en a.s. dinsdag is de laatste nieuwe aflevering voor voorlopig! ik zit ook strak met de tijd hier. vandaar ook zo weinig caps afgelopen periode!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Koningin het volgende:
Oh, ik heb al weer zoveel afleveringen gemist
Vergeet het telkens doordat ik geen tijd heb.....
kan me ff niemand te binnen schietenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Word vetjes zo te zien
[..]
Goh, wie zal die 1% toch zijn![]()
aah die is smerigquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
ohhh die was heftig!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
Vooral dat laatste verklaard een hoopquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef BlueCurl het volgende:
die aflevering is tof... niet qua onderwerp want ook ik ben er tegen. maar de aflevering vind ik gewoon goed! en veel speedle ook...![]()
Haha dat sowieso. Maak meniet uit wat voor een ame vertwistend verhaal ze maken... hij mag zo terugkomen hihi. Ik ga binnenkort ook eens weer siezoen 1 in zijn geheel kijken denk ik! Zodra mijn examens voorbij zijn en alle praktijk netjes ingeleverd is met school!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vooral dat laatste verklaard een hoop![]()
waren speedle en frank ook bijquote:Op donderdag 2 november 2006 10:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van de vorige afleveringen vond ik die ene leuk waar H en Delko op een crime scene zijn, en er opeens een ammoniaklucht geroken wordt..
RENNNE!
mijn dvd's heb ik voor de heb in mijn kast... als collectables. Maar binnenkort worden de nederlandse dvd's vervangen door de amerikaanse seizoens boxenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 2 ligt ook al weer 3 mnd ongezien in de kast.
hoe doe ik watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |