Kwam vorige keer ook pas de dag daarnaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb helemaal geen spierpijnen dat terwijl ik me gister weer uitgesloofd heb
het is nou ook de dag ernaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kwam vorige keer ook pas de dag daarna
Morgen bedoel ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is nou ook de dag erna
Gewoon laten liggen die zooiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen![]()
ben net wakker gebeld door mijn moeder, die komen vanmiddag een bakkie doen. Moet dus ff een beetje gaan opruimen enzo.
zit ook een een grote mok koffiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen
![]()
Koffie!!!!!!!
Gisteren wezen bowlen weer, en daarna X-files gekekenBen dus geen 24/7 meer online.
Linux nog steeds niet aan het draaien gekregen maar dat komt nog wel. Een dual boot wil ik hebben. Ook windows ernaast nog. Sowieso windows nodig voor games heb ik.
Eerst maar eens wakker worden helemaal![]()
Goed geslapen toch wel. Tot 10:30
En nu koffie!!!!!!!!
Vandaag ook proberen om mijn website online te krijgen, via een eigen domein gaat het wat anders ook. Hosting via E-dot genomen.
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar het rottige is, de rotzooi komt altijd terug
Daarom heb ik een hekel aan poetsen
Lekkere koffiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zit ook een een grote mok koffie![]()
wat leuk dat je zoveel plezier in het bowlen hebt DV![]()
Daar vinden ze ook nog wel wat op uit. Een huis dat nooit meer vuil wordtquote:
hier gelukkig een zonnetje tussen de regenwolken doorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:02 schreef Metro2005 het volgende:
Getverdemme, het regent weer hier![]()
![]()
Kan het nou niet een keer droog blijven, wordt sago van dat klote weer. Bovendien moet ik nog dingen buiten doen (konijnenbak en kattenbak verschonen)
hier ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:18 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik was jullie even kwijt![]()
En toen deed fok! het niet meer en zo.
Maar we zijn er weer!
Het is hier de hele dag al eeerrug triest weer![]()
Ach ja, alles wat bij jullie valt valt niet hierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hier ook niet![]()
Hier in Amsterdam echt tropische stortbuien, niet normaal.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach ja, alles wat bij jullie valt valt niet hier![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Woon jij niet in Den Helder? Dan komen die buien nu jullie kant op
![]()
Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Sight_key het volgende:
Je systeem is niet goed Metro
Je systeem heeft heimwee naar je vriendin.
Gisteren tijdens het bowlen was een leuke meid aan het bedienen, en vaak kan ik dan zo verliefd worden en verliefdheid hier is al een gevoel van, ik mis iets en ik voel me klote.
Heeft tijd nodig of niet soms????quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel![]()
liefje, hoe lang is het nou uit, pas een week toch geloof ik? Het heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
wanneer gaan die klote dipjes van me nou eens weg.
EX GA UIT MIJN KOP![]()
Ik wil niet meer aan je denken.
Ludduvudu is vreselijk iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig of niet soms????
Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.
Verliefdheid kent ook nadelen en liefdesverdriet al helemaal.
Komt vanzelf weer, na een tijdjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel![]()
Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig of niet soms????
Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.
Verliefdheid kent ook nadelen en liefdesverdriet al helemaal.
fijne avond!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Sight_key het volgende:
Inderdaad lopen veel mooie meiden rond
Ik ga film kijken nu
Zoveel vrouwelijk schoon
Ik ben weg
Net gegeten en nu comedy kijken
*geeft tissue om tranen mee weg te vegenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.
Ik ben zelf nooit echt heel snel verliefd maar als ik het ben is het wel erg heftig en dus ook heftig als het verkeerd loopt. Pas de 2e keer in mijn leven dat ik zoveel voor iemand voelde. Misschien zelfs wel de 1e keer dat het zo heftig was.
En marietje, ja tuurlijk lopen er genoeg vrouwen rond maar niemand zoals zij. Bovendien intereseren andere vrouwen me echt totaal niet momenteel.
Gisteravond naar een straatrace geweest met het nodige vrouwelijk schoon maar het deed me allemaal niks. Totaal geen emotie, geen gevoel, niks. Kon er niet om geven en moest er al helemaal niet aan denken om met een ander meisje te zoenen ofzohet ideeee.
Nja tis nu ruim een week over. Hoop dat het slijt want terwijl ik dit aan het intikken ben lopen de tranen alweer over mijn wangen
Lieve woordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*geeft tissue om tranen mee weg te vegen![]()
Maar ik vind het heel logisch hoor, dat je andere dames niet interessant vindt nu. Eerst moet je ex uit je systeem. Maar er komt een moment dat dat wel het geval zal zijn, en dan zul je toch ontdekken dat er meer leuke vrouwen zijn, die op hun manier net zo uniek en lief zijn.
Maar geloof me, het slijt echt. Echt echt echt. Het is echt niet vreemd dat je je na een week nog zo rot voelt, wat is nou een week?
Ik vind het naar voor je dat je je zo rot en verdrietig voelt, maar toch geloof ik dat dit er allemaal bij hoort. Maar het komt weer goed hoor Metro. Ik wens je vanaf hier veel sterkte en liefs toe, ik denk dat ik wel weet hoe je je ongeveer voelt, heb ook wel eens in dat schuitje gezeten.
![]()
Wel nee, kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?Het moet echt heel erg zijn geweest.
pay back time ?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?Het moet echt heel erg zijn geweest.
pay back time ?
Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou nou....... je hebt mij toch... of is dat ook deel van de payback?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.
Je weet wel.. zonder duisternis geen licht.. en andersom
Bllllg gatver nok!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:37 schreef nokwanda het volgende:
nou....... ik beet straks hongerig in een lekker sappig uitziend peertje....
En toen kwam er een worm uit. Ik voelde hem tegen mijn tong kriebelen. Ben blij dat ik niet in het beestje beet![]()
Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensenquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensen
quote:
Ja... maar why?quote:
Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
Oei, ja ken het dillemmaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
Ja.... Een paar maanden later!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.
Ow????? Dus als het een meisje was geweest had ze Mirena geheten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja.... Een paar maanden later!!
(Ik HAD de mirena.....DACHT ik!!)
Gewoon allemaal preventief knopenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:45 schreef Mirage het volgende:
Als je van plan bent de komende paar jaar met dezelfde partner te blijven hopsen dan laat je er gewoon bij hém een knoop in leggen
(en voor het geval dat vries je wat sperma van hem in)
Maar als je wisselende partners voorziet... dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken idd...
moeilijk moeilijk.
ik ken het dilemma
in 99 % van de gevallen wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Is gebruik van de pil niet voldoende dan![]()
Mogge trouwens
Niet bij iedereen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Is gebruik van de pil niet voldoende dan![]()
Mogge trouwens
Geen idee, mijn relaties gaan altijd uit voordat ik aan de 100e keer zitquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
in 99 % van de gevallen wel.
Maar theoretisch zou je dus, met het gebruik van de pil, bij iedere 100 wippen een keer zwanger moeten raken.....succes![]()
Ik mot het niet meer. Vooral het hormonale gedoe en de daarmee samengaande depressies.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Niet bij iedereen.
Daarnaast is het ongezond. Het verhoogt zowel het risico op bepaalde kankers als dat het bij een groep vrouwen andere vervelende bijwerkingen heeft.
Gewichtstoename, instabiele hormonen/depressie, hoofdpijn..... noem maar op.
Plus je moet er iedere dag aan denken![]()
quote:
quote:
4 maanden niet roken en je bent erquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
De toko, wat betekend dat eigenlijk
Even checken of ik wat goed in de lotto heb.
1000 euro is al voldoende om het rode saldo op de bank te zuiveren. Ik sta ongeveer 400 euro in het rood en heb nog een hele maand te gaan![]()
Ik ben gisteren hulzen gaan kopen. Tis even wennen maar ik heb nu echt een groot pak shag en 200 filters en een mascotte apparaat om te draaien. Even uitzoeken hoe ik het beste sigaretten kan maken met hulzen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
4 maanden niet roken en je bent er
Jij hebt echt een heel lief konijntje, ik zal eens kijken of ik nog een foto van ons konijn hebquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga zo nog even de bak van het konijn verschonen
gister was het een beetje te vochtig daarvoor (staat inde tuin)
Tis inderdaad mooi nazomer weer vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik ga vandaag lekker in de tuin aan de gang![]()
Het is echt heerlijk weer hier, het zonnetje schijnt, konijntje hobbelt in de tuin, samara paradeert rond met haar poppenwagen, kortom het is een mooie dag![]()
Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toequote:Op zondag 13 augustus 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
1 euro volgens mij, tussen de 1 en 2 euro denk ik, kan ook 1,50 euro per pakje zijn. 200 gram kuypers shag voor 15,95 euro. En dan draai je daarmee constante sigaretten. Alleen draai ik niet goed nu, de sigaretten mislukken vaak nog. Dan zit er bij de filter geen shag maar dat komt vanzelf goed.
Ik voel me weer goed vandaag
Geslapen en gedroomd, alleen niet weten wat ik gedroomd heb vannacht.
Even een sigaret draaien nu
Ik draai ze een voor een, straks maar eens 20 gaan voordraaien.
Danke voor de tipquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toe
Dan:
als ze te strak zijn (niet trekken), dan moet je minder shag in doen.
Als ze te los zijn moet je er wat meer in doen.
Maar het beste is nog om níet te roken.
Succes![]()
Hoest nou met je raahaaaam?quote:
Juist .. mijn raam...quote:
Wat ben ik blij dat de kindjes er nu niet zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Juist .. mijn raam...
Scroll vooral even naar beneden als de pagina geladen is en bedenk daarbij dat deze foto vlak na het ongeval gemaakt is en er steeds meer uit begon te kinkelen... (en nu nog steeds hoor ik af en toe *ploink*)
http://members.chello.nl/rcoleman/Es/raamgroot.JPG
Er zit een groot raam en een heleboel tape tijdelijk voorgeplakt.... zonder noodweer lijkt het tot nu toe een prima noodoplossing
morgen moeten wij verder kijken.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
was er iets tegen het raam aangewaaid ofzo dat het stuk is gegaan?
hé badlittlegirl,quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:
moet ff m'n hersenspinsels kwijt...
De bom gaat hier zo barsten.
M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.
Eerst maar eens kijken of praten wat op kan lossen. Weggaan kan altijd nog.
Reageren hoeft niet hoor, moest gewoon ff m'n ellende kwijt.
Ik wil daar toch wel op reageren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:
moet ff m'n hersenspinsels kwijt...
De bom gaat hier zo barsten.
M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.
Eerst maar eens kijken of praten wat op kan lossen. Weggaan kan altijd nog.
Reageren hoeft niet hoor, moest gewoon ff m'n ellende kwijt.
en een breezer ananasquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef Sight_key het volgende:
Doe mij een toppertje
Dubbele whiskey
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
Simon and garfunkel - sound of silence
Hello, darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision
That was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence
In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
Beneath the halo of a street lamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed
By the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence
And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share...
And no one dare
Disturb the sound of silence.
"Fools," said I, "you do not know
Silence like a cancer grows."
"Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell,
And echoed in the wells of silence.
And the people bowed and prayed
To the neon god they made.
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming.
And the signs said: "The words of the prophets
Are written on the subway walls
And tenement halls,
And whisper'd in the sound of silence."
Goedzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef badlittlegirl het volgende:
Update...
Goed gesprek gehad... gepraat en gehuilt.
Hij vind me idd af en toe vreemd. Maar hij is niet zo'n gevoelsmens als ik.
Het was net heel erg mooi.. we lagen (bloot) tegen elkaar aan. En ik vroeg hem wat hij voelde in z'n lijf.
Een "gewone" mensen reactie, ja het voelt wel warm. Maar toen ik vroeg of hij verschil voelde zoiets als een tinteling, gaf hij een veel beter antwoord. Hij voelde zijn onderbuik.
Ik voel alles met m'n onderbuik, hij zat eindelijk een beetje op mijn golflengte.
Ik kon hem eindelijk een beetje uitleggen wat ik er allemaal mee kan voelen.
Hij had ook het gevoel van stilstaan. Thuis en op het werk. We hebben afgesproken meer te gaan praten. Kijken of we de boel weer in beweging kunnen zetten.
zeikerdquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:46 schreef Sight_key het volgende:
ff pissen.
Moet gebeuren na het bier.quote:
Die oorlog duurt onderhand al zo lang, ik denk dat er in iedere familie al een hele hoop slachtoffers zijn, op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:06 schreef Metro2005 het volgende:
Nou als dat gebeurt dan neem ik mijn petje voor je af SKdat hele midden oosten moesten ze gewoon per direct nuken. gewoon opnieuw beginnen daar. STelletje achterlijke iqlozen daar. Elkaar een beetj afschieten terwijl ze niet eens weten waarom.
IK HAAT ISRAEL... waarom dan? JA DAT WEET IK NIET DAT IS GEWOON ZO
Ja lekkerquote:
Zo zie je maar, simpel probleem, simpele oplossing.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:47 schreef Sight_key het volgende:
Onzin is weg van het venster hier
Verlost
Inderdaadquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, simpel probleem, simpele oplossing.
Waar de wereld naartoe gaat weet ik niet, maar je kan wel zelf bepalen waar jíj naartoe gaat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga even roken
Verlost
Verlost van onzin. Het meest waardeloze forum op fok.
Krijg je ijsmeis, een slet van 18 jaar die een grote mond opzet![]()
Zulke mensen moeten ze opsluiten achter tralies.
In ieder geval niet tegen mij laten praten. Maar goed, zo gaat dat.
Ik hou niet zo van die mensen met een grote mond die niets voorstellen.
En dan maken zo iemand ook nog mod
En dan ontslaan ze mod's met kwaliteit
Waar gaat dat heen met deze wereld?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Waar de wereld naartoe gaat weet ik niet, maar je kan wel zelf bepalen waar jíj naartoe gaat.
Iets minder druk maken is goed voor je
"maak je niet dik,
denk aan je rikketik"
dubbel interpreteerbaar !
Theequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik ben al rustiger.
Zometeen even thee drinken
quote:Wordt jij ooit nog modje hier?
quote:Een dame met klasse die erbij hoort?
Slapen.. daar heb ik ook zin in.quote:Je hoort er zonder blauwe kleur al meer dan de blauwe bij. Maar gewoon een vraag.
Die blauwe kleurtjes hier slaan nergens op. De meeste van die blauwen weten niets.
En nu weer rustig
Onzin werkt opfokkend. Dus ik ga rustig doen.
Vanavond lekker slapen en morgen nog rustiger
Bowlen is leuk !quote:Bowlen ook morgen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Theejummie.
ik hou erg van Jasmijn thee.
Ruikt lekker, smaakt goed.
Jammerquote:
dat denk ik niet.
Okeyquote:ssst...
Lekker naar bed en meteen in slaap vallenquote:Slapen.. daar heb ik ook zin in.![]()
Maar eerst een film en ene wijntje zo meteen.
Hier ook even rust na alle chaos.. gewoon even lekker zitten.. hangen.. en daarna een lekkere nachtrust.
Morgen weer van alles in de planning, maar dat komt morgen wel.. en wat niet lukt.. lukt maar niet.
Pech ! Even geen voorbereidingen meer vanavond.
Ikke met jou willen bowlen en met oversightquote:Bowlen is leuk !
Ik heb een periode ook regelmatig gebowld.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:22 schreef senesta het volgende:
Sight_key, laat je je niet uit de tent lokken?
Ze proberen je alleen een ban aan de broek te doen en dat willen we niet hoor![]()
Ik wil graag horen hoe je bowlen gaat, en hoe het met jullie vijver gaat en tot welke inzichten je komt.
![]()
Tja mensen zijn kuddedieren, daarom zijn mensen die anders durven denken ook zo waardevolquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:33 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Mijn inzicht is dat internet toe is aan een forum dat met fok! te vergelijken is. Alleen 1010101001 keer beter uiteraard.
Alleen gebruikers die individueel zijn. Niet gebruikers die op elkaar lijken en die elkaar napraten als een papegaai.
Tevens een forum met andere beheerders.
Maar goed, open maar zo'n forum even.
Af en toe krijg ik de schijt van fok!. Niet van jullie maar van fok!.
Tevens van de eigenaar hier. De arrogantie van de beheerders en ga zo door.
En tevens het beleid. En zo kan ik doorgaan.
Wie zet even een forum op waar veel mensen komen die echt uniek zijn?
Hier zeggen ze wel op de banner dat ze individuen willen hebben, maar fok! creeërt juist stereo.
Het hele beleid maakt mensen klonen van elkaar.
Tot morgenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:34 schreef Sight_key het volgende:
Nu hou ik mijn mond en ga ik offline, muziek luisteren boven en verder gewoon.
Dit forum heeft veel nadelige kanten nog. Maar goed, je hebt monopolie en bent onstaan via big brother. That's it.
Tot morgen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moeders laat je kind niet naar K3 luisteren
http://youtube.com/watch?v=ON3cb8ur7pM
Ongeloofelijk wat triestquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kun je dit vertalen? Ik hoor van alles maar kan er niks van maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
:8quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:
K3Goeie vondst
morgen allemaal![]()
:8 op Metro zijn hoofd
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:
K3Goeie vondst
morgen allemaal![]()
:8 op Metro zijn hoofd
Ik zou inderdaad even stoppen met koffie drinkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:20 schreef Sight_key het volgende:
In Libanon is het even rustig nuZe houden zich aan een bestand. Rust
Weg met alle spanningen
Ondertussen 3e pot koffie maar dit is de laatste.
Het moet niet strakker worden
Meer wakker kan ik toch niet worden.
het is een samentrekking van de woorden "blitz" (Bliksem) en "krieg"(oorlog)quote:
koop een poncho ... veel makkelijker en beter!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen lieve truthertjes![]()
Ik word een beetj iebel van die eindeloze regenAlsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.
![]()
misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken![]()
kan ik me voorstellen. Het is ook gewoon de hele dag door. Niet een buitje ofzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen lieve truthertjes![]()
Ik word een beetj iebel van die eindeloze regenAlsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.
![]()
misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken![]()
Goedemorgen allemaal,quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
En K3 zou sowieso verboden moeten worden. Die 3 zijn een straf voor de mensheid
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:
En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien moet je wat meer frisdrank en thee drinken SKDat is beter dan al die koffie. Daar wordt je hyper van
(net als ik trouwens
zit ook al aan mijn 5e bakkie vandaag )
Waarschijnlijk ook de reden dat ik zo kut geslapen heb vanachtbeetje teveel liggen malen om van alles en nog wat
![]()
Het boekje wat ik aan het lezen ben gaat over onder andere hooggevoeligheid. Andere boekjes die ik heb gaan over spirituele zaken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?
Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef senesta het volgende:
Ik vind het een beetje een kulreden maar dat ligt misschien aan mij.
Als het gevoel goed zit en je elkaars ruimte respecteerd hoeven dat soort dingen toch geen probleem te zijn?
Precies.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.
Maarja, ex is over en uit. Ze bekijkt het maar. Als je iemand niet kan respecteren zoals ie is dan houdt het op.
Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:24 schreef Metro2005 het volgende:
Godver nu voel ik me gelijk weer kut. Krijg zo'n opmerking. Weet totaal niet waar het over gaat, wat ze ermee bedoel (was het sarcastisch? trap na? of vind ze het gewoon fijn dat ik eindelijk snap waarom het over is? )
Ga ik me dat weer constant zitten afvragen
ARGH
Dat was ook de bedoeling, we zouden ook geen contact meer hebben. Ik wil gewoon niet constant aan haar herinnert wordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.
Als je zeker weet dat het over is,is het dan niet gewoon beter om het contact op te schorten tot je er wat beter mee overweg kunt?
Dit is gewoon steeds zout in een wond strooien.
Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Nja zeg, nou krijg ik ineens weer een berichtje van fijn dat je het eindelijk snapt![]()
Fijn zo'n trap na
zonder.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?
Wat flauw zeg!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zonder.
Letterlijk:
Hee, fijn dat je het eindelijk snapt
En toen ging ze weer offline.
nog een mailtje gestuurd wat ze daarmee bedoelde en waarom ze direct offline ging maar uiteraard niks op teruggehad
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen even alles bijlezen
Net 3 uurtjes geslapen op de bank. Tanden vielen uit in mijn droomMijn tanden vielen uit en ik kon de tanden gewoon fijnmalen tussen 2 vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |