abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:06:54 #101
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_40850636
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb gister een sjieke film gezien. Geen idee meer hoe hij heette, maar er zat een helikopter in, schieten en een lekker wijf.
Afgelopen week ook zo'n film gezien.

Transporter 2

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_40854706
DUST DEVIL- THE FINAL CUT

Leuker dan ik me kon herinneren, deze speciale film. Vrij grafisch bij vlagen maar ook poetisch en haast western like. Niet je alledaagse slasher

Toch maar even weer gekeken met de komst van die 5-disc dvd set on the way. Heb besloten dat ik die ga bestellen

pi_40855196
Tarantula (Arnold, 1955). Die jaren ’50 sci-fi/monster films zijn vrijwel altijd vermakelijk en deze is geen uitzondering; Jack Arnold bewijst andermaal zichzelf prima thuis te voelen in het genre. Toch vond ik de film wat traag op gang komen, maar dit licht verteerbare filmpje verveelt feitelijk geen minuut.

Revolver (Ritchie, 2005). Jezus, wat een vreselijk stuk stront is dit. De eerdere films van Guy Ritchie vond ik nog best te pruimen, maar of mijn smaak is totaal veranderd of de man is het Oosten en het Zuiden kwijt. Visueel tenenkrommend ‘flitsend’, maar bovenal wordt het geheel met de minuut ridiculer als er allerlei bespottelijke filosofietjes op de kijker afgevuurd worden. Meneer Ritchie kan beter bij Madonna op de bank gaan zitten dan de hippe intellectueel uithangen.

Topaz (Hitchcock, 1962). Grappig genoeg ben ik het een keer eens met een user op IMDB: ‘Interesting but unsatisfying’. De film kent enkele prachtige scènes en Hitchcock gebruikt zijn close-ups weer als geen ander, maar het scenario is uiteindelijk te langdradig en naar het einde toe verzandt de film om als een nachtkaars uit te gaan.
pi_40857025
Wilderness (2006)

Horror/Thriller achtige film over een groep jeugdige criminelen uit een Youth Detention Center die naar een oud militair oefeneiland gaan van het Britse leger. Eenmaal daar zit er een 'jager' die ze graag te grazen neemt. Vette film toch wel in de trend van Dog Soldiers .
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:19:00 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_40858017
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef kinky_queen het volgende:
FEED
[..]

[afbeelding]

Een cybercrime agent ontdekt een site waar 'grote' dames die niet van hun bed kunnen komen gevoerd worden door een fetisjist, en gaat op zoek naar de beste man

Ik heb werkelijk vol afgrijsen en verbijstering naar dit smerige en boeiende filmpie zitten kijken. Vreemd dat ik begon te kokhalzen en op het puntje van mijn stoel zat om nix te missen.

Een meesterwerk of een stukje schaamteloos grand guignol

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ga ff een luchtje scheppen
Grote bak popcorn erbij ... nee echt ik zat ook met kokhals neigingen te kijken ...brrrrr
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_40859656
Twee films waar ik nog steeds verliefd op ben:
Mary Poppins en Beautiful thing

mean creek
Na Makaulay Culkin ( fijn dat die een tijdlang onzichtbaar was) en Kieran Culkin (mooie rollen als rebelse tiener) is nu deze telg uit het gezin aan het opgroeien: Rory Culkin. Ook deze broer kan aardig acteren in dit goed gespeelde, maar voorspelbare drama.
Nu nog even wachten op wat Christian, Quinn en Shane Culkin ons zullen brengen.
A spoonful of sugar...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:41:34 #107
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_40859887
Zaterdag naar Miami Vice geweest, (kut film)
wat?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:31:32 #108
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_40861412
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

`t zal aan mij liggen, maar waarom een " "?? wat heeft `t 1 met `t andere te maken??
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:04:18 #109
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_40866498
Step Up (Anne Fletcher, 2006)
Zo cliche als deze film zie je ze nauwelijks. Geen enkel sprankje van originaliteit. Maar toch maakt dat de film niet per se erg slecht. De film is wel degelijk gemaakt en de dansscenes zijn opzwepend. De mix van klassieke en moderne dans en muziek werkt wel. De film is ook nog best grappig af en toe. **½
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 augustus 2006 @ 14:12:31 #110
862 Arcee
Look closer
pi_40866774
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef Timo20 het volgende:

[..]

`t zal aan mij liggen, maar waarom een " "?? wat heeft `t 1 met `t andere te maken??
Dat jij Amores Perros bij lange na niet zo goed vindt als Short Cuts. Of iig 't verweven van de verhaallijnen niet. Ik vind Amores Perros ge-ni-aal. Vandaar dus: dude, you need yourself checked out, om je eigen woorden maar 'es te gebruiken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:01:57 #111
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_40868667
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat jij Amores Perros bij lange na niet zo goed vindt als Short Cuts. Of iig 't verweven van de verhaallijnen niet. Ik vind Amores Perros ge-ni-aal. Vandaar dus: dude, you need yourself checked out, om je eigen woorden maar 'es te gebruiken.
ah op die toer
Amores Perros vond ik zeker goed, maar bij lange na niet zo goed als Short Cuts
pi_40870353
High Sierra (1941)
Humphrey Bogart speelt hierin de crimineel Roy Earle, die uit de gevangenis gehaalt wordt door een oude partner om een beroving te plegen. Voordat dit gebeurt ontmoet hij een paar mensen die een kleindochter hebben met een kreupele enkel/voet en omdat het een gewoon meisje is raakt hij verliefd op haar en betaald een operatie om haar voet weer te herstellen. Helaas gaat het niet op zijn manier omdat zij dat weer niet op hem is, dit is één voorbeeld van dingen die misgaan in de film voor Roy Earle. Uiteindelijk is Earle op de vlucht voor de politie en dat eindigd in de 'High Sierra'. Ik heb zeer genoten van de film, de film heeft een vlot tempo en laat je langzaam Roy Earle kennen, het verhaal nam voor mij toch wel verrassende wendingen, waardoor de film zeer goed is. Overigens nog een speciale melding voor de hond 'Pard' ik vond het erg leuk om die hond bezig te zien.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:03:47 #113
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_40870864
Duane Hopwood (2005)
Drama waarin Ross van zijn Ross imago probeert te komen. En daar wonderbaarlijk imo erg in slaagt.
cijfer: 7.5

Sabah (2005)
Verschrikkelijk politiek correcte film over een moslim vrouw die verliefd wordt op een autochtoon. Wat natuurlijk niet geaccepteerd kan worden door de familie. En het daarom in het geniep doet. Maar verder zit de film prima in elkaar. Al is bij sommige wel heel erg duidelijk dat Engels niet hun eerste taal is.
cijfer: 7

Candy (2006)
Standaard drugsverslaving film met twee geliefden die alleen voor elkaar en hun verslaving leven met standaardopbouw van verslaafd, afkicken, relapse etc.
cijfer:7

We Don't Live Here Anymore (2004)
Zeer degelijk drama over twee koppels, waarvan de ene man met de vrouw van de ander vreemd gaat. Mark Ruffalo, Laura Dern, Peter Krause en Naomi Watts leveren alle vier uitstekend werk af.
cijfer: 7.5

[ Bericht 1% gewijzigd door Lonewolf2003 op 16-08-2006 16:09:36 ]
pi_40872311
The Invasion of Thunder Pagoda (Cohen, 1968). Jemig, wat een film weer zeg! Hoe dit te omschrijven? Als ‘Caligari’ op LSD wellicht? Of een kruising tussen ‘Flaming Creatures’ en ‘Lucifer Rising’? Zoiets. Tja, tegenstanders kunnen een film als deze erg gemakkelijk de grond in boren: zet een stel wazige figuren met uitzinnige kleding en schmink in een nog vreemdere ruimte met iets teveel LSD en laat ze over elkaar heen rollen, in de weer zijn met objecten en film het geheel met allerlei vreemdsoortige technieken. En als kers op de taart vergezellen we het geheel met merkwaardige acidrock in de trant van Amon Duul II, Hawkwind of Popul Vuh. Dat kan toch iedereen? Wellicht. Maar dat zijn dan dezelfde soort mensen die zeggen dat ze Nijntje gemakkelijk kunnen natekenen en die mensen neem ik niet graag serieus.

Wat nou verhaal, wie heeft dat nodig? Natuurlijk is dit duidelijk een film uit de psychedelische jaren ’60 en wellicht heeft het de tand des tijds niet doorstaan. Aan de andere kant blijft het een volstrekt unieke ervaring, een puur visuele filmervaring waarin je kunt verdwalen en verdwijnen. Ik mag het altijd wel, dit soort films.

pi_40872510
V for Vendetta

Wat een steengoede film Wist weinig van deze film en had er dus ook weinig verwachtingen van, maar echt een meeslepend verhaal en heerlijke sfeer.

[ Bericht 1% gewijzigd door devv05 op 16-08-2006 20:15:43 ]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:08:41 #116
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40872947

Zij werd in 1910 geboren in Rowena,Texas. In haar jeugd verhuisde ze naar West-Dallas. Ze komt aan de kost als dienster in een café, maar begint in 1931 haar carrière in de misdaad. Hij werkte zich op van kruimeldief tot overvaller. Toen hij de kassa van een benzinestation plunderde, werd hij echter gevat en veroordeeld tot twee jaar cel. In 1931 wordt hij wegens goed gedrag uit de gevangenis ontslagen. Zij heet Bonnie Parker, hij Clyde Barrow. Samen vormen ze het beruchte bankroversduo Bonnie en Clyde...
Eindscene blijft het mooiste

[ Bericht 0% gewijzigd door dvdfreak op 16-08-2006 17:19:26 ]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:12:32 #117
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_40878418
Doodeind
Ik weet het, ik moet geen Nederlandse films kijken.
Maar het was een horrorfilm dus daarom wilde ik hem nog wel een kans geven...

Het is een samenvoegsel van een flink aantal andere horrorfilms.
Blair Witch Project, Japanse horrors, The Evil Dead etc...
Alleen dan totaal niet spannend en erg traag. Tevens bestaan de "schrikeffecten" alleen maar uit harde geluiden, waar ik een hekel aan heb.

Het enige positieve wat ik over deze film kan zeggen zijn de goede make-up en sfx.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_40879303
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef victorinox het volgende:
Doodeind
Ik weet het, ik moet geen Nederlandse films kijken.
Alsof alle Nederlandse films slecht zijn...

Step Up
Nu weet ik hoe Dante zich gevoeld heeft tijdens zijn grote depressie. Ook ik heb nu de Hel gezien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Morrigun99 op 16-08-2006 20:50:41 ]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:20:57 #119
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_40880925
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:37 schreef Morrigun99 het volgende:

Step Up
Nu weet ik hoe Dante zich gevoeld heeft tijdens zijn grote depressie. Ook ik heb nu de Hel gezien.
pi_40884144
Kika (Almodóvar, 1993). Met ‘Volver’’in aantocht maar een oude Almodóvar uit de kast getrokken en het is sowieso typisch Almodóvar materiaal, met de combinatie van flamboyante karakters, perverse seksualiteit en melodrama. Het is echter ook typisch ouder Almodóvar materiaal, want niet zo sterk als de meeste van zijn latere werken. Het hysterische van een ‘Mujeres al borde de un ataque de nervios’ wordt in ‘Kika’ gecombineerd met de verhaaltechnische gecompliceerdheid van een ‘La Mala Educacion’, zonder dat het niveau van die twee films gehaald wordt. Desalniettemin is het zeker een van Almodóvar’s betere werken uit zijn vroege periode met voldoende bijzondere momenten en zonder meer een van de meest hilarische verkrachtingsscènes uit de filmgeschiedenis.
pi_40884859
Dogville van Lars von Trier.

Ben er nog ontdaan van, deze gaat absoluut in mijn top 3 (met stip momenteel) en ik vind eigenlijk gewoon dat iedereen 'm moet zien.
Film duurt bijna 3 uur maar dat vliegt voorbij.

Hier hebben ze een mooie site van gemaakt http://www.dogvillemovie.com/ voor als je je echt niet kunt beheersen, maar ik raad je aan er eigenlijk niks over te lezen of zien, gewoon met een open mind gaan zitten en kijken.

Geniaal, verhaal, dialogen, spel (nicole Kidman kan écht iets), set, alles.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:47:20 #122
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40885029
Hij heeft ook een vervolg, oh zeer hooggeachte FA.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 augustus 2006 @ 22:58:41 #123
862 Arcee
Look closer
pi_40885615
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef shmoopy het volgende:

Ben er nog ontdaan van, deze gaat absoluut in mijn top 3 (met stip momenteel) en ik vind eigenlijk gewoon dat iedereen 'm moet zien.
Film duurt bijna 3 uur maar dat vliegt voorbij.

Hier hebben ze een mooie site van gemaakt http://www.dogvillemovie.com/ voor als je je echt niet kunt beheersen, maar ik raad je aan er eigenlijk niks over te lezen of zien, gewoon met een open mind gaan zitten en kijken.

Geniaal, verhaal, dialogen, spel (nicole Kidman kan écht iets), set, alles.

Mag ik 't hier heul erg mee oneens zijn?

Ik heb 3 uur zitten wachten tot 't me eindelijk iets deed. Iets, gewoon iéts, maakt niet uit wat, maar 't kwam niet. 't Deed me niks, he-le-maal niks. Ik had net zo goed 3 uur naar een paraplubak kunnen staren, had ik toch nog een redelijke leuke avond gehad.

Oh, wacht, je was sarcastisch.

Toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:19:21 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40886636
The Razor's Edge
Een kerel is verloofd met een snob en besluit dat hij eerst wat wil rondreizen voor hij trouwt, maar mevrouw wil vooral geld en kiest dan maar voor een ander. Deze film viel eigenlijk wat tegen, ik weet niet echt wat de bedoeling was van de film en ik zat te wachten op iets wat uiteindelijk niet kwam.

Wel leuk dat Gene Tierney en Anne Baxter meedoen en het is vooral die tweede die positief opviel, ze kreeg er dan ook zo'n gouden beeldje voor. De rest staat wat op automatische piloot te acteren, er was alleen nog een venijnige oom die ook wel af en toe leuk was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 00:22:54 #125
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40889147
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik heb 3 uur zitten wachten tot 't me eindelijk iets deed. Iets, gewoon iéts, maakt niet uit wat, maar 't kwam niet. 't Deed me niks, he-le-maal niks. Ik had net zo goed 3 uur naar een paraplubak kunnen staren, had ik toch nog een redelijke leuke avond gehad.

Toch?
Ik vond het ook een vreselijk saaie, nare film, maar ik heb het idee dat we de enige zijn op Fok, Arcee.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_40889180
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vond het ook een vreselijk saaie, nare film, maar ik heb het idee dat we de enige zijn op Fok, Arcee.
Ik heb 'm na 1 minuut weer afgezet
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 00:25:45 #127
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40889257
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik heb 'm na 1 minuut weer afgezet
Ik zat in de bios met iemand die het wel een schitterende film vond, dus ik ben netjes blijven zitten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_40889424
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog. Ik heb het een half uur vol weten te houden (leek wel 2 uur) en daarna kon ik het niet meer aan. Ik geef films altijd een kans maar dit hield ik niet meer.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 00:31:31 #129
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40889453
Dit topic voelt als een warm bad.
pi_40890299
Lords of dogtown (2005) , Cidade de Deus (2002) en
The Wind That Shakes the Barley (2006)

Ik heb geen zin om er een verhaaltje bij te schrijven
A spoonful of sugar...
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 00:58:53 #131
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_40890359
Stelletje barbaren.
Sheridana +1
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 01:02:11 #132
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_40890466
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef Sasandra het volgende:
Lords of dogtown (2005) , Cidade de Deus (2002) en
The Wind That Shakes the Barley (2006)

Ik heb geen zin om er een verhaaltje bij te schrijven
Oh ja, zo kan het ook

Ik heb Chingoo, Hae anseon, Para daemun, Keulraesik en Holy Smoke gezien. Al die Koreanen waren zevens, de een wat ruimer dan de ander, vanwege prachtige soundtracks enzo. Die Australiër was niet wat. Kate kreeg wel een paar heel beroerde scènes ingefluisterd en wist daar ook niks van te maken; Keitel trekt 'm naar een nipte voldoende. Heel nipt.
Sheridana +1
pi_40890662
SNAKES ON A TRAIN

De titel en onderstaand plaatje, en dat was het wel zo'n beetje op één of twee stomme subplotjes na

Vooral saai

pi_40890715
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Mike het volgende:

Ik zat in de bios met iemand die het wel een schitterende film vond, dus ik ben netjes blijven zitten.
Jij wilde gewoon niet bij die griet weg volgens mij

Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 01:13:54 #135
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40890749
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:12 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Jij wilde gewoon niet bij die griet weg volgens mij

Het was een vriend van me.

Maar ik loop sowieso niet snel weg bij een film....nooit gedaan nog in de bios.
pi_40890788
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:10 schreef kinky_queen het volgende:
SNAKES ON A TRAIN

De titel en onderstaand plaatje, en dat was het wel zo'n beetje op één of twee stomme subplotjes na

Vooral saai

[afbeelding]
ik kreeg in de bios een voorfilmpje van 'Snakes on the plane'

[ Bericht 6% gewijzigd door mini-lellan op 17-08-2006 13:32:12 ]
pi_40892512
Miami Vice, prachtige film!
Ik ken de serie ervan niet, maar die ga ik wel kijken binnenkort
pi_40893927
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:50 schreef DutchTennis. het volgende:
weet je zeker dat je Miami Vice gezien hebt. Ik vond hem echt vreselijk... geen verhaal, niet echt veel actie
pi_40894795
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

Toch?
nou werk ik toevallig in de paraplubak-industrie en weet ik dus dat daar echt pareltjes geproduceerd worden.
anders zou ik triest worden van deze post
pi_40894886
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Stelletje barbaren.
Jij zegt 't, ik dacht 't.
pi_40895571
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:50 schreef DutchTennis. het volgende:
Uhm, de serie is nogal anders vrees ik..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:23:39 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40896716
Rated X van Emilio Estevez (broertje van Charlie Sheen)

Film op zich was wel te doen.. het is zeker geen bioscoopfilm, maar wel leuk om op de bank te bekijken onder het genot van wat snacks

From Wikipedia, the free encyclopedia

Rated X is a 2000 film starring Charlie Sheen and Emilio Estevez, who also directs. It is based on the novel X-Rated by David McCumber. The movie is based on the real lives of the Mitchell brothers, Jim and Artie Mitchell, who were successful in the pornography and strip club business in San Francisco, California in the 1960s and 1970s.

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:10:55 #143
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_40900036
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:13 schreef Mike het volgende:

[..]

Het was een vriend van me.
je wilde gewoon niet bij die vriend weg
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 12:11:44 #144
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40900073
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef Timo20 het volgende:

[..]

je wilde gewoon niet bij die vriend weg
Dan had 'ie lopend naar huis gemoeten...da's zielig.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:17:12 #145
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_40900282
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef Mike het volgende:

[..]

Dan had 'ie lopend naar huis gemoeten...da's zielig.
wordt ie hard van
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:47:28 #146
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40901241
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef shmoopy het volgende:
En dan nu Nicole Kidman even uit je hoofd zetten en Manderlay gaan kijken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40901298
REVOLT OF THE ZOMBIES

Vroeger, toen zombies nog geen echte zombies waren, dus geen rottende lijken met een honger naar mensenvlees maar willoze slaven, waren zombies saai

En in deze film komen helemaal geen zombies voor

Leuk eh?

pi_40902118
KQ je usericon is foetsie.
pi_40902297
Ja ik weet het, maar ik zie hem zelf wel dus...

pi_40902555
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

En dan nu Nicole Kidman even uit je hoofd zetten en Manderlay gaan kijken.
Even op de site gekeken, deze gaat snel bekeken worden.
Goeie cast (wel weer een Grace), en dezelfde narrator als in Dogville, zo mooi gedaan, enig idee wie dat is?
En weer Lauren Bacall.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')