Grote bak popcorn erbij ... nee echt ik zat ook met kokhals neigingen te kijken ...brrrrrquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef kinky_queen het volgende:
FEED
[..]
[afbeelding]
Een cybercrime agent ontdekt een site waar 'grote' dames die niet van hun bed kunnen komen gevoerd worden door een fetisjist, en gaat op zoek naar de beste man
Ik heb werkelijk vol afgrijsen en verbijstering naar dit smerige en boeiende filmpie zitten kijken. Vreemd dat ik begon te kokhalzen en op het puntje van mijn stoel zat om nix te missen.
Een meesterwerk of een stukje schaamteloos grand guignol
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ff een luchtje scheppen
`t zal aan mij liggen, maar waarom een "quote:
Dat jij Amores Perros bij lange na niet zo goed vindt als Short Cuts. Of iig 't verweven van de verhaallijnen niet. Ik vind Amores Perros ge-ni-aal. Vandaar dus: dude, you need yourself checked out, om je eigen woorden maar 'es te gebruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
`t zal aan mij liggen, maar waarom een ""?? wat heeft `t 1 met `t andere te maken??
ah op die toerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat jij Amores Perros bij lange na niet zo goed vindt als Short Cuts. Of iig 't verweven van de verhaallijnen niet. Ik vind Amores Perros ge-ni-aal. Vandaar dus: dude, you need yourself checked out, om je eigen woorden maar 'es te gebruiken.
Alsof alle Nederlandse films slecht zijn...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef victorinox het volgende:
Doodeind
Ik weet het, ik moet geen Nederlandse films kijken.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Step Up
Nu weet ik hoe Dante zich gevoeld heeft tijdens zijn grote depressie. Ook ik heb nu de Hel gezien.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef shmoopy het volgende:
Dogville van Lars von Trier.
Ben er nog ontdaan van, deze gaat absoluut in mijn top 3 (met stip momenteel) en ik vind eigenlijk gewoon dat iedereen 'm moet zien.
Film duurt bijna 3 uur maar dat vliegt voorbij.
Hier hebben ze een mooie site van gemaakt http://www.dogvillemovie.com/ voor als je je echt niet kunt beheersen, maar ik raad je aan er eigenlijk niks over te lezen of zien, gewoon met een open mind gaan zitten en kijken.
Geniaal, verhaal, dialogen, spel (nicole Kidman kan écht iets), set, alles.
Ik vond het ook een vreselijk saaie, nare film, maar ik heb het idee dat we de enige zijn op Fok, Arcee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mag ik 't hier heul erg mee oneens zijn?
Ik heb 3 uur zitten wachten tot 't me eindelijk iets deed. Iets, gewoon iéts, maakt niet uit wat, maar 't kwam niet. 't Deed me niks, he-le-maal niks. Ik had net zo goed 3 uur naar een paraplubak kunnen staren, had ik toch nog een redelijke leuke avond gehad.
Oh, wacht, je was sarcastisch.
Toch?
Ik heb 'm na 1 minuut weer afgezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vreselijk saaie, nare film, maar ik heb het idee dat we de enige zijn op Fok, Arcee.
Ik zat in de bios met iemand die het wel een schitterende film vond, dus ik ben netjes blijven zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb 'm na 1 minuut weer afgezet
Ik ben er ook nog. Ik heb het een half uur vol weten te houden (leek wel 2 uur) en daarna kon ik het niet meer aan. Ik geef films altijd een kans maar dit hield ik niet meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vreselijk saaie, nare film, maar ik heb het idee dat we de enige zijn op Fok, Arcee.
Oh ja, zo kan het ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef Sasandra het volgende:
Lords of dogtown (2005) , Cidade de Deus (2002) en
The Wind That Shakes the Barley (2006)
Ik heb geen zin om er een verhaaltje bij te schrijven![]()
Jij wilde gewoon niet bij die griet weg volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Mike het volgende:
Ik zat in de bios met iemand die het wel een schitterende film vond, dus ik ben netjes blijven zitten.
Het was een vriend van me.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon niet bij die griet weg volgens mij
![]()
ik kreeg in de bios een voorfilmpje van 'Snakes on the plane'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:10 schreef kinky_queen het volgende:
SNAKES ON A TRAIN
De titel en onderstaand plaatje, en dat was het wel zo'n beetje op één of twee stomme subplotjes na
Vooral saai
[afbeelding]
weet je zeker dat je Miami Vice gezien hebt. Ik vond hem echt vreselijk... geen verhaal, niet echt veel actiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:50 schreef DutchTennis. het volgende:
Miami Vice, prachtige film!
Ik ken de serie ervan niet, maar die ga ik wel kijken binnenkort
nou werk ik toevallig in de paraplubak-industrie en weet ik dus dat daar echt pareltjes geproduceerd worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mag ik 't hier heul erg mee oneens zijn?
Ik heb 3 uur zitten wachten tot 't me eindelijk iets deed. Iets, gewoon iéts, maakt niet uit wat, maar 't kwam niet. 't Deed me niks, he-le-maal niks. Ik had net zo goed 3 uur naar een paraplubak kunnen staren, had ik toch nog een redelijke leuke avond gehad.
Oh, wacht, je was sarcastisch.
Toch?
Jij zegt 't, ik dacht 't.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Stelletje barbaren.
Uhm, de serie is nogal anders vrees ik..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:50 schreef DutchTennis. het volgende:
Miami Vice, prachtige film!
Ik ken de serie ervan niet, maar die ga ik wel kijken binnenkort
je wilde gewoon niet bij die vriend wegquote:
Dan had 'ie lopend naar huis gemoeten...da's zielig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je wilde gewoon niet bij die vriend weg![]()
wordt ie hard vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Dan had 'ie lopend naar huis gemoeten...da's zielig.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef shmoopy het volgende:
Dogville van Lars von Trier.
Even op de site gekeken, deze gaat snel bekeken worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]En dan nu Nicole Kidman even uit je hoofd zetten en Manderlay gaan kijken.
Da's John Hurt, Chancellor Adam Sutler uit V For Vendetta. Hè, moet je die ook weer gaan kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Even op de site gekeken, deze gaat snel bekeken worden.
Goeie cast (wel weer een Grace), en dezelfde narrator als in Dogville, zo mooi gedaan, enig idee wie dat is?
En weer Lauren Bacall.
sommige films komen nou eenmaal niet gelijktijdig in NL en B uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat van dat vervolg had ik gisterenavond ook al gezegd. Ik word compleet genegeerd, totaal geen respect, ik ga staken.
En wordt er nog verwacht dat ik samenwerk met zo'n cultuurbarbaar als Mike ook.
Tarantino heeft bijzonder weinig bijgedragen aan deze film.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef DutchTennis. het volgende:
Hostel Tarantino maakt het goede verhaal tot een goede film
Ik ga het alsnog proberen, want hij blijft toch wel hangen. De kritiek op deze film, het eenzijdige negatieve beeld dat wordt gegeven van de Engelsen, is wel terecht. Toch is deze film zeer de moeite waard. Het interessantst wordt ie immers wanneer de bezetter is vertrokken. Na een lange strijd tussen de Ierse nationalisten en de Engelse overheerser komt er eindelijk een staakt-het-vuren. Een bestand volgt en dan wordt het pas echt leuk. Voorheen vochten de Ieren zij aan zij tegen de onderdrukker , maar nu komen de onderlinge verschillen steeds meer aan de oppervlakte. Felle discussies zijn het gevolg, over de relatie met Engeland en over de sociale structuren het land(De Engelsen zijn misschien weg, honger en armoede zijn wel gebleven) Met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef Sasandra het volgende:
The Wind That Shakes the Barley (2006)
Ik heb geen zin om er een verhaaltje bij te schrijven![]()
Hij is op DVD verkrijgbaar hoor....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:44 schreef Sasandra het volgende:
[..]
En ik![]()
Die ga ik snel 'ns downloaden![]()
Beetje off-topic, maar eenn tijd terug zag ik in Arnhem voor nog geen tientje de soundtrack van deze Batman staan. Erg grappig denk ik als je de film hebt gezien, die honketonk geluidjes zijn toch erg vermakelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:41 schreef RuneRose het volgende:
Had gister forummeet/filmkijknacht.![]()
Batman (1966) Erg tof.
quote:"All this vast majesty of creation, it had to mean something. And then I meant something, too. Yes, smaller than the smallest, I meant something, too. To God, there is no zero... I still exist!"
Hmmm, misschien binnenkort ook weer eens uit de kast trekken inderdaad, briljante film. Maar linken naar een Roger Ebert recensie kan natuurlijk nietquote:
Klopt, de man heeft totaal geen gevoel voor film wat mij betreft. Dit is ook de eerste x dat ik naar een review linkte van 'm alleen maar omdat hij in het verleden heeft samengewerkt met Russ Meyerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:29 schreef Maikel_1981 het volgende:
Hmmm, misschien binnenkort ook weer eens uit de kast trekken inderdaad, briljante film. Maar linken naar een Roger Ebert recensie kan natuurlijk niet![]()
HULDE!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Brick (2005)
Zonder twijfel de beste gaafste coolste film van het jaar tot nu toe. De enige film van het jaar die zeker in mijn top 100 komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cijfer: 8.5Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ondersteun dit, waardering echter wat minder. Een 8 voor zijn dapperheid.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:30 schreef kinky_queen het volgende:
13 (TZAMETI)
Owkeeeeeeeeeeej........ Nachtmerrieachtig, compromisloos overdonderend debuut van een moedige regisseur.
Ik plaats geen link om spoilers te voorkomen en ik raad aan om ook geen review te zoeken maar deze film te checken. Aangezien de poster veel verraad over de film ook geen poster.
Screenshotje kan nog net
9.5
Naar aanleiding van jouw reactie, heb ik hem vanavond eindelijk ook gekeken (had hem al weken liggen).quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:03 schreef cwk het volgende:
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring
Ben doorgaans niet erg van het sprituele maar het was zo sprookjesachtig dat ik toch werd gegrepen. Het verhaal is sterk en het enige minpunt is de traagheid. 4/5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |