abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:52:58 #251
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40788330
en ik kon er niet uitkomen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40788489
Goede morgen

Ik ben in slaap gevallen en werd om 04:30 wakker. 00:00 in slaap gevallen en 04:30 wakker.

4 uur en 30 minuten slaap lijkt genoeg te zijn geweest.

Ik heb neiging tot wraak nemen. Weet niet eens goed waarop ik wraak moet nemen. Maar ik heb sterk het gevoel dat ik wraak aan het nemen ben

Niet wraak jegens jullie of the crew hier. Gewoon een of andere wraak. Het pept goed op moet ik zeggen. Gisteren tegen fok! bezig geweest maar dat komt door de stress nog. Er zitten teveel spanningen in de lucht overal. En daar ben ik vatbaar voor.

Korte metten maken, zo ervaar ik het. Korte metten maken met alles dat niet in orde is. En dan schuilt er nog wat in de lucht. Maar goed, dat komt ook ten einde nog.

Ik heb echt het gevoel dat ik nu in een hevige strijd verwikkeld ben, en alsof ik met blinddoek voor ogen alles kan afmaken met een denkbeeldig zwaard

Alsof de laatste kantjes van het werk afgerond moeten worden. Dat gaat vanzelf mijn genezing betekenen nog.

Als er Amerikaanse vliegtuigen overvliegen dan probeer ik contact te leggen de hele tijd. Dat ze uit het luchtruim moeten verdwijnen. Dat hier helemaal geen lucht-verkeer mag zijn. Ik vertel ze dan ook dat alle A-wacs vliegtuigen nog de oceaan in crashen. Iedere A-wacs toestel gaat eraan. Zonder de crew te vermoorden. Ze mogen eruit springen en zullen het overleven. Of ze stijgen simpelweg helemaal niet meer op. Kunnen ze die vliegtuigen slopen en naar het oud ijzer brengen. Mogen ze met dat geld de Amerikaanse overheidstekorten aanvullen

Geen Amerikaanse toestellen hier. Zeker richting de toekomst niet straks. Maar die wraak naar die A-wacs is slechts een gedeelte. Het zijn de irritaties die het doen. Ook die herrie van die vliegtuigen dus. Dan zoeken ze maar een andere basis uit of ze gaan lekker over Amerika rondjes vliegen. Boven het witte huis ofzo. Gaan ze Bush de hele dag zijn rust verstoren. Maar niet mij

[ Bericht 27% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 09:14:58 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40788609
Zo, tijd voor sigaret

Afronding Mooi woord is dat. Afronding.

In TTK had ik koffie-filter als woord van de dag. Maar ik denk dat afronding een mooier woord is
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:20:50 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40788677
Ik ging om half 10 slapen gisteravond, althans dat wilde ik.
Om half 1 sliep ik nog niet en om 6u ging de wekker weer
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:25:04 #255
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40788745
moeders laat je kind niet naar K3 luisteren

http://youtube.com/watch?v=ON3cb8ur7pM
stay frosty
pi_40788752
Irritant is dat

Niet in slaap kunnen vallen. Heb ik ook vaker last van. Soms ben ik binnen 5 minuten onder zeil en soms duurt het uren. Ben soms gewoon uren bezig met gedachtes afschakelen, alsof ik een versnellings-bak moet regelen. Maar dat lukt nog wel eens.

En om 04:30 opstaan is ook te vroeg in principe, maar dan ben ik wakker. Dan word ik wakker uit een drukke droom en kan ik in geen mogelijkheid meer in slaap vallen.

Gisteren was ik trouwens om 21:00 al naar bed gegaan. Vervolgens om 21:15 opgestaan weer omdat het te vroeg was om te gaan pitten. Daarna een film gekeken over een atoom-bom. Een film waar een atoom-bom was gevallen en nog meer. Zag je mensen helemaal verminkt. Depressieve film en ook Amerikaans ingesteld. Meteen erboven op dat Amerika slachtoffer is en dat het nooit mag gebeuren weer, en dat terwijl Amerika vaak net zo erg is.

Amerika zorgt vaak genoeg voor onrust op de wereld. Een vrede handhaver is het bij lange na niet. Wereld veroveraar misschien. En zoveel mogelijk partijen meekrijgen om de dikste vinger in de pap te krijgen.

Maar goed.....daar komt weer een vliegtuig over

Al vanaf het begin verstoren ze de rust hier.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 09:32:30 ]
pi_40788832
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_40788842
Goede morgen Lilith
pi_40788851
quote:

Ongeloofelijk wat triest
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_40788889
quote:

Kun je dit vertalen? Ik hoor van alles maar kan er niks van maken.

btw... goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40788903
Goedemorgen

Ik zal zometeen even die link van K3 aanklikken. Ben nu benieuwd wat het is
pi_40788905
En K3 zou sowieso verboden moeten worden. Die 3 zijn een straf voor de mensheid
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:41:34 #263
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40789038
Killer 3
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40789040
Hersen-spoel muziek Die Nederlandse kinderen die naar K3 luisteren die weten straks niet eens meer hoe ze Nederlands moeten spreken.

Ik ga zo Evil Empire luisteren van rage against the machine

Nog niet beluisterd.

Gaat ook over Amerika volgens mij. De onrust-stoker. Maar zo heb je meer onrust-stokers op deze wereld.

Nederland houdt zich tenminste wat meer in en treedt niet zo sterk op de voorgrond.

Bij Amerika krijg ik vaak een vreemd smaakje in de mond. Amerika de bezetter

Rammstein ook even erbij nemen zometeen. We all live in America. Coca Cola. Wunderbar Und vor Paris steht Mickey Mouse

En Bush is een kloothommel

Even eruit gooien dus. Bush is een schande voor de mensheid.

Wat eruit gaat, zit er niet meer in

Zo zal ik vaker gal gaan spugen tussendoor

Gewoon omdat het oplucht. Het hart luchten

Heb verder niets tegen Amerikanen, het is het land America dus. Hoe America zich profileert op de wereld. Als een 3e rijk.

En nu even diarree

Little more information

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 09:47:06 ]
pi_40789163

K3 Goeie vondst

morgen allemaal

op Metro zijn hoofd

edit

[ Bericht 24% gewijzigd door Mirage op 14-08-2006 10:00:33 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:53:49 #266
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40789232
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:

K3 Goeie vondst

morgen allemaal

:8 op Metro zijn hoofd
:8

En hoe is het met Mirage en hoe is het met Oversight?
Is het raam al gemaakt ?
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:56:24 #267
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40789278
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:

K3 Goeie vondst

morgen allemaal

:8 op Metro zijn hoofd
stay frosty
pi_40789330
3 is bad

Ik zat even buiten en dan hoor ik vaag een toestel in de lucht. Krijg dan ineens een bericht door.

" Let's nuke the bastard"

En dan ga ik dus reageren en uitzenden naar ze dat ik ze ga isoleren nog. Dat ze geen schijn van kans maken. Dat ik het hele Amerikaanse parlement kan isoleren en opsluiten en nog meer. A blitzkrieg Wat een blitzkrieg ook moge betekenen A general at his office A general with total controll over the world

Het 3e rijk gaat ooit kapot.

En dan is het een vrije wereld.

Mij krijgen ze niet klein. Al komen ze met 100000 straaljagers die vol bommen zijn. Ik gooi het hele systeem in het vliegtuig overhoop en zendt ze zo naar Timboektoe Dan speel ik voor de piloot. Gewoon inloggen daar.

De oorlog is bijna voorbij

Dan valt het Amerikaanse rijk

Peace
pi_40789465
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40789529
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 07:20 schreef Sight_key het volgende:
In Libanon is het even rustig nu Ze houden zich aan een bestand. Rust Weg met alle spanningen

Ondertussen 3e pot koffie maar dit is de laatste.

Het moet niet strakker worden

Meer wakker kan ik toch niet worden.
Ik zou inderdaad even stoppen met koffie drinken
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_40789649
Inderdaad genoeg koffie, tijd voor alcoholvrij. Vandaag ook geen echte alcohol. Geen zin in en niet nodig. En zelfs niet gewenst, van de partij blijven en niet afwijken.

Zometeen ff eten en dan ga ik even rusten

Genoeg gewerkt vandaag. Ik hoor nog steeds continu vliegtuigen in de lucht, wat ze uitwreten daarboven mag Jozef weten. Er is continu verkeer in de lucht. Geen a-wacs maar ander verkeer.

Tijd dat de oorlog is afgelopen. Mag Bush ook zijn spullen pakken.

Einde van de macht van Amerika, en dat moet gebeuren. Einde van alle macht. Nieuwe wereld.

Tis genoeg geweest

Afgelopen en uit.

Einde verhaal. Nieuwe hoofdstukken.
pi_40789760
Even op de bank liggen dus

Van 04:30 bezig en dat kost energie.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:27:09 #273
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40789948
quote:
[b]Op maandag 14 augustus 2006 09:59 A blitzkrieg Wat een blitzkrieg ook moge betekenen
het is een samentrekking van de woorden "blitz" (Bliksem) en "krieg"(oorlog)
dus een bliksemoorlog op zn nederlands. De duitsers hadden in WW2 de beste tanks van allemaal
( dit komt omdat DLD geen leger meer mocht hebben na WW1 en dus allemaal nieuwe tanks moest gaan maken terwijl landen als frankrijk nog WW1 tanks hadden)
en het ardennen offencief werkte heel snel ( gewoon plank gas met al je tanks door de ardennen jagen en het beetje weerstand wat je krijgt gewoon kapot knannen) en Belgie was geloof ik in 2 dagen in handen van de duitsers.

Greetz Barra
for all you questions about guns, wars, sex, drugs, and rock and roll
stay frosty
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:40:01 #274
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40790260
goeiemorgen lieve truthertjes

Ik word een beetj iebel van die eindeloze regen Alsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.

misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:46:43 #275
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40790422
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:

Ik word een beetj iebel van die eindeloze regen Alsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.

misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken
koop een poncho ... veel makkelijker en beter!
stay frosty
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:47:42 #276
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40790445
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:

kan ik me voorstellen. Het is ook gewoon de hele dag door. Niet een buitje ofzo.
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 10:52:55 #277
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40790556
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
En K3 zou sowieso verboden moeten worden. Die 3 zijn een straf voor de mensheid
Goedemorgen allemaal,

Oh heb je samara nooit zien dansen en meezingen?
Zooo schattig, maakt een hoop goed hoor

http://s23.photobucket.com/albums/b388/senesta/?action=view¤t=K3-2.flv

Hij is wel wat donker helaas

Jammer he marietje, het was hier gisteren zo'n heerlijk weer
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 11:10:24 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40790991
Zijn jullie wel eens op irc chat geweest?
Je schijnt ook een afdeling voor TRU te hebben he?
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 11:16:41 #279
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40791155
quote:

die had ik niet eens gezien.
pi_40791234
Ik heb even gelegen op de bank

Even bijkomen van alle stress

Dus nu weer vers
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:19:45 #281
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40791239
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:16 schreef senesta het volgende:

[..]

die had ik niet eens gezien.
stay frosty
pi_40791431

I am under attack I am under attack

Ze vallen aan van bovenaf

Maar ik koppel mezelf los dus. Ik wil sowieso losgekoppeld zijn van alles. Heb genoeg van die verbinding van alles. Ik wil compleet los staan van het hele gebeuren. Vrij en los. Dus ik ga weer naar de bank toe

Mezelf loskoppelen. Ik ben bezig met aanvoelen hoe het voelt om verbonden te zijn aan alles. En dat voelt als een gigantische hel aan.

Die aanval van bovenaf, wat het ook moge zijn. Daar komt ook een eind aan. Net zoals die vliegen hier die blijven lastig vallen.

Celebrate good times come on

Nog ff

Loskoppeling van the matrix???? Of loskoppeling van het universum??? Loskoppeling van de grote spirit waar we allemaal aan verbonden zijn?? Loskoppeling van het web?? Loskoppeling van de ellende? Loskoppeling van ....

Dus ik ben weg weer.

Straks even verse koffie zetten en dan ga ik weer verder. Soms heb ik echt het idee dat er een invasie plaats aan het vinden is. Een onmenselijke invasie zoals in War of the worlds.

Maar ook daar heb ik een oplossing voor

maandag 14 augustus 2006 @ 12:38:02 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40791700
Misschien moet je wat meer frisdrank en thee drinken SK Dat is beter dan al die koffie. Daar wordt je hyper van (net als ik trouwens zit ook al aan mijn 5e bakkie vandaag )

Waarschijnlijk ook de reden dat ik zo kut geslapen heb vanacht beetje teveel liggen malen om van alles en nog wat
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 12:44:19 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40791911
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien moet je wat meer frisdrank en thee drinken SK Dat is beter dan al die koffie. Daar wordt je hyper van (net als ik trouwens zit ook al aan mijn 5e bakkie vandaag )

Waarschijnlijk ook de reden dat ik zo kut geslapen heb vanacht beetje teveel liggen malen om van alles en nog wat
En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:51:51 #285
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40792145
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef senesta het volgende:

[..]

En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?
Het boekje wat ik aan het lezen ben gaat over onder andere hooggevoeligheid. Andere boekjes die ik heb gaan over spirituele zaken.
Precies de dingen waarom het uit is gegaan met mijn exvriendin. Ik heb er momenteel even moeite mee om me weer te verdiepen in die dingen. Al blijft hooggevoeligheid erg herkenbaar om over te lezen. Dat is dan ook het enige boekje wat ik momenteel nog enigszins wil lezen.

Tuurlijk vind ik het paranormale, spirituele ed leuk en interessant maar op het moment denk ik constant dat het om precies die redenen uit gegaan is. En ik wil dat niet nogmaals meemaken, ik wil niet dat dat in de weg komt te staan.

Ik weet van mezelf wel dat het diep in me zit en dat ik er toch wel weer in ga lezen maar voorlopig heb ik er flinke moeite mee om d'r weer aan te beginnen.

Mijn ex heeft me nooit tegengehouden hierin maar nu ze het uitgemaakt heeft heb ik er de grootste moeite mee.

Toch gister dapper doorgezet en begonnen aan het boekje over HSP maar echt ontspannen lezen kan ik niet. Dan denk ik constant dat ik wil slapen. En als ik ga slapen dan lukt het niet

ik word af en toe gek van mezelf, kan mezelf gewoon amper concentreren.
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 13:38:22 #286
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40793495
Ik vind het een beetje een kulreden maar dat ligt misschien aan mij.
Als het gevoel goed zit en je elkaars ruimte respecteerd hoeven dat soort dingen toch geen probleem te zijn?
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:42:26 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40793589
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef senesta het volgende:
Ik vind het een beetje een kulreden maar dat ligt misschien aan mij.
Als het gevoel goed zit en je elkaars ruimte respecteerd hoeven dat soort dingen toch geen probleem te zijn?
Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.

Maarja, ex is over en uit. Ze bekijkt het maar. Als je iemand niet kan respecteren zoals ie is dan houdt het op.
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 13:54:51 #288
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40793881
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.

Maarja, ex is over en uit. Ze bekijkt het maar. Als je iemand niet kan respecteren zoals ie is dan houdt het op.
Precies.
Het lijkt me ook niet iets waar je pas na negen maanden achter komt
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 13:56:40 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40793932
Is FOK! nu weer traag of ligt het aan mij?
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:19:54 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794395
Nja zeg, nou krijg ik ineens weer een berichtje van fijn dat je het eindelijk snapt
Fijn zo'n trap na
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:21:38 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794436
Net nog even snel naar huis moeten rijden omdat de hele straat blank stond.
Gelukkig niet veel naar binnen gekomen
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:24:33 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794500
Godver nu voel ik me gelijk weer kut. Krijg zo'n opmerking. Weet totaal niet waar het over gaat, wat ze ermee bedoel (was het sarcastisch? trap na? of vind ze het gewoon fijn dat ik eindelijk snap waarom het over is? )
Ga ik me dat weer constant zitten afvragen

ARGH
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:27:00 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40794551
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:24 schreef Metro2005 het volgende:
Godver nu voel ik me gelijk weer kut. Krijg zo'n opmerking. Weet totaal niet waar het over gaat, wat ze ermee bedoel (was het sarcastisch? trap na? of vind ze het gewoon fijn dat ik eindelijk snap waarom het over is? )
Ga ik me dat weer constant zitten afvragen

ARGH
Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.
Als je zeker weet dat het over is,is het dan niet gewoon beter om het contact op te schorten tot je er wat beter mee overweg kunt?
Dit is gewoon steeds zout in een wond strooien.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:32:28 #294
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794676
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:27 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.
Als je zeker weet dat het over is,is het dan niet gewoon beter om het contact op te schorten tot je er wat beter mee overweg kunt?
Dit is gewoon steeds zout in een wond strooien.
Dat was ook de bedoeling, we zouden ook geen contact meer hebben. Ik wil gewoon niet constant aan haar herinnert worden En als ze dan contact opneemt zou ik het fijn vinden als ze in elk geval even het fatsoen had om te vertellen wat ze ermee bedoeld en niet zomaar direct weer offline te gaan

ben echt kwaad nu
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:37:12 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40794779
Kun je haar niet blokkeren?
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:41:21 #296
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40794850
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Nja zeg, nou krijg ik ineens weer een berichtje van fijn dat je het eindelijk snapt
Fijn zo'n trap na
Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:45:57 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40794969
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?
zonder.

Letterlijk:

Hee, fijn dat je het eindelijk snapt

En toen ging ze weer offline.
nog een mailtje gestuurd wat ze daarmee bedoelde en waarom ze direct offline ging maar uiteraard niks op teruggehad
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 14:55:26 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40795128
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

zonder.

Letterlijk:

Hee, fijn dat je het eindelijk snapt

En toen ging ze weer offline.
nog een mailtje gestuurd wat ze daarmee bedoelde en waarom ze direct offline ging maar uiteraard niks op teruggehad
Wat flauw zeg!
Misschien dat je jezelf beter in bescherming kunt nemen.
Haar een email of berichtje sturen dat je je even terugtrekt en het contact zover het binnen jouw mogelijkheden ligt afkappen.
Hmm dat klinkt alsof ik wil sturen, dat is niet zo hoor maar ik denk als het zo door gaat zit je over een maand in dezelfde situatie.
Ze wil geen relatie meer maar ze laat je ook niet tot jezelf komen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:36:28 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40795946
Nou even een kleine nuance.

Zij is op vrij jonge leeftijd (10 jaar ofzo) haar moeder kwijt geraakt. We hebben het wel eens gehad over leven na de dood. Je snapt dat dit natuurlijk flink kan botsen als je verschilt van mening over wat er na de dood komt.

En zo zijn er nog wel wat meer dingetjes die botsten tussen ons maar niet echt hele spectaculaire dingen (bv ik vind saunabezoek leuk en zij niet)

Uiteindelijk is zij nou eenmaal geen prater en hakt dit allemaal in op haar gevoel voor mij tot het op een gegeven moment op is. En dan na afloop krijg je dus dat allemaal te horen.

Ben dan ook gewoon kwaad op mezelf vooral dat ik dat soort dingen niet heb zien aankomen, dat ik ze niet heb gemerkt.

Voel tegelijk ook onbegrip naar haar omdat ze er nooit echt over gepraat heeft. en me 'ineens' voor mijn gevoel gedumpt heeft.

Nja dat was dus eventjes in het kort een nuance op mijn vorige berichtjes.
Kan nu eenmaal ook geen haat voor d'r voelen. Alleen haat jegens mezelf, dat ik het zelf zover heb laten komen.
We hebben elkaar net nog even gesproken, we spreken binnenkort nog af om de spullen die we van elkaar hebben af te geven en dan mag het wat mij betreft even radiostilte zijn. Voor mij de enige manier om over haar heen te komen, gevoel zal heel langzaam moeten slijten.

Even ter indicatie: Mijn 1e vriendin (zo'n jaar of 6 geleden mee gekregen) waar ik 3,5 jaar mee heb gehad daarvan kan ik pas sinds kort zeggen (jaartje) dat ik daar helemaal overheen ben. Dat ik niet meer constant het terugverlang / terugdenk gevoel heb.

Dus ik weet ongeveer waar ik aan toe ben
pi_40796191
Zal zometeen even alles bijlezen

Net 3 uurtjes geslapen op de bank. Tanden vielen uit in mijn droom Mijn tanden vielen uit en ik kon de tanden gewoon fijnmalen tussen 2 vingers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')