quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moeders laat je kind niet naar K3 luisteren
http://youtube.com/watch?v=ON3cb8ur7pM

Ongeloofelijk wat triestquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Kun je dit vertalen? Ik hoor van alles maar kan er niks van maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:

:8quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:
K3Goeie vondst
morgen allemaal![]()
:8 op Metro zijn hoofd

quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef Mirage het volgende:
K3Goeie vondst
morgen allemaal![]()
:8 op Metro zijn hoofd

Ik zou inderdaad even stoppen met koffie drinkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:20 schreef Sight_key het volgende:
In Libanon is het even rustig nuZe houden zich aan een bestand. Rust
Weg met alle spanningen
Ondertussen 3e pot koffie maar dit is de laatste.
Het moet niet strakker worden
Meer wakker kan ik toch niet worden.

het is een samentrekking van de woorden "blitz" (Bliksem) en "krieg"(oorlog)quote:

koop een poncho ... veel makkelijker en beter!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen lieve truthertjes![]()
Ik word een beetj iebel van die eindeloze regenAlsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.
![]()
misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken![]()

kan ik me voorstellen. Het is ook gewoon de hele dag door. Niet een buitje ofzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen lieve truthertjes![]()
Ik word een beetj iebel van die eindeloze regenAlsof het nooit meer ophoudt. Net ook weer zeikend nat geregend op mijn fietsje ook.
![]()
misschien toch maar eens een regenpak gaan kopen. Maar eigenlijk heb ik de pest aan regenpakken![]()

Goedemorgen allemaal,quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
En K3 zou sowieso verboden moeten worden. Die 3 zijn een straf voor de mensheid

quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:

quote:

En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien moet je wat meer frisdrank en thee drinken SKDat is beter dan al die koffie. Daar wordt je hyper van
(net als ik trouwens
zit ook al aan mijn 5e bakkie vandaag )
Waarschijnlijk ook de reden dat ik zo kut geslapen heb vanachtbeetje teveel liggen malen om van alles en nog wat
![]()

Het boekje wat ik aan het lezen ben gaat over onder andere hooggevoeligheid. Andere boekjes die ik heb gaan over spirituele zaken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
En een boekje meenemen mee naar bed helpt dat niet?

Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef senesta het volgende:
Ik vind het een beetje een kulreden maar dat ligt misschien aan mij.
Als het gevoel goed zit en je elkaars ruimte respecteerd hoeven dat soort dingen toch geen probleem te zijn?

Precies.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook geen reden. Over zoiets moet je toch kunnen praten en elkaar kunnen respecteren lijkt me. Sowieso had zij een veel 'extremer' beeld van mij dan het in werkelijkheid was. En dat deed me ook pijn dat ik daar pas achterkwam nadat ze het uitgemaatk had. Nooit echt over gepraat en dan achteraf zoiets te horen krijgen is gewoon k*t.
Maarja, ex is over en uit. Ze bekijkt het maar. Als je iemand niet kan respecteren zoals ie is dan houdt het op.

Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:24 schreef Metro2005 het volgende:
Godver nu voel ik me gelijk weer kut. Krijg zo'n opmerking. Weet totaal niet waar het over gaat, wat ze ermee bedoel (was het sarcastisch? trap na? of vind ze het gewoon fijn dat ik eindelijk snap waarom het over is? )
Ga ik me dat weer constant zitten afvragen
ARGH

Dat was ook de bedoeling, we zouden ook geen contact meer hebben. Ik wil gewoon niet constant aan haar herinnert wordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat ze je berichtjes stuurt.
Als je zeker weet dat het over is,is het dan niet gewoon beter om het contact op te schorten tot je er wat beter mee overweg kunt?
Dit is gewoon steeds zout in een wond strooien.

Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Nja zeg, nou krijg ik ineens weer een berichtje van fijn dat je het eindelijk snapt![]()
Fijn zo'n trap na

zonder.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Is dat berichtje met of zonder het nee-schud-emoticoontje?

Wat flauw zeg!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zonder.
Letterlijk:
Hee, fijn dat je het eindelijk snapt
En toen ging ze weer offline.
nog een mailtje gestuurd wat ze daarmee bedoelde en waarom ze direct offline ging maar uiteraard niks op teruggehad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |