Ik vrees het eigenlijk ook, ze willen volgens mij zo'n min mogelijk energie in die seizoengids steken, en snel geld verdienen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Kan je doen, is alleen vergeefse moeite vrees ik.
We kunnen het best proberen. Die lijst hebben we toch al, en met een beetje mazzel staan ze er volgend jaar niet meer in...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Kan je doen, is alleen vergeefse moeite vrees ik.
Dan is het hoogstens inconsequent, maar niet echt een fout.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ze kiezen verder overal ongeveer voor het land waarvoor de (jeugd)interlands gespeeld worden. Dus dan moet je Nederland doen.
Is dat zo? In mijn wegenatlas heet die plaats Villarreal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:18 schreef Peter83 het volgende:
Roger die van Villareal komt. Het moet natuurlijk VillarReal zijn. Valt me sowieso op dat veel mensen Villarreal fout schrijven.
Die staat er meestal nog wel voller mee....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nu ook de seizoengids toplanden, benieuwd of ik daar wat ik kan vinden.
Al is de eerste fout natuurlijk al dat België in de gids staat.![]()
bij mij staat dat wel goed mischien in die van jou ook maar die zaterdag is alleen niet vetgedrukt , maar op het eerste oog lijkt het idd dat er 5 vrijdagwedstrijden zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:14 schreef the_undertaker het volgende:
Speelschema 2e speeldag Eredivisie klopt ook niet.. Staan 5 wedstrijden voor de vrijdag terwijl er vrijdags altijd maar 1 wedstrijd is.
Als dat speeldata's zijn staan er natuurlijk vele fouten in, daar is niet tegen te werken met een seizoensgids. Wedstrijden van bv. Duitsland zullen wel allemaal op zaterdag staan, maar de definitieve data worden pas een paar wkn van tevoren bekend gemaakt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
In de seizoengids toplanden heb ik al enkele fouten in de competitieprogramma's ontdekt.
Ik bedoel andere fouten ja, in het programma van de Spaanse competitie staat bijvoorbeeld dat Gimnàstic-Espanyol de eerste wedstrijd is, volgens de website van de Spaanse liga is het echter Espanyol-Gimnàstic.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:01 schreef spurs het volgende:
[..]
Als dat speeldata's zijn staan er natuurlijk vele fouten in, daar is niet tegen te werken met een seizoensgids. Wedstrijden van bv. Duitsland zullen wel allemaal op zaterdag staan, maar de definitieve data worden pas een paar wkn van tevoren bekend gemaakt.
Of bedoel je andere fouten?
Sturen we daar nog wel een aparte mail voor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Buitenlandgids komt niet in de lijst hoor, dan past ie niet meer in de inbox van dhr Derksen
Hier moet je betrouwbaar van maken en verder is meneer geen officiële aanspreektitel in de schrijftaal, het moet dus beste (of geachte) heer Derksen zijn. Tot slot hoor je een brief niet met ik te beginnen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste meneer Derksen,
een kundige en vertrouwende indruk maakt.
De vraag is ook waar ze te koop zijn, ik kom in Nederland nl. alleen de Kicker tegen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef Curva het volgende:
Alle gidsen van VI zijn ook dit jaar weer vrij slecht. Wel leuk om te hebben, moet ik zeggen.
Maar goed, aangezien ik toch een cijfertjesfreak ben wil ik wel van alle grote competities eigenlijk wel een seizoensgids hebben.
Nu koop ik voor Duitsland elk jaar de Kicker of de SportBild, voor Frankrijk Planete of Onze Mondial en voor België Sport Magazine. Maar weet iemand misschien ook wat de beste seizoensgidsen zijn uit Engeland, Italië en Spanje?
Op zich een eerlijk antwoord, maar ik ben als abonnee gaarne bereid om vijf euro extra voor een seizoengids van het niveau van Kicker te betalen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste Mike,
Ik ben ook erg ontevreden over het product. Het probleem is, dat we de seizoengids gratis aan alle abonnees geven. Ik zou graag een Kicker maken, maar dat is voorlopig onbetaalbaar. Dan kan ik mijn abonnees niets meer cadeau doen.
De fouten vind ik overigens een afgang.
Met vriendelijke groeten,
Johan Derksen.
Zo zo! Valt me mee van onze Jopie (of hij heeft zijn koffiemeid het laten doen, maar dan nog!).quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste Mike,
Ik ben ook erg ontevreden over het product. Het probleem is, dat we de seizoengids gratis aan alle abonnees geven. Ik zou graag een Kicker maken, maar dat is voorlopig onbetaalbaar. Dan kan ik mijn abonnees niets meer cadeau doen.
De fouten vind ik overigens een afgang.
Met vriendelijke groeten,
Johan Derksen.
idd dat had ik ook niet verwacht , mischien kan je hem terug betalen dat de lezers best wel wat meer willen betalen als het betaalbaar blijftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef Summerteeth het volgende:
Een nette reactie van Derksen. Had ik niet verwacht
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd dat had ik ook niet verwacht , mischien kan je hem terug betalen dat de lezers best wel wat meer willen betalen als het betaalbaar blijft![]()
beter iets meer betalen voor een goed product dan iets van mindere kwaliteit.
Als liefhebber vind je dat, maar de doorsnee abonnee niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:02 schreef okee6 het volgende:
...
Gelet op de Nederlandse abonnee zou die denk ik ook geen duurder abonnement willen om zoiets. En ik kan me ook niet voorstellen dat je in Nederland iets als van Kicker met losse verkoop kostendekkend krijgt. Daarvoor is Nederland (en z'n markt) simpelweg te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |