Helaas is het nog waar ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
• Ajax heeft de Johan Cruijff-schaal van 2006 al gewonnen
In mijn versie zelfts tot 2019.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Demi de Zeeuw (AZ) heeft een contract tot 2013
Is FC Omniworld geen voorzetting van de Amsterdamse club De Zwarte Schapen? Wellicht heeft de vroege oprichtingsdatum daarmee van doen.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/897222/3/50#40768853]FC Omniworld is opgericht op 5 maart 1932
Wiki zegt:quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Is FC Omniworld geen voorzetting van de Amsterdamse club De Zwarte Schapen? Wellicht heeft de vroege oprichtingsdatum daarmee van doen.
Vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Is FC Omniworld geen voorzetting van de Amsterdamse club De Zwarte Schapen? Wellicht heeft de vroege oprichtingsdatum daarmee van doen.
quote:Het begon allemaal met een zakenman uit Amsterdam, ene Richard Smith. Het was in de zomer van 1995, Ajax had net de Champions League gewonnen. Smith wist de Amsterdamse amateurclub De Zwarte Schapen zo gek te krijgen om naar Almere te verhuizen. Met als grote belofte dat de club snel toe kon treden tot het op één na hoogste podium van het Nederlandse profvoetbal: de eerste divisie.
Smiths dromen gingen echter nog veel verder. "In 2005 staat De Zwarte Schapen met de Europacup I op het bordes van het Almeerse stadhuis", verkondigde hij. "Dit wordt een Europese opclub. We gaan Ajax voorbij." Toen de praktijk echter al snel weerbarstiger bleek dan de realiteit, verloor Smith de aandacht. Enkele jaren later wendde hij zijn blik definitief af van Almere, en verliet Nederland om in Londen te gaan wonen.
Het idee van profvoetbal had echter definitief postgevat, vooral in het Almeerse stadhuis. Zowel de politiek als de ambtenarij waren er zeker van dat een ‘grote stad als Almere’ topsport nodig had. Profvoetbal, maar ook profbasketbal en profvolleybal. En dat alles in een groot en modern sportcomplex. Een stadion voor 15.000 toeschouwers, en een topsporthal voor 3000 man.
In 2000 stichtte de gemeente de NV Omniworld. Een overkoepelende holding waar een aantal sportclubs in werd ondergebracht, waaronder De Zwarte Schapen.
Dan moeten ze ook de vroegere namen vermelden, dat hebben ze bij clubs als AZ en ADO ook gedaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik koop 'm alleen voor de verzameling, heb dat ding al vanaf begin jaren '90 ieder jaar.
Heb er nog wat liggen uit de jaren '80.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft nog oude VI seizoensgidsen voor mijn verzameling?!![]()
Volgens mij komt die 30 of 31 augustus in de winkels te liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oja, de amateurgids is ook besteld.
Is die eigenlijk al uit?? (afgelopen dinsdag kwamen ze pas de teamfoto maken bij OJC)
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb geen kaartjes waar jij iets aan hebt.
Meestal laatste week van augustus idd, net voor de start van de hoofdklasse.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef spurs het volgende:
[..]
Volgens mij komt die 30 of 31 augustus in de winkels te liggen.
Hij speelde vorig seizoen wel bij Fortuna, Roda heeft hem pas per dit seizoen aangetrokken en meteen verhuurd aan MVV.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef Schimpie het volgende:
Bij MVV staat bij Nieuw Aziz Moutawakil (Fortuna Sittard), maar hij komt van Roda, zij hebben hem verhuurd aan MVV.
Nog iets voor het foutenlijstje dus.
Dan zouden ze hem ook bij de transfers van Roda moeten noemen en dan zowel bij komende als vertrekkende spelers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar hij is natuurlijk wel van Roda JC gekomen dan. Al maken ze daar meer fouten in.
Vroeger...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef Doezelhaar het volgende:
De VI is al 10 jaar niet meer wat het geweest is.
Technisch gezien is dat de enige juiste manier ja. Jaap Davids vertrekt nu bijvoorbeeld zowel bij Vitesse als bij Den Bosch, dat is wel goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zouden ze hem ook bij de transfers van Roda moeten noemen en dan zowel bij komende als vertrekkende spelers.
De nieuwsfunctie is vervallen, maar dat wil niet zeggen dat er geen rol meer voor de VI is. Ze zouden zich (nog0 meer op achtergrondreportages etc. kunnen toeleggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Gollemrulez het volgende:
Ook door het internet is de functie van het blad een beetje aan het vervallen.
als je dan toch aant mierenzeiken bent, de bosnische vlag klopt ook niet... die is een paar jaar geleden veranderdquote:- Haris Medunjanin speelt volgens mij echt voor Nederland, maar krijgt een Bosnische vlag
Hij komt met de gewone post.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:28 schreef DeTolk het volgende:
Hoe laat wordt de VI normaal gesproken bezorgd? Of komt ie met de gewone post?
Met de gewone postquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:28 schreef DeTolk het volgende:
Hoe laat wordt de VI normaal gesproken bezorgd? Of komt ie met de gewone post?
Hij heeft zowel een NL als een Bosnisch paspoort en is daar ook geboren. Dus zo raar is dat niet.quote:- Haris Medunjanin speelt volgens mij echt voor Nederland, maar krijgt een Bosnische vlag
Ik vrees het eigenlijk ook, ze willen volgens mij zo'n min mogelijk energie in die seizoengids steken, en snel geld verdienen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Kan je doen, is alleen vergeefse moeite vrees ik.
We kunnen het best proberen. Die lijst hebben we toch al, en met een beetje mazzel staan ze er volgend jaar niet meer in...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Kan je doen, is alleen vergeefse moeite vrees ik.
Dan is het hoogstens inconsequent, maar niet echt een fout.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ze kiezen verder overal ongeveer voor het land waarvoor de (jeugd)interlands gespeeld worden. Dus dan moet je Nederland doen.
Is dat zo? In mijn wegenatlas heet die plaats Villarreal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:18 schreef Peter83 het volgende:
Roger die van Villareal komt. Het moet natuurlijk VillarReal zijn. Valt me sowieso op dat veel mensen Villarreal fout schrijven.
Die staat er meestal nog wel voller mee....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nu ook de seizoengids toplanden, benieuwd of ik daar wat ik kan vinden.
Al is de eerste fout natuurlijk al dat België in de gids staat.![]()
bij mij staat dat wel goed mischien in die van jou ook maar die zaterdag is alleen niet vetgedrukt , maar op het eerste oog lijkt het idd dat er 5 vrijdagwedstrijden zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:14 schreef the_undertaker het volgende:
Speelschema 2e speeldag Eredivisie klopt ook niet.. Staan 5 wedstrijden voor de vrijdag terwijl er vrijdags altijd maar 1 wedstrijd is.
Als dat speeldata's zijn staan er natuurlijk vele fouten in, daar is niet tegen te werken met een seizoensgids. Wedstrijden van bv. Duitsland zullen wel allemaal op zaterdag staan, maar de definitieve data worden pas een paar wkn van tevoren bekend gemaakt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
In de seizoengids toplanden heb ik al enkele fouten in de competitieprogramma's ontdekt.
Ik bedoel andere fouten ja, in het programma van de Spaanse competitie staat bijvoorbeeld dat Gimnàstic-Espanyol de eerste wedstrijd is, volgens de website van de Spaanse liga is het echter Espanyol-Gimnàstic.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:01 schreef spurs het volgende:
[..]
Als dat speeldata's zijn staan er natuurlijk vele fouten in, daar is niet tegen te werken met een seizoensgids. Wedstrijden van bv. Duitsland zullen wel allemaal op zaterdag staan, maar de definitieve data worden pas een paar wkn van tevoren bekend gemaakt.
Of bedoel je andere fouten?
Sturen we daar nog wel een aparte mail voor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Buitenlandgids komt niet in de lijst hoor, dan past ie niet meer in de inbox van dhr Derksen
Hier moet je betrouwbaar van maken en verder is meneer geen officiële aanspreektitel in de schrijftaal, het moet dus beste (of geachte) heer Derksen zijn. Tot slot hoor je een brief niet met ik te beginnen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste meneer Derksen,
een kundige en vertrouwende indruk maakt.
De vraag is ook waar ze te koop zijn, ik kom in Nederland nl. alleen de Kicker tegen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef Curva het volgende:
Alle gidsen van VI zijn ook dit jaar weer vrij slecht. Wel leuk om te hebben, moet ik zeggen.
Maar goed, aangezien ik toch een cijfertjesfreak ben wil ik wel van alle grote competities eigenlijk wel een seizoensgids hebben.
Nu koop ik voor Duitsland elk jaar de Kicker of de SportBild, voor Frankrijk Planete of Onze Mondial en voor België Sport Magazine. Maar weet iemand misschien ook wat de beste seizoensgidsen zijn uit Engeland, Italië en Spanje?
Op zich een eerlijk antwoord, maar ik ben als abonnee gaarne bereid om vijf euro extra voor een seizoengids van het niveau van Kicker te betalen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste Mike,
Ik ben ook erg ontevreden over het product. Het probleem is, dat we de seizoengids gratis aan alle abonnees geven. Ik zou graag een Kicker maken, maar dat is voorlopig onbetaalbaar. Dan kan ik mijn abonnees niets meer cadeau doen.
De fouten vind ik overigens een afgang.
Met vriendelijke groeten,
Johan Derksen.
Zo zo! Valt me mee van onze Jopie (of hij heeft zijn koffiemeid het laten doen, maar dan nog!).quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste Mike,
Ik ben ook erg ontevreden over het product. Het probleem is, dat we de seizoengids gratis aan alle abonnees geven. Ik zou graag een Kicker maken, maar dat is voorlopig onbetaalbaar. Dan kan ik mijn abonnees niets meer cadeau doen.
De fouten vind ik overigens een afgang.
Met vriendelijke groeten,
Johan Derksen.
idd dat had ik ook niet verwacht , mischien kan je hem terug betalen dat de lezers best wel wat meer willen betalen als het betaalbaar blijftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef Summerteeth het volgende:
Een nette reactie van Derksen. Had ik niet verwacht
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd dat had ik ook niet verwacht , mischien kan je hem terug betalen dat de lezers best wel wat meer willen betalen als het betaalbaar blijft![]()
beter iets meer betalen voor een goed product dan iets van mindere kwaliteit.
Als liefhebber vind je dat, maar de doorsnee abonnee niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:02 schreef okee6 het volgende:
...
Gelet op de Nederlandse abonnee zou die denk ik ook geen duurder abonnement willen om zoiets. En ik kan me ook niet voorstellen dat je in Nederland iets als van Kicker met losse verkoop kostendekkend krijgt. Daarvoor is Nederland (en z'n markt) simpelweg te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |