Niet bij iedereen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Is gebruik van de pil niet voldoende dan![]()
Mogge trouwens
Geen idee, mijn relaties gaan altijd uit voordat ik aan de 100e keer zitquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
in 99 % van de gevallen wel.
Maar theoretisch zou je dus, met het gebruik van de pil, bij iedere 100 wippen een keer zwanger moeten raken.....succes![]()
Ik mot het niet meer. Vooral het hormonale gedoe en de daarmee samengaande depressies.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Niet bij iedereen.
Daarnaast is het ongezond. Het verhoogt zowel het risico op bepaalde kankers als dat het bij een groep vrouwen andere vervelende bijwerkingen heeft.
Gewichtstoename, instabiele hormonen/depressie, hoofdpijn..... noem maar op.
Plus je moet er iedere dag aan denken![]()
quote:
quote:
4 maanden niet roken en je bent erquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
De toko, wat betekend dat eigenlijk
Even checken of ik wat goed in de lotto heb.
1000 euro is al voldoende om het rode saldo op de bank te zuiveren. Ik sta ongeveer 400 euro in het rood en heb nog een hele maand te gaan![]()
Ik ben gisteren hulzen gaan kopen. Tis even wennen maar ik heb nu echt een groot pak shag en 200 filters en een mascotte apparaat om te draaien. Even uitzoeken hoe ik het beste sigaretten kan maken met hulzen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
4 maanden niet roken en je bent er
Jij hebt echt een heel lief konijntje, ik zal eens kijken of ik nog een foto van ons konijn hebquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga zo nog even de bak van het konijn verschonen
gister was het een beetje te vochtig daarvoor (staat inde tuin)
Tis inderdaad mooi nazomer weer vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik ga vandaag lekker in de tuin aan de gang![]()
Het is echt heerlijk weer hier, het zonnetje schijnt, konijntje hobbelt in de tuin, samara paradeert rond met haar poppenwagen, kortom het is een mooie dag![]()
Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toequote:Op zondag 13 augustus 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
1 euro volgens mij, tussen de 1 en 2 euro denk ik, kan ook 1,50 euro per pakje zijn. 200 gram kuypers shag voor 15,95 euro. En dan draai je daarmee constante sigaretten. Alleen draai ik niet goed nu, de sigaretten mislukken vaak nog. Dan zit er bij de filter geen shag maar dat komt vanzelf goed.
Ik voel me weer goed vandaag
Geslapen en gedroomd, alleen niet weten wat ik gedroomd heb vannacht.
Even een sigaret draaien nu
Ik draai ze een voor een, straks maar eens 20 gaan voordraaien.
Danke voor de tipquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Na het draaien moet je de sigaret even rechtop houden tussen je vingers en met het filter op de tafel kloppen/ laten stuiteren... zo zakt de shag netjes naar de filter toe
Dan:
als ze te strak zijn (niet trekken), dan moet je minder shag in doen.
Als ze te los zijn moet je er wat meer in doen.
Maar het beste is nog om níet te roken.
Succes![]()
Hoest nou met je raahaaaam?quote:
Juist .. mijn raam...quote:
Wat ben ik blij dat de kindjes er nu niet zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Juist .. mijn raam...
Scroll vooral even naar beneden als de pagina geladen is en bedenk daarbij dat deze foto vlak na het ongeval gemaakt is en er steeds meer uit begon te kinkelen... (en nu nog steeds hoor ik af en toe *ploink*)
http://members.chello.nl/rcoleman/Es/raamgroot.JPG
Er zit een groot raam en een heleboel tape tijdelijk voorgeplakt.... zonder noodweer lijkt het tot nu toe een prima noodoplossing
morgen moeten wij verder kijken.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
was er iets tegen het raam aangewaaid ofzo dat het stuk is gegaan?
hé badlittlegirl,quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:
moet ff m'n hersenspinsels kwijt...
De bom gaat hier zo barsten.
M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.
Eerst maar eens kijken of praten wat op kan lossen. Weggaan kan altijd nog.
Reageren hoeft niet hoor, moest gewoon ff m'n ellende kwijt.
Ik wil daar toch wel op reageren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef badlittlegirl het volgende:
moet ff m'n hersenspinsels kwijt...
De bom gaat hier zo barsten.
M'n relatie gaat k*t, hij heeft geen oog voor mijn spirituele persoontje... Hij doet het een beetje af als onzin. Het is een belangrijk iets in m'n leven, het neemt steeds grotere vormen aan. Ik wil dat hij me er in steunt... aanhoren is toch het minste wat hij kan doen. Het voelt eenzaam.
Het voelt nu leeg en depressief. Ik moet groeien. Zijn ongeloof remt me af. Het voelt nu zelfs aan als een blokkade. Ik kan zo niet verder...
Ik ga hem eindelijk vertellen wat ik voel. Het zal hard bij hem aankomen. Hij ziet dat soort dingen niet.
Ik vind het laf van mezelf. Maar de grote stap ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.
Eerst maar eens kijken of praten wat op kan lossen. Weggaan kan altijd nog.
Reageren hoeft niet hoor, moest gewoon ff m'n ellende kwijt.
en een breezer ananasquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:22 schreef Sight_key het volgende:
Doe mij een toppertje
Dubbele whiskey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |