abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40741995
Klote zooi allemaal. Is het zo moeilijk om iets op poten te zetten dat wel in orde is? Of is dat voor de toekomst iets??? Dat het tijd nodig heeft?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40742068
Mijn hond was ik even aan het knuffelen Mijn hond kan rust geven als het even stressen is

Ik hoop dat google met een besturings-systeem komt

Ik wil dus echt een goed systeem en duidelijke software die niet te wensen over laat. Een systeem waar je altijd op kunt bouwen.

Had net echt de neiging om de muis kapot te gooien en de monitor en alles dat hier staat

Dan moet ik me dus echt inhouden anders gooi ik alle apparatuur kapot.

En dat mag niet de bedoeling zijn.

Microsoft is al zolang bezig met ontwikkelen, wanneer zijn ze klaar en hebben ze eindelijk iets goeds gemaakt?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40742320
De rust is weer terug

Pfffffffff 5 keer opnieuw opstarten en nog steeds hangt alles zich op. Een dll fout. En nog meer. Een vak in beeld die na 100 keer aanklikken niet weg gaat, foutscherm is dat.

MSN scherm dat in beeld verschijnt steeds. Msn die je strot wordt ingedrukt. MSN die van alle kanten probeert zijn product in je strot te duwen.

Dido heeft ook een hekel aan Bill Gates. Die man heeft misschien meer fout gedaan dan goed gedaan.

Dus af en toe wens ik hem de hel toe

Dan krijg ik een melding dat er 3 nieuwe updates zijn. Die installeer ik dus. En daarna hangt alles zich vast. Terwijl het daarvoor 2 weken goed ging

Wat zijn dat voor updates?

Sowieso die hele rompslomp van installeren. Je moet allerlei acties uitvoeren als je alles opnieuw wilt installeren. Dat kan vele malen makkelijker.

Ik zeg nu even dat Windows een wanproduct is. Gevoelsmatig en met ervaring. Ik raak soms zo gestressed van dat hele windows geneuzel dat ik echt de pc de vijver in wil gooien of tegen de muur.

Is dat normaal

Nee, dat ligt aan windows.

Na die tientallen jaren ervaring zou ik per dag 300 programma's moeten kunnen installeren zonder problemen. Tis een pentium 4 verdomme. Pentium 5 of 6 geeft toch dezelfde problemen weer. Het klopt gewoon van de meters niet.
pi_40742511
Linkin Park - Crawling

Ideaal nummer om de frustratie te uitten

En via winamp dus, niet via mediaplayer van windows.

Ga ik via de mediaplayer van windows luisteren dan moet ik 30 seconde wachten voordat een nummer gevonden wordt, daarnaast vindt hij niet alle nummers.

Winamp

Windows

Microsoft

Bill Gates

Bill Gates

Firefox

Internet explorer

Etc etc etc etc
pi_40742648
Windows media player is ook gewoon een gedrocht 1e klas. Groot, traag, lomp
Geef mij maar winamp

En internet explorer is gewoon een kutprogramma.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40742785
Yep

Daarom ben ik blij dat firefox en winamp bestaat. En ook googlemail en google messenger.

Ik vind dat MSN alles echt door je strot duwt. Ze willen alles opdringen aan de "klant". Lijkt net alsof ze de klant geen andere keuze bieden dan microsoft. Hoe fout kun je zijn als bedrijf Vraag me soms af of dat wel mag via het gerecht.

Koop je een pc dan zit je vaak vanzelf al aan microsoft vast.

Monopolie positie??? Waarom leveren ze gewoon geen linux bij een pc??? Dat de hele wereld overstapt op linux. En dat alle software maatschappijen en de game industrie alles aanpast op linux ook.

Weg met die microsoft zooi. Wanproduct eerste klas.

Even biertje pakken
pi_40742895
Linux uitbreiden tot de enige echte

Microsoft failliet

Eerst maar eens zorgen dat ik zelf linux ga ervaren, ik hoor vaak goede verhalen erover. Kan niet slechter dan microsoft ook.

Heb een mooi plaatje gezien via google vaker over Bill Gates. Een Nazi verklaren ze hem vaker voor. En nog meer ook.

De microsoft Nazi

De wereld veroveren met een kut systeem.

Hopelijk lopen alle kut-bedrijven zelf tegen de lamp nog. De tijd zal het zeggen
pi_40742950
wanneer gaan die klote dipjes van me nou eens weg.

EX GA UIT MIJN KOP
Ik wil niet meer aan je denken.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40742982
Je systeem is niet goed Metro

Je systeem heeft heimwee naar je vriendin.

Gisteren tijdens het bowlen was een leuke meid aan het bedienen, en vaak kan ik dan zo verliefd worden en verliefdheid hier is al een gevoel van, ik mis iets en ik voel me klote.

Het gemis kan groot zijn. Maar dan moet je even sterk zijn en gewoon doorgaan. Gisteren miste ik ook even een vrouw om me heen. Maar dat komt wel goed nog.

Ik zoek dan al snel de afleiding en ga gedachtes afschakelen als ik een vrouw in mijn hoofd heb zitten.

Een vrouw waar ik een relatie mee heb is wat anders, die mag in het hoofd zijn, die zie je toch vaak genoeg. Het liefst de hele dag.
pi_40743010
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Sight_key het volgende:
Je systeem is niet goed Metro

Je systeem heeft heimwee naar je vriendin.

Gisteren tijdens het bowlen was een leuke meid aan het bedienen, en vaak kan ik dan zo verliefd worden en verliefdheid hier is al een gevoel van, ik mis iets en ik voel me klote.
Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel
pi_40743044
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel
Heeft tijd nodig of niet soms????

Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.

Verliefdheid kent ook nadelen en liefdesverdriet al helemaal.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:35:42 #62
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743186
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
wanneer gaan die klote dipjes van me nou eens weg.

EX GA UIT MIJN KOP
Ik wil niet meer aan je denken.
liefje, hoe lang is het nou uit, pas een week toch geloof ik? Het heeft tijd nodig.

Maar ik snap dat het niet leuk is hoor
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:36:17 #63
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743206
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.

Ludduvudu is vreselijk idd
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:37:02 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743224
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Komt vanzelf weer, na een tijdje

Er lopen nog zoooo veel leuke meiden rond
pi_40743436
Inderdaad lopen veel mooie meiden rond

Ik ga film kijken nu

Zoveel vrouwelijk schoon

Ik ben weg

Net gegeten en nu comedy kijken
pi_40743442
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.
Ik ben zelf nooit echt heel snel verliefd maar als ik het ben is het wel erg heftig en dus ook heftig als het verkeerd loopt. Pas de 2e keer in mijn leven dat ik zoveel voor iemand voelde. Misschien zelfs wel de 1e keer dat het zo heftig was.

En marietje, ja tuurlijk lopen er genoeg vrouwen rond maar niemand zoals zij. Bovendien intereseren andere vrouwen me echt totaal niet momenteel.

Gisteravond naar een straatrace geweest met het nodige vrouwelijk schoon maar het deed me allemaal niks. Totaal geen emotie, geen gevoel, niks. Kon er niet om geven en moest er al helemaal niet aan denken om met een ander meisje te zoenen ofzo het ideeee.

Nja tis nu ruim een week over. Hoop dat het slijt want terwijl ik dit aan het intikken ben lopen de tranen alweer over mijn wangen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:43:54 #67
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743465
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Sight_key het volgende:
Inderdaad lopen veel mooie meiden rond

Ik ga film kijken nu

Zoveel vrouwelijk schoon

Ik ben weg

Net gegeten en nu comedy kijken
fijne avond!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:49:09 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40743638
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.
Ik ben zelf nooit echt heel snel verliefd maar als ik het ben is het wel erg heftig en dus ook heftig als het verkeerd loopt. Pas de 2e keer in mijn leven dat ik zoveel voor iemand voelde. Misschien zelfs wel de 1e keer dat het zo heftig was.

En marietje, ja tuurlijk lopen er genoeg vrouwen rond maar niemand zoals zij. Bovendien intereseren andere vrouwen me echt totaal niet momenteel.

Gisteravond naar een straatrace geweest met het nodige vrouwelijk schoon maar het deed me allemaal niks. Totaal geen emotie, geen gevoel, niks. Kon er niet om geven en moest er al helemaal niet aan denken om met een ander meisje te zoenen ofzo het ideeee.

Nja tis nu ruim een week over. Hoop dat het slijt want terwijl ik dit aan het intikken ben lopen de tranen alweer over mijn wangen
*geeft tissue om tranen mee weg te vegen

Maar ik vind het heel logisch hoor, dat je andere dames niet interessant vindt nu. Eerst moet je ex uit je systeem. Maar er komt een moment dat dat wel het geval zal zijn, en dan zul je toch ontdekken dat er meer leuke vrouwen zijn, die op hun manier net zo uniek en lief zijn.

Maar geloof me, het slijt echt. Echt echt echt. Het is echt niet vreemd dat je je na een week nog zo rot voelt, wat is nou een week?

Ik vind het naar voor je dat je je zo rot en verdrietig voelt, maar toch geloof ik dat dit er allemaal bij hoort. Maar het komt weer goed hoor Metro. Ik wens je vanaf hier veel sterkte en liefs toe, ik denk dat ik wel weet hoe je je ongeveer voelt, heb ook wel eens in dat schuitje gezeten.
pi_40743844
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:49 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

*geeft tissue om tranen mee weg te vegen

Maar ik vind het heel logisch hoor, dat je andere dames niet interessant vindt nu. Eerst moet je ex uit je systeem. Maar er komt een moment dat dat wel het geval zal zijn, en dan zul je toch ontdekken dat er meer leuke vrouwen zijn, die op hun manier net zo uniek en lief zijn.

Maar geloof me, het slijt echt. Echt echt echt. Het is echt niet vreemd dat je je na een week nog zo rot voelt, wat is nou een week?

Ik vind het naar voor je dat je je zo rot en verdrietig voelt, maar toch geloof ik dat dit er allemaal bij hoort. Maar het komt weer goed hoor Metro. Ik wens je vanaf hier veel sterkte en liefs toe, ik denk dat ik wel weet hoe je je ongeveer voelt, heb ook wel eens in dat schuitje gezeten.
Lieve woorden dank je wel.
Weet ook wel dat het ooit over gaat maar weet ook van mezelf dat ik nog nooit zo heftig gereageerd heb op een verbroken relatie.

Tijd heelt alle wonden zullen we maar zeggen.
pi_40745461
Metro......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40745619
Hey.......Metro.......

komt wel goed schatje
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_40745943
dank jullie wel vamp en lilith

Lief dat jullie meeleven en dat ik mijn hart hier af en toe even kan luchten
pi_40747084
"het komt wel goed schatje"

Ik help het je hopen Metro.
maar ik ga er van uit van wel.

pósitief blijven.. en vooral de moed niet verliezen.

Proberen wij hier ook... vandaag was de crematie van Os zijn moeder...
en op dit moment wachten wij op een telefoontje van een glaszetter...

er ligt hier een raam van zo'n 2,5 bij 2 meter uit...

Zou het gaan hagelen ?
Waaien ?
regenen ?

vanacht ?

Ik hoop het niet.. want het stuk dat er nog in hangt zal als een guillotine werken als het er uit dondert...
en dat is dan dubbel glas
't dondert gewoon uit elkaar

Sure ik heb net jankend op een stoel gezeten, maar ook wij zijn net weer op gestaan..
en met een glimlach kijken we nu naar de chaos.

Vergeet niet dat chaos en verdriet ook een humor zijde heeft...
kijk eens naar jezelf.. en lách !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_40747110
het duurt alleen een beetje lang dat we terug gebeld worden...

volgens mijheb ik het verkeerde nummer opgegeven in de verwarring

nog maar ffe terug bellen dan

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_40747329
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?

Het moet echt heel erg zijn geweest.

pay back time ?
Sir Winston Churchill
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:58:41 #76
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40747539
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?

pay back time ?
Wel nee, kan het me niet voorstellen
Heb je nog terug gebeld?
Jeetje jullie treffen het wel he
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40747615
Jeetje Mirage, het zit jullie ook niet mee. Hoe gaat het met Oversight? Al een beetje besef van alles wat er gebeurd is?

Hoop dat het snel opgelost is met dat raam wel. sterkte ermee! En natuurlijk ook met het recente verlies.
pi_40750188
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:

pay back time ?
nou nou....... je hebt mij toch... of is dat ook deel van de payback?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40750247
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nou nou....... je hebt mij toch... of is dat ook deel van de payback?
Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.

Je weet wel.. zonder duisternis geen licht.. en andersom
Sir Winston Churchill
pi_40750526
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef Mirage het volgende:

[..]

Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.

Je weet wel.. zonder duisternis geen licht.. en andersom
Ik ben het slechte dat als goed ervaren wordt.... yeah!!!!

o nee... verkeerd gelezen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40750574
nou....... ik beet straks hongerig in een lekker sappig uitziend peertje....

En toen kwam er een worm uit. Ik voelde hem tegen mijn tong kriebelen. Ben blij dat ik niet in het beestje beet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:02:37 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40751215
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:37 schreef nokwanda het volgende:
nou....... ik beet straks hongerig in een lekker sappig uitziend peertje....

En toen kwam er een worm uit. Ik voelde hem tegen mijn tong kriebelen. Ben blij dat ik niet in het beestje beet
Bllllg gatver nok!
pi_40751911
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Bllllg gatver nok!
Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:32:38 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40752025
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensen
, dat je hem nog wegkreeg!!
pi_40752145
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:32 schreef senesta het volgende:

[..]

, dat je hem nog wegkreeg!!
had ik keus dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40752211

Ik ben een stomme emomuts
pi_40752280
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef vamperotica het volgende:

Ik ben een stomme emomuts
Ja... maar why?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40752323
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
pi_40752565
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:51:24 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40752582
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Oei, ja ken het dillemma
pi_40752641
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.
Ja.... Een paar maanden later!!
(Ik HAD de mirena.....DACHT ik!!)
pi_40753042

Weltruste!
pi_40753339
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja.... Een paar maanden later!!
(Ik HAD de mirena.....DACHT ik!!)
Ow????? Dus als het een meisje was geweest had ze Mirena geheten?

Als dat niet helpt dan zou ik het ook niet meer weten. Dan ben je wel megavruchtbaar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40758842
zondagochtend
stil hier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 10:00:24 #95
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40758867
Goedemorgen allemaal
pi_40759298
nouuuu.....allemaal......

Ik wens het wel allemaal toe hoor. maar er zijn er zo weinig op het moment

[ Bericht 31% gewijzigd door nokwanda op 13-08-2006 10:48:18 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40759327
Als je van plan bent de komende paar jaar met dezelfde partner te blijven hopsen dan laat je er gewoon bij hém een knoop in leggen

(en voor het geval dat vries je wat sperma van hem in)

Maar als je wisselende partners voorziet... dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken idd...

moeilijk moeilijk.
ik ken het dilemma
Sir Winston Churchill
pi_40759375
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:45 schreef Mirage het volgende:
Als je van plan bent de komende paar jaar met dezelfde partner te blijven hopsen dan laat je er gewoon bij hém een knoop in leggen

(en voor het geval dat vries je wat sperma van hem in)

Maar als je wisselende partners voorziet... dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken idd...

moeilijk moeilijk.
ik ken het dilemma
Gewoon allemaal preventief knopen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:21:59 #99
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40759765
Is gebruik van de pil niet voldoende dan

Mogge trouwens
pi_40759957
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Is gebruik van de pil niet voldoende dan

Mogge trouwens
in 99 % van de gevallen wel.

Maar theoretisch zou je dus, met het gebruik van de pil, bij iedere 100 wippen een keer zwanger moeten raken.....succes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')