Jurassic Park was toentertijd toch een behoorlijke hypequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Jurassic Park vliegt er uit in ronde twee ofzo. Schindler's List zal inderdaad wel gaan winnen. In de finale tegen Trois Couleurs: Bleu, of iets dergelijks.
Vanwege de special effects, verder stelde het weinig voor. Nu is het nostalgie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jurassic Park was toentertijd toch een behoorlijke hype
De special effects waren in die tijd echt geweldig inderdaad, maar ik vind het ook nu nog een hele prettige rollercoasterride.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:51 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Vanwege de special effects, verder stelde het weinig voor. Nu is het nostalgie.
Ik heb ze in mijn post hierboven (klik) even toegevoegd, zodat het niet te verwarrend wordt in dit topic.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:34 schreef Gorro het volgende:
Welke films zijn eigenlijk meteen door naar de volgende ronde? Dan kan ik daar alvast wat films uit zoeken die ik wel wil zien voor dit tournament
stukken beter dan dat, wat mij betreft.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Het was toch een milestone, de King Kong van de jaren '90
Hey, dat niemand The Age of Innocence van Scorsese genoemd heeft. Dat was er toch een waarvan ik verwachtte nu eens een aanleiding voor te hebben om die eens te gaan kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn post hierboven (klik) even toegevoegd, zodat het niet te verwarrend wordt in dit topic.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef cwk het volgende:
Denk trouwens dat Groundhog day ook wel eens zou kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |