Hiep hoi! Op bezoek bij oom Philips.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als ik Philips lees, ben ik geneigd te denken aan Zaltbommel...
Ja, en ik had natuurlijk moeten weten dat Eindhoven vóór Philips nauwelijks bestond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja. Eindhovenaren weten best waar Philips vandaan komt...
Frederik Philips komt dus uit Zaltbommel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja. Eindhovenaren weten best waar Philips vandaan komt...
De hele familie Philips komt daar vandaan. En in Eindhoven was nog een grote hoeveelheid aan arbeidskrachten te vinden...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Frederik Philips komt dus uit Zaltbommel?
Weer wat geleerd
Da's de "organisatie". Maar van wie was die?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:29 schreef Supersheep het volgende:
De tuftufclub?
weet ik tquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's de "organisatie". Maar van wie was die?
Nee, daar hebben ze ook nog een "rechtszaak" van gehad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:31 schreef geenaam het volgende:
Willy van der steen?
Minder bruinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:33 schreef Supersheep het volgende:
Alberto 'checkt de park' Nogwat?
Nee. 't Is geen kampjoekel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef Jajong het volgende:
Maikuuul
Da's een moraalridder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef Supersheep het volgende:
Francisco van Jole??????????
Geen FdJ of FvJ.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:35 schreef geenaam het volgende:
Freek de JongeJa ik heb geen idee hoor..
Eerste twee letters van de achternaam juist. Klinkt bijbels. Of slaaplied-achtig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef Jajong het volgende:
Frank Janssen
Da's enkelvoud. En te lang.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef Supersheep het volgende:
Jacobus?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef geenaam het volgende:
Frank jacobs
En een punt voor geenaam!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef geenaam het volgende:
Frank jacobs
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Feli. Ik ga tellen en dan m'n zoontje van het station halen. Is de hele dag met oma weggeweest.
Zo moeilijk was 'ie niet hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:42 schreef Supersheep het volgende:
Thijs Verwest
Ajuussquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Feli. Ik ga tellen en dan m'n zoontje van het station halen. Is de hele dag met oma weggeweest.
Mjah die reken ik dan wel goed. geenaam +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef geenaam het volgende:
Tom Holkenberg geloof ik.
Op zich schelen Hokenboer en Holkenberg beiden maar één letter met Holkenborgquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mjah die reken ik dan wel goed. geenaam +1
Het is Holkenborg
Welkom terug!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef MaJo het volgende:
Steeds als ik die namen zie denk ik "oh ja" maar kan er zelf dan niet opkomen
Hey! Blijf maar efkes, ben nog niet echt lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ook niet echt mijn muzieksoort (al vind ik J XL best aardig) maar blijkbaar zitten ze toch in m'n koppie.
Wat was er nou eigenlijk met je oor als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey! Blijf maar efkes, ben nog niet echt lekkerMaar moest iets checken dus kwam toen vanzelf bij fok
![]()
Junkie XL is wel leuk ja, Tiësto is niet echt mijn ding hoewel ik hem op z'n tijd ook wel kan waarderen![]()
Zit wat in maar toch vond ik dat Holkenboer er nog te ver vanaf zat, vandaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich schelen Hokenboer en Holkenberg beiden maar één letter met Holkenborg![]()
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat was er nou eigenlijk met je oor als ik vragen mag?
Heb een soort letterafwijking dus vandaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zit wat in maar toch vond ik dat Holkenboer er nog te ver vanaf zat, vandaar.
Nouja, dan heeft het misschien iets met je evenwichtsorgaan te maken.. ( Dat zit achter/in je oor )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapen![]()
Meningen verschillen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
Blijkbaar niet. Het is ook een kutband hé.
Jajong zei toch iets? Dan moet je zeggen of het fout is dan kunnen mensen weer doorradenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef geenaam het volgende:
Niemand?
Dat denk ik inderdaad ook en dat gaan ze onderzoeken als het bloed niets oplevert. In de tussentijd ga ik mijn oor druppelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, dan heeft het misschien iets met je evenwichtsorgaan te maken.. ( Dat zit achter/in je oor )
Er zijn vet enge ziektes die met je evenwichtsorgaan te maken hebben, maar dat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook en dat gaan ze onderzoeken als het bloed niets oplevert. In de tussentijd ga ik mijn oor druppelen
Iets met je evenwicht/balans lijkt het dus ook? Dan zou dat helemaal niet zo raar zijn met je oor. Maar goed als je bloed laat prikken weet je iig snel of het geen ijzertekort is. Beterschap ermee!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapen![]()
Familie van Hendrik Marsman?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:56 schreef geenaam het volgende:
TheSilentEnigma + 1
Ik had niet om de volledige naam gevraagd en anders zou het toch te lang duren dus ik keur het goed.
Joost Marsman
Matrouchkasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe heten deze poppetjes?
[afbeelding]
Mij zal je niet snel betrappen op het stellen van een muziekvraag, daar hebben we FMT tenslotte voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:56 schreef Jajong het volgende:
Nu even een écht algemene vraag please!
Ik ben niet zo'n mierenneuker als het om het schrijven van namen gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef Jajong het volgende:
Op zijn Nederlands schrijf je dat trouwens Matroesjka denk ik
Dat betekent oma's.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef MaJo het volgende:
ik dacht baboeshka's?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef Nembrionic1 het volgende:
Korte mededeling: de ban van Stanley en mij moeten we gewoon uitzitten
Onze gruwelijke halsmisdaad weegt blijkbaar zwaarder dat het gedrag van enkele notoire ban-verzamelaars
Tot over een week mensen
Inderdaad, het negenbandig gordeldier. DingeAntonmans+1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef AntonDingeman het volgende:
gordeldier
Kijk uit, straks word je nog gebannedquote:
Die is toch op vakantie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Nembrionic1 het volgende:
Dan wordt je ook gebanned
Ask Danny
Die jaquote:
wat is er mis met ban-verzamelaarsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef Nembrionic1 het volgende:
Korte mededeling: de ban van Stanley en mij moeten we gewoon uitzitten
Onze gruwelijke halsmisdaad weegt blijkbaar zwaarder dat het gedrag van enkele notoire ban-verzamelaars
Tot over een week mensen
Vrijgemaaktenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Omdat in 1944 prof. Klaas Schilder niet bij de gereformeerde synode aanwezig kon zijn vanwege bombardementen, besloten zijn tegenstanders binnen de gereformeerde kerken er een paar besluiten door te drukken waar Schilder het niet mee eens zou zijn. Vanuit zijn schuilkelder merkte Schilder dit op en werd woest. Vooral over de nieuwe standpunten van de Gereformeerde Kerk Nederland omtrent de doop was hij niet te spreken. Hij besloot een nieuwe kerk op te richten, die vandaag nog steeds bestaat. Hoe heet dit kerkgenootschap?
Mijn grootvader was een van de medestanders van schilder, en heeft als predikant de vrijmaking ook ondertekend.quote:
Ah, toevallig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Mijn grootvader was een van de medestanders van schilder, en heeft als predikant de vrijmaking ook ondertekend.
Schippers won dit jaar, Siebelink heeft de AKO gewonnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel dus, heeft Siebelink dit jaar de Libris 2005 of 2006 gewonnen?
Ja hoor. Erg mooi trouwens, aan te raden schrijver.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:29 schreef EricusMaximus het volgende:
WJ Otten, specht en zoon.
Dat was dit jaar (voor 2006, hoe vaag het ook is...) met de uitreiking van Guusjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel dus, heeft Siebelink dit jaar de Libris 2005 of 2006 gewonnen?
Ah ok, best raar eigenlijk aangezien het over boeken van een jaar terug gaat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was dit jaar (voor 2006, hoe vaag het ook is...) met de uitreiking van Guusje
Best leuk, jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:32 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ja hoor. Erg mooi trouwens, aan te raden schrijver.
EricusMaximus +1
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Schippers won dit jaar, Siebelink heeft de AKO gewonnen.
Jah, romanschrijvers zijn vaak vage mensen dus dan heb je meteen de reden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, best raar eigenlijk aangezien het over boeken van een jaar terug gaat?
Het gaat gewoon om het jaar van de uitreikingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, best raar eigenlijk aangezien het over boeken van een jaar terug gaat?
Knielen op een bed violen, waar was je nou, ...?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Best leuk, ja
Mijn moeder heeft nog een radiocommercial in mogen spreken voor dat boek![]()
Nieuwe vraag:
Noem 4 titels van de shortlist voor de Libris Literatuur Prijs 2006
Die zocht ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:38 schreef Gooitzen het volgende:
Joe Speedboot?
De vent en het boek zijn gehypt. Maar het boek is nog steeds wel leuk, apart verhaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Gehypte vent, die columns van hem zijn altijd tenenkrommend.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:43 schreef EricusMaximus het volgende:
De Ontelbaren is zijn tweede roman.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:44 schreef Gooitzen het volgende:
de ontelbaren?
Hiep hoi!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]![]()
Oplettend!
Gooitzen +1
Verkeerde copy-paste dus
Ja, klopt allemaal. En dit zijn wel recente. Match Point was erg goed trouwens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:53 schreef Supersheep het volgende:
Matchpoint
Scoop
Deconstruction Harry
Yooo. Netjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Annie Hall
Manhattan
Everything you've always wanted to know about sex, but were afraid to aks
Match Point
The curse of the jade scorpion
Scoop
Dat 'ie z'n adoptie-dochter neukt ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:54 schreef Gooitzen het volgende:
Match Point was erg trouwens.
goed moest er nog tussen. Dat laatste is inderdaad een beetje snue.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat 'ie z'n adoptie-dochter neukt ook.
Aksquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Everything you've always wanted to know about sex, but were afraid to aks
Volgens IMDB is het niet zijn eigen dochter:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat 'ie z'n adoptie-dochter neukt ook.
Afrikaanderbuurt en Keylenbuurt ken ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Charlois
Feyenoord
Afrikaanderbuurt
Spangen
Keylenbuurt
dat is 4quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:08 schreef Supersheep het volgende:
Nevada
Utah
Colorado
Montana
Idaho
Verder kom ik niet
Dacht ik al. ik ken wel de namen maar heb geen idee waar ze liggen..quote:
Oef, jij hebt echt helemaal geen idee waar alles ligt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:16 schreef geenaam het volgende:
En dan als 2e gok New Jersey.
Dat zei ik alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Oef, jij hebt echt helemaal geen idee waar alles ligt?
Niet lullig bedoeldMijn kennis van de staten is ook behoorlijk gelimiteerd.
New Jersey ligt bij New York, in het uiterste oosten. Wyoming ligt juist ergens in de mid-west ( <- dat heet toch zo? )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:18 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat zei ik alIk ken wel aardig wat staten maar heb totaal geen idee waar ze liggen
Ik had het al opgezocht en volgens mij echt niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:15 schreef EricusMaximus het volgende:
North-Dakota niet, toch?
Goed onthouden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:21 schreef geenaam het volgende:
Oh ja, je moest ze in 2 posts zetten je mocht niet 2 keer gokken in 1 post toch?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:20 schreef BwennieBren het volgende:
Nebraska?
Kan nu niet meer terugdraaien want Editen is ook verboden..quote:
Oh die is al geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:20 schreef AntonDingeman het volgende:
Colorado
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:21 schreef geenaam het volgende:
Oh ja, je moest ze in 2 posts zetten je mocht niet 2 keer gokken in 1 post toch?
quote:Eén antwoord per keer
Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in één post als er maar om één ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten )
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Ja de OP verandert nogal vaak. Ik wist het wel maar was het even vergeten. Eerst mocht je altijd 2 x gokken en dan wachten op antwoord van de vragensteller.quote:
Woei!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bwennie kopt m in
BwennieBren +1
Zie het nu ja. North-Dakota grenst niet aan Wyomingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:19 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik had het al opgezocht en volgens mij echt niet.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:25 schreef Gooitzen het volgende:
Oboema en José, Ja, zo gaat dat soms?
Ja dat heb ik ook wel eens. Of te domme antwoorden weghalenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ik wil mijn typfouten gewoon kunnen edittenIk kan er niet tegen als ik domme fouten maak.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
Oboema Sesetokoe en José
Wanneer ga je nou eindelijk eens dood?
Dan kun je er wel een streep doorzetten, om aan te geven dat je eigenlijk niet zó erg dom bentquote:
Wat mis ik hier? Wie wat waar hoe is dat ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
Oboema Sesetokoe en José
Wanneer ga je nou eindelijk eens dood?
Dat is idd de volledige kreet van Josequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef k_man het volgende:
Dood moet je! Dood, dood, dood! Wanneer ga je nou eindelijk eens dood?
Kende alleen de versie met de landen van de wereld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat we het allemaal maar in onze geheugen mogen prenten
Alleen kun je in dit filmpje niet duidelijk zien wat de buurlanden zijn van de staten.![]()
Ja maar dan kunnen ze nog zien dat het wel in je gedachten opkwam en ook nog de moeite nam om dat als antwoord te geven..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kun je er wel een streep doorzetten, om aan te geven dat je eigenlijk niet zó erg dom bent
Oboema en José, nog uit de tijd dat Jiskefet erg leuk was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat mis ik hier? Wie wat waar hoe is dat ?
Of eigenlijk is het alleen Michiel Romeyn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Oboema en José, nog uit de tijd dat Jiskefet erg leuk was.
Oops! Het zijn r maar 6 en nu?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
http://www.mapsofworld.co(...)ap-usa-political.gif
Hier is het wel te zien.
Wow. De kaart van de USA is altijd een hele openbaring voor me. Ik heb altijd gedacht dat bv. Alabama veel meer richting het westen lag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
http://www.mapsofworld.co(...)ap-usa-political.gif
Hier is het wel te zien.
mai dus, of heb ik t nou gewoon verkeerd in m'n kop zitten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef BwennieBren het volgende:
Paaseilandhoofden
Niks, jij had gewoon de ontbrekende goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oops! Het zijn r maar 6 en nu?
Dat is toch de maorie ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:33 schreef Gooitzen het volgende:
is dat die stam uit Nieuw Zeeland?
Ach vooruit, ik reken het goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef BwennieBren het volgende:
Paaseilandhoofden
*zweet van voorhoofd afveegtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks, jij had gewoon de ontbrekende goed.
Ik vind het grappig om te zien dat Alaska bijna net zo groot is als heel VS.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Wow. De kaart van de USA is altijd een hele openbaring voor me.
! Altijd gedacht dat die stenen hoofden mai heetten. moet nog een o'tje bij in m'n kop dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach vooruit, ik reken het goed.
BwennieBren +1
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het grappig om te zien dat Alaska bijna net zo groot is als heel VS.
Waar kijk je dan wel niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.lib.utexas.edu/maps/united_states/n.america.jpg laat toch wat anders denkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.wall-maps.com/World/world_time_zone_map.jpg
Dat lijkt zo, maar als de kaart rekening houdt met de rondte van de aarde, is het wel iets minder groot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat landen rond de poolcirkel extra breed worden op wereldkaarten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.wall-maps.com/World/world_time_zone_map.jpg
Mathilde Willinkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
Welke Nederlandse stewardess en ooit eega van een Nederlandse kunstschilder werd op 39 jarige leeftijd dood aangetroffen op op haar hemelbed met een kogel door dr hoofd in haar woning in Amsterdam.
Ah, dat zal het zijn. De kaart op mijn bureau is inderdaad ook recht getekend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Vergeet niet dat landen rond de poolcirkel extra breed worden op wereldkaarten.
Tja, ik vind dat niet zo'n punt. Op een duur kun je dan nergens meer vragen over stellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mathilde Willink![]()
Telt dit antwoord wel? Ik heb ooit een foto van haar geplaatst en naar haar naam gevraagd.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef k_man het volgende:
Hou 'ns op met dat gezever over de VS. We zijn ondertussen dertig vragen verder. [afbeelding]
Dus ik had het gewoon moeten typen, nu was ik te laatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef AntonDingeman het volgende:
Tja, ik vind dat niet zo'n punt. Op een duur kun je dan nergens meer vragen over stellen.
k_man +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef k_man het volgende:
Mathilde Willink?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |