Okee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Steunbehoevend:
Benny & Joon
Fearless
Pelican Brief, The
Secret Garden, The
Snapper, The
steunquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Cronos
Manhattan Murder Mystery
Ach, dat hoort bij tournaments over de jaren '90, daar heeft iedereen alles van gezien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk best wel een heel matig jaar, daarom ga ik ook niet veel meer ondersteunen of nomineren, er zit zelfs nu al meer dan genoeg rommel tussen.
Je moet even zeggen dat je Blood In Blood Out bedoeltquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:22 schreef Luutgaert het volgende:
ondersteunt niemand anders Bound By Honor?![]()
Oké, steun dan maar. En Mrs. Doubtfire ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Steunbehoevend:
Bound by Honor
Crush, The
Free Willy
Man's Best Friend
Je steunt A Far Off Place niet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:30 schreef California het volgende:
[..]
Ach, dat hoort bij tournaments over de jaren '90, daar heeft iedereen alles van gezien.
Dat is toch ook wel weer eens leuk na '60, '62 en Documentaire?
[..]
Je moet even zeggen dat je Blood In Blood Out bedoelt.
Ja, maar ik moet 'm wel gezien hebben,quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je steunt A Far Off Place niet?Die heeft Reese.
Heeft het uberhaupt zin om zo'n film te steunen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:40 schreef California het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet 'm wel gezien hebben,.
Goed als ik in plaats daarvan Heart and Souls steun?
Wel als 'ie in de eerste ronde tegenover (willekeurig voorbeeld) Schindler's List komt te staan, jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:03 schreef Mike het volgende:
Heeft het uberhaupt zin om zo'n film te steunen?
Leuk om er zo overgewaardeerde rommel uit te gooien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:19 schreef Mike het volgende:
Mja, als films toch al niet zo goed zijn en ook nog eens door bijna niemand gezien zijn, dan zijn ze eerder een blok aan een been in een tournament dan een leuke deelnemer.
Ja, dat heb ik door, want ik hou namelijk bij wie een film heeft genomineerd en wie hem heeft gesteund.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou je iets doorhebben indien ik subtiel mijn eigen nominaties ondersteun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |