Die is uit 1992.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:14 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Tom and Jerry: The Movie
Daar heb je het alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:44 schreef Nepthys het volgende:
[edit]Gorro, Army of Darkness is uit 1992. Red Rock West trouwens ook.
De rest klopt trouwens wel. Ik check sowieso iedere film tegen IMDb, wil immers ook de rating en de votes in mijn Excelsheet hebben.quote:
Sure.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Firm, The
*steunt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Coneheads
Grumpy Old Men
Mad Dog and Glory
Much Ado About Nothing
Perfect World, A
Piano, The
Rising Sun
Six Degrees of Separation
Visiteurs, Les
What's Love Got to Do With It
En hij komt zondag op tv, dus iedereen kan erop stemmen. *steun*.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, ik moest voor de vorm De Kleine Blonde Dood nog nomineren. Weliswaar Antonie Kamerling, maar wel Ellen ten Damme. En een vleugje Boudewijn Büch natuurlijk.
quote:
Okee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Steunbehoevend:
Benny & Joon
Fearless
Pelican Brief, The
Secret Garden, The
Snapper, The
steunquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Cronos
Manhattan Murder Mystery
Ach, dat hoort bij tournaments over de jaren '90, daar heeft iedereen alles van gezien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk best wel een heel matig jaar, daarom ga ik ook niet veel meer ondersteunen of nomineren, er zit zelfs nu al meer dan genoeg rommel tussen.
Je moet even zeggen dat je Blood In Blood Out bedoeltquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:22 schreef Luutgaert het volgende:
ondersteunt niemand anders Bound By Honor?![]()
Oké, steun dan maar. En Mrs. Doubtfire ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Steunbehoevend:
Bound by Honor
Crush, The
Free Willy
Man's Best Friend
Je steunt A Far Off Place niet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:30 schreef California het volgende:
[..]
Ach, dat hoort bij tournaments over de jaren '90, daar heeft iedereen alles van gezien.
Dat is toch ook wel weer eens leuk na '60, '62 en Documentaire?
[..]
Je moet even zeggen dat je Blood In Blood Out bedoelt.
Ja, maar ik moet 'm wel gezien hebben,quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je steunt A Far Off Place niet?Die heeft Reese.
Heeft het uberhaupt zin om zo'n film te steunen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:40 schreef California het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet 'm wel gezien hebben,.
Goed als ik in plaats daarvan Heart and Souls steun?
Wel als 'ie in de eerste ronde tegenover (willekeurig voorbeeld) Schindler's List komt te staan, jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:03 schreef Mike het volgende:
Heeft het uberhaupt zin om zo'n film te steunen?
Leuk om er zo overgewaardeerde rommel uit te gooien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:19 schreef Mike het volgende:
Mja, als films toch al niet zo goed zijn en ook nog eens door bijna niemand gezien zijn, dan zijn ze eerder een blok aan een been in een tournament dan een leuke deelnemer.
Ja, dat heb ik door, want ik hou namelijk bij wie een film heeft genomineerd en wie hem heeft gesteund.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou je iets doorhebben indien ik subtiel mijn eigen nominaties ondersteun?
Ik moet nog 51 films hebben om geen voorronde te houden, dus dat zit er sowieso niet in. We hebben er nu namelijk 77.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou alleen nog ondersteunen als het jou beter zou uitkomen qua loting, want verder stelt het niet zo veel meer voor (degenen die ik heb gezien dan).
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De voorronde!
1. Mad Dog and Glory - Fatal Instinct
2. Vanishing, The - Demolition Man
3. Nowhere to Run - Free Willy
4. Three Musketeers, The - Last Action Hero
5. Cliffhanger - Romeo Is Bleeding
6. Rising Sun - Made in America
7. Robin Hood: Men in Tights - Addams Family Values
8. Loaded Weapon 1 - Children of the Corn II: The Final Sacrifice
9. Infested - Coneheads
10. Hot Shots! Part Deux - Judgment Night
11. Sliver - Man's Best Friend
12. Wayne's World 2 - Crush, The
13. Heart and Souls - Boxing Helena
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
9. Infested - Coneheads
Je geeft toe dat je Made in America hebt gezien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
* De voorronde!
Ik heb Made in America gekeken in de tijd dat ik nog Canal Plus had en je moet wel een erge hekel aan Rising Sun hebben om op Made in America te stemmen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je Made in America hebt gezien.En je vindt hem zelfs beter dan Rising Sun.
![]()
Hoewel het natuurlijk wel een reden heeft dat ik Rising Sun niet genomineerd heb.
6. Rising Sun - Made in Americaquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je Made in America hebt gezien.En je vindt hem zelfs beter dan Rising Sun.
![]()
Hoewel het natuurlijk wel een reden heeft dat ik Rising Sun niet genomineerd heb.
Dat deed ik in eerste instantie ook. Made in America echter niet gezien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:. Ik verwarde hem met Coming to America. Al heb ik Made in America wel gezien. En vond ik Rising Sun ook best een prul.
Vervelende lotingen daar gelaten, zou ik Schindler's List zeggen. Of Falling Down ofzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet mijn geld dit keer op Schindler's List en Jurassic Park
Jurassic Park vliegt er uit in ronde twee ofzo. Schindler's List zal inderdaad wel gaan winnen. In de finale tegen Trois Couleurs: Bleu, of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet mijn geld dit keer op Schindler's List en Jurassic Park
Ik ben blij dat er eens voornamelijk Amerikaanse films meedoen...gaan er misschien ook wat mensen stemmen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zie nu dat dat ding van Anh Hung-Tran niet meedoet, Scent of the Green Papaya. Jammer, was een mooie gelegenheid om 'm eens te gaan kijken.
Toen ik zo'n illegale decoder had heb ik ook prul als Wing Commander gekeken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb Made in America gekeken in de tijd dat ik nog Canal Plus had en je moet wel een erge hekel aan Rising Sun hebben om op Made in America te stemmen.
Jurassic Park was toentertijd toch een behoorlijke hypequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Jurassic Park vliegt er uit in ronde twee ofzo. Schindler's List zal inderdaad wel gaan winnen. In de finale tegen Trois Couleurs: Bleu, of iets dergelijks.
Vanwege de special effects, verder stelde het weinig voor. Nu is het nostalgie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jurassic Park was toentertijd toch een behoorlijke hype
De special effects waren in die tijd echt geweldig inderdaad, maar ik vind het ook nu nog een hele prettige rollercoasterride.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:51 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Vanwege de special effects, verder stelde het weinig voor. Nu is het nostalgie.
Ik heb ze in mijn post hierboven (klik) even toegevoegd, zodat het niet te verwarrend wordt in dit topic.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:34 schreef Gorro het volgende:
Welke films zijn eigenlijk meteen door naar de volgende ronde? Dan kan ik daar alvast wat films uit zoeken die ik wel wil zien voor dit tournament
stukken beter dan dat, wat mij betreft.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Het was toch een milestone, de King Kong van de jaren '90
Hey, dat niemand The Age of Innocence van Scorsese genoemd heeft. Dat was er toch een waarvan ik verwachtte nu eens een aanleiding voor te hebben om die eens te gaan kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn post hierboven (klik) even toegevoegd, zodat het niet te verwarrend wordt in dit topic.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef cwk het volgende:
Denk trouwens dat Groundhog day ook wel eens zou kunnen winnen.
Als je goed hebt gelezen is dit de voorronde waarbij de 26 minder bekende titels een plaats mogen verwerven binnen de 64.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:49 schreef Doff het volgende:
* De voorronde!
Heb ik dan zo weinig uit 1993 gezien?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je goed hebt gelezen is dit de voorronde waarbij de 26 minder bekende titels een plaats mogen verwerven binnen de 64.
Mja, ik had besloten wat coulant te zijn. Er zitten ook wat tv-films tussen die ik eigenlijk ook niet echt er tussen vind passen. En W&G kan ik toch wel zien als een redelijk volwaardige filmpje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:34 schreef Mike het volgende:
* De eerste ronde!
Ik had niet verwacht dat Wallace & Gromit mee zouden doen...30 minuten is toch te kort?
Ik vind 30 minuten echt erg kort...had ik ook een aflevering van The Simpsons kunnen nomineren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mja, ik had besloten wat coulant te zijn. Er zitten ook wat tv-films tussen die ik eigenlijk ook niet echt er tussen vind passen. En W&G kan ik toch wel zien als een redelijk volwaardige filmpje.
Misschien was-ie inderdaad te kort om eigenlijk mee te mogen doen. In that case heb ik een foutje gemaakt...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind 30 minuten echt erg kort...had ik ook een aflevering van The Simpsons kunnen nomineren?
Het probleem is dat 'ie heel leuk is en misschien wel 'normale' films gaat verslaan. Ik zou Dazed & Confused gewoon door laten gaan na deze ronde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Misschien was-ie inderdaad te kort om eigenlijk mee te mogen doen. In that case heb ik een foutje gemaakt...
Mja, dat bedacht ik me ook al en lijkt me ook het eerlijkst. So be it.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'ie heel leuk is en misschien wel 'normale' films gaat verslaan. Ik zou Dazed & Confused gewoon door laten gaan na deze ronde.
Onzin, de organisator bepaalt welke films meedoen en hoe lang ze mogen zijn. Als jij zegt dat 'ie meedoet doet 'ie mee. En als 'ie Dazed & Confused er uit knikkert heb ik daar vrede mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Misschien was-ie inderdaad te kort om eigenlijk mee te mogen doen. In that case heb ik een foutje gemaakt...
Weet je wat? Ik slaap er gewoon een nachtje over. En dan zie ik wel wat ik met Wallace & Gromit doe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:31 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Onzin, de organisator bepaalt welke films meedoen en hoe lang ze mogen zijn. Als jij zegt dat 'ie meedoet doet 'ie mee. En als 'ie Dazed & Confused er uit knikkert heb ik daar vrede mee.
Zal de laatste zijn om een lekkere foute actiefilm af te zeiken maar Snipes is ZO irritant in DMquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
een van mn favoriete aktiefilms aller tijden
Het lijkt me anders logisch dat elk jaartal op dezelfde manier behandeld wordt...wel zo mooi voor het overzicht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:31 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Onzin, de organisator bepaalt welke films meedoen en hoe lang ze mogen zijn. Als jij zegt dat 'ie meedoet doet 'ie mee. En als 'ie Dazed & Confused er uit knikkert heb ik daar vrede mee.
In '62 deed La Jetée ook mee. Oké, sneuvelde in de eerste ronde tegen Seppuku, maar hij deed wel mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt me anders logisch dat elk jaartal op dezelfde manier behandeld wordt...wel zo mooi voor het overzicht.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De eerste ronde!
1. Alive - Coneheads
2. Philadelphia - Naked
3. Cool Runnings - Sonatine
4. Mad Dog and Glory - Heart and Souls
5. Tombstone - Perfect World, A
6. Dave - Bronx Tale, A
7. Judgment Night - Madadayo
8. Piano, The - Schindler's List
9. Sliver - Daens
10. Short Cuts - Kleine Blonde Dood, De
11. Dazed and Confused - Wallace & Gromit in The Wrong Trousers *
12. Wayne's World 2 - Demolition Man
13. Addams Family Values - Fugitive, The
14. What's Eating Gilbert Grape - Searching for Bobby Fischer
15. Ba wang bie ji (Farewell My Concubine) - Cronos
16. Manhattan Murder Mystery - Six Degrees of Separation
17. In the Name of the Father - Raining Stones
18. Mrs. Doubtfire - Rising Sun
19. Loaded Weapon 1 - Jurassic Park
20. Remains of the Day, The - Carlito's Way
21. Fearless - Groundhog Day
22. Last Action Hero - Grumpy Old Men
23. Firm, The - Visiteurs, Les
24. Kalifornia - Bound by Honor
25. What's Love Got to Do With It - Pelican Brief, The
26. Snapper, The - Free Willy
27. Stalingrad - Falling Down
28. Trois Couleurs: Bleu - Benny & Joon
29. Nightmare Before Christmas, The - Much Ado About Nothing
30. Ardilla Roja, La - Menace II Society
31. True Romance - Romeo Is Bleeding
32. Secret Garden, The - Arizona Dream
Ik hou Wallace & Gromit gewoon in het tournament.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik slaap er gewoon een nachtje over. En dan zie ik wel wat ik met Wallace & Gromit doe.
Ik vermoed dat de winnaar van het duel, welke dat ook is, toch niet veel verder meer zal raken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef cwk het volgende:
Ben het eens met jullie, echter vond ik FD constant sterk, daarom een nipte overwinning.
Dat was de voorronde, we zijn inmiddels bij de eerste ronde...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef numero_uno het volgende:
2. Vanishing, The - Demolition Man
5. Cliffhanger - Romeo Is Bleeding
8. Loaded Weapon 1 - Children of the Corn II: The Final Sacrifice
9. Infested - Coneheads
10. Hot Shots! Part Deux - Judgment Night
11. Sliver - Man's Best Friend
12. Wayne's World 2 - Crush, The
13. Heart and Souls - Boxing Helena