een wiskundige studie gehad

Toen ik dat las, moest ik bijna mijn bier eruit proesten van het lachen

Sommige users hier

Begon die ook nog te brazelen over zijn Universiteit waar die op zit

De arrogantie.

Die 1+1=2 mag ie in zijn reet stoppen

[ Bericht 32% gewijzigd door Sight_key op 13-08-2006 20:19:07 ]
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:19:34 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40774309
zo, ook even kopje koffie gezet
pi_40774377
Ik ook koffie

En radio luisteren.

En nu even naar buiten om te roken

Straks slapen en morgen om 13:00 bowlen.

Proberen 111 te verbeteren.

111 is mijn persoonlijke record. Ik wil nu 122 gooien of 133.

Mijn pa gooit vaak 250 al. 300 is het maximum.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:22:19 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40774401
Even lekker the Scorpions opgezet. Heerlijke muziek
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 20:22:27 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40774404
Sight_key, laat je je niet uit de tent lokken?
Ze proberen je alleen een ban aan de broek te doen en dat willen we niet hoor
Ik wil graag horen hoe je bowlen gaat, en hoe het met jullie vijver gaat en tot welke inzichten je komt.

zondag 13 augustus 2006 @ 20:29:51 #232
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40774650
^^ Met senesta.
pi_40774764
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:22 schreef senesta het volgende:
Sight_key, laat je je niet uit de tent lokken?
Ze proberen je alleen een ban aan de broek te doen en dat willen we niet hoor
Ik wil graag horen hoe je bowlen gaat, en hoe het met jullie vijver gaat en tot welke inzichten je komt.

Mijn inzicht is dat internet toe is aan een forum dat met fok! te vergelijken is. Alleen 1010101001 keer beter uiteraard.

Alleen gebruikers die individueel zijn. Niet gebruikers die op elkaar lijken en die elkaar napraten als een papegaai.

Tevens een forum met andere beheerders.

Maar goed, open maar zo'n forum even.

Af en toe krijg ik de schijt van fok!. Niet van jullie maar van fok!.

Tevens van de eigenaar hier. De arrogantie van de beheerders en ga zo door.

En tevens het beleid. En zo kan ik doorgaan.

Wie zet even een forum op waar veel mensen komen die echt uniek zijn?

Hier zeggen ze wel op de banner dat ze individuen willen hebben, maar fok! creeërt juist stereo.

Het hele beleid maakt mensen klonen van elkaar.
pi_40774808
Nu hou ik mijn mond en ga ik offline, muziek luisteren boven en verder gewoon.

Dit forum heeft veel nadelige kanten nog. Maar goed, je hebt monopolie en bent onstaan via big brother. That's it.

Tot morgen
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:35:03 #235
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40774828
Ach je moet je daar gewoon niet druk om maken. Fok is gewoon een leuk forum en dingen die je niet leuk vindt moet je gewoon negeren.
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 20:35:20 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40774841
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:33 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Mijn inzicht is dat internet toe is aan een forum dat met fok! te vergelijken is. Alleen 1010101001 keer beter uiteraard.

Alleen gebruikers die individueel zijn. Niet gebruikers die op elkaar lijken en die elkaar napraten als een papegaai.

Tevens een forum met andere beheerders.

Maar goed, open maar zo'n forum even.

Af en toe krijg ik de schijt van fok!. Niet van jullie maar van fok!.

Tevens van de eigenaar hier. De arrogantie van de beheerders en ga zo door.

En tevens het beleid. En zo kan ik doorgaan.

Wie zet even een forum op waar veel mensen komen die echt uniek zijn?

Hier zeggen ze wel op de banner dat ze individuen willen hebben, maar fok! creeërt juist stereo.

Het hele beleid maakt mensen klonen van elkaar.
Tja mensen zijn kuddedieren, daarom zijn mensen die anders durven denken ook zo waardevol
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 20:35:53 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40774860
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:34 schreef Sight_key het volgende:
Nu hou ik mijn mond en ga ik offline, muziek luisteren boven en verder gewoon.

Dit forum heeft veel nadelige kanten nog. Maar goed, je hebt monopolie en bent onstaan via big brother. That's it.

Tot morgen
Tot morgen
pi_40774865
Als ik veel geld heb dan koop ik Danny over voor 10 miljoen, ontsla ik de hele crew en begin ik opnieuw.

Mag je ook regristreren met hotmail als ik het goed vind.

Maar goed, eerst de lotto en dan fok! overkopen.

Danny buigt zijn hoofd vanzelf nog wel

Ik ga offline nu

Fok! met onbeperkte verandering van posts. Geen 24 uurs edit limiet. Je mag ten alle tijden je posts verwijderen, al verwijder je hele account na 10 jaar.

En zo ga ik fok! nog overkopen. Al kost het me 10 miljard.

En dan neem ik meteen de naam Danny in bezit. Ik heet Danny op internet

Dan is er geen plaats voor een andere Danny, zeker niet als het een botte boer is
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:37:16 #239
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40774913
Tot morgen Sight_key, ik ga ook zo eens richting bed denk ik ben best moe ondanks dat ik 14 (!) uur geslapen heb vanacht
pi_40774962
Tot morgen

Alles komt goed

Ik ga weg nu
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 20:39:53 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40775001
Gelijk heb je Sight_key, lijkt me erg leuk op jouw forum
Ik ga nog even een spelletje spelen op mijn ds.
Ik spreek jullie morgen wel weer.
Welterusten voor straks
pi_40787504
Goede morgen alweer

Koffie om mee te beginnnen. Daarna windows opnieuw installeren

Dromen gehad waar ik aan het jagen was, en ik werd tevens opgejaagd. Weet niet meer precies hoe het ging maar het was een kat en muisspelletje.

Uiteindelijk bestond ik niet meer, maar toch wakker geworden
pi_40787506
Gisteren heb ik me wat laten gaan maar dat is de crew hier gewend van mij. Af en toe trap ik wel eens tegen dingen aan waarvan ik denk dat het me niet bevalt. Kan alleen maar opbouwende kritiek zijn. Anders is het gewoon trappen om te trappen, kan natuurlijk ook het geval zijn. Even lekker trappen omdat het even zo is.

Hoe users hier elkaar vaak nalullen en partij kiezen voor elkaar en nog meer. Maar goed, dat is misschien mens eigen. Over het beleid zal ik voortaan mijn mond houden. Zal wel aan de grote van het forum liggen.

Mijn hond is aan het dromen nu, ik hoor dat ie angstig is in zijn droom. Geluiden is hij aan het maken.

Ik was echt een spel aan het spelen in mijn droom. En toen kreeg ik uiteindelijk van mezelf te horen dat ik niet meer bestond

Maar ik word toch altijd wakker

Straks een verse installatie van windows en dan ga ik met mijn boot-cd even alle sectoren langs. Wie weet dat ik kill-disk even gebruik om alles weg te doen. Eerst zorgen dat alles op de externe harde schijf staat van bestanden en dan aan de slag.

Kan ik in de tussentijd met die andere pc online zijn

Koffie smaakt lekker

Senesta, slaap zacht want je ligt zeker nog in bed nu Net zoals iedereen hier.

[ Bericht 26% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 05:15:30 ]
pi_40787521
Ik ga even buiten zitten nu

Koffie en sigaret plus muziek.

Vooral koffie
pi_40787542
Buiten is geen zak te beleven

Donker, koud en duister. Niet eens een licht-show of wat dan ook

Geen UFO's die overvliegen of andere zaken. Totaal dood alles

Dus dan maar naar binnen weer.

Muziek erbij dan maar, net even Why tell me Why van Anita Meyer geluisterd buiten. There ain't no lullaby. Even zoeken wat lullaby betekend. Toss the dice

FF scheren zometeen en dan muziek. En straks bowlen en dan weer online. Windows nogmaals opnieuw installeren vandaag, of morgen misschien. Zodat ik straks beter kan opstarten met de pc. Nu moet ik steeds F5 drukken.
pi_40787553
Lullaby betekend slaaplied

Weet ik dat ook weer. Er is geen slaaplied.

Dus ik ga actie opzetten, actie muziek

Onzin ga ik vermijden voorlopig, heb daar toch altijd mot met gebruikers

Nu aan fotoboek werken

Even dit met rust laten anders post ik straks het hele topic vol
pi_40787586
Tijd voor nieuwe pot koffie

Johnny Cash - Man in black

Hoe hard mijn dromen het ook proberen, ze krijgen me niet kapot

There is no stoppin what cannot be stopped

Zolang er koffie is, is er geen probleem

Douwe Egberts heeft het ook over een duivels plan in hun reclame

Lang leve de duivel

Lang leve Lucifer !!!!!!

Meteen mijn icoon 666 bestendig gemaakt met een alziend oog erin en een kruis. Een ander kruis dan het kruis van Jezus dus. Die 2 driehoeken dus. Mooi icoon vind ik Het is liever gezegd een symbool.

Nu tijd om nieuwe verse koffie te zetten
pi_40787783
In Libanon is het even rustig nu Ze houden zich aan een bestand. Rust Weg met alle spanningen

Ondertussen 3e pot koffie maar dit is de laatste.

Het moet niet strakker worden

Meer wakker kan ik toch niet worden.
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:43:41 #249
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40788233
mogge
stay frosty
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:46:09 #250
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40788260
Mogge allemaal. Wat heb ik ontzettend slecht geslapen zeg kon niet in slaap komen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:52:58 #251
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40788330
en ik kon er niet uitkomen!
stay frosty
pi_40788489
Goede morgen

Ik ben in slaap gevallen en werd om 04:30 wakker. 00:00 in slaap gevallen en 04:30 wakker.

4 uur en 30 minuten slaap lijkt genoeg te zijn geweest.

Ik heb neiging tot wraak nemen. Weet niet eens goed waarop ik wraak moet nemen. Maar ik heb sterk het gevoel dat ik wraak aan het nemen ben

Niet wraak jegens jullie of the crew hier. Gewoon een of andere wraak. Het pept goed op moet ik zeggen. Gisteren tegen fok! bezig geweest maar dat komt door de stress nog. Er zitten teveel spanningen in de lucht overal. En daar ben ik vatbaar voor.

Korte metten maken, zo ervaar ik het. Korte metten maken met alles dat niet in orde is. En dan schuilt er nog wat in de lucht. Maar goed, dat komt ook ten einde nog.

Ik heb echt het gevoel dat ik nu in een hevige strijd verwikkeld ben, en alsof ik met blinddoek voor ogen alles kan afmaken met een denkbeeldig zwaard

Alsof de laatste kantjes van het werk afgerond moeten worden. Dat gaat vanzelf mijn genezing betekenen nog.

Als er Amerikaanse vliegtuigen overvliegen dan probeer ik contact te leggen de hele tijd. Dat ze uit het luchtruim moeten verdwijnen. Dat hier helemaal geen lucht-verkeer mag zijn. Ik vertel ze dan ook dat alle A-wacs vliegtuigen nog de oceaan in crashen. Iedere A-wacs toestel gaat eraan. Zonder de crew te vermoorden. Ze mogen eruit springen en zullen het overleven. Of ze stijgen simpelweg helemaal niet meer op. Kunnen ze die vliegtuigen slopen en naar het oud ijzer brengen. Mogen ze met dat geld de Amerikaanse overheidstekorten aanvullen

Geen Amerikaanse toestellen hier. Zeker richting de toekomst niet straks. Maar die wraak naar die A-wacs is slechts een gedeelte. Het zijn de irritaties die het doen. Ook die herrie van die vliegtuigen dus. Dan zoeken ze maar een andere basis uit of ze gaan lekker over Amerika rondjes vliegen. Boven het witte huis ofzo. Gaan ze Bush de hele dag zijn rust verstoren. Maar niet mij

[ Bericht 27% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 09:14:58 ]
pi_40788609
Zo, tijd voor sigaret

Afronding Mooi woord is dat. Afronding.

In TTK had ik koffie-filter als woord van de dag. Maar ik denk dat afronding een mooier woord is
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:20:50 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40788677
Ik ging om half 10 slapen gisteravond, althans dat wilde ik.
Om half 1 sliep ik nog niet en om 6u ging de wekker weer
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:25:04 #255
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40788745
moeders laat je kind niet naar K3 luisteren

http://youtube.com/watch?v=ON3cb8ur7pM
stay frosty
pi_40788752
Irritant is dat

Niet in slaap kunnen vallen. Heb ik ook vaker last van. Soms ben ik binnen 5 minuten onder zeil en soms duurt het uren. Ben soms gewoon uren bezig met gedachtes afschakelen, alsof ik een versnellings-bak moet regelen. Maar dat lukt nog wel eens.

En om 04:30 opstaan is ook te vroeg in principe, maar dan ben ik wakker. Dan word ik wakker uit een drukke droom en kan ik in geen mogelijkheid meer in slaap vallen.

Gisteren was ik trouwens om 21:00 al naar bed gegaan. Vervolgens om 21:15 opgestaan weer omdat het te vroeg was om te gaan pitten. Daarna een film gekeken over een atoom-bom. Een film waar een atoom-bom was gevallen en nog meer. Zag je mensen helemaal verminkt. Depressieve film en ook Amerikaans ingesteld. Meteen erboven op dat Amerika slachtoffer is en dat het nooit mag gebeuren weer, en dat terwijl Amerika vaak net zo erg is.

Amerika zorgt vaak genoeg voor onrust op de wereld. Een vrede handhaver is het bij lange na niet. Wereld veroveraar misschien. En zoveel mogelijk partijen meekrijgen om de dikste vinger in de pap te krijgen.

Maar goed.....daar komt weer een vliegtuig over

Al vanaf het begin verstoren ze de rust hier.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 09:32:30 ]
pi_40788832
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Morge allemaal
pi_40788842
Goede morgen Lilith
pi_40788851
quote:

Ongeloofelijk wat triest
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_40788889
quote:

Kun je dit vertalen? Ik hoor van alles maar kan er niks van maken.

btw... goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40788903
Goedemorgen

Ik zal zometeen even die link van K3 aanklikken. Ben nu benieuwd wat het is
pi_40788905
En K3 zou sowieso verboden moeten worden. Die 3 zijn een straf voor de mensheid
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:41:34 #263
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40789038
Killer 3
pi_40789040
Hersen-spoel muziek Die Nederlandse kinderen die naar K3 luisteren die weten straks niet eens meer hoe ze Nederlands moeten spreken.

Ik ga zo Evil Empire luisteren van rage against the machine

Nog niet beluisterd.

Gaat ook over Amerika volgens mij. De onrust-stoker. Maar zo heb je meer onrust-stokers op deze wereld.

Nederland houdt zich tenminste wat meer in en treedt niet zo sterk op de voorgrond.

Bij Amerika krijg ik vaak een vreemd smaakje in de mond. Amerika de bezetter

Rammstein ook even erbij nemen zometeen. We all live in America. Coca Cola. Wunderbar Und vor Paris steht Mickey Mouse

En Bush is een kloothommel

Even eruit gooien dus. Bush is een schande voor de mensheid.

Wat eruit gaat, zit er niet meer in

Zo zal ik vaker gal gaan spugen tussendoor

Gewoon omdat het oplucht. Het hart luchten

Heb verder niets tegen Amerikanen, het is het land America dus. Hoe America zich profileert op de wereld. Als een 3e rijk.

En nu even diarree

Little more information

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 09:47:06 ]
pi_40789163

K3 Goeie vondst

morgen allemaal

op Metro zijn hoofd

edit

[ Bericht 24% gewijzigd door Mirage op 14-08-2006 10:00:33 ]
Sir Winston Churchill
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:53:49 #266
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40789232
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:

K3 Goeie vondst

morgen allemaal

:8 op Metro zijn hoofd
:8

En hoe is het met Mirage en hoe is het met Oversight?
Is het raam al gemaakt ?
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:56:24 #267
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40789278
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:

K3 Goeie vondst

morgen allemaal

:8 op Metro zijn hoofd
stay frosty
pi_40789330
3 is bad

Ik zat even buiten en dan hoor ik vaag een toestel in de lucht. Krijg dan ineens een bericht door.

" Let's nuke the bastard"

En dan ga ik dus reageren en uitzenden naar ze dat ik ze ga isoleren nog. Dat ze geen schijn van kans maken. Dat ik het hele Amerikaanse parlement kan isoleren en opsluiten en nog meer. A blitzkrieg Wat een blitzkrieg ook moge betekenen A general at his office A general with total controll over the world

Het 3e rijk gaat ooit kapot.

En dan is het een vrije wereld.

Mij krijgen ze niet klein. Al komen ze met 100000 straaljagers die vol bommen zijn. Ik gooi het hele systeem in het vliegtuig overhoop en zendt ze zo naar Timboektoe Dan speel ik voor de piloot. Gewoon inloggen daar.

De oorlog is bijna voorbij

Dan valt het Amerikaanse rijk

Peace
pi_40789465
mogguh
pi_40789529
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 07:20 schreef Sight_key het volgende:
In Libanon is het even rustig nu Ze houden zich aan een bestand. Rust Weg met alle spanningen

Ondertussen 3e pot koffie maar dit is de laatste.

Het moet niet strakker worden

Meer wakker kan ik toch niet worden.
Ik zou inderdaad even stoppen met koffie drinken
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_40789649
Inderdaad genoeg koffie, tijd voor alcoholvrij. Vandaag ook geen echte alcohol. Geen zin in en niet nodig. En zelfs niet gewenst, van de partij blijven en niet afwijken.

Zometeen ff eten en dan ga ik even rusten

Genoeg gewerkt vandaag. Ik hoor nog steeds continu vliegtuigen in de lucht, wat ze uitwreten daarboven mag Jozef weten. Er is continu verkeer in de lucht. Geen a-wacs maar ander verkeer.

Tijd dat de oorlog is afgelopen. Mag Bush ook zijn spullen pakken.

Einde van de macht van Amerika, en dat moet gebeuren. Einde van alle macht. Nieuwe wereld.

Tis genoeg geweest

Afgelopen en uit.

Einde verhaal. Nieuwe hoofdstukken.
pi_40789760
Even op de bank liggen dus

Van 04:30 bezig en dat kost energie.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:27:09 #273
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40789948
quote:
[b]Op maandag 14 augustus 2006 09:59 A blitzkrieg Wat een blitzkrieg ook moge betekenen
het is een samentrekking van de woorden "blitz" (Bliksem) en "krieg"(oorlog)
dus een bliksemoorlog op zn nederlands. De duitsers hadden in WW2 de beste tanks van allemaal
( dit komt omdat DLD geen leger meer mocht hebben na WW1 en dus allemaal nieuwe tanks moest gaan maken terwijl landen als frankrijk nog WW1 tanks hadden)
en het ardennen offencief werkte heel snel ( gewoon plank gas met al je tanks door de ardennen jagen en het beetje weerstand wat je krijgt gewoon kapot knannen) en Belgie was geloof ik in 2 dagen in handen van de duitsers.

Greetz Barra
for all you questions about guns, wars, sex, drugs, and rock and roll
stay frosty
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:40:01 #274
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40790260
goeiemorgen lieve truthertjes

Ik word een beetj iebel van die eindeloze regen Alsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.

misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:46:43 #275
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40790422
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:

Ik word een beetj iebel van die eindeloze regen Alsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.

misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken
koop een poncho ... veel makkelijker en beter!
stay frosty
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:47:42 #276
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40790445
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:

kan ik me voorstellen. Het is ook gewoon de hele dag door. Niet een buitje ofzo.
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 10:52:55 #277
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40790556
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
En K3 zou sowieso verboden moeten worden. Die 3 zijn een straf voor de mensheid
Goedemorgen allemaal,

Oh heb je samara nooit zien dansen en meezingen?
Zooo schattig, maakt een hoop goed hoor

http://s23.photobucket.com/albums/b388/senesta/?action=view¤t=K3-2.flv

Hij is wel wat donker helaas

Jammer he marietje, het was hier gisteren zo'n heerlijk weer
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 11:10:24 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40790991
Zijn jullie wel eens op irc chat geweest?
Je schijnt ook een afdeling voor TRU te hebben he?
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 11:16:41 #279
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40791155
quote:

die had ik niet eens gezien.
pi_40791234
Ik heb even gelegen op de bank

Even bijkomen van alle stress

Dus nu weer vers
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:19:45 #281
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40791239
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:16 schreef senesta het volgende:

[..]

die had ik niet eens gezien.
stay frosty
pi_40791431

I am under attack I am under attack

Ze vallen aan van bovenaf

Maar ik koppel mezelf los dus. Ik wil sowieso losgekoppeld zijn van alles. Heb genoeg van die verbinding van alles. Ik wil compleet los staan van het hele gebeuren. Vrij en los. Dus ik ga weer naar de bank toe

Mezelf loskoppelen. Ik ben bezig met aanvoelen hoe het voelt om verbonden te zijn aan alles. En dat voelt als een gigantische hel aan.

Die aanval van bovenaf, wat het ook moge zijn. Daar komt ook een eind aan. Net zoals die vliegen hier die blijven lastig vallen.

Celebrate good times come on

Nog ff

Loskoppeling van the matrix???? Of loskoppeling van het universum??? Loskoppeling van de grote spirit waar we allemaal aan verbonden zijn?? Loskoppeling van het web?? Loskoppeling van de ellende? Loskoppeling van ....

Dus ik ben weg weer.

Straks even verse koffie zetten en dan ga ik weer verder. Soms heb ik echt het idee dat er een invasie plaats aan het vinden is. Een onmenselijke invasie zoals in War of the worlds.

Maar ook daar heb ik een oplossing voor

maandag 14 augustus 2006 @ 12:38:02 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40791700
Misschien moet je wat meer frisdrank en thee drinken SK Dat is beter dan al die koffie. Daar wordt je hyper van (net als ik trouwens zit ook al aan mijn 5e bakkie vandaag )

Waarschijnlijk ook de reden dat ik zo kut geslapen heb vanacht beetje teveel liggen malen om van alles en nog wat
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 12:44:19 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40791911
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien moet je wat meer frisdrank en thee drinken SK Dat is beter dan al die koffie. Daar wordt je hyper van (net als ik trouwens zit ook al aan mijn 5e bakkie vandaag )

Waarschijnlijk ook de reden dat ik zo kut geslapen heb vanacht beetje teveel liggen malen om van alles en nog wat
En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:51:51 #285
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40792145
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef senesta het volgende:

[..]

En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?
Het boekje wat ik aan het lezen ben gaat over onder andere hooggevoeligheid. Andere boekjes die ik heb gaan over spirituele zaken.
Precies de dingen waarom het uit is gegaan met mijn exvriendin. Ik heb er momenteel even moeite mee om me weer te verdiepen in die dingen. Al blijft hooggevoeligheid erg herkenbaar om over te lezen. Dat is dan ook het enige boekje wat ik momenteel nog enigszins wil lezen.

Tuurlijk vind ik het paranormale, spirituele ed leuk en interessant maar op het moment denk ik constant dat het om precies die redenen uit gegaan is. En ik wil dat niet nogmaals meemaken, ik wil niet dat dat in de weg komt te staan.

Ik weet van mezelf wel dat het diep in me zit en dat ik er toch wel weer in ga lezen maar voorlopig heb ik er flinke moeite mee om d'r weer aan te beginnen.

Mijn ex heeft me nooit tegengehouden hierin maar nu ze het uitgemaakt heeft heb ik er de grootste moeite mee.

Toch gister dapper doorgezet en begonnen aan het boekje over HSP maar echt ontspannen lezen kan ik niet. Dan denk ik constant dat ik wil slapen. En als ik ga slapen dan lukt het niet

ik word af en toe gek van mezelf, kan mezelf gewoon amper concentreren.
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 13:38:22 #286
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40793495
Ik vind het een beetje een kulreden maar dat ligt misschien aan mij.
Als het gevoel goed zit en je elkaars ruimte respecteerd hoeven dat soort dingen toch geen probleem te zijn?
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:42:26 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40793589
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef senesta het volgende:
Ik vind het een beetje een kulreden maar dat ligt misschien aan mij.
Als het gevoel goed zit en je elkaars ruimte respecteerd hoeven dat soort dingen toch geen probleem te zijn?
Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.

Maarja, ex is over en uit. Ze bekijkt het maar. Als je iemand niet kan respecteren zoals ie is dan houdt het op.
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 13:54:51 #288
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40793881
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.

Maarja, ex is over en uit. Ze bekijkt het maar. Als je iemand niet kan respecteren zoals ie is dan houdt het op.
Precies.
Het lijkt me ook niet iets waar je pas na negen maanden achter komt
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 13:56:40 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40793932
Is FOK! nu weer traag of ligt het aan mij?
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:19:54 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794395
Nja zeg, nou krijg ik ineens weer een berichtje van fijn dat je het eindelijk snapt
Fijn zo'n trap na
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:21:38 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794436
Net nog even snel naar huis moeten rijden omdat de hele straat blank stond.
Gelukkig niet veel naar binnen gekomen
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:24:33 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794500
Godver nu voel ik me gelijk weer kut. Krijg zo'n opmerking. Weet totaal niet waar het over gaat, wat ze ermee bedoel (was het sarcastisch? trap na? of vind ze het gewoon fijn dat ik eindelijk snap waarom het over is? )
Ga ik me dat weer constant zitten afvragen

ARGH
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:27:00 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40794551
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:24 schreef Metro2005 het volgende:
Godver nu voel ik me gelijk weer kut. Krijg zo'n opmerking. Weet totaal niet waar het over gaat, wat ze ermee bedoel (was het sarcastisch? trap na? of vind ze het gewoon fijn dat ik eindelijk snap waarom het over is? )
Ga ik me dat weer constant zitten afvragen

ARGH
Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.
Als je zeker weet dat het over is,is het dan niet gewoon beter om het contact op te schorten tot je er wat beter mee overweg kunt?
Dit is gewoon steeds zout in een wond strooien.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:32:28 #294
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794676
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:27 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.
Als je zeker weet dat het over is,is het dan niet gewoon beter om het contact op te schorten tot je er wat beter mee overweg kunt?
Dit is gewoon steeds zout in een wond strooien.
Dat was ook de bedoeling, we zouden ook geen contact meer hebben. Ik wil gewoon niet constant aan haar herinnert worden En als ze dan contact opneemt zou ik het fijn vinden als ze in elk geval even het fatsoen had om te vertellen wat ze ermee bedoeld en niet zomaar direct weer offline te gaan

ben echt kwaad nu
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:37:12 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40794779
Kun je haar niet blokkeren?
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:41:21 #296
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40794850
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Nja zeg, nou krijg ik ineens weer een berichtje van fijn dat je het eindelijk snapt
Fijn zo'n trap na
Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:45:57 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794969
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?
zonder.

Letterlijk:

Hee, fijn dat je het eindelijk snapt

En toen ging ze weer offline.
nog een mailtje gestuurd wat ze daarmee bedoelde en waarom ze direct offline ging maar uiteraard niks op teruggehad
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:55:26 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40795128
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

zonder.

Letterlijk:

Hee, fijn dat je het eindelijk snapt

En toen ging ze weer offline.
nog een mailtje gestuurd wat ze daarmee bedoelde en waarom ze direct offline ging maar uiteraard niks op teruggehad
Wat flauw zeg!
Misschien dat je jezelf beter in bescherming kunt nemen.
Haar een email of berichtje sturen dat je je even terugtrekt en het contact zover het binnen jouw mogelijkheden ligt afkappen.
Hmm dat klinkt alsof ik wil sturen, dat is niet zo hoor maar ik denk als het zo door gaat zit je over een maand in dezelfde situatie.
Ze wil geen relatie meer maar ze laat je ook niet tot jezelf komen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:36:28 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40795946
Nou even een kleine nuance.

Zij is op vrij jonge leeftijd (10 jaar ofzo) haar moeder kwijt geraakt. We hebben het wel eens gehad over leven na de dood. Je snapt dat dit natuurlijk flink kan botsen als je verschilt van mening over wat er na de dood komt.

En zo zijn er nog wel wat meer dingetjes die botsten tussen ons maar niet echt hele spectaculaire dingen (bv ik vind saunabezoek leuk en zij niet)

Uiteindelijk is zij nou eenmaal geen prater en hakt dit allemaal in op haar gevoel voor mij tot het op een gegeven moment op is. En dan na afloop krijg je dus dat allemaal te horen.

Ben dan ook gewoon kwaad op mezelf vooral dat ik dat soort dingen niet heb zien aankomen, dat ik ze niet heb gemerkt.

Voel tegelijk ook onbegrip naar haar omdat ze er nooit echt over gepraat heeft. en me 'ineens' voor mijn gevoel gedumpt heeft.

Nja dat was dus eventjes in het kort een nuance op mijn vorige berichtjes.
Kan nu eenmaal ook geen haat voor d'r voelen. Alleen haat jegens mezelf, dat ik het zelf zover heb laten komen.
We hebben elkaar net nog even gesproken, we spreken binnenkort nog af om de spullen die we van elkaar hebben af te geven en dan mag het wat mij betreft even radiostilte zijn. Voor mij de enige manier om over haar heen te komen, gevoel zal heel langzaam moeten slijten.

Even ter indicatie: Mijn 1e vriendin (zo'n jaar of 6 geleden mee gekregen) waar ik 3,5 jaar mee heb gehad daarvan kan ik pas sinds kort zeggen (jaartje) dat ik daar helemaal overheen ben. Dat ik niet meer constant het terugverlang / terugdenk gevoel heb.

Dus ik weet ongeveer waar ik aan toe ben
pi_40796191
Zal zometeen even alles bijlezen

Net 3 uurtjes geslapen op de bank. Tanden vielen uit in mijn droom Mijn tanden vielen uit en ik kon de tanden gewoon fijnmalen tussen 2 vingers.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:49:22 #301
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40796359
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen even alles bijlezen

Net 3 uurtjes geslapen op de bank. Tanden vielen uit in mijn droom Mijn tanden vielen uit en ik kon de tanden gewoon fijnmalen tussen 2 vingers.
ieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')