Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Sight_key het volgende:
Je systeem is niet goed Metro
Je systeem heeft heimwee naar je vriendin.
Gisteren tijdens het bowlen was een leuke meid aan het bedienen, en vaak kan ik dan zo verliefd worden en verliefdheid hier is al een gevoel van, ik mis iets en ik voel me klote.
Heeft tijd nodig of niet soms????quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel![]()
liefje, hoe lang is het nou uit, pas een week toch geloof ik? Het heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
wanneer gaan die klote dipjes van me nou eens weg.
EX GA UIT MIJN KOP![]()
Ik wil niet meer aan je denken.
Ludduvudu is vreselijk iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig of niet soms????
Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.
Verliefdheid kent ook nadelen en liefdesverdriet al helemaal.
Komt vanzelf weer, na een tijdjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zij zit nog zo in mijn hoofd dat ik gewoon niet eens verliefd KAN worden op een ander meisje momenteel![]()
Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig of niet soms????
Kan het me beter voorstellen nu. Pas geleden was ik nogal bot over jou situatie, over het doorgaan en niet erbij stil staan dus ook. Maar vrouwen kunnen je helemaal in de greep hebben volgens mij.
Verliefdheid kent ook nadelen en liefdesverdriet al helemaal.
fijne avond!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Sight_key het volgende:
Inderdaad lopen veel mooie meiden rond
Ik ga film kijken nu
Zoveel vrouwelijk schoon
Ik ben weg
Net gegeten en nu comedy kijken
*geeft tissue om tranen mee weg te vegenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een vrouw kan vreselijk rare gevoelens bij je teweegbrengen inderdaad. Het kan je volledig in haar grip hebben. Liefdesverdriet is inderdaad een takkegevoel.
Ik ben zelf nooit echt heel snel verliefd maar als ik het ben is het wel erg heftig en dus ook heftig als het verkeerd loopt. Pas de 2e keer in mijn leven dat ik zoveel voor iemand voelde. Misschien zelfs wel de 1e keer dat het zo heftig was.
En marietje, ja tuurlijk lopen er genoeg vrouwen rond maar niemand zoals zij. Bovendien intereseren andere vrouwen me echt totaal niet momenteel.
Gisteravond naar een straatrace geweest met het nodige vrouwelijk schoon maar het deed me allemaal niks. Totaal geen emotie, geen gevoel, niks. Kon er niet om geven en moest er al helemaal niet aan denken om met een ander meisje te zoenen ofzohet ideeee.
Nja tis nu ruim een week over. Hoop dat het slijt want terwijl ik dit aan het intikken ben lopen de tranen alweer over mijn wangen
Lieve woordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*geeft tissue om tranen mee weg te vegen![]()
Maar ik vind het heel logisch hoor, dat je andere dames niet interessant vindt nu. Eerst moet je ex uit je systeem. Maar er komt een moment dat dat wel het geval zal zijn, en dan zul je toch ontdekken dat er meer leuke vrouwen zijn, die op hun manier net zo uniek en lief zijn.
Maar geloof me, het slijt echt. Echt echt echt. Het is echt niet vreemd dat je je na een week nog zo rot voelt, wat is nou een week?
Ik vind het naar voor je dat je je zo rot en verdrietig voelt, maar toch geloof ik dat dit er allemaal bij hoort. Maar het komt weer goed hoor Metro. Ik wens je vanaf hier veel sterkte en liefs toe, ik denk dat ik wel weet hoe je je ongeveer voelt, heb ook wel eens in dat schuitje gezeten.
![]()
Wel nee, kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?Het moet echt heel erg zijn geweest.
pay back time ?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
Wat zou ik in hemelsnaam voor verschrikkelijke dingen in mijn vorige leven hebben gedaan ?Het moet echt heel erg zijn geweest.
pay back time ?
Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou nou....... je hebt mij toch... of is dat ook deel van de payback?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat ik het slechte "goed" ervaar hebben ze mij ook iets goeds gegevens.
Je weet wel.. zonder duisternis geen licht.. en andersom
Bllllg gatver nok!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:37 schreef nokwanda het volgende:
nou....... ik beet straks hongerig in een lekker sappig uitziend peertje....
En toen kwam er een worm uit. Ik voelde hem tegen mijn tong kriebelen. Ben blij dat ik niet in het beestje beet![]()
Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensenquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn gastheer pakte de peer van me over, sneed het stuk met de worm eruit, en gaf me de peer terug. Ik heb em maar opgegeten.... no-nonsense mensen
quote:
Ja... maar why?quote:
Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
Oei, ja ken het dillemmaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef vamperotica het volgende:
Nou uhm... Het is al een tijdje tijd om weer eens over voorbehoedsmiddelen na te gaan denken...En eigenlijk wil ik er nog niet aan dat miniminiman de laatste is....
En dus wil ik eigenlijk helemaaal niets definitiefs zeg maar....Terwijl t wel t verstandigst is
Ja.... Een paar maanden later!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem je een Mirena. Wel handig. En dan kun je altijd later nog beslissen.
Ow????? Dus als het een meisje was geweest had ze Mirena geheten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja.... Een paar maanden later!!
(Ik HAD de mirena.....DACHT ik!!)
Gewoon allemaal preventief knopenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:45 schreef Mirage het volgende:
Als je van plan bent de komende paar jaar met dezelfde partner te blijven hopsen dan laat je er gewoon bij hém een knoop in leggen
(en voor het geval dat vries je wat sperma van hem in)
Maar als je wisselende partners voorziet... dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken idd...
moeilijk moeilijk.
ik ken het dilemma
in 99 % van de gevallen wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Is gebruik van de pil niet voldoende dan![]()
Mogge trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |