Ik wou hem al voor je quoten uit het vorige topicquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef Jajong het volgende:
Zo grappig, mensen die het allemaal maar oppervlakkig en dom vinden, terwijl het zelf de meest kortzichtige stakkers ever zijn. Echt walgelijk.
Het is toch zo? Hoe is het feit dat jij dat kutmuziek vindt relevant voor dit topic? En dat niet 1 keer, niet 2 keer maar wel 2138324 keer laten blijken. Grow up kind.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik wou hem al voor je quoten uit het vorige topic![]()
Cool, gaan we nu de persoonlijke aanval inzetten?
Dan pak ik ff een kopje thee, hoor.
Heb je nog ff?![]()
Jongen, het is allemaal niet zo erg. Ga rustig zitten, dan typ je ook beter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef Jajong het volgende:
Zo grappig, mensen die het allemaal maar oppervlakkig en dom vinden, terwijl het zelf de meest kortzichtige stakkers ever zijn. Echt walgelijk.
Kutherrie om precies te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is toch zo? Hoe is het feit dat jij dat kutmuziek vindt relevant voor dit topic? En dat niet 1 keer, niet 2 keer maar wel 2138324 keer laten blijken. Grow up kind.
Volgens mij heb jij een beetje snel een mening over een ander klaarliggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef Jajong het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is toch zo? Hoe is het feit dat jij dat kutmuziek vindt relevant voor dit topic? En dat niet 1 keer, niet 2 keer maar wel 2138324 keer laten blijken. Grow up kind.
hm, zag ik die in het vorige topic ook al niet voorbij komen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef Gooitzen het volgende:
Hoe heet de hoofdpersoon uit Yes Minister?
Johquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm, zag ik die in het vorige topic ook al niet voorbij komen?
Klopt, maar die is nog niet beantwoord, dus staat nog open.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm, zag ik die in het vorige topic ook al niet voorbij komen?
Joh, doe eens rustig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef Jajong het volgende:
Laat maar, jullie zijn allemaal heel 'origineel' en luisteren allemaal naar hele goede muziek. Het feit dat deze 'domme negers' veel meer CD's verkopen dan alle indiebands bij elkaar is natuurlijk belachelijk want, die bands die allemaal dezelfde akkoorden 20 keer achter elkaar aanslaan en allemaal "The nogwat" heten zijn natuurlijk wel heel cool.
Geen vriendjes. Gaat naar.. eh..bed. ofzo. Doe eens lief.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef Jajong het volgende:
Laat maar, jullie zijn allemaal heel 'origineel' en luisteren allemaal naar hele goede muziek. Het feit dat deze 'domme negers' veel meer CD's verkopen dan alle indiebands bij elkaar is natuurlijk belachelijk want, die bands die allemaal dezelfde akkoorden 20 keer achter elkaar aanslaan en allemaal "The nogwat" heten zijn natuurlijk wel heel cool.
Ík?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geen vriendjes. Gaat naar.. eh..bed. ofzo. Doe eens lief.
Ik heb deze gemist. Waar ging 't ook al weer over?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef Jajong het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:20 schreef Neleos het volgende:
Mwoa, ik ga slapen, wel te rusten mensen.
was ik niet van plan, nee, hoezo. Ze zijn toch niet in de buurt he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
niet eng dromen over domme negers, hè![]()
Als je goede sloten op je deur hebt.. Dan niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
was ik niet van plan, nee, hoezo. Ze zijn toch niet in de buurt he?
Goeie tipquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je goede sloten op je deur hebt.. Dan niet.
En vooral geen radio aanzettenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je goede sloten op je deur hebt.. Dan niet.
En vooral geen 50 Cent opzetten! Dan komt het goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En vooral geen radio aanzetten
Weet ik.. Zal ik mijn eigen cabaretshow gaan doen of niet?quote:
Joh. Is dit ineens het latente Wildersstemmers-topic geworden ofzo?quote:
Nee hoor. Dit is een latent CentrumDemocratenstemmers-topic geworden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Joh. Is dit ineens het latente Wildersstemmers-topic geworden ofzo?
Nee, zo dronken ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Joh. Is dit ineens het latente Wildersstemmers-topic geworden ofzo?
Als je een andere vraag wilt, mag je hem zelf stellen. Ik leg me te ruste, aagnezien niemand het weet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:29 schreef geenaam het volgende:
Maar Gooitzen misschien een andere vraag? Btw waar is Daf?
Praat niet over dingen waar je niks van weer pubertjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is een latent CentrumDemocratenstemmers-topic geworden.
Maar het is de kunst om te laten lijken alsof je er wel wat vanaf weet..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je niks van weer pubertje.
Tof antwoord, ik ga even denken over je vraag!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar het is de kunst om te laten lijken alsof je er wel wat vanaf weet..
Geenaam is ook nog niet zo oud, maar dat maakt niet uit, toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Haha, heb je dat net bij maatschappijleer geleerd? Dan ben je dus 15 of 16?.
Haha. Dat heb ik trouwens ook geleerd ja. Maar toevallig kwam ik het net tegen op wiki. Maar je zit dichtbij. Ik ben 17 jaartjes jong.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Haha, heb je dat net bij maatschappijleer geleerd? Dan ben je dus 15 of 16?.
KROquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef geenaam het volgende:
Oké dan. Een niet zo moeilijke volgens mij. Begin vorige eeuw was er sprake van verzuiling in NL. Noem de 4 zuilen en de omroepen die bij die zuilen horen.
Toch nog goed verbeterd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef Jajong het volgende:
Nee, NCRV is Protestants en AVRO liberaal natuurlijk
Ja, maar dat maakt de NCRV nog niet Protestantsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:37 schreef Jajong het volgende:
VPRO en NCRV is allemaal Protestants. Vrije Protestantse Radio Omroep ofzo.
Doe maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef Jajong het volgende:
Eigenlijk zou ik nu weer een rap-vraag moeten stellen.
Toch is het zo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt de NCRV nog niet Protestants
Bijnaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef geenaam het volgende:
Vrijzinnig ipv vrije
NCRV en VPRO is allebei Protestants.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt de NCRV nog niet Protestants
Ted de Braak heeft een veel mooiere snor..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:42 schreef Marinus het volgende:
chiel montagne
Zeker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef bofneger het volgende:
Die kan je simpelweg niet vergeten, hoe zeer je het ook probeert
Ik wou het gewoon niet zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:48 schreef Neleos het volgende:
Lucille?
Nee, die heeft een horrelvoet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:48 schreef Neleos het volgende:
Lucille?
Nee die kan toch alleen niet goed lopen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:48 schreef Neleos het volgende:
Lucille?
goed ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:49 schreef Neleos het volgende:
Wat luister je nu, oude stijl, Deel 1049
Kom we gaan allemaal hier posten waar we naar luisteren![]()
Dan ben je echt een n00b. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ted_de_Braakquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:50 schreef Marinus het volgende:
20, eerlijk gezegd nog nooit van Ted de Braak gehoord
17 en er wel van gehoord.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:50 schreef Marinus het volgende:
20, eerlijk gezegd nog nooit van Ted de Braak gehoord
Ik bestond nog niet eens toen die kerel op TV wasquote:Tussen 1971 en de jaren 80 maakt De Braak elke twee jaar een theatershow, waar onder andere Mieke Bos, Sylvia Alberts, Conny Vandenbos, Mini & Maxi en Joke Bruijs aan meewerken. In 2006 kwam De Braak terug met het tv-programma TV Comeback.
Hij woont teruggetrokken in Frankrijk.
Zo simpel had ik de hint ook weer niet verwacht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:53 schreef bofneger het volgende:
okee een hint:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,..............?
? Ik ben 21 en heb hem zooo vaak op TV gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:53 schreef Marinus het volgende:
[..]
Ik bestond nog niet eens toen die kerel op TV wasJa, of ik was 5 ofzo
Nembrionic + 1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:53 schreef Nembrionic1 het volgende:
Tineke de Nooi
Mwoa, een kort simpel vraagje komt je wel mee wegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:55 schreef Nembrionic1 het volgende:
Iemand anders mag de vraag maken trouwens..ik moet even onder de radar blijven vliegen
Niemand kijkt hier, en niemand zal je verraden. Ze doen binnenkort gewoon een IP-scan en dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:55 schreef Nembrionic1 het volgende:
Iemand anders mag de vraag maken trouwens..ik moet even onder de radar blijven vliegen
Nembrionic is tofquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niemand kijkt hier, en niemand zal je verraden. Ze doen binnenkort gewoon een IP-scan en dan ben je de lul.
Dankje, ik had het net verdrongen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:57 schreef Supersheep het volgende:
De biostabyl is anders gewoon haar 10e vinger hoor
SHE post hier..en die is tegenwoordig mod in maar liefst 2 subforaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niemand kijkt hier, en niemand zal je verraden. Ze doen binnenkort gewoon een IP-scan en dan ben je de lul.
Ssst. Is al gewist, maar het was niet goed, volgens de FA'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:59 schreef geenaam het volgende:
Wat had je dan precies gedaan Nembro?
Nee, het ging over het Paul McCartney en Maud forumquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:00 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
SHE post hier..en die is tegenwoordig mod in maar liefst 2 subfora
Nou goed..even denken. Geef me 2 tellen
Waarom dan gelijk een forumban?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:00 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
SHE post hier..en die is tegenwoordig mod in maar liefst 2 subfora
Nou goed..even denken. Geef me 2 tellen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic1 het volgende:
Stanley en ik hebben buitenechtelijk ge-slowchat Geenaanm
Hele goede vraag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:02 schreef bofneger het volgende:
[..]
Waarom dan gelijk een forumban?
Ik vind sowieso dat MEN wel een goed rehabilitatiesubforum is.
Laat een ban jullie niet uit elkaar houden!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic1 het volgende:
Stanley en ik hebben buitenechtelijk ge-slowchat Geenaanm
N80quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:03 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Hele goede vraag.
Eens
Vraag:
Welk nieuwe model telefoon van Nokia heeft een 3Megapixel camera?
Die ja.quote:
Met clownsnor zie je er toch beter uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:03 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Hele goede vraag.
Eens
Vraag:
Welk nieuwe model telefoon van Nokia heeft een 3Megapixel camera?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:09 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Ik heb mensen wel eens traag zien posten maar dit slaat alles
Exactly my point :pquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Hoezo?
kijk dan maar eens in het vorige deel![]()
![]()
Moet ik dat ergens van kennen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:11 schreef Neleos het volgende:
Als je een vogel koopt,
moet je goed kijken of 'ie geen tanden heeft:
als 'ie tanden heeft, is het geen vogel
als 'ie tanden heeft, is het geen vogel
Hoeft niet, maar check het maar even toch uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet ik dat ergens van kennen?
goeiemorgen dan! lekker lang geslapen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik werd ineens wakker, zeg maar.
nee valt tegenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
goeiemorgen dan! lekker lang geslapen?
Oke, maar je bent al fan van De Kift of lees ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:17 schreef geenaam het volgende:
http://loweblog.com/archive/2003/12/28/vvv/
Tss en geen enkele reacties! Dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:17 schreef geenaam het volgende:
http://loweblog.com/archive/2003/12/28/vvv/
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, maar je bent al fan van De Kift of lees ik dat verkeerd?
Weltrusten!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee valt tegen![]()
Daarom ga ik nu maar weer slapen![]()
![]()
Sssttt. Niet zo snel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee valt tegen![]()
Daarom ga ik nu maar weer slapen![]()
![]()
Is t wat dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, maar je bent al fan van De Kift of lees ik dat verkeerd?
dankjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Weltrusten!
eigenlijk moet ik ook al lang onder de wol
omdat ik smeek om een vraag voor ons?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat niet zo snel en waarom niet?
oh. ehhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
omdat ik smeek om een vraag voor ons?
Niet zo snel slapen, natuurlijk, geenaam gaat een mop vertellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat niet zo snel en waarom niet?
Oeeh nu moet ik wel een heeelle goede mop verzinnen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet zo snel slapen, natuurlijk, geenaam gaat een mop vertellen.![]()
Ik was er gisteren al tot 5u45quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, boeiend, wakker blijven zal je!
Daar dacht ik ook al aan. Als er ook nog schuurmiddelen / polijstmiddelen stond wist ik het zeker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:26 schreef Supersheep het volgende:
tandpasta?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:26 schreef Supersheep het volgende:
tandpasta?
Cool, die haal ik vandaag niet, morgen om 10 uur moet ik mensen helpen met hun ADSL problemen.quote:
feest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool, die haal ik vandaag niet, morgen om 10 uur moet ik mensen helpen met hun ADSL problemen.
Razorlightquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
feest.![]()
Ik ga zo in bedje liggen en Razorlight luisterenEn in slaap vallen
![]()
Nooit shampoo geproefd? Topsmaakquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:28 schreef Supersheep het volgende:
woohoo! zat eerst aan shampoo oid te denken, maar vond de smaakstoffen daarin een beetje vreemd
Razorlight. Goeie vriend van mij blijft maar volhouden hoe geweldig zij zijn en hoe ondergewaardeerd ze in Europa zijn. Klein lettertype in Lowlands folder enzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
feest.![]()
Ik ga zo in bedje liggen en Razorlight luisterenEn in slaap vallen
![]()
ik welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Razorlight. Goeie vriend van mij blijft maar volhouden hoe geweldig zij zijn en hoe ondergewaardeerd ze in Europa zijn. Klein lettertype in Lowlands folder enzo.
Ik vind er zelf niet veel aan![]()
The Strokes ben ik wel helemaal fan vanquote:
Die wilde ik eerst stellen maar die is van de Aldi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:32 schreef Jajong het volgende:
River Cola?
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:31 schreef geenaam het volgende:
Ik hoef toch niet aan te geven welke versie hè?
Aan je sig te zien heb je goede smaak iig, al heb ik maar heel weinig van Nada Surf gehoord. Baal er nog steeds van dat ik niet naar LL gaquote:
Goeie mattiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
The Strokes ben ik wel helemaal fan van![]()
Wel een beetje dankzij mijn Razorlight-mattie trouwens
dankjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Aan je sig te zien heb je goede smaak iig, al heb ik maar heel weinig van Nada Surf gehoord. Baal er nog steeds van dat ik niet naar LL ga![]()
Jawel. Ik zal anders wel hints geven als niemand het weet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:37 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heeft C1000 helemaal geen merk. Maar okay.
In mijn koelkast kijken is opzoeken hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jawel. Ik zal anders wel hints geven als niemand het weet.
Eigenlijk wel ja..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
In mijn koelkast kijken is opzoeken he![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
dankjeNada Surf is vooral heel relaxed. Ik zal aan je denken tijdens LL, goed?
![]()
Gelukkig koop ik alleen merk cola, en ken ik die prut cola van de C1000 niet, en staat het ook niet bij mij in de koudkast.quote:
Ik hou er ook niet van. Wilde eerst de cola van de Aldi vragen maar die leek me te simpel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gelukkig koop ik alleen merk cola, en ken ik die prut cola van de C1000 niet, en staat het ook niet bij mij in de koudkast.
Strokes of Razorlight?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:37 schreef lienelien het volgende:
Super?
Maar ik haal wel bier bij de Aldi. Slecht hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van. Wilde eerst de cola van de Aldi vragen maar die leek me te simpel.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ik haal wel bier bij de Aldi. Slecht he![]()
Breng het eens vrolijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:43 schreef Jajong het volgende:
Whatever, schijtvraag. Ik ga slapen.
Nee. Maar de Lidl weet je dat dan wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:45 schreef Supersheep het volgende:
Top en dat in het engels?
Great?
Good?
Peak?
En dan in het engelsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:46 schreef Supersheep het volgende:
snelweg?
Correct!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:47 schreef Supersheep het volgende:
freeway
dankje, dankjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:50 schreef Supersheep het volgende:
lienelien +1!
damn wat ben jij goed
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:50 schreef Neleos het volgende:
Iedereen behalve Bloc party
ik was wat vergeten te typenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:52 schreef geenaam het volgende:
Of bedoelde je Bassie en Adriaan niet?
uhhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:52 schreef lienelien het volgende:
en voor de nachtelijke bonus: Is Luke Pritchard leuk, of niet?
ik de bovenste 4 welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ach,blabla, geen van dat lijstje hoef ik te zien
Twee-honder-vier-en-zestig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:52 schreef lienelien het volgende:
uit hoeveel leden bestaat bovengenoemd bandje The Kooks?
Nee, ik niet , maar ik kan het wel lijen als ik ze per ongeluk wel zie,quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ik niet , maar ik kan het wel lijen als ik ze per ongeluk wel zie,
Johan is wel tof by the way![]()
Met die boom-slet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:57 schreef Supersheep het volgende:
Bijbelvraag dan:
Met wie hokte Adam samen?
Ha!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:57 schreef lienelien het volgende:
eva
Laat dat nou het enige zijn waarmee je het juist niet kan vergelijkenquote:
en dat was?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:00 schreef geenaam het volgende:
Wat god ze ten strengste verboden had alleen kon de slang Adam verleiden en toen deed Eva het ook.
kom maar oprapen danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:00 schreef Asmodian het volgende:
Tss... Ik ben er even een paar uurtjes niet en jullie zitten met punten te strooien
asmó! shhhtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Laat dat nou het enige zijn waarmee je het juist niet kan vergelijken
een appel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:00 schreef Supersheep het volgende:
een appeltje voor de dorst
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:00 schreef geenaam het volgende:
Fruit van de boom van goed en kwaad.
blabla, momelt iets over katholieke opvoeding en dat wel weten. Vroeg ik naar een Bijbelquote? Volgens mij is de appel toch wel algemeen bekend of zit ik er naast nu?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:02 schreef geenaam het volgende:
Maar in de Bijbel staat dit niet aangegeven het was gewoon een vrucht.
Ah toe, blijf nog even wakker. gewoon omdatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik wou weten welk fruit, du-huh![]()
Juist, slapen ging ik!
![]()
Ken er wenig van, en het het al drukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je kent ze niet of je vind het niet al te veel?
M'n hoofd doet pijn, en ik heb een rsi gevoelige stoel (lees: nek, rug en armpijn) En m'n hoofd bonkt, mag ik gaan? Ah toee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah toe, blijf nog even wakker. gewoon omdat![]()
Dat had inderdaad nog correcter geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:04 schreef geenaam het volgende:
En dit had ik eigenlijk gelijk moeten weten maar het is: De boom van kennis van goed en kwaad.
Yay!quote:
Ach, ik hoef dat puntje niet hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:06 schreef lienelien het volgende:
bweu. ik wou 'appel' horen. ik heb macht, puh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |