abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40759981
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Is gebruik van de pil niet voldoende dan

Mogge trouwens
Niet bij iedereen.

Daarnaast is het ongezond. Het verhoogt zowel het risico op bepaalde kankers als dat het bij een groep vrouwen andere vervelende bijwerkingen heeft.
Gewichtstoename, instabiele hormonen/depressie, hoofdpijn..... noem maar op.

Plus je moet er iedere dag aan denken
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:36:12 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40759998
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

in 99 % van de gevallen wel.

Maar theoretisch zou je dus, met het gebruik van de pil, bij iedere 100 wippen een keer zwanger moeten raken.....succes
Geen idee, mijn relaties gaan altijd uit voordat ik aan de 100e keer zit

De enige manier om 100% safe te zitten is gewoon nooit meer sex hebben.
En ja de pil heeft wel bijwerkingen. Maar om het nou altijd met rubber te doen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40760273
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Niet bij iedereen.

Daarnaast is het ongezond. Het verhoogt zowel het risico op bepaalde kankers als dat het bij een groep vrouwen andere vervelende bijwerkingen heeft.
Gewichtstoename, instabiele hormonen/depressie, hoofdpijn..... noem maar op.

Plus je moet er iedere dag aan denken
Ik mot het niet meer. Vooral het hormonale gedoe en de daarmee samengaande depressies.
Ik wilde er om die reden al jaren geleden een knup in laten leggen maar daarmee is de gyn het niet eens. Heeft gewoon geweigerd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40760328
Mir.... hoest met je raam?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40760386

11:00 wakker geworden

Tok tok toko
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40760422
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:59 schreef Sight_key het volgende:

Tok tok toko
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40760464
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De toko, wat betekend dat eigenlijk

Even checken of ik wat goed in de lotto heb.

1000 euro is al voldoende om het rode saldo op de bank te zuiveren. Ik sta ongeveer 400 euro in het rood en heb nog een hele maand te gaan

Heb geen zin om te kijken naar de lotto, heb wel mooie getallen weten te vissen uit de voorgedrukte formulieren. 42, 41 en 40 als hoogste eindcijfers op een formulier van 5 rijtjes. En de euroloterij met 11 en 69 erin.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:04:20 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760487
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:03 schreef Sight_key het volgende:

[..]

De toko, wat betekend dat eigenlijk

Even checken of ik wat goed in de lotto heb.

1000 euro is al voldoende om het rode saldo op de bank te zuiveren. Ik sta ongeveer 400 euro in het rood en heb nog een hele maand te gaan
4 maanden niet roken en je bent er
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40760510
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

4 maanden niet roken en je bent er
Ik ben gisteren hulzen gaan kopen. Tis even wennen maar ik heb nu echt een groot pak shag en 200 filters en een mascotte apparaat om te draaien. Even uitzoeken hoe ik het beste sigaretten kan maken met hulzen.

Volgens mij scheelt het sowieso een hoop geld vergeleken met marlboro of lucky strike.

Met hulzen bespaar ik volgens mij zeker 190 euro per maand uit
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:07:19 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760541
Dat denk ik ook wel, pakje sigaretten kost toch al snel 4 euro. Volgens mij is zo'n pak shag en filters maar een 1 of 2 euro ofzo
pi_40760580
1 euro volgens mij, tussen de 1 en 2 euro denk ik, kan ook 1,50 euro per pakje zijn. 200 gram kuypers shag voor 15,95 euro. En dan draai je daarmee constante sigaretten. Alleen draai ik niet goed nu, de sigaretten mislukken vaak nog. Dan zit er bij de filter geen shag maar dat komt vanzelf goed.

Ik voel me weer goed vandaag

Geslapen en gedroomd, alleen niet weten wat ik gedroomd heb vannacht.

Even een sigaret draaien nu

Ik draai ze een voor een, straks maar eens 20 gaan voordraaien.
pi_40760606
Even sigaret draaien

Vandaag een mooie dag om te fokken
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:12:29 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760665
Ik ga vandaag lekker in de tuin aan de gang
Het is echt heerlijk weer hier, het zonnetje schijnt, konijntje hobbelt in de tuin, samara paradeert rond met haar poppenwagen, kortom het is een mooie dag
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:14:07 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760705
Ik ga zo nog even de bak van het konijn verschonen
gister was het een beetje te vochtig daarvoor (staat inde tuin )
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:15:49 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760743
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga zo nog even de bak van het konijn verschonen
gister was het een beetje te vochtig daarvoor (staat inde tuin )
Jij hebt echt een heel lief konijntje, ik zal eens kijken of ik nog een foto van ons konijn heb
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:17:46 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760793

Wat oudere foto's van Samara met konijn
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 12:18:42 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40760811
Ze zijn niet met mijn toestel gemaakt, ik vind ze ook een beetje koud van kleur.
En overbelicht
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:20:03 #118
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40760843
haha aa lief konijn
pi_40760913
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik ga vandaag lekker in de tuin aan de gang
Het is echt heerlijk weer hier, het zonnetje schijnt, konijntje hobbelt in de tuin, samara paradeert rond met haar poppenwagen, kortom het is een mooie dag
Tis inderdaad mooi nazomer weer vandaag Van de zomer heb ik dit jaar niet kunnen genieten door die hitte, dit weer bevalt stukken beter vandaag. Echt nazomer is het nog niet, nog 8 dagen echte zomer maar goed, volgens mij komt de hitte niet meer terug, maar dat weet je maar nooit hier.

Ik ben ook vaker buiten aan het rondlopen en aan het "piekeren" en ijsberen.

Sigaret buiten erbij, muziek aan en gewoon lekker buiten staan of zitten.

Prettige dag vandaag
pi_40760932
Lief konijn inderdaad
pi_40760943
Ik ga even tropical Danny downloaden met toppertje

Dat nummer draaiden ze op het bowling centre vaker, best okey dat nummer

Ben ook via newnova.org bezig weer. Af en toe wat binnen smokkelen. Met mate natuurlijk. Arme "student" als ik heeft geen geld om alles te kopen Daar moet brein maar rekening mee houden. Ik moet inspiratie opdoen voor mijn studie dus ik heb muziek nodig even.

Was brein echt een stichting brein, dan zouden ze alle breinen van de mensen helemaal zichzelf laten ontplooien en zouden ze downloaden toestaan.

Stichting brein, zo'n naam associeer ik met onbeperkte inspiratie van het brein en de geest. Zonder belemmeringen op te leggen.
pi_40760970
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
1 euro volgens mij, tussen de 1 en 2 euro denk ik, kan ook 1,50 euro per pakje zijn. 200 gram kuypers shag voor 15,95 euro. En dan draai je daarmee constante sigaretten. Alleen draai ik niet goed nu, de sigaretten mislukken vaak nog. Dan zit er bij de filter geen shag maar dat komt vanzelf goed.

Ik voel me weer goed vandaag

Geslapen en gedroomd, alleen niet weten wat ik gedroomd heb vannacht.

Even een sigaret draaien nu

Ik draai ze een voor een, straks maar eens 20 gaan voordraaien.
Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toe

Dan:
als ze te strak zijn (niet trekken), dan moet je minder shag in doen.

Als ze te los zijn moet je er wat meer in doen.

Maar het beste is nog om níet te roken.

Succes
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_40761037
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toe

Dan:
als ze te strak zijn (niet trekken), dan moet je minder shag in doen.

Als ze te los zijn moet je er wat meer in doen.

Maar het beste is nog om níet te roken.

Succes
Danke voor de tip

Ik weet nu ongeveer hoeveel shag in de schacht moet. Ik moet minder shag erin doen, precies genoeg uitkienen zodat de sigaret ook niet te strak gedraaid wordt.

Shag smaakt best lekker van kuypers. Gisteren in de winkel vroeg ik naar het beste verkochte van hulzen en toen kreeg ik dat allemaal tegen een prijs natuurlijk

De lotto nakijken heb ik helemaal geen zin in. Het geld boeit me niet maar ik heb geld nodig om door te gaan met ontwikkelen.
pi_40761061
wat een scheetjes senesta

àllebei
Sir Winston Churchill
pi_40761097
Nu downloaden via limewire. Gewoon een paar nummers en ook een paar spacy nummers nemen. Even wat nummers zoeken dus ook. Straks even wat nieuwe en oude lijsten van muziek bekijken op internet en dan gewoon binnen halen.

Morgen naar de bibliotheek even. Zoeken naar juiste muziek

Lotto lever ik gewoon in morgen zonder zelf te checken. Ik laat dat formulier gewoon door de machine gaan.
pi_40761116
Inderdaad lief kind en konijn samen op de foto

Tropical Danny is binnen, even gaan luisteren nu

Wat een muziek

Wel gezellig. En dan een strike gooien
pi_40761159
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef Mirage het volgende:
wat een scheetjes senesta

àllebei
Hoest nou met je raahaaaam?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40761178
Nu James Blunt met wiseman zoeken.

Om mijn brein op te voeren

Eerst even draaien met het mascotte apparaat

Kijken of ik een mooie kan maken
pi_40761261
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoest nou met je raahaaaam?
Juist .. mijn raam...

Scroll vooral even naar beneden als de pagina geladen is en bedenk daarbij dat deze foto vlak na het ongeval gemaakt is en er steeds meer uit begon te kinkelen... (en nu nog steeds hoor ik af en toe *ploink* )

http://members.chello.nl/rcoleman/Es/raamgroot.JPG

Er zit een groot raam en een heleboel tape tijdelijk voorgeplakt.... zonder noodweer lijkt het tot nu toe een prima noodoplossing

morgen moeten wij verder kijken.
Sir Winston Churchill
pi_40761387
ow, maar het was niet helemaal onze schuld.. het raam schijnt er ook verkeerd in gezet te zijn en véél te dun te zijn volgens meneer de taper.
Sir Winston Churchill
pi_40761398
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

Juist .. mijn raam...

Scroll vooral even naar beneden als de pagina geladen is en bedenk daarbij dat deze foto vlak na het ongeval gemaakt is en er steeds meer uit begon te kinkelen... (en nu nog steeds hoor ik af en toe *ploink* )

http://members.chello.nl/rcoleman/Es/raamgroot.JPG

Er zit een groot raam en een heleboel tape tijdelijk voorgeplakt.... zonder noodweer lijkt het tot nu toe een prima noodoplossing

morgen moeten wij verder kijken.
Wat ben ik blij dat de kindjes er nu niet zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:47:39 #132
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40761475
was er iets tegen het raam aangewaaid ofzo dat het stuk is gegaan?
pi_40761479
Interpolis erbij halen Mirage Schijnt glas-helder te zijn

Ik heb het koud en warm de hele tijd. Hemd aan hemd uit.

James Blunt - Wiseman

Lekker nummer
pi_40761498
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
was er iets tegen het raam aangewaaid ofzo dat het stuk is gegaan?
de tapemeneer maakte ook al zo'n opmerking... of er een vogel (grote meeuw) van buiten tegen aan was gevlogen of wat er gebeurd was.

Maar het "iets" kwam van binnen uit...
Sir Winston Churchill
pi_40761518
het was de strijkplank
Sir Winston Churchill
pi_40761644
moet ff m'n hersenspinsels kwijt...

De bom gaat hier zo barsten.

M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.
Eerst maar eens kijken of praten wat op kan lossen. Weggaan kan altijd nog.

Reageren hoeft niet hoor, moest gewoon ff m'n ellende kwijt.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_40761684
Gewoon doen wat het beste aanvoelt badlittlegirl. Voor jezelf kiezen ook wel. Altijd jezelf voorop stellen. En dan kunnen anderen ook zichzelf voorop stellen. In een wereld waar iedereen zichzelf voorop stelt, kun je ook makkelijk leven.

Egoisme is het niet eens. Voor eigen geluk kiezen wel. En dan kun je nog altijd aan anderen denken.

Maar eigen geluk eerst
pi_40761708
Even koffie pakken

Koffie
pi_40761745
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:

M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.

hé badlittlegirl,

wat ontzettend jammer joh !
het is inderdaad jammer als iemand je interesse niet deelt en je niet steunt.. nog minder prettig is het als iemand je niet alleen steunt maar ook "in de weg zit" en remt.

Voel je vrij hier lekker af te reageren..

ik hoop dat jullie tot een agreement kunnen komen.

Misschien kan jij accepteren dat hij de kat uit de boom wil kijken (en dus gewoon zijn eigen geloof/idee over de zaken heeft) en hij jou wil stimuleren in iets dat belangrijk voor jóu is.
Niet omdat hij zich er zelf in kan vinden, maar puuromdat hij het prettig en gezond vindt als jij jij kan zijn enjezelf o pjou manier volledig kan ontplooien.

Succes meid,
ik duim voor jou.
Sir Winston Churchill
pi_40761881
* sight_key Sluit zich ook op Mirage aan
pi_40761930
Ik ga even een kaart trekken voor badlittlegirl

Als dat lukt dus.

Even geduld a.u.b.
pi_40761969
Doe wat je wilt doen, maar doe het met passie

Deze kaart lag onderaan, is ook wel toepasselijk

Nu een eruit trekken met schuddelen Of schudden of hoe je dat noemt

Houd op met weerstand bieden,
pas dan kun je het geschenk,
dat het heden is,
volledig ontvangen

Ik vind de eerste het meest toepasselijk.
pi_40761990
Geen weerstand, gewoon lekker doen wat je wilt doen. Niet inhouden, gewoon gaan met die banaan. Alle remmen los gooien. Volledig uit je dak

Zo hoort het leven in zijn volledigheid te zijn

Alle remmen los.

Met 666 KM per uur. En Allah op de passagiersstoel, Christus op het dak en Bhoeddah op de achterbank in een diepe trance
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:20:41 #144
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40762192
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:

Ik wil daar toch wel op reageren.

Spiritualiteit is 1 vd redenen geweest dat mijn vriendin het uitgemaakt heeft. Zij had er niks mee en ik wel. Nu vind ik dat geen probleem. Kan het prima in mijn eentje en als de ander niets met spiritualiteit heeft, so be it. Maar zij vond dat de denkwijzes en levensvisies daardoor te veel uit elkaar lagen (met name mbt de dood en wat daarna komt).

Dat dat zo diep bij haar zat wist ik echt niet, zij heeft er weinig over gesproken en zij dacht ook dat mijn 'geloof' veel meer in mijn dagelijkse leven een rol speelde dan het werkelijk deed.

Ik zou in elk geval willen zeggen: praat erover als je dat nog niet gedaan hebt. Laat niet je relatie door zoiets op de klippen lopen
pi_40762235
Doe mij een toppertje

Dubbele whiskey
pi_40762253

Wanneer gaan we feesten hier???

Alle zorgen vergeten

Gaan we feesten gewoon. Weg met die zorgen in een relatie.

Zuipen we ons helemaal klem.

Het dak eraf
pi_40762289
Nieuw bakkie koffie nu Gedronken uit een grote mok uit 1996. Die mok is heilig. Al 10 jaar drink ik uit deze mok.

Even boosten van power.

Power boosting
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:26:23 #148
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40762340
mogge
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40762381
Goodmorning Barra

Alles flex en okey

Gisteren uit geweest?
pi_40762557
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef Sight_key het volgende:
Doe mij een toppertje

Dubbele whiskey
en een breezer ananas

mogguh / middag mensen hier

even wat reactie:
@vamp foon kan ook s'avonds
@ mir: strijkplanken moeten ook niet vliegen (daar heb je toch een bezem voor?) nee serieus da's minder met het raam, ik hoef het niet te zeggen, maar kijken jullie beetje uit hoop snel op een goede oplossing voor jullie !
@ badlittlegirl: zoals de anderen hier ook al zeggen, je gevoel volgen, hoe pijnlijk dat eerst kan zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')