Da's heel goed Berkery.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:52 schreef Berkery het volgende:
Is het goed als ik vast Steve van Zandt roep?
Neem me niet kwalijk, ik ben het tempo van RJPvD en Muziektrivia gewendquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik bedenk wel eentje dan kan het spel door:
En ik ook nog eens dat van RJP. Kun je nagaan wat ik hier moet doorstaan ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:10 schreef Berkery het volgende:
Neem me niet kwalijk, ik ben het tempo van RJPvD en Muziektrivia gewend![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik ben het tempo van RJPvD en Muziektrivia gewend![]()
Net zo rustig als jij met je Donatello?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
om eerlijk te zijn vind ik het tempo 's morgens ook wel prettiger dan 's avonds. Doe vooral lekker rustig aan.![]()
iemand moet hier de snelste zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Net zo rustig als jij met je Donatello?
Ik ook. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb het opgezocht. Was er niet opgekomen.
Same here...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:12 schreef pyl het volgende:
[..]
En ik ook nog eens dat van RJP. Kun je nagaan wat ik hier moet doorstaan ...
In RJPvD stond een nieuw plaatje... Maar waarop ik doelde was het gewone, oude RJP, waar het laatste plaatje op 10 juni is geplaatst.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:21 schreef BwennieBren het volgende:
Same here...er staat trouwens een nieuwe in RJP hoor
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef BwennieBren het volgende:
The Route?
student en vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef vanKampen het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer even van de partij!
Even een andere vraag, beetje off topic
Ik ben hier de laatste tijd af en toe, als ik even tijd heb op mijn werk.
Maar sommige mensen zijn hier echt ALTIJD! Wat doen jullie de hele dag, vakantie? student? baan met veel tijd?
vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef vanKampen het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer even van de partij!
Even een andere vraag, beetje off topic
Ik ben hier de laatste tijd af en toe, als ik even tijd heb op mijn werk.
Maar sommige mensen zijn hier echt ALTIJD! Wat doen jullie de hele dag, vakantie? student? baan met veel tijd?
vanKampen +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:51 schreef vanKampen het volgende:
Elvis
carl perkins
jerry Le lewwis
Johny cash
Schiet zeker niet op, of wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
mijn excuus dat ik hier zit is dat ik ondertussen bezig ben met wat opdrachtjes van vakken af te maken
niet echtquote:
jullie zijn gewoon m'n sociale levenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al 60 posts per dag.
Daar wil je ook niet trots op wezen.
nopequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Friedman
AntonDingeman +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Greenspan
Dat is je met je vorige accounts niet gelukt he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al 60 posts per dag.
Daar wil je ook niet trots op wezen.
... eh ... wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is je met je vorige accounts niet gelukt he?
PS. heb ik niet een keer een meningsverschilletje met jou gehad een tijdje geleden?
Geen idee........quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Deze songtekst is vertaald vanuit een andere taal naar het Nederlands. Welk nummer is dit en van wie?
Ik heb zoveel gezien
Ik word blind
En ik ben virtueel hersendood
Gezelligheid
Het is lastig genoeg voor me
Neem me weg van deze grote boze wereld
En stem toe om met me te trouwen
Zodat we helemaal opnieuw kunnnen beginnen
Ik bedoel er verder niks mee hoor, maar ik las de namen van jouw vorige accounts en ik dacht ik met 1 van die accounts een keer een meningsverschilletje had. Het stelde geen ruk voor hoor.quote:
Welke naam was dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee hoor, maar ik las de namen van jouw vorige accounts en ik dacht ik met 1 van die accounts een keer een meningsverschilletje had. Het stelde geen ruk voor hoor.
Dat verklaart een hoop. ik had al geconcludeerd dat je als AD aardiger overkomt dan als MrBquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ah. ja daar heb ik me wel mee misdragen idd.
Boefje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ah. ja daar heb ik me wel mee misdragen idd.
Ik heb dat ooit ergens gepost geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Boefje!
Hoe kan je iemands vorige accounts zien dan, Homdeck?
ja, tuurlijkquote:
Blur toch? naam van nummer weet ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Deze songtekst is vertaald vanuit een andere taal naar het Nederlands. Welk nummer is dit en van wie?
Ik heb zoveel gezien
Ik word blind
En ik ben virtueel hersendood
Gezelligheid
Het is lastig genoeg voor me
Neem me weg van deze grote boze wereld
En stem toe om met me te trouwen
Zodat we helemaal opnieuw kunnnen beginnen
clip nog nooit gezien volgens mij...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:20 schreef AntonDingeman het volgende:
"Wandelend melkpak" slaat op een clip. Clip is misschien wel bekender dan het liedje.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Soempie +1
Onduidelijk = blurry -> blur
Drank = koffie -> coffee
Buis = Televisie -> TV
ja..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:32 schreef BwennieBren het volgende:
Wat een beeldig sprookjeskasteel!
Lijkt wel geschilderd. Plaatje staat op Amazon zie ik, zal wel een puzzel oid zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:32 schreef BwennieBren het volgende:
Wat een beeldig sprookjeskasteel!
Geen idee, maar ik heb even opgezocht:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Lijkt wel geschilderd. Plaatje staat op Amazon zie ik, zal wel een puzzel oid zijn?
M'n beltoon en ik wist hem niet eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:38 schreef Supersheep het volgende:
♪ I'm a loser baby, so why don't you kill me! ♪♪
Precies. Dat nummer bedoelde ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:38 schreef Supersheep het volgende:
♪ I'm a loser baby, so why don't you kill me! ♪♪
quote:
Je bent niet echt vrolijk dus???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n beltoon en ik wist hem niet eens![]()
Creatief met Kurk van Arjan en Toskaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:45 schreef Soempie het volgende:
welke Bwen?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet echt vrolijk dus???
pyl +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:48 schreef pyl het volgende:
Herman Hesse
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:48 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga even eten. Misschien dat ik vanmiddag nog even on ben en anders in de loop van de avond.
Tot later
toch maar geen bbqquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:50 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik ga even inkopen doen voor een gourmetavodn morgen.
kan de foto niet zien...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:59 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Wie is deze land- en tijdgenoot van Hermann Hesse?
Nee, maar que beroep zit je min of meer goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:00 schreef macondo het volgende:
Nietsche?
Ik ben op zoek naar een Duitser Anton.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Multatuli
Ligt dat aan mij, of is het iets bij jou?quote:
ja, hij heeft een filterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij, of is het iets bij jou?
Nein ist nein.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef macondo het volgende:
Heidegger?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Schweitzer?
Hou je nou op!?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, das niet zo mooi, dan hoop ik voor je dat het alleen boosheid is
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:06 schreef slaveloos het volgende:
schopenhauer?
Zal wel goed wezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
Oswald Spengler?
En dat is natuurlijk goed, de auteur van Der Untergang des Abendlandes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
Oswald Spengler?
Yay!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:08 schreef pyl het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk goed, de auteur van Der Untergang des Abendlandes.
Asmodian +1
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef macondo het volgende:
Weimar?
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:13 schreef Neleos het volgende:
Haa! iedereen
Daar heb ik ook last van, het verbaasde me dat mijn "Haa! iedereen" er stond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....
Nee al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:17 schreef Homdeck het volgende:
Goedemiddag
Zit je ook weer te luisteren MaJo?
Joe Jackson![]()
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....
Het is toch wel geraden? Ik had het ook wel moeten weten eigenlijk, het was wel typisch Zappaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende het![]()
Tssssssssssssk. Waar moet dat heen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende het![]()
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee al een tijdje niet meerWat was de link ook alweer? Heb het bij favorieten staan op mijn andere computer maar die is zo traag (en dan is fok helemaal niet te houden
)
Neleos +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:20 schreef Neleos het volgende:
Nepal?
Thanks! Met Simon and Garfunkel nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx
Ik had gisteren een vrij inhoudsloze mail gestuurd he? Moet je nog meer weten, of moet ik gewoon wachten op nieuws?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Asmodian het volgende:
Heej Homdeck!
Trouwens, om maar even mijn advertentie van gisteren te kopieren en aanpassen: Laat ik trouwens deze gelegenheid, net voordat ik ff iets gaan doen, even aangrijpen voor een schaamteloze promotie van de AKQ-Meet!
Het wordt super-gezellig, dat is gegarandeerd met de rijke schare aan sociale leute die al aangegeven hebben om te komen(nu inclusief Neleos!
)
Maar wat /nog/ gezelliger zou zijn is als Homdeck, Macondo, Pyl en VanKampen ook zouden komen!. Whaddayasay?
Dank je, Homdeck!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx
Hey die was voor mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dank je, Homdeck!
Lust for Life!
Dan kan je mooi de 26e buurten bij de meet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:22 schreef vanKampen het volgende:
Asmo,
wanneer was het ook al weer? ben de 25 ste terug van vakantie..
Er komen ten minste twee anderen uit Groningen, Homdeck. En Daf komt uit Belgiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef Homdeck het volgende:
De kans dat ik niet kom is groter dan de kans dat ik wel kom Asmo.
Waarom wordt die meet ook niet gewoon in Groningen ofzo gehouden![]()
![]()
Omdat Utrecht ietsje centraler ligtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef Homdeck het volgende:
De kans dat ik niet kom is groter dan de kans dat ik wel kom Asmo.
Waarom wordt die meet ook niet gewoon in Groningen ofzo gehouden![]()
![]()
Ik ken het...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:26 schreef Homdeck het volgende:
Kut ik zit FA's op te dreunen
Ik zal er zeker niet bij zijn, heb elders in het land een bruiloft...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan kan je mooi de 26e buurten bij de meet!
Okay, welke burgemeester zou vandaag zijn overleden, zo meldde NOS-teletekst per abuis?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef Reese het volgende:
Cool. Wil iemand anders even een vraag stellen? Ben eigenlijk aan het werken kan zo gauw niks bedenken....
Nope.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:32 schreef MaJo het volgende:
Opstelten?
Yep.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:33 schreef lienelien het volgende:
Brouwer
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:36 schreef Soempie het volgende:
ik heb onverwachts bezoek.![]()
Dag allemaal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:28 schreef MaJo het volgende:
Kom al honderd jaar op Fok maar weet nog steeds niet precies wie wat doetDat is op het moment ook wel lastig natuurlijk
Nee inderdaad, hij is vet briljantquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef pyl het volgende:
Da's niet eens matige grap ...
Sorry Dndiek, maar ook zoals Asmo zegt heeft Neleos het meest volledige anwoord.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef Neleos het volgende:
Weet je wat leuk is.
een beeldje kopen op een rommelmarkt. en je geeft die gozer zo zijn geld en dan als je dat beeldje heb gekocht moet je het zo op de grond gooien.en er op gaan stampen. die kerel zo. Hee wat doe je
Mijn beeldje. jij zo van, ja ik heb er toch voor betaald
![]()
!!111!!1Einz!!
Ik vind het een geniale vraag!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:47 schreef dndiek het volgende:
het was sowieso een matige vraag maar goed
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:47 schreef dndiek het volgende:
het was sowieso een matige vraag maar goed
Nee hoor, het was een geweldige vraagquote:
Swaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef lienelien het volgende:
Alberto checkt de park
Danny, Yvonne en eeh...Xebrozius?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef lienelien het volgende:
Wie zijn de oppergoeroe en de appelmoeshoer en wie noemt zichzelf tactloze lul?
Compleet maken=punt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef slaveloos het volgende:
is dat serieus, dat mannetje in dat park?
Alberto loopt de park te checkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Het originele topic heb ik nooit gezien eigenlijk. Is al wel weer een paar jaartjes oud
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef slaveloos het volgende:
is dat serieus, dat mannetje in dat park?
Xebrozius, toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Danny, Yvonne?, Xebrosius
quote:Appelmoeshoer: bijnaam voor Yvonne na aanleiding van een huiselijke gebeurtenis
quote:Oppergoeroe: bijnaam van Danny, betekent zoveel als baas
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo, nieuw topic onder de knop?
Zal ik het nog wel een keer doen want er moeten twee topics worden geteld...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeWilde eigenlijk iets gaan eten maar ik moet ook wel weer een keer gaan openen, anders weet ik niet meer hoe het moet
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef pyl het volgende:
Lupa Solitaria
Vraag me niet hoe ik het weet.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef pyl het volgende:
Lupa Solitaria
Vraag me niet hoe ik het weet.![]()
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zal ik het nog wel een keer doen want er moeten twee topics worden geteld...
u zijt een schat zennequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind alles best.
Hou maar op. Ik ben geen Belg, ik woon slechts in hun land.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
u zijt een schat zenne(desperate poging om een belg na te bootsen
)
Precies, en er zijn zoveel topics om door te lezen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef MaJo het volgende:
Hoe weten jullie al die dingenKom volgens mij het langst op fok maar heb me daar nooit zo mee bezig gehouden
Weet ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hou maar op. Ik ben geen Belg, ik woon slechts in hun land.
Het nieuws-achtig-forum-ding van Somethingawful. De geboorteplaats van, oa. O RLY?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Koud en tevreden![]()
En What the Fark is Fark?
quote:
Ik had eens een kleine discussie met Lupa waarin ze - vond ik - nogal merkwaardige meninkjes had ... Later besloot ik te kijken of ze dat elders ook had, en toen, nou ja, las ik ineens van alles ....quote:
Over een week of 2?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:08 schreef Asmodian het volgende:
Misschien dat we ooit over 150 topics kunnen vragen:
Wat is de technische term voor het spieken bij de AKQ door het een vriend op MSN te vragen?
Ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef MaJo het volgende:
Lienelien, weet je dat je een bijna naamgenoot hebt?klik
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef MaJo het volgende:
Lienelien, weet je dat je een bijna naamgenoot hebt?klik
Friedrich Weinreb, idd (Lupa geloofde hem op zijn woord en had geen flauwe notie van de bewuste polemiek ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef Asmodian het volgende:
Weinreb
Bwa... Ik heb ook nog een aantal "kllons" rondlopen die zelf nog niet weten dat ze mij zijn..quote:
Er is ook ergens een MaJa dacht ik, heel verwarrend inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik keek in de At, ooit eens een keer, en ik dacht 'WTF, WTF, daar heb ik heul niet gepost!' Tsjah, één lettertje verschil, hè.
Wat vond je van m'n deel-150-pimp?![]()
Pfffffff ... newbie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef MaJo het volgende:
Hoe weten jullie al die dingenKom volgens mij het langst op fok maar heb me daar nooit zo mee bezig gehouden
Er is ook een MaJojo ergens denk ik...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is ook ergens een MaJa dacht ik, heel verwarrend inderdaad.
Kom ook sinds 1999 op fok, augustus volgens mijquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Er is ook een MaJojo ergens denk ik...
Oeh die bedoel ik!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Er is ook een MaJojo ergens denk ik...
Nee kloptquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar wil MaJo denk ik niet mee geassosieerd worden![]()
Yay!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Friedrich Weinreb, idd (Lupa geloofde hem op zijn woord en had geen flauwe notie van de bewuste polemiek ....).
Asmodian +1
quote:Stenen brekend in de hete zon
Ik had geld nodig want dat had ik niet
Geband wegens storend gedrag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom ook sinds 1999 op fok, augustus volgens mijAlleen die naam kan ik niet meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |